Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
කවි කරන්ට්ස්
අයියේ........!!!
බූන්දි, 21:37:20
අයියේ..........!!!
මේ ලේ ලකුණු
කඳුළට වඩා ඝනයි

බෝම්බයක යබොර
ඉවසතත්
කොහොම ඉවසම්ද
මේ පොළු පාර

ඔය සපත්තු පහර
ජොනී බට්ටන් තරමටම
කුරිරුයි

අයියේ..........!!!
කඳුළට වඩා
මේ ලේ ලකුණු ඝනයි...
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
yasas madhawa wijenayake මෙහෙම කියනවා :
".... එන එන පෑත්තට ගහා උලු අස්සා..."
ඔබ කවියේ නිර්මාපකයා උවත් ඉන් මතු උනු නිශ්චිත ද්වනීන් දෑන් ආපහු හරවන්ට බෑ උපුල්.... ආයේ කවියක් ලියන්ඩම වෙනවා ඒකටනම්....!
මේ සන්වාදයෙන් තවත් පලක් නෑ මිතුරනි...
අපට කනගාටුයි උපුල් ඔබ ගෑන..මමන්කාරය කියන්නේ පිරිහීමේ ලකුනක්..ඈත්ත තේරුම් ගන්න අවන්ක වන්න...නොතේරෙනවා නම් මුරන්ඩු මුග්දයෙකු වෙන්නට ඉඩ නොහෑර හදාරන්න...


කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 04:33:11
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
සොයුර
බෝමිබයක යබොර යනුවෙන් මා අදහස් කලේ එල්.ටී.ටී.ඊය මගින් බස් හා දුමිරිය හා වෙලද සැල් තුල පුපුරවා හරින ලද බෝමිබයි. එල්ටීටීඊ යට නිර්ධන පංතිය සමිබන්ධයෙන් නිර්වචනයක් තිබුණා නමි ඩොමිනික් ජීවා ලා , කොළඹ සිටීමට අවශ්‍්‍ය නොවනු ඇත. එකී බෝමිබ පිපිරැවෙි නිර්ධන පංතිය මතයි. රාජ්‍ය බෝමිබ හෙලනු ලැබුවෙිත් උතුරේ නිර්ධන පාංතික ජනතාව මතයි. දකුණේ මිනිසුන් විසින් ඔසවා තැබූ රණවිරැවන් විසින් ඔවුන් දෙසට තුවක්කු දිගු කිරීම අර කියූ බෝමිබ වලට වඩා වෙිදනාකාරී වැඩියි. රණවිරැවන්ට ()සෙත් පැතුවෙි ලේ දන් දුන්නේ සුභ පැතුවෙි එස්එමිඑස් ගැහුවෙි බොහෝ කොට ඇගැලුමි ක්ෂේත්‍රයේ සොයුරැ සොයුරියනුයි. නිර්ධන පංති දේශපාලනය වෙනු‍වට ජාත්‍යානුරාගය උඩ දැමීමෙන් යථාව යටපත් වූ අයුරැ ඔබට තේරැමි ගත හැකිය.


කිවුව වෙලාව- 2011-06-14 00:42:57
සිරි මෙහෙම කියනවා :
උපුල් ඉතිං එකම දේ නැවත නැවත කියනව. කෙලින්ම කියන්නකො ඇයි මේ බෝම්බයෙ යබොර අප ඉවසිය යුත්තේ. උතුරේ සිදූවු වාර්ගික වූත් මිලේච්ඡ වූත් තිරිසන් සහගත සමූල ඝාතනය ඔයා ඉවසනවද.ඒකට සපෝට්ද. ප්‍රශ්නය ඒකයි උපුල්

කිවුව වෙලාව- 2011-06-10 06:23:12
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
හිතවත් සොහුරනි,
ඔබ විසින් පල කරන අදහස් වලට මගේ ගෙ!රවය.
කලාපයේ සේවය කරන බොහෝ අය දේශපාලනමය වශයෙන් නිර්වින්දනය කල අයයි. මේ හැම අභිබවා ඔවුන් තම අයිතීන් වෙනුවෙන් පෙරමුණ ගැනීම ලොකු සතුටක්. ඇගැලුම් කර්මාන්ත ක්ෂේත්‍රය තුල මගේ සේවය වසර 25කට වැඩිය. කලාපයේ මේ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට තලන විට න්‍යායික වශයෙන් මෙය විග්‍රහ කර ගැනීමට වඩා මට දැනුනේ හැගුම් බරවයි. මේ කවිය බුද්ධිවාදී වනවාට වඩා අාවෙිගීව ක්ෂණිකව ලියූවක්. වගකීම මම ම දරමි. මා අමතන්න. 0777486016


කිවුව වෙලාව- 2011-06-10 04:52:41
ලොකුගෙදර මෙහෙම කියනවා :
කවිය බේරා ගැනීමට කවියා ඉදිරිපත් නොවෙනවා නම් කවුඩ ඉදිරිපත් වෙන්නෙ.. උපුල් කරන වරද නම් විජයට නිසි පිලිතුර නොදී බයිලා ගැහීමයි... සත් සිතිනි....

ලොකුගෙදර


කිවුව වෙලාව- 2011-06-08 20:59:29
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
ඉහත සෝමවීර වීරවංශ ලෙස නමි කර ඇත්තේ සේමවීර චන්ද්‍රසිරි මැතිතුමා බව කාරැණිකව සලකන්න.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-07 23:00:43
kumara මෙහෙම කියනවා :
උපුල් , මා ඔබෙ කවිය ඉතා සෑලකිල්ලෙන් කියෙව්වා.ඒ පිලිබදව විජය නන්දන පෙරේරා කවි සගයා දක්වා ඈති අදහස ඉතා තියුනුයි එමේන්ම නිවෑරදියි.ඔබ ඔය කියන උතුරේ එල්.ටී.ටී .ඊ බෝම්බ වලට මුල් වග උත්තර කරුවා දකුනේ දනපති පාලනය නෙවයිද...මේ හමුදා අයියලා ඔයාගෙද, මගෙද ?අප රාජ්ය හමුදා හා පහුගිය යුද්දය ගෑන දෑරූ මේ මිත්යා මත වලින් දෑන්වත් තීරනාත්මකව ගෑලවිය යුතුම්යි. මේ ගෑන කලබලයෙන් ,කවිය බේරා ගන්නෙම් යයි , අමනාපෙන් විවාද පිටියට නොපෑන ඉවසීමේන් හිතා බලන්න.මා දන්නවා ඔබට ඒ නිහතමානී ගුනය නොඅඩුව ඈති බව.ඔබේ කවි මග දිලේවායි පතමි.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-07 03:50:24
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
මම පැහැදිලිවම කියන්නේ නිර්ධන පංති සටනට වාර්ගිකත්වයක් නැ කියායි. එල් ටීටී එක විසින් බස් වල පුපුරවන ලද බෝම්බ වලට වඩා දකුණේ රණවිරැ අයියලා කම්කරැ පංතියට පහර දෙන එක කලාපයේ නංගිලාට සහ මල්ලිලාට රිදෙනවා වැඩියි. විශ්‍රෘම වැටුප් පනත ගැන සම්ර්‍පදායික වාමාංශික පක්ෂත් කටවහගෙන ඉන්නෙ. මෙම විශ්‍රම වැටුප් පනතේ කෙටුම් පිටපත හොදින් අධ්‍යනය කරන්න. මා තුල දෙමල මිනිසුන්ගේ අරගලය සම්බන්ධයෙන් කිසිදු ගැටලුවක් නැහැ. එහෙත් නිර්ධන පංති අරගලය ගැන මගේ අවධානය ඊට වැඩියි. එය කුල ගොත් අභිබවා පොදු ප්‍රශ්නයක්.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-06 22:41:36
සිරි මෙහෙම කියනවා :
එතකොට උපුල් මේ බෝම්බයක යබොර ඉවසතත් වගේ දේවල් ලිව්වෙ. ඒ කියන්නෙ බෝම්බය නම් ok අපි ඒ වගේ මානුෂීය මෙහෙයුම් වලට ලේත් දන් දුන්න කියන එක නේද.කම්කරු පංති අරගලය මත දමා එය සඟවන්නට උත්සාහ කරන්න එපා.ඉතිං පංති වශයෙන් ගත්තත් උතුරෙ මැරුනෙත් පීඩිත පංතියමනෙ.හැබැයි දෙමලු. උපුල්ට තියෙන වෙනස ඒකයි. ඌ දෙමලා නම් දෙමලාට අප වෙනම පංතියක් වර්ග කල යුතුය. මා මේ කවිය වටහා ගත් ආකාරය වැරදි නම් ඉන් අදහස් වන්නේ ඔබට කවිය තුල පනිවිඩය නිවැරදිව සන්නිවේදනය කල නොහැකි වූ බවයි. කරුණාකර මේ කවිය මකා දමා සත් භාවයෙන් වෙන කවියක් ලියන්න

කිවුව වෙලාව- 2011-06-06 05:29:44
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
මෙම බැටන් පොලුපාර ඉතිහිසයේ සිදු වූවා සේම වර්ගවාදය පරයා නිර්ධන පංතියේ ඔලු මතට වැටුනු පොලු පාරකි. ජනතාව අතරින් බලය නිර්මාණය කර ගන්නා පාලකය‍ා නැවත ජනතාව අතරට ඒ මර්ධනය යොමු කරයි. මේ සියලු මර්ධනයන් දේශානුරාගය හරයා ස්වයං ප%මෝදයකට පත් කර ගනී.මේ අයියලා වෙනුවෙන් කී දෙනෙක් නමි කලාපයේ සහෝදර සහෝදරියන් ලේ දන් දෙන් අැතිද? බෝධිපූජා පිංපෙත් පමුණුවන්න ඇතිද? මෙතුවක් විරැවන් සේ පෙනී සිටි අය තමුන් දෙසට මර්ධනය මෙහෙයවන විට මෙකී කම්කරැ පන්තියට කුමක් සිතෙන්න ඇතිද? පාලනය විසින් නිර්මාණය කර ඇති මෙකී රික්තය තුල පන්ති ගැටුම වෙනුවට ආගමිකත්වය දේශානුරාගය ආරෝපනය කිරිම ආචාර්ය සැමුවෙල් ජොන්සන් පැවසූ පරිදි තක්කඩි කමකි. මෙකී විශා%ම වැටුප සමිබන්ධයෙන් විශම වු නිවේදන කෙතරම් දැනට නිකුත් කර ඇතිද?

අ.පර්‍.කලාපීය සභාපතිතුමා, ජනාධිපතිතුමා, ලක්ෂමන් යාපා අබේවර්ධන මැතිතුමා, සෝමවීර වීරවංශ මැතිතුමා, පි.බී. ජයසුන්දර මැතිතුමා, විමල් වීරවංශ මැතිතුමා, ආරියශීල වික්‍රමනායක මැතිතුමා, මහින්ද මඩිහේවා මැතිතුමා, ගාමිණී ලොකුගේ මැතිතුමා, රොහාන් ප්‍රනාන්දු මැතිතුමා

ප්‍රකාශ නොකළේ
ලාංකීය වෘත්තීය සමිති ක්ෂ්ත්‍රය ( අතකොලු නොවන)
ස්වාමිරැන්ගේ සංගමය යනාදියයි


කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 23:13:07
Upul Senadirige මෙහෙම කියනවා :
ඔබ සියලු දෙනාගේම කියවීමට මගේ ගෙ!රවය

කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 22:54:01
Lansa මෙහෙම කියනවා :
අන්ත ප්‍රතිගාමී කවියක්

කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 21:10:25
Nishantha මෙහෙම කියනවා :
@විජය...
හොද විවරනයක්. ඇස් පාදනවාට තුති...


කිවුව වෙලාව- 2011-06-05 21:09:39
wijaya nandana මෙහෙම කියනවා :
යලිදු කියමි....දකුනේ කම්කරු පන්තියේ අරගල මෙහි දී කිසිදු අයුරකින් අවත්ක්සේරු කොට නොමෑත සහෝදරය. ඒ වීරෝදාර අරගලකාරීත්වයට මගේ ශීර්ශ ප්‍රනාමය !! ප්‍රශ්නය ඈත්තේ එතෑන නොව මේ මර්දක රාජ්ය හමුදා ඉදිරියේ කවියා දක්වන නිවට සහෝදරත්වය හා උතුරේ ලක්ශයක් පමන දෙමල පීඩිතයන්ගේ හිස් මතට මේ මර්දක දනපති හමුදා විසින් එල්ල කරන ලද කුරිරු ,සාහසිකත්වය ඉවසා වෑදෑරීමයි.

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 23:39:21
සිරි මෙහෙම කියනවා :
අහා.... දැනුයි මේ අය්යා කව්ද කියා තේරුනේ.
කවියන්ට කවි කම සමඟ හෘදය දුන මැනවි


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 21:37:36
සිරි මෙහෙම කියනවා :
හා විජය නන්දන මට නොතේරිච්ච හැටි.අපොයි ප්‍රතිගාමී තමයි.ලේ වතුරට වඩා ඝනකමයි කියල ගැමි වහරෙ තියෙනව. ඒකෙ අදහස තමයි සහෝදරත්වය කෙතරම් බලවත්ද යන්න. සපත්තු පහර නම් ජොනී බට්ටන් තරමටම කියලයි කියන්නෙ. අර දෙවැනි කවියෙ බෝම්බ කතාව......හිතා මතා ලියලද. හිත නරක් උනා හොදටෝම.....
කම්කරු සටන් අවතක්සේරු කිරීමක් මේ කොමෙන්ටුව මගින් සිදුනොකරමි.එලෙසම මියගිය සොයුරාට ආචාරය පිරිනමමි.එසේ උවද උතුරේ මිය ගියේත් අය්යලා මල්ලිලා පමනක් නොව කිරි සප්පයින් ඇතුලු නූපන් දරුවන් ඇතුලු පරපුරම බව කවි ලියන්නන් මතක් කර ගත යුතුය


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 17:59:59
wijaya nandana මෙහෙම කියනවා :
. කේන්ද්‍රිය ප්‍රස්තුතය ඉතා සුවිශදයි...මේ පසුගියදා ඈති උනු කම්කරු මර්දනයයි (මේ පොලු පාර කලාපයේ කම්කරු පන්තියේ හිස මතට ' ලොකුඅය්යා ගේ ' ආන්ඩුවෙන් කඩා පාත් කල ප්‍රහාරයයි. ).පෑහෑදිලිව ම මේ කදුලු උතුරේ පීඩ්ත දෙමලා උදෙසා එදා ඒ ලේ වෑකි සන්හාරයේ දී නොවෑටුනු කදුලු යි.... 71දීත් 89 දීත් සින්හල පීඩිතයන් ට මේ "අයියලා" සෑලකූ හෑටිඅපි දනිමු...එදා කුට්ටුමනි කී වදන් වෑලිදු සිහිකරමු....දෑන් තුවක්කු හෑරවී ඈත්තේ කා දෙසට ද කියනු යෙහෙකි.... තතු එසේ වන හෙයින් කිසිදු සුශික්ශිත රසිකයෙකුට මේ කවියේ එන ප්‍රතිගාමී සින්හල වර්ගවාදී දෘශ්ටිය හා සහානුභූතියක් ඈති කර ගත හෑකිද....මිත්‍රවරුනි....?

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 10:49:32
සිරි මෙහෙම කියනවා :
කවිෙය් ෙක්න්ද්‍රය ෙකාෙහද කියල හිතා ගන්න අමාරුයි. ෙමාකක්ද ෙම් ෙපාලු පාර. නන්දන ෙග කියවීම හරි නම් ෙම් කවිය තුලින් අප උපුල් ෙස්නාධීරෙග්ව ෙත්රුම් ගමුද ???

කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 06:45:54
nandana මෙහෙම කියනවා :
බලන්න ;
"...බෝම්බයක යබොර
ඉවසතත්
කොහොම ඉවසන්න ද
මේ පොලු පාර..."
කව්යාට අනුව මේ " අය්යලා 'ගේ බෝම්බයේ යබොර ඉවසා සිටිය හෑක. මන්ද යත් මේ බෝම්බ පාර එල්ල උනේ "රට බෙදන" දෙමලාට එරෙහිව නිසාය .ඒත් පොලු පාර...?අපේ සින්හල කොල්ලෙකුටය...වාවන්ට බෑරිය...(අපි ඒ දවස් වල අය්යලාට , ලොකු අය්යා එක්ක එකතු වී කොයි තරම් නම් බෝදි පූජා තිබ්බා ද ?)
පාලක පන්තියේ මර්දක හමුදා හා මෙවන් සහානුභූතියකට යා හෑක්කේ පහුගිය කාලයේ ලේ වෑකි දෙමල සන්හාරයට උඩ ගෙඩි දී දෑන් මුඛ පූට්ටු වී ,අද දෙමලුන් ගෑන කිබුල් කදුලු හෙලන කම්කරු පන්තියේ කපටි ආරක්ශකයන්ට පමනි.
කවියා වක් ව හෝ මෙ ලෙසින් වඩම්ම්වන්නේ මේ සුලු දනපති වර්ගවාදී දෘශ්ටිවාදය නොවන්නේ ද ?


කිවුව වෙලාව- 2011-06-04 02:05:06
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
උපුල් සේනාධීරිගේගෙන් තවත් වියමන්
කවි
"මිරැන්ඩා...... මම යන්නම්"
කරන්ට්ස්
අක්ෂි රෝහලේදී
කවි
මෙ'මල් කළඹ ම නුඹ සතූ
කවි
නානුඔය දුම්රිය නැවතුමේ දී
කරන්ට්ස්
වෙඩ්ඩාට වෙඩි තබමි
තවත් කවි කරන්ට්ස්
විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය
ඈත සහ මෑත
අපේ හුස්ම බිංදුව තියෙන්නෙම උඹ ළඟයි දුවේ!
සිරි ගුණසිංහ
ඇයි කුමක්ද ඔය මඳ සිනහවේ තේරුම?
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ලියෝ තෝල්ස්තෝයි කියයි.
නිදහස් චින්තකයෝ යනු පූර්ව විනිශ්චයන්ගෙන් සහ ස්වකීය සම්ප්‍රදායන්ද, වරප්‍රසාදයන්ද, ඇදහිලි හා විශ්වාසයන්ද හා ගැටෙන සියල්ල අවබෝධ කරගැනීමට බියෙන් තොරව ස්වකීය මනස මෙහෙයවීමේ කැමැත්තෙන් කටයුතු කරන්නෝය.... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
ඔත්තු| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට - සැප්. 07

10-Secs

තුෂාරිකා ඇන්තනි ගේ පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය, 'උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට' 2018 සැප්තැම්බර් 07... [More]
කතන්දර| සැප්තැම්බරයේ දවසක්

10-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) පණිවිඩයක් අරන් ඇවිත් හිටි විජයගෙ රාජ සේවකයා මං දිහා බලා හිටියෙ පිළිතුරු ලිපියක් යවනවා ද නැද්ද නැත්නම් මං යන්නද වගේ... [More]
වෙසෙස්| පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) පිස්සෙකුට පොත් ලියන්න පුළුවන්ද? පොඞ්ඩක් ඉන්න, සටහන ආරම්භයේ ම පිහියකින් ඇන්න වගේ එහෙම ප‍්‍රශ්නයක් ඇහුව ම මට දැනෙනවා නිකං මොකක්දෝ... [More]
කවි| නගා මැරූ අල....

33-Secs

(කේ.කේ. සමන් කුමාර [සර්පයා]) නුඹ පිච්ච කැකුළකි
පිළිකන්නක පිපි.
ඉඳුල් වතුරින් නුඹව නහවනා
උන්ටද සිනා සළනා.
කිඩාරං මලකැයි කියනා
උන්ටද සුවඳ දී... [More]
කවි| උතුරින් දකුනට

22-Secs

(දර්ශන මේදිස් ) (උප මාතෘකාව: පීඩිත ජාතියේ පීඩිතයෙකුගෙන් පීඩක ජාතියේ පීඩිතයෙකුට)

සබඳ අපි කඳු නොවෙමු
උනුන් පරයා නැගෙන
සුනිල දිය කඳුරු වෙමු
එකම කන්දෙන් වැටෙන... [More]
කවි| බෝධිසත්ව ගබ්සාව

15-Secs

(කුමාර හෙට්ටිආරච්චි) නිල් මල් බිසව් උකුලේ බිම් මල් පිපුණී
පන්දම් වැටේ සල් මල් ඔසරිය රැඳුණී
නේරංජනා ගඟ දෑසින් ඇද වැටුණී
පස් මහ බැලුම් නොබලා කුස පිළිසිඳුණී

සඳුන් සුවඳ මල් ගෝමර ළැම තොරණේ... [More]
පොත්| ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ

7-Mins

(හර්ෂිනී පුෂ්පමාලා ආරච්චිගේ) සාහිත්‍ය නිර්මාණ අතර භාවික ගුණයෙන් වඩා වැඩි සාහිත්‍යාංගය කවිය යයි සිතමි. තේමාත්මක ගැඹුරත්, කාව්‍යෝචිත බසත්, බහු විධ අරුත් සපයන භාෂා... [More]
කවි| දුම්මල ගලට ගිය අම්මා

20-Secs

(නන්දන වීරසිංහ) දුම්මල ගල ඉමේ මහ මූකලානේ
අඳෝනාව ඇඟ හීගඩු නඟන්නේ
කන්දේ් පරවේණී උළලේනියන්නේ
රෑ සමයමේ ඇයි මා බය කරන්නේ

අපෙ අම්මා දුම්මල ගලවන්න ගියා... [More]
කරන්ට්ස්| විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය

39-Secs

(පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු) I.
(පාසලේ රපෝර්තුව)

උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි
ප්‍රශ්න කරයි
අසම්මත ලෙස සිතයි... [More]
කවි| වස්සානය

45-Secs

(රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ) ඔය දෑල දොඩමලු ය, සුවඳ බැරුවා ඉන්ට
නිල් වතුර තුරුලු කර කෙසේ අතහැර යම් ද?
කෙකටියා පඳුර සුදු මල් පොකුර වඩාගෙන
සොඳුර, නුඹ වාගේ ම හිනැහේය මා එක්ක

කුඹුක් අතු වතුර අතගගා නැමිලා දියට... [More]
කතා-බස්| ඇත්තටම කවුද මේ ප‍්‍රදීප් මැතිව්?

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) ‘මිස්ටර් කරුණාසේනගේ අක්මාව හොඳටම නරක් වෙලා.’

‘ඒ වුණාට මගේ පපුව හොඳයි!’

විහිළුවයි හිනාවයි අන්තිම අසරණ බව මටම දැනුණා. දොස්තරට ගාණක් නෑ. තුණ්ඩුවක්... [More]
ඔත්තු| ගඟේ නොයන තරුණ දේශපාලනයක්- අගෝ. 21

15-Secs

අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ විසින් ලියන ලද එළියකන්ද වධකාගාරයේ සත්‍ය සිදුවීම් පසුබිම් කරගත් 1989 කැරැල්ල පිළිබඳ... [More]
කවි| ඉතා කුඩා විශාල වෙනස

2-Secs

(සමර විජේසිංහ) අපට නම්
පහසුකම් ඇත
දුකට බොන
ඛෙහෙත් ඇත

ඛෙහෙත් ටිකක්වත්... [More]
කතා-බස්| ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට කාලසටහන! (ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග)

31-Mins

(අජිත් සී හේරත්) ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග ඒමි ගුඩ්මාන් විසින් කරන ලද මෙම සම්මුඛ සාකච්ඡාව ලෝක ආධිපත්‍යය සඳහා වන ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට... [More]
කවි| මඳ නල

5-Secs

(ආරියවංශ රණවීර) කඳු වලල්ලට හොරෙන්
ආවා ඔබ මා ළගට
මල් පවා බලා සිටියා
ගත් සුසුම
නොහෙලා පහළට
පුදුමව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook