Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
කතා-බස් කරන්ට්ස්
ගැහැනිය පිරිමියාගේ ෆැන්ටසියක් ද?
බූන්දි, 00:05:11
සමාජ ක්‍රියාකාරිණියක වන ශානිකා විජේසිංහ සමග සම්මුඛ සාකච්ඡාවකි.

  • ලංකාවේ කාන්තා සංවිධාන සම්බන්ධයෙන් ඔබේ අදහස කුමක්ද?

  • ලංකාවේ රාජ්‍ය නොවන සංවිධාන වශයෙන් සහ ප‍්‍රාදේශීය මට්ටමින් කාන්තා සංවිධාන බොහොමයක් තියෙනවා. නමුත් මේකෙන් සියයට 90ක් -95ක් ම කරන්නෙ කාන්තාව කේන්ද්‍රීයව කෙරෙන සංවර්ධන කටයුතු. ඒත් මේවා කොච්චර හොඳ වුණත්-

    මේවයෙන් කාන්තාව පිළිබඳ ආකල්පමය වෙනසක් සිදුවෙනව අඩුයි. මේක තමයි කරන්න අමාරු ම සහ කරන්න අවශ්‍ය ම දේ. මේ දෙපැත්තම සමබරව තියෙන්න ඕන කියලයි මගේ අදහස වෙන්නෙ. මොකද කාන්තාව ආර්ථික ශක්තියෙන්, රැකියාවෙන්, තනතුරු දැරීමෙන් කොච්චර හොඳ ඉහළ තත්ත්වයක හිට්යත් තීරණ ගැනීමේ කි‍්‍රයාවලිය තුළ දී ඇයට අවස්ථාවක් හිමිවෙන්නෙ නැහැ. අඩු තරමින් තමන්ගේ ජීවිතය ගැනවත් තීරණ ගැනීමේ අයිතිය ඇයට හිමි නොවන අවස්ථා බොහොමයක් තියෙනවා.

  • ලාංකීය ස්ත‍්‍රියගේ "භෞතිකය" හඳුනගන්න මේ සංවිධානවලට හැකියාවක් තියෙනව කියල ඔබ විශ්වාස කරනව ද?

  • අපි නිතරම කතා කරනව කාන්තාව ආරක්ෂා කරගනිමු කියල, ප‍්‍රචණ්ඩත්වයෙන් ඇයව රැකගන්න නීති අණ පණත් ගෙන එන්න ඉල්ලීම් කරනවා, නමුත් මේ වචන පාවිච්චි කිරීම තුළින් ම කාන්තාව සදාකාලික ගොදුරක් බවට පත්වෙනව කියලයි මගේ පුද්ගලික අදහස. කාන්තාව කියන්නෙ රැක බලාගත යුතු, ආරක්ෂා කරගත යුතු දුර්වල කෙනෙක් බවට නිතැතින් ම පත් වෙනවා. මේ දේවල් තුළින් කාන්තාව තවත් පහළ මට්ටමකට වැටෙනවා. එහෙම කරපුවහම එතැනින් එහාට එයාගෙ ජීවිතය වෙනුවෙන් හඬක් නගන්න හයියක් එයාට නැති වෙනව. අපි ඒ ශක්තිය එයා තුළ ගොඩනගන්න ඕනෑ. ඒ හින්ද මට හිතෙනව අපි යන්නෙ වැරදි පාරක කියල. අපට නීති පද්ධතියක් අවශ්‍යයි. ඒත් ඒක විතරක් මදි. කාන්තාව පිළිබඳ ආකල්පමය වෙනසක් ඇති කරන්නත් උත්සාහ කරන්න ඕනෑ. ඒකට ගැහැණු පිරිමි දෙගොල්ලන්ගෙම සහය අවශ්‍යයි. අනිත් එක අපි පාර්ලිමේන්තුවට කාන්තා නියෝජනය වැඩි කරන්න කියල ඉල්ලනව. කාන්තාවත් මේ සමාජයේ යම්කිසි ජන කොට්ඨාසයක් විදිහට සලකල නියෝජනයක් දීම වැදගත්. උදාහරණයක් විදිහට දෙමළ ජනකොටසට නියෝජනයක් දීම වගේ, තරුණයින්ට නියෝජනයක් දීම වගේ. නමුත් මම දකින්නෑ ඒකෙන් කාන්තාවගේ තත්ත්වය වැඩි දියුණු වීමක් වෙනව කියල. තියෙන ක‍්‍රමය නඩත්තු කිරීමක් තමයි මේ දේවල් වලින් වැඩිපුර වෙන්නෙ. ඒකෙන් කාන්තාව පිළිබඳ ආකල්පමය වෙනසක් සිද්ධ වෙන්නෙ නෑ. ඒ ක‍්‍රමය තුළම ඒ කාන්තාවත් ගොදුරක් වෙනව විතරයි වෙන්නෙ.

  • ඔබ කාන්තා සංවිධානයක ක‍්‍රියාකාරිණියක් හැටියට "ලාංකීය ස්ත‍්‍රිය" දකින්නේ කුමන ආකාරයකටද?

  • ලංකාවේ කාන්තාව ආසියානු කලාපයේ අනෙක් රටවල කාන්තාවන්ට වඩා ආකල්පමය වශයෙන් ඉදිරියෙන් ඉන්නව, ඇය ඉතාමත් ශක්තිමත්. ඒත් මම දකින දෙයක් තමයි අපි කොපමණ ස්වාධීනව කටයුතු කළත් අවසානයේදී ‘මම ගැහැණියක්නෙ’ කියල හිතනවා - සවිඥානිකව හෝ අවිඥානිකව එහෙම හිතෙනව. වඩාත් නිවැරදිව කිව්වොත් අපිට එහෙම හිතන්න පුරුදු කරලා තියෙනවා. මෙන්න මෙහෙම අමුතුවෙන් ගැහැණුයි කියල හිතුව ගමන් අපේ සංස්කෘතියෙ නැති දේවල් අපේ ඔලුවට අරගෙන අපි අපිට ම සීමා පනවගන්නවා. අපි අපිව ම බාධාවක් කරගන්නව. මේ හින්ද ගැහැණුන් තමන්ට කියල අභිමානයක් ඇති ආකාරයට ආත්ම ශක්තිය ගොඩනගා ගන්න ඕනෑ. මුලින්ම හිතන්න ඕනෙ තමන් මනුෂ්‍යයෙක් කියලා. මනුෂ්‍යයෙක් විදියට පොළොවේ පය ගහලා ස්වාධීනව ජීවත් වෙන්න ශක්තිය ඇති කර ගන්න ඕනෑ.

  • ඔබ කාන්තා සංවිධානයකට සම්බන්ධ වෙන්න කලින් සමාජ සංවිධානයක අධ්‍යයනයන්වල නියැලුනු කාන්තාවක්. ඔබේ අත්දැකීම්වලට අනුව ලංකාවේ සමාජ - දේශපාලන සංවිධානයන් තුළ ස්ත‍්‍රියගේ භූමිකාව කුමන ආකාරයකටද ක‍්‍රියාත්මක වෙන්නෙ?

  • මම එම සමාජ කණ්ඩායමට අවුරුදු 6ක් විතර සම්බන්ධ වෙලා හිටිය. මම පිළිගන්නව ඒ තුළින් අපේ ජීවිතවලටත් සමාජටත් සාධනීය යමක් එකතු උනා කියල. අද මම ඉන්න තත්ත්වයට එන්න හැරවුම් ලක්ෂ්‍යයක් ඒක. ඒක තනි පුද්ගලයෙකුගේ උත්සාහයක් නෙවෙයි, සාමූහික උත්සාහයක ප‍්‍රතිඵලයක්. නමුත් කාන්තාවන් සම්බන්ධව ඔවුන්ගේ ආකල්පය හරිම ගැටළු සහගතයි. එයාල ඉගැන්වීම් වලදි නිතර ම කියපු දෙයක් තමයි ගැහැණිය කියල දෙයක් නෑ. ඒක පිරිමියාගේ ෆැන්ටසියක් කියල. නමුත් කවුරු හරි එයාලව අභියෝගයකට ලක්කරානම් - ගැහැණියක් හෝ පිරිමියෙක් හෝ වේවා- ඒක ඔවුන් ඌණනය කළේ ගැහැණියගේ ලිංගිකත්වයට. මේක මෙහෙම උනේ ගැහැණියක් නිසා ගැහැණු ලිංගිකත්වයක් නිසා කියල. එහෙම කියලා ගැහැණියක්ව වරදකාරයෙක් කරලා චෝදනා කරනවා. මම අහන්නේ ගැහැණිය පිරිමියාගේ ෆැන්ටසියක් නම් මේ චෝදනා එල්ල වෙන්න ඕනෙ කාටද කියල.

    ඇත්තට ම ගැහැණියගේ ලිංගිකත්වයට ඔවුන් පුදුමාකාර ලෙස බයක් දැක්වූවා. මෙවැනි ම ලක්ෂණ මූලධර්මවාදී සංවිධානවලත් දකින්න පුළුවන්. සමාජයීය වශයෙන් ම ගත්තමත් කාන්තාවගේ ලිංගිකත්වයට බයක් දක්වනවා. මෙමඟින් කරන්නේ කාන්තාව භයානක සත්ත්වයෙක් විදියට සලකලා ඇයව පාලනය කරන්න උත්සාහ ගැනීමක්. මෙන්න මේකත් කාන්තාව ගොදුරක් වශයෙන් නිර්මාණය කිරීමේ තවත් මතයක්.

  • ජාතික මට්ටමේ කාන්තා ව්‍යාපාරයක් පිළිබඳ ඔබේ අදහස පැහැදිලි කරන්න.

  • මෑත අතීතයේ දී ජාතික මට්ටමේ කාන්තා ව්‍යාපාරයක් ලංකාවේ බිහි වෙලා නැහැ. මම දකින්නෙ කොළඹ කේන්ද‍්‍රීය කාන්තා සංවිධානවල ජාලයක් විතරයි. මේ ජාලයට කොළඹින් බාහිර සංවිධාන කීපයකුත් එකතුවෙලා ඉන්නවා. නමුත් ජාතික තලයේ ව්‍යාපාරයක් දක්වා ගොඩනගන්න තරම් ප‍්‍රබල නායකත්වයක්, පැහැදිලි දැක්මක්, දිගුකාලීන සැලැස්මක් තවමත් ඇති වෙලා නැහැ කියලයි මට දැනෙන්නෙ. අගනුවරින් පිට බහුතරයක් කාන්තා සංවිධාන ඉතාමත් ඉහළ ක‍්‍රියාකාරී මට්ටමක හිටියත් එයාලට ආත්ම විශ්වාසයක් ගොඩනැගිලා නැහැ මේ සඳහා නායකත්වයක් දෙන්න. එයාල බලාගෙන ඉන්නවා කොළඹ කේන්ද‍්‍රීය කාන්තා සංවිධාන මෙයට මුලපුරනකල්. එයාලට දැනුමේ නායකත්වයක් අවශ්‍යයි. ඒ නිසා දැනුමත් ක‍්‍රියාකාරීත්වයත් එකතු කරලා පැහැදිලි සැලැස්මක් ගොඩනගන්න පුළුවන් නව නායකත්වයක් අවශ්‍යයි.

    [රන්දිව 03.04.2011]
    මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
    Tags- Shanika Wijesinghe
    පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
    Bandara මෙහෙම කියනවා :
    @ Pahan, Just because you haven\'t heard of her does not mean that she is no such person. she might be half of Sunila\'s age and might have been doing it without making such a big boom like the others you mentioned. By the way, think twice before quoting , praising and insulting people- especially when she is a woman.

    කිවුව වෙලාව- 2011-06-17 01:51:45
    chiki bus මෙහෙම කියනවා :
    පොඩි අප්පු.., ඔයාට වෑරදිලා.. මෙතන අපි රජතුමාටවත්, සුනඛවන්ශටවත් මුකුත් කියලා නෑ...ඉතින්, මෙතන කක්කා කිරීම වෙනුවෙන් ඔයාට කවුරුත් ගෙවන්නේ නෑත....

    කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 13:54:47
    සුකුමාර මෙහෙම කියනවා :
    @ Podiappuhami,
    මචං, උඹට ඒ වචනේ නොතේරෙන්නේ උඹට හෝ බූන්දියට ඇති පිස්සුවක් නිසා නෙවෙයි. ඒ වචනය පිටුපසින් තියෙන අර්ථකථනය උඹ දන්නේ නැතිහින්දා. උඹ තමන්ගේ නොදැනුවත් කම කිසිම විනයක් නැතුව බෙරිහන්දීලා තියෙන්නේ උඹ කිසිම විනයක් නැති ඔලමොට්ටලයෙක් හින්දා.දන්නෙනැති දේවල් ඉගෙනගන්න තරං නිහතමානීවෙන්න බලපං. බූන්දිය කියවලා එහෙමවත් එකක් වෙනවනං ‍ඇති.


    කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 11:41:32
    Pahan මෙහෙම කියනවා :
    I know about Sunila, Nimalka, Kumi but who is This ? is she women activist omg..

    කිවුව වෙලාව- 2011-06-01 12:03:37
    Podiaapuhami මෙහෙම කියනවා :
    මේ වෙබ් පිටු ලියන අයට පිස්සු ද කියවන අපිට පිස්සු ද මන් ද....සමහරවිට අපිට ඒ තරම් උගත් කමක් නෑතුව ඈති මේව තේරුම් ගන්න..ගහන්න බයන්න ගිය ඒවට හරියටම සින්හලෙන් ලියනව " මරණ තර්ජන " ආදී වශයෙන්..එවට "ඩෙත් ත්‍රෙට්ස් " වගේ වචන පාවිච්චි කරන්නෙ නෑහෑ...ඒත් සමහර ලිපි වල " ගෑහෑනිය මිනිහගෙ ෆෑන්ටසියක් ද? මොකා ...මොනාද මේ කතා...එකනෙ කියවන අපිටයි පිස්සු...

    කිවුව වෙලාව- 2011-05-22 13:00:14
    Kumara මෙහෙම කියනවා :


    කිවුව වෙලාව- 2011-05-20 00:47:15
    Plus
    ප්‍රතිචාර
    අඩවි දත්ත
    Facebook Page
    Boondi Google+
    Boondi RSS
    තවත් කතා-බස් කරන්ට්ස්
    ජාතික සංහිඳියාව කියන්නේ ජෝක් එකක් නොවෙයි...!- වී.අයි.එස්. ජයපාලන්
    "උසාවිය තුළ දී රජයේ නිළධාරීන්ට සහ මට උස් හඬින් බැණ වැදුණා"- සන්ධ්‍යා එක්නැලිගොඩ
    අපේ පූජක පැලැන්තිය ක‍්‍රිස්තුස් වහන්සේ අල්ලලා කුරුසියේ ඇණ ගහනවා- වික‍්‍රම ෆොන්සේකා පියනම
    ඒ උතුම් බොදු බල සේනාවෝ පෑ තවත් එක් ශ්‍රී වික්‍රමයක්...!
    "ජනමාධ්‍යවේදීන් සතු සුවිශේෂ කාර්යභාරය ජනතාවගේ බුද්ධිය පුළුල් කිරීම යි." -දයාසේන ගුණසිංහ
    බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
    BoondiLets
    මයිකල් මුවර් කියයි.
    ධනවාදය, අප විශ්වාස කරන සාධාරණත්වය, තෝරාගැනීමේ නිදහස, ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය බඳු සියළු දේවලට එරෙහිය. එය ඇත්තේ, ධනවතුන් රැකීමටත් බඩජහරිකම නීත්‍යානුකූල කොට පවත්වා ගැනීමටත් ය. කෑදරකම අපගේ ආර්ථික... [More]
    What's New | අලුතෙන්ම
    අදහස්| ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 1

    9-Mins

    (අජිත් සී හේරත්) ගාමිණි වියන්ගොඩ ශූරීන් තම සයිටම් ජපමාලය සතිපතා දිගින් දිගටම ජපකරයි. ඔහු සයිටම් විරෝධීන් යැයි සිතන සියල්ලන්ට එරෙහිව ද්වේෂය සහ වෛරය... [More]
    වෙසෙස්| බුදු දහමට අනුව ඒබ්‍රහම් ටී. කොවුර් 'දේවදත්තයෙක්'ද?

    4-Mins

    (තිලක් සේනාසිංහ ) හේතුවාදය යනු Rationalism යන ඉංග‍්‍රීසි වදනෙහි සිංහල අරුත ය. මෙම ඉංග‍්‍රීසි වදන සඳහා සුදුසු සිංහල වචන කිහිපයක්ම මුල දී යෝජනා... [More]
    ඔත්තු| රංජිනී ඔබේසේකරගෙන් Sinhala Poetry in Translation

    22-Secs

    ආචාර්ය රංජිනී ඔබේසේකර විසින් පසුගිය දශක කිහිපය පුරා වරින් වර පරිවර්තනය කරන ලද සිංහල කාව්‍ය... [More]
    වෙසෙස්| උතුරු කොරියාවේදී ඔවුහු වනසා දමනු ඇත්තේ මිනිසත්බව සහ ආදරයයි!

    10-Mins

    (අන්ද්‍රෙ විල්ෂෙක් | අජිත් සී හේරත්) උතුරු කොරියාව ගැන සිතන විට මගේ මතකයට පළමුවෙන්ම නැගෙනුයේ පියොන්ග්යෑන්ග් අසල තායිදොන් නදියේ නිශ්චල ගම්භීර ජලතලය මත වූ මිහිදුම් පටලයන්ය.... [More]
    කතන්දර| ඉරණවිල එළිය

    6-Mins

    (සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) 2016. 12.18
    jessica_mclarck88@yahoo.com

    ආදරණීය ජෙසිකා,

    දුවටත් , අම්මාටත් සුබ නත්තලක් පතමි. සියලුම කටයුතු හොඳින් සිදුවෙනු ඇතැයි සිතන අතර නත්තල් රාත්‍රිය ඔබ දෙදෙනා... [More]
    ගී කිය(ව)මු| ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ- ප්‍රොයිඩියානු කියවීමක්

    2-Mins

    (සුදේශ් කවීශ්වර) ඇයගේ ඇකයෙහි ඔබ හිස රඳවා
    සැනැහුණු මොහොතක ඔබේ ම දෙනෙතින්
    මා ඔබ දුටුවා ඇයට නොවේ
    ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ

    වසන්ත දෙකොපුල නිදිවැරු තොල් මල
    දසැඟිලිි... [More]
    Cine| යුක්තිය ජය ගැනීමට 'දුෂ්ටයාගෙන්' පළිගැනීම- ඇස්ගාර් ෆර්හාඩිගේ The Salesman

    6-Mins

    (උපාලි අමරසිංහ) පහත පළ වන්නේ ඉරාන ජාතික කීර්තිමත් සිනමාකරුවෙකු වන ඇස්ගර් ෆර්හාඩි ගේ The Salesman චිත්‍රපටය පිළිබඳ ටොම් කාටර් විසින් ලෝක සමාජවාදි... [More]
    රංග| මරණය සහ කන්‍යාවිය මැවූ ඒරියල් ඩෝෆ්මන්

    2-Mins

    (සංජීව නුවන් ගුණරත්න) ශ්‍රී ලාංකික වේදිකා නාට්‍ය කලාවට ආගන්තුක නොවන නමුත්, විශාල වශයෙන් සංවාදයට බඳුන් නොවුණු, නූතන ඇමරිකානු නාට්‍ය රචකයෙකු ලෙසට ඒරියල් ඩෝෆ්මන්... [More]
    අදහස්| විධිමත් සංහිඳියාවක සවිමත් පදනම

    6-Mins

    (කසුන් සී. තිලකරත්න) පසුගිය වසර කිහිපයක පටන්, මේ මොහොත දක්වාම අප සමාජය තුළ සුවිසල් කතිකාවතකට ලක් වූ සංකල්පයක් වේ නම්, එය සංහිඳියාවයි. යුද... [More]
    අදහස්| තෙමඟුල නිමිත්තෙන් කිරිගවයන් සමගම, කුල දරුවන් නිදහස් කර හරිමු!

    3-Mins

    (හිරාන් ද සේරම්) එක්සත් ජාතීන්ගේ සංගමය විසින් ජාත්‍යන්තර වෙසක් දිනයක් නම් කළ බවට ලොකු ප්‍රසිද්ධියක් දෙනවා රාජ්‍ය මැදිහත්වීමෙන්. ලංකාවෙ මාධ්‍යවලත් ඒ ගැන හදපු... [More]
    ඔත්තු| සයිටම් පිළිබඳ සාකච්ඡාවක්- මැයි 6

    7-Secs

    සයිටම් ගැටළුව හා නිදහස් අධ්‍යාපනය පිළිබඳ සාකච්ඡාවක්, 2017, මැයි 6 සෙනසුරාදා, සවස 3:00ට, මීගමුව ජනාවබෝධ... [More]
    ඔත්තු| ශිශිරය සන්ධ්‍යාව- මැයි 28

    22-Secs

    අග්නි ඔපෙරාව ඇතුළු ප්‍රේමසිරි කේමදාසගේ ඔපෙරා නිර්මාණ සඳහා ගායනයෙන් දායකත්වය ලබා දෙමින්, ලාංකේය ඔපෙරා කලාව... [More]
    වෙසෙස්| මුතුරාජවෙල වනසන්නට පෙර

    4-Mins

    (කපිල මහේෂ් රාජපක්ෂ) මීතොටමුල්ල ඛේදවාචකයෙන් පසු කොළඹ කුණු බැහැර කිරීම සඳහා දේශපාලකයින් සහ ඇතැම් අමනෝඥ්ඥ නිළධාරීන් විසින් වඩාත් සුදුසු ස්ථාන ලෙස තෝරාගනිමින් සිටින්නේ... [More]
    රංග| යුරිපිඩීස් චිත්‍රණය කළ ස්ත්‍රීත්වය

    3-Mins

    (මහේෂි බී. වීරකෝන්) සම්භාව්‍ය ඇතැන්ස් පුර (ක්‍රි.පූ. 480-323) ස්ත්‍රියගේ අවකාශය වූකලී, ඓතිහාසික ග්‍රීක ඉතිහාසය තුළ, අන් කාල පරිච්ඡේදයන්ට සාපේක්ෂව ගත් කල යම් කිසි... [More]
    ඔත්තු| 'නොසන්සුන් මොහොතක හීනයක්'| අප්‍රේල් 30

    9-Secs

    කසුන් සමරතුංග විසින් රචිත 'නොසන්සුන් මොහොතක හීනයක්' කාව්‍ය සංග්‍රහය 2017 අප්‍රේල් 30 වන ඉරිදා සවස... [More]
    කවි| ගර්ඩාය; රෝස මල් කොහිදැයි නොසොයන

    37-Secs

    (සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) රෝස පෙති, පෙතිම මිස
    යළි කිසි දිනෙක මල් නොවෙන
    මඟහැරුණු උයන්දොර
    ගර්ඩාය
    තවමත් රෝස මල් සුවඳ
    එදා මෙන් හඳුනන... [More]
    කතන්දර| බුම්මන්නා පවුල සහ ලේලිය

    10-Mins

    (මනූෂා ප‍්‍රභානි දිසානායක) අපි තෙලුත්, වතුරත් වෙලා; වැටකොලුත්, පතෝලත් වෙලා ඔහේ හිටියා. කිසිම රසවත් දෙයක් අපි අතර සිද්ධ වුණේ නෑ. ඇත්තටම නම් මේ... [More]
    කවි| තාරකා,මඟ වැරදුණ අය.. අප, එදෙස බලා ප්‍රාර්ථනා කළ අය..

    48-Secs

    (දිනේෂ් සිල්වා) "දශක ගණනක් දිගු පථයක
    මියගිය පෙම්වතෙකු හොයාගෙන
    ආය ආයෙම එන පෙම්වතියකට,
    'හැලීගේ ධූමකේතුව' යැ, නොගැළෙපෙන නමක් දුන්නෙන්
    හැම සිසිර වියෝ කාලයක, එක් කුඩා කාල පදාසෙක
    ඔරායන් පසුබිමෙන් වහින්නේ උල්කාය...... [More]
    Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
    Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook