Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
කවි කරන්ට්ස්
අයියේ........!!!
බූන්දි, 21:37:20
අයියේ..........!!!
මේ ලේ ලකුණු
කඳුළට වඩා ඝනයි

බෝම්බයක යබොර
ඉවසතත්
කොහොම ඉවසම්ද
මේ පොළු පාර

ඔය සපත්තු පහර
ජොනී බට්ටන් තරමටම
කුරිරුයි

අයියේ..........!!!
කඳුළට වඩා
මේ ලේ ලකුණු ඝනයි...
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
yasas madhawa wijenayake මෙහෙම කියනවා :
".... එන එන පෑත්තට ගහා උලු අස්සා..."
ඔබ කවියේ නිර්මාපකයා උවත් ඉන් මතු උනු නිශ්චිත ද්වනීන් දෑන් ආපහු හරවන්ට බෑ උපුල්.... ආයේ කවියක් ලියන්ඩම වෙනවා ඒකටනම්....!
මේ සන්වාදයෙන් තවත් පලක් නෑ මිතුරනි...
අපට කනගාටුයි උපුල් ඔබ ගෑන..මමන්කාරය කියන්නේ පිරිහීමේ ලකුනක්..ඈත්ත තේරුම් ගන්න අවන්ක වන්න...නොතේරෙනවා නම් මුරන්ඩු මුග්දයෙකු වෙන්නට ඉඩ නොහෑර හදාරන්න...


කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 04:33:11
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
සොයුර
බෝමිබයක යබොර යනුවෙන් මා අදහස් කලේ එල්.ටී.ටී.ඊය මගින් බස් හා දුමිරිය හා වෙලද සැල් තුල පුපුරවා හරින ලද බෝමිබයි. එල්ටීටීඊ යට නිර්ධන පංතිය සමිබන්ධයෙන් නිර්වචනයක් තිබුණා නමි ඩොමිනික් ජීවා ලා , කොළඹ සිටීමට අවශ්‍්‍ය නොවනු ඇත. එකී බෝමිබ පිපිරැවෙි නිර්ධන පංතිය මතයි. රාජ්‍ය බෝමිබ හෙලනු ලැබුවෙිත් උතුරේ නිර්ධන පාංතික ජනතාව මතයි. දකුණේ මිනිසුන් විසින් ඔසවා තැබූ රණවිරැවන් විසින් ඔවුන් දෙසට තුවක්කු දිගු කිරීම අර කියූ බෝමිබ වලට වඩා වෙිදනාකාරී වැඩියි. රණවිරැවන්ට ()සෙත් පැතුවෙි ලේ දන් දුන්නේ සුභ පැතුවෙි එස්එමිඑස් ගැහුවෙි බොහෝ කොට ඇගැලුමි ක්ෂේත්‍රයේ සොයුරැ සොයුරියනුයි. නිර්ධන පංති දේශපාලනය වෙනු‍වට ජාත්‍යානුරාගය උඩ දැමීමෙන් යථාව යටපත් වූ අයුරැ ඔබට තේරැමි ගත හැකිය.


කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 00:42:57
සිරි මෙහෙම කියනවා :
උපුල් ඉතිං එකම දේ නැවත නැවත කියනව. කෙලින්ම කියන්නකො ඇයි මේ බෝම්බයෙ යබොර අප ඉවසිය යුත්තේ. උතුරේ සිදූවු වාර්ගික වූත් මිලේච්ඡ වූත් තිරිසන් සහගත සමූල ඝාතනය ඔයා ඉවසනවද.ඒකට සපෝට්ද. ප්‍රශ්නය ඒකයි උපුල්

කිවුව වෙලාව- 2011-06-10 06:23:12
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
හිතවත් සොහුරනි,
ඔබ විසින් පල කරන අදහස් වලට මගේ ගෙ!රවය.
කලාපයේ සේවය කරන බොහෝ අය දේශපාලනමය වශයෙන් නිර්වින්දනය කල අයයි. මේ හැම අභිබවා ඔවුන් තම අයිතීන් වෙනුවෙන් පෙරමුණ ගැනීම ලොකු සතුටක්. ඇගැලුම් කර්මාන්ත ක්ෂේත්‍රය තුල මගේ සේවය වසර 25කට වැඩිය. කලාපයේ මේ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට තලන විට න්‍යායික වශයෙන් මෙය විග්‍රහ කර ගැනීමට වඩා මට දැනුනේ හැගුම් බරවයි. මේ කවිය බුද්ධිවාදී වනවාට වඩා අාවෙිගීව ක්ෂණිකව ලියූවක්. වගකීම මම ම දරමි. මා අමතන්න. 0777486016


කිවුව වෙලාව- 2011-06-10 04:52:41
ලොකුගෙදර මෙහෙම කියනවා :
කවිය බේරා ගැනීමට කවියා ඉදිරිපත් නොවෙනවා නම් කවුඩ ඉදිරිපත් වෙන්නෙ.. උපුල් කරන වරද නම් විජයට නිසි පිලිතුර නොදී බයිලා ගැහීමයි... සත් සිතිනි....

ලොකුගෙදර


කිවුව වෙලාව- 2011-06-08 20:59:29
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
ඉහත සෝමවීර වීරවංශ ලෙස නමි කර ඇත්තේ සේමවීර චන්ද්‍රසිරි මැතිතුමා බව කාරැණිකව සලකන්න.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-07 23:00:43
kumara මෙහෙම කියනවා :
උපුල් , මා ඔබෙ කවිය ඉතා සෑලකිල්ලෙන් කියෙව්වා.ඒ පිලිබදව විජය නන්දන පෙරේරා කවි සගයා දක්වා ඈති අදහස ඉතා තියුනුයි එමේන්ම නිවෑරදියි.ඔබ ඔය කියන උතුරේ එල්.ටී.ටී .ඊ බෝම්බ වලට මුල් වග උත්තර කරුවා දකුනේ දනපති පාලනය නෙවයිද...මේ හමුදා අයියලා ඔයාගෙද, මගෙද ?අප රාජ්ය හමුදා හා පහුගිය යුද්දය ගෑන දෑරූ මේ මිත්යා මත වලින් දෑන්වත් තීරනාත්මකව ගෑලවිය යුතුම්යි. මේ ගෑන කලබලයෙන් ,කවිය බේරා ගන්නෙම් යයි , අමනාපෙන් විවාද පිටියට නොපෑන ඉවසීමේන් හිතා බලන්න.මා දන්නවා ඔබට ඒ නිහතමානී ගුනය නොඅඩුව ඈති බව.ඔබේ කවි මග දිලේවායි පතමි.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-07 03:50:24
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
මම පැහැදිලිවම කියන්නේ නිර්ධන පංති සටනට වාර්ගිකත්වයක් නැ කියායි. එල් ටීටී එක විසින් බස් වල පුපුරවන ලද බෝම්බ වලට වඩා දකුණේ රණවිරැ අයියලා කම්කරැ පංතියට පහර දෙන එක කලාපයේ නංගිලාට සහ මල්ලිලාට රිදෙනවා වැඩියි. විශ්‍රෘම වැටුප් පනත ගැන සම්ර්‍පදායික වාමාංශික පක්ෂත් කටවහගෙන ඉන්නෙ. මෙම විශ්‍රම වැටුප් පනතේ කෙටුම් පිටපත හොදින් අධ්‍යනය කරන්න. මා තුල දෙමල මිනිසුන්ගේ අරගලය සම්බන්ධයෙන් කිසිදු ගැටලුවක් නැහැ. එහෙත් නිර්ධන පංති අරගලය ගැන මගේ අවධානය ඊට වැඩියි. එය කුල ගොත් අභිබවා පොදු ප්‍රශ්නයක්.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-06 22:41:36
සිරි මෙහෙම කියනවා :
එතකොට උපුල් මේ බෝම්බයක යබොර ඉවසතත් වගේ දේවල් ලිව්වෙ. ඒ කියන්නෙ බෝම්බය නම් ok අපි ඒ වගේ මානුෂීය මෙහෙයුම් වලට ලේත් දන් දුන්න කියන එක නේද.කම්කරු පංති අරගලය මත දමා එය සඟවන්නට උත්සාහ කරන්න එපා.ඉතිං පංති වශයෙන් ගත්තත් උතුරෙ මැරුනෙත් පීඩිත පංතියමනෙ.හැබැයි දෙමලු. උපුල්ට තියෙන වෙනස ඒකයි. ඌ දෙමලා නම් දෙමලාට අප වෙනම පංතියක් වර්ග කල යුතුය. මා මේ කවිය වටහා ගත් ආකාරය වැරදි නම් ඉන් අදහස් වන්නේ ඔබට කවිය තුල පනිවිඩය නිවැරදිව සන්නිවේදනය කල නොහැකි වූ බවයි. කරුණාකර මේ කවිය මකා දමා සත් භාවයෙන් වෙන කවියක් ලියන්න

කිවුව වෙලාව- 2011-06-06 05:29:44
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
මෙම බැටන් පොලුපාර ඉතිහිසයේ සිදු වූවා සේම වර්ගවාදය පරයා නිර්ධන පංතියේ ඔලු මතට වැටුනු පොලු පාරකි. ජනතාව අතරින් බලය නිර්මාණය කර ගන්නා පාලකය‍ා නැවත ජනතාව අතරට ඒ මර්ධනය යොමු කරයි. මේ සියලු මර්ධනයන් දේශානුරාගය හරයා ස්වයං ප%මෝදයකට පත් කර ගනී.මේ අයියලා වෙනුවෙන් කී දෙනෙක් නමි කලාපයේ සහෝදර සහෝදරියන් ලේ දන් දෙන් අැතිද? බෝධිපූජා පිංපෙත් පමුණුවන්න ඇතිද? මෙතුවක් විරැවන් සේ පෙනී සිටි අය තමුන් දෙසට මර්ධනය මෙහෙයවන විට මෙකී කම්කරැ පන්තියට කුමක් සිතෙන්න ඇතිද? පාලනය විසින් නිර්මාණය කර ඇති මෙකී රික්තය තුල පන්ති ගැටුම වෙනුවට ආගමිකත්වය දේශානුරාගය ආරෝපනය කිරිම ආචාර්ය සැමුවෙල් ජොන්සන් පැවසූ පරිදි තක්කඩි කමකි. මෙකී විශා%ම වැටුප සමිබන්ධයෙන් විශම වු නිවේදන කෙතරම් දැනට නිකුත් කර ඇතිද?

අ.පර්‍.කලාපීය සභාපතිතුමා, ජනාධිපතිතුමා, ලක්ෂමන් යාපා අබේවර්ධන මැතිතුමා, සෝමවීර වීරවංශ මැතිතුමා, පි.බී. ජයසුන්දර මැතිතුමා, විමල් වීරවංශ මැතිතුමා, ආරියශීල වික්‍රමනායක මැතිතුමා, මහින්ද මඩිහේවා මැතිතුමා, ගාමිණී ලොකුගේ මැතිතුමා, රොහාන් ප්‍රනාන්දු මැතිතුමා

ප්‍රකාශ නොකළේ
ලාංකීය වෘත්තීය සමිති ක්ෂ්ත්‍රය ( අතකොලු නොවන)
ස්වාමිරැන්ගේ සංගමය යනාදියයි


කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 23:13:07
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
ඔබ සියලු දෙනාගේම කියවීමට මගේ ගෙ!රවය

කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 22:54:01
Lansa මෙහෙම කියනවා :
අන්ත ප්‍රතිගාමී කවියක්

කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 21:10:25
Nishantha මෙහෙම කියනවා :
@විජය...
හොද විවරනයක්. ඇස් පාදනවාට තුති...


කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 21:09:39
wijaya nandana මෙහෙම කියනවා :
යලිදු කියමි....දකුනේ කම්කරු පන්තියේ අරගල මෙහි දී කිසිදු අයුරකින් අවත්ක්සේරු කොට නොමෑත සහෝදරය. ඒ වීරෝදාර අරගලකාරීත්වයට මගේ ශීර්ශ ප්‍රනාමය !! ප්‍රශ්නය ඈත්තේ එතෑන නොව මේ මර්දක රාජ්ය හමුදා ඉදිරියේ කවියා දක්වන නිවට සහෝදරත්වය හා උතුරේ ලක්ශයක් පමන දෙමල පීඩිතයන්ගේ හිස් මතට මේ මර්දක දනපති හමුදා විසින් එල්ල කරන ලද කුරිරු ,සාහසිකත්වය ඉවසා වෑදෑරීමයි.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 23:39:21
සිරි මෙහෙම කියනවා :
අහා.... දැනුයි මේ අය්යා කව්ද කියා තේරුනේ.
කවියන්ට කවි කම සමඟ හෘදය දුන මැනවි


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 21:37:36
සිරි මෙහෙම කියනවා :
හා විජය නන්දන මට නොතේරිච්ච හැටි.අපොයි ප්‍රතිගාමී තමයි.ලේ වතුරට වඩා ඝනකමයි කියල ගැමි වහරෙ තියෙනව. ඒකෙ අදහස තමයි සහෝදරත්වය කෙතරම් බලවත්ද යන්න. සපත්තු පහර නම් ජොනී බට්ටන් තරමටම කියලයි කියන්නෙ. අර දෙවැනි කවියෙ බෝම්බ කතාව......හිතා මතා ලියලද. හිත නරක් උනා හොදටෝම.....
කම්කරු සටන් අවතක්සේරු කිරීමක් මේ කොමෙන්ටුව මගින් සිදුනොකරමි.එලෙසම මියගිය සොයුරාට ආචාරය පිරිනමමි.එසේ උවද උතුරේ මිය ගියේත් අය්යලා මල්ලිලා පමනක් නොව කිරි සප්පයින් ඇතුලු නූපන් දරුවන් ඇතුලු පරපුරම බව කවි ලියන්නන් මතක් කර ගත යුතුය


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 17:59:59
wijaya nandana මෙහෙම කියනවා :
. කේන්ද්‍රිය ප්‍රස්තුතය ඉතා සුවිශදයි...මේ පසුගියදා ඈති උනු කම්කරු මර්දනයයි (මේ පොලු පාර කලාපයේ කම්කරු පන්තියේ හිස මතට ' ලොකුඅය්යා ගේ ' ආන්ඩුවෙන් කඩා පාත් කල ප්‍රහාරයයි. ).පෑහෑදිලිව ම මේ කදුලු උතුරේ පීඩ්ත දෙමලා උදෙසා එදා ඒ ලේ වෑකි සන්හාරයේ දී නොවෑටුනු කදුලු යි.... 71දීත් 89 දීත් සින්හල පීඩිතයන් ට මේ "අයියලා" සෑලකූ හෑටිඅපි දනිමු...එදා කුට්ටුමනි කී වදන් වෑලිදු සිහිකරමු....දෑන් තුවක්කු හෑරවී ඈත්තේ කා දෙසට ද කියනු යෙහෙකි.... තතු එසේ වන හෙයින් කිසිදු සුශික්ශිත රසිකයෙකුට මේ කවියේ එන ප්‍රතිගාමී සින්හල වර්ගවාදී දෘශ්ටිය හා සහානුභූතියක් ඈති කර ගත හෑකිද....මිත්‍රවරුනි....?

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 10:49:32
සිරි මෙහෙම කියනවා :
කවිෙය් ෙක්න්ද්‍රය ෙකාෙහද කියල හිතා ගන්න අමාරුයි. ෙමාකක්ද ෙම් ෙපාලු පාර. නන්දන ෙග කියවීම හරි නම් ෙම් කවිය තුලින් අප උපුල් ෙස්නාධීරෙග්ව ෙත්රුම් ගමුද ???

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 06:45:54
nandana මෙහෙම කියනවා :
බලන්න ;
"...බෝම්බයක යබොර
ඉවසතත්
කොහොම ඉවසන්න ද
මේ පොලු පාර..."
කව්යාට අනුව මේ " අය්යලා 'ගේ බෝම්බයේ යබොර ඉවසා සිටිය හෑක. මන්ද යත් මේ බෝම්බ පාර එල්ල උනේ "රට බෙදන" දෙමලාට එරෙහිව නිසාය .ඒත් පොලු පාර...?අපේ සින්හල කොල්ලෙකුටය...වාවන්ට බෑරිය...(අපි ඒ දවස් වල අය්යලාට , ලොකු අය්යා එක්ක එකතු වී කොයි තරම් නම් බෝදි පූජා තිබ්බා ද ?)
පාලක පන්තියේ මර්දක හමුදා හා මෙවන් සහානුභූතියකට යා හෑක්කේ පහුගිය කාලයේ ලේ වෑකි දෙමල සන්හාරයට උඩ ගෙඩි දී දෑන් මුඛ පූට්ටු වී ,අද දෙමලුන් ගෑන කිබුල් කදුලු හෙලන කම්කරු පන්තියේ කපටි ආරක්ශකයන්ට පමනි.
කවියා වක් ව හෝ මෙ ලෙසින් වඩම්ම්වන්නේ මේ සුලු දනපති වර්ගවාදී දෘශ්ටිවාදය නොවන්නේ ද ?


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 02:05:06
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
උපුල් සේනාධීරිගේගෙන් තවත් වියමන්
කවි
"මිරැන්ඩා...... මම යන්නම්"
කරන්ට්ස්
අක්ෂි රෝහලේදී
කවි
මෙ'මල් කළඹ ම නුඹ සතූ
කවි
නානුඔය දුම්රිය නැවතුමේ දී
කරන්ට්ස්
වෙඩ්ඩාට වෙඩි තබමි
තවත් කවි කරන්ට්ස්
ඈත සහ මෑත
අපේ හුස්ම බිංදුව තියෙන්නෙම උඹ ළඟයි දුවේ!
සිරි ගුණසිංහ
ඇයි කුමක්ද ඔය මඳ සිනහවේ තේරුම?
විප්ලවය දිනේවා !!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බ්‍රෙෂ්ට් කියයි.
"අඳුරු යුගයේදී කවි ගී ලියවේද?
ඔව්....
ඒ, අඳුරු යුගය ගැනයි!"

"In the dark times
Will there also be singing?
Yes, there will also be singing
About the dark times."
What's New | අලුතෙන්ම
ඔත්තු| කැටිපෙගෙන් 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' - ජුලි 24

16-Secs

විමල් කැටිපෙආරච්චි විසින් රචිත පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' 2018 ජූලි 24 දා... [More]
කවි| මල් බදාගෙන ගස් මැරෙන්නේ අන්න ඒකයි ශාන්තී

36-Secs

(සඳිනි ප්‍රාර්ථනා තෙන්නකෝන්) අන්න කෙළවර මලක් පිපිලා,
ඔබත් දැක්කද ශාන්තී,
ගමේ මුදුනෙම අහස කිට්ටුව,
හිනා නගනව ශාන්තී

තල මලක් නම් මළ ගෙයක්,... [More]
කවි| ඒ මුහුණ

31-Secs

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) ඒ මුහුණ අහිංසක වෙන්න බැරිකමක් නෑ
ඒත් ඒ ආදරේ අහිංසක නෑ.

කටහඬත් නිවී ඇති බව ඇත්ත
පපුව ඇතුළට ඇවිත්
හෘද සන්තානයේ අඩි තබා ඇවිදිද්දි... [More]
කවි| ෂැන්ග්‍රිලා....

25-Secs

(දමිත් වැලිකල) නොයන්න සැංඟිලා
ඉන්න බැරිද මාත් එක්ක ළං වෙලා...
අත් අල්ලං කතා කරමු හිනැහිලා..
දකින දකින හැම හීනෙම ෂැන්ග්‍රිලා..
උඹ හිටියා මං යන මං අවුරලා..... [More]
පරිවර්තන| අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන්

30-Secs

(ඔටෝ රෙනෙ කැස්ටිලෝ | මහේෂ් මුණසිංහ) එක් දිනෙක
මගේ රටෙහි වෙසෙන
අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන් ව
ප්‍රශ්න කරාවි
සාමාන්‍ය මිනිසුන් පැමිණ
එදිනෙදා දිවි ගැටගහන... [More]
කවි| ඇනා සර්ගෙව්යනාගේ කවිය

24-Secs

(මොනිකා රුවන් පතිරණ) ජීවිතයෙ ගැල ඇදුණු වසර යුග
ගිම් නොනිමි එකම දිගු ගමනක් ය
තැවුල් ගිනි පුළිඟු හද සිදුරු කළ
කිහිරඟුරු විසුළ මරු කතරක්ය

නිල දිදුල කදෝ පැණි එළියෙහි ද... [More]
කතන්දර| ගල් වඩුවා ('හූමිටි කතා')

2-Mins

(ආර්. කුෂ්නේරෝවිච් | දැදිගම වී. රුද්‍රිගු) එකෝමත් එක රටක ගල් වඩුවෙක් ගල් කඩමින් හිටියා. හිටි හැටියේම අසුන් පිට නැග ගත් මිනිසුන් කෑ ගහන හැටි ඇසුණා;

"දණ... [More]
රංග| 'පක්ෂීහු'- ඇරිස්ටොෆනීස්ගේ යුතෝපියානු සිහිනය

3-Mins

(චින්තා පවිත්‍රානි) ඇරිස්ටොෆනීස්ගේ නාට්‍ය නිර්මාණ අතුරින් ශ්‍රව්‍ය හා දෘශ්‍ය ප්‍රයෝගයන්ගෙන් අනූන වූත් වඩාත් නිර්මාණාත්මක වූත් නාට්‍යය හැටියට පිළිගැනෙන්නේ The Birds (පක්ෂීහු) නාට්‍යයයි.... [More]
වෙසෙස්| අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!

6-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මට 'ඇය' මුණ ගැසුණේ අහම්බයකිනි. මගේ මිතුරෙකුගේ මැදිහත්වීමෙනි.

"ඔය ඉතින් ඔයත් මං දිහා බලන්නේ අමුතු විදියට. එතකොට ඉතින් අනිත් මිනිස්සු ගැන... [More]
වෙසෙස්| දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!

6-Mins

(සරද සමරසිංහ) ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා විශේෂඥයෙකු වන යුවෙල් නෝව් හරාරි (Yuval Noah Harari) විසින් රචිත Homo Deus නොහොත් 'මීළඟ හතළිස් වසරේ... [More]
කතා-බස්| "පියවරු සහ පුත්තු"- සුමති සිවමෝහන් සමග කතාබහක්

8-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) මේ වසරේ මාර්තු මාසයේ දී ඉන්දියාවේ හයිද්‍රාබාද්හි පැවති ඉන්දියානු ලෝක සිනමා උලෙළේ දී හොඳ ම චිත්‍රපටයට හිමි ජූරි සම්මානය දිනා... [More]
කතන්දර| "අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

42-Secs

"අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ 'Playtime' ඉන්දියානු ළමා කතන්දරයේ... [More]
පරිවර්තන| මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ

59-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | චින්තා පවිත්‍රානි) මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ
පබළු ඇගේ දෙතොලේ රතට වඩා බොහෝ රතු පාටයි
හිම සුදු වී නම් ඇගේ පියයුරු අවපැහැ මන්ද?

කෙස් වයර් වී නම් ඇගේ හිසේ කළු වයර් වැවේ
මා රෝස, රතු හා සුදු පෑ රෝස මල් දැක තිබේ,... [More]
කවි| සටහන්ය; සුන්දර ගමක; මළගෙයක...

11-Secs

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) සුදු රැළි පාලම්ය මග
කිඳුරා නිදිය සාලයෙහි

විඩාබර වූ ඉකියකි
අම්මෙකි
ආදරේ බර ඉල්ලාගෙන... [More]
කවි| ගරු අධිකරණයෙන් අවසරයි..!

46-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) අත තබා දිවුරන්න පුළුවන් ස්වාමිනි බොරු නෙවෙයි කියලා
මැරෙන්නට හිත හදාගෙන මම රේල් පාරෙත් ලැගන් ඉඳලා
කෝච්චිය දුර ඈත එනකොට තාත්තගේ බොන බෙහෙත් මැවිලා
කරන්නම වෙන දෙයක් නැති තැන ගියේ එතනට අම්මපල්ලා

පහන් කොච්චර එළිය දුන්නත් කැඩුන පසු කුණු ගොඩට හින්දා... [More]
වෙසෙස්| සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!

2-Mins

(සදර්ශී කුසුම්වර්ෂා රණසිංහ) සමහර ගැහැණු- පිරිමි ජීවිතයේ බොහෝ මධුර දෑ සඟවාගෙන ඇවිදින පොත් බඳු ය. නැත්නම් තාලයක් ඇති කවි බඳු ය. හුදෙක් මනුස්ස... [More]
අදහස්| කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) අපේ රටේ මාධ්‍ය සංස්කෘතිය පවතින්නේ කුණු වී දුඟඳ හමන තත්ත්වයක බව අමුතුවෙන් පැවසිය යුතු නැත. එය අපේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතිය... [More]
අදහස්| දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!

16-Mins

(ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි) කාල් මාක්ස්ගේ 200 වෙනි උපන්දිනය කොළඔ මහවැලි කේන්ද්‍රයේදී පසුගිය 11 වෙනි දින සමරනු ලැබුවේ කාල් මාක්ස්ගේ ප්‍රාග්ධනය කෘතියේ 3 වෙනි... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook