Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ලිට්ල් ස්ටාර් තරු පූජාසනයේ මිලින වෙන තරුෂි බබාලා ගැන නොකියන කතන්දරය
බූන්දි, 16:49:33
බුල්ටෝ යනු ඉතා රසවත් කෑමකි. එහි කිසිදු ගුණයක් නැති බව දැන දැනම බුල්ටෝ කන්නට අපි කැමති ය. ඒ එහි ඇති අප්‍රමාණ වූ පැණි රස නිසා ය. අද වන විට බුල්ටෝ වලට ඉල්ලුමක් නැති වුව ද, බුල්ටෝ ආදේශක අපමණ ය. ඒවා විවිධ රසැති ය. විවිධ වර්ණයෙන් සහ හැඩයෙන් යුක්ත ය. ඇස, කන, දිව ආදී සියලු ඉන්ද්‍රියන් එකවර පැහැර ගන්න ට සමත් ය. වෙළඳපොළ විසින් අද, මිනිසා ගේ රසඥතාව ද බුල්ටෝවක මට්ටම ට ඇද දමා ඇත. ඉදින් අපි, බුල්ටෝ ආදේශක තළු මර මරා රස විඳිමින් හිඳින්නෙමු.

හෙට අනිද්දා වන විට දෙමව්පියන් ගේ තවත් සිහිනයක් සැබෑ වන්නේ ය. ඒ, වසර අටක් පමණැති තම දරුවා ලිට්ල් ස්ටාර් කිරුළ පළඳින්නට ඇත්තේ තවත් දින කිහිපයක් වන නිසාවෙනි. ඉතා උණුසුම්, ඉවසිල්ලක් නැති දින කිහිපයක් ගත වෙමින් තිබේ. නමුදු මේ සිහිනය, දරුවන් ගේ සිහිනය නොව දෙමව්පියන් ගේ සිහිනය යි. හරියටම බැලුවොත්,දෙමව්පියන් ගේ ඔළු ගෙඩි ඇතුළේ වෙළෙඳන් ඉදිකළ සිහිනයයි. වෙළඳ පොළ භාණ්ඩ හා සේවා විකිණීමෙන් ඔබ්බට සිහින විකිණීමේ යුගයට එළඹ තිබේ.ඒ සිහින ඔලු තුළට එන්නත් කෙරෙන සායනය සාලය මැද රූපවාහිනියයි. රූපවාහිනිය කෙතරම් දුරට අප ඩැහැ ගෙන ඇද්දැයි කියන්න ට, අප අපේ ජීවන රටාව විමසීම ම පමණක් සෑහේ. අද අපට කන්න ට, අඳින්න ට පමණක් නොව ජීවත් වන්න ට කියා දෙන්නේ ද රූපවාහිනිය යි. ඉන් ගැලවීම අපහසු ය. මේ වන විට, එය මුළු මහත් සමාජය ම ආක්‍රමණය කර අවසන් ය.

වැල යන අතට ම ඉනි බඳින යුගයක, උඩුගං පිහිනන්නන් සෙවීම නිශ්ඵල ය. ඉල්ලුම ට අනුව සැපයීම ආර්ථික න්‍යායකි. එහෙත් සමාජයක් වශයෙන් කළ යුත්තේ, සේවාවන්, ඉල්ලුම ට අනුව සැපයීම ද, නැතහොත් අවශ්‍ය දේ සැපයීම ද කියා සිතෙන්න ට නම්, ලාභය මුඛ්‍ය අරමුණ නො වන මනුස්සයින් රටකට සිටිය යුතු ය. නමුදු, ඒ විහිළු කතාවෙන් දැන් වැඩක් වන්නේ නැත.

පසුගිය වසර කිහිපයක් තිස්සේ, විවිධ රූපවාහිනි නාලිකා ඔස්සේ ඇති තරඟකාරී රියැලිටි වැඩසටහන් සහ තරු කිරුළු පැළැන්දීමේ වැඩසටහන් වසංගතය ගෙයක් ගෙයක් ගානේ ඔලුවක් ඔලුවක් ගානේ පැතිරී අවසානය. උමතුවක් ලෙසින් එකකට එකක් නො පරදින්න ට, මෙම වැඩසටහන් ප්‍රවර්ධනය කරමින් ප්‍රේක්‍ෂකයා වෙත ගෙන එන්නට ඇති පොරය ට, බිලිවන්නේ අහිංසක ප්‍රේක්‍ෂක ජනතාව ය. ඔවුන් කුල්මත් කරමින්, ඔවුන ගේ මනස දූෂණය කරමින් අවසානයේ මුදල් පසුම්බිය ට ද තට්ටු කරන බව රසිකයා ට හැඟෙන්නේවත් නැත. එය මොන තරම් නම් අරුමයක් ද? අප නො දැනම, මෙම ක්‍රියාවලිය තුළ අප, "පාවිච්චි" වෙමින් සිටිමු. අනෙක් අතට, ඔවූහූ අප ව සාලය මැද ම 'දූෂණය' කරමින් කරමින් සිටිති.

මෙම, එකකු හෝ යම් පිරිසක ගේ පැවැත් ම වෙනුවෙන් අනෙකා පාවිච්චි වීමේ ක්‍රියාදාමය ලෝකය පවතිනා තෙක් සිදුවන්නක් වුව ද, මෙතරම් දරුණු ආකාරයෙන්, ළදරුවා ගේ පටන් වැඩිමහළු මිනිසා දක්වා එය ට උපයෝගී කරගත් යුගයක් නැති තරම් ය. අනෙක් කරුණ වන්නේ, අපි දැන දැන ම, ඒ තුළ පාවිච්චි වීම ය. නැතහොත් අපගේ කැමැත්ත මත අප පාවිච්චි කරන්න ට අනෙකා ට ඉඩ දීම ය. ජනප්‍රිය වීමේත්, සමාජය තුළ නමක් හදා ගැනීමේත්, තම දක්‍ෂතා ඉස්මතු කර ගැනීමේ සහ ඒ තුළින් අනාගත සිහින සැබෑ කරගැනීමේ වුවමනාව ට, අපි කැමැත්තෙන් මේවාට සහභාගී වන අතර, මෙහෙයවන්නන්ගේ අරමුණ සපුරා අනෙකකි. ඔවුන් ගේ මූලික අරමුණ වන්නේ හුදු ලාභයම පමණක් වූ කළ...?

ඉහතින් සඳහන් කළ කුමන කාරණාවක් මත පදනම් වුව ද, වෙළඳාම සඳහා ඔබේ හැකියාවන් සහ සේවය ලබා දීම සහ ඒවාට නියම මිළ තීරණය කිරීම ට, අයිතිය ඔබ ට ඇත. එහෙත් බහ තෝරා ගෙන එන දරුවකු ට ඒ හැකියාව නැත. එබැවින් එහි අයිතිය පවරා ගන්නේ ඒ දරුවන් ගේ දෙමව්පියන් ය. සිහින තාරකා වෙළඳපොළ හරහා, දෙමව්පියන්ගේ සිහිනය දරුවන් ගේ සිහිනය බවට පත් වන්නේ මෙහිදි ය. මෙය කෙතරම් දුරට සාධාරණ සහ බුද්ධිගෝචර වේ දැයි දෙවරක් කල්පනා කළ යුත්තකි.

"ලිට්ල් ස්ටාර් එකේ තරුෂි සින්දු කියනවා හරි ෂෝක් නේද? බැලුව ද ගිය සතියෙ? හරි හුරතල් කෙල්ල.....

....හිතාගන්නත් බෑ, අවුරුදු තුනක ළමයෙක් මුළු සිංදුව ම ලස්සනට කියනවා. වෙලාවකට ස්ටේජ් එකට අරන් එන්නෙ වඩාගෙන"
ඒ, මුලින් ම, සති කිහිපයකට කලින් හිතවතකු ඇසූ පැණය සහ මා ඒ ගැන කිසිවක් නො දන්නා බව, නිහඬතාවෙන් වටහා ගෙන තවදුරටත් පැහැදිලි කළ හැටි ය.

මම උනන්දු වුණෙමි. අන්තර්ජාලයේ පීරා තරුෂි සොයා ගත්තෙමි. සැබෑවකි, ඒ නම් සැබෑ හුරතල් පොඞ්ඩියකි. හුරුබුහුටි කෙළි පැටික්කියක්, හුරතල් වෙවී ඇගේ ආච්චිලා ගේ කාලයේ ගීත ගයන්නී ය. ඈ ඇඳ ඇත්තේ ද, හැඩවැඩ දමා ඇත්තේ ද, එදා යුගයේ විලාසිතා අනුව ය. වසර 40කට, 50කට පැරණි ගීත ය. කිරිසුවඳේ මුළු වේදිකාව ම සුවඳ වන මොහොතේ, අවුරුදු තුනහාමාරක පමණ වයසැති තරුෂි බබා ආච්චියෙකු ගේ භූමිකාව රඟ දක්වන්නී ය. ගීතයේ තේරුමවත් නො දන්නා මේ පැටව්, මෙම වැඩසටහන් මඟින්, හිටිගමන් වේදිකාවක් මත වැඩිමහළු කර දමා ඇත. පෙර පුහුණුවීම් වලට අනුව අභිනයෙන් ද, ගීත වල ට අරුත් සපයන්න ට ඔවුන් වෙර දරයි. මොවුන් ගේ දක්‍ෂතා ගැන කිසිදු වාදයක් නැත. එහෙත්, මේ විනාශ වෙමින් යන්නේ කිරි සුවඳ ය. මේ මරා දමන්නේ දරුවන්ගේ ළමාකම ය. ඔවුන් ගේ ළමා ගති ය. නැතහොත් නිදහස් ළමා චින්තනය ය. එහෙත්, අපි එක් වී දරුවන් ගේ හුරතලය විඳිමින් නරුම සතුටක් ලබන්නෙමු.

"මෙහෙමයි, මේ දරුවො මේ තරග වලට, මේ විදිහට ඉදිරිපත් නො කර, සාමාන්‍ය විදිහට හැදෙන්න ඇරියා නම්, සමහර විට, ඒ දරුවො තෝරාගන්න මාවත වෙනත් එකක් වෙන්න පුළුවන්. ඒ තුළින් වෙනත් දක්‍ෂතා තියෙන, වෙනත් අංශ වලින් ඉහළට යන දරුවො බිහි වෙන්න පුළුවන්."

ඒ, මිතුරකු ගේ අදහස් ය. එය සැබෑවකි. අපි, අපේ සිහින සැබෑ කරගැනීම සඳහා දරුවන් ට සිහින සදා දෙන්නෙමු. ඔවුනට සිහින දකින්නට "සිහින තිරය" සදන්නෙමු. නැතහොත්, දරුවන් ට ද, ඇස් ඇති බව අමතක කොට, අපේ ඇස් වලින් ලෝකය දකින්නට දරුවන් ට කියාදෙමින් සිටින්නෙමු. ඔවුන් අවට බැලිය යුත්තේ අපේ ඇස් වලිනි. ඔවුන් සිතිය යුත්තේ ද අපේ සිත් වලිනි. එබැවින් අපේ සිහින දරුවන්ගේ සිහින ද විය යුතු ය. කෙසේ වුව ද, අප සියල්ලන් එකතු වී, මේ දකින්නේ වෙළෙන්ඳා ගේ සිහිනය බව අපට අමතක ය.

හෙට, විවිධ මං ඔස්සේ ලෝකය දකින්න ට, ඉපදීමට අයිතිය ලැබූ දරුවන්, ඒ අයිතිය අහිමි ව වෙනත් හීනයක් දකින්නට පුරුදු වෙමින් සිටියි. දරුවන් ගේ දක්‍ෂතා ලෝකය ට පෙන්වන්නට මෙය අවස්ථාවක් යැයි යමකු ට තර්ක කළ හැකි වුව ද, එයින් සිදුවන් හානිය ඉමහත් ය. එයින් අධ්‍යාපන කටයුතු වලට ද හානියක් සිදු නොවේ යැයි කිව හැකිද? අවසන් මහා තරගයට එන තෙක් මාස කීයක් තිස්සේ පුහුණුවීම් සහ ඉදිරිපත් වීම් වලට සහභාගී විය යුතු ද? ඉතා දුර ප්‍රදේශ වල සිට එන්නේ නම්, දරුවා කෙතරම් වෙහෙස විය යුතු ද? ඒ වෙහෙස ද නො බලා, තරගය සඳහා හෝරා කිහිපයක් රැඳී සිටිය යුතු ය. තරගය අතරමැද තරුෂි බබාලා ට නින්ද යෑම පුදුම විය යුතු නැත. අවසානයේ දී, මව් තුරුලේ නිදා වැටෙන දරුවා ඇහැරවා, බලෙන් හෝ ගීතය ගයවන්නට දෙමව්පියන්ටත්, විනිශ්චය මණ්ඩලයේ මාමලා, නැන්දලාටත් සිදු වෙයි. නැතහොත් ඒ සියලු කැපකිරීම් වතුරෙ ගියා වැනි ය. මේ සියල්ල බලපානුයේ දරුවාගේ මානසික සමබරතාව ට නොවේ ද? අනෙකා අභිබවා යාම ට පුරුදු කිරීම ම, ජීවිතය ට හිරිහැරයක් විය හැකි ය.

"මේ වැඩ වලින් පොඩි එවුන් ට ළමා ලෝකයක් නැති වෙනවා. උන් ලොකු වෙන්න කළින් ම, උන් ව වැඩිහිටියො කරලා දානවා. මේ පොඩි එවුන් ට, ඒ කාලෙ ඇතුළත ඒ ගීත එක්ක ජීවත් වෙන්න සිද්ධ වෙනවා නේද, ඔය තරග ඉවර වෙනකල්. ඒ කියන්නෙ ළමයින් ට හිතන්න වෙන්නෙත් ඒ මට්ටම ට. මේවා විනිශ්චය ට එන්නෙ සංගීත ආචාර්යවරු, විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරු. මට තේරුම් ගන්න බැරි, ඒ උදවිය ට මේ හානිය නො තේරේන එකයි."

ඒ, විශ්‍රාම ගිය ගුරුමහතෙකු ගේ අදහස් ය. සැබෑවකි. අප ට එය තේරුම් ගත නො හැක. රටේ, නම් දරා ඇති සංගීතඥයින්, විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරු මේවා විනිශ්චය කරති. ඒ කිසිවකු ට මෙය නො තේරෙනවා නොවේ. ඔවුන් ද මේ රැල්ලට හසු වී අවසන් ය. ඒ කිසිවකු හෝ මේවාට විරුද්ධ ව හඬ නැඟූ බවක් අප අසා නැත. මේවායෙන් ළමා මනසේ පෝෂණය ට, සමබරතාව ට, හොඳට වඩා, වැඩියෙන් සිදුවන්නේ අයහපත බව කොහේ හෝ තැනෙක තේරුම් කර දෙනවා අප අසා නැත. යහපත් ළමා සංවර්ධනයක ට අවැසි වන්නේ මෙවැනි දේ නො වන බව දැන දැන ම, නිහඬ ව ඉන්නෝ බොහෝ ය. හේතුව, මේවා ට දායක වන්නේ තමන් ගේ මිතුරු සමාගමේ ම අයවලුන් නිසා ම, ඒ අය විවේචනය කරන්න ට ඇති අකමැත්තයි. ඒ තුළින් නරක නාමයක් ඇති වේ යැයි ඔවුන් සිතනවා විය යුතු ය. එහෙත් අප තේරුම් ගත යුත්තේ, මේ කතා කරන්නේ රටේ අනාගතය ගැන බව ය. මුළුමහත් දරු පරපුරේ අනාගතය ගැන බව ය.

සංගීතය හෝ නර්තනය ළමා මනසේ වර්ධනය ට අත්‍යවශ්‍ය දෙයක් බව ඇත්තකි. එහෙත් තරගය පුරුදු කිරීම සහ විශේෂයෙන් ම, මෙම තරග රටා දරුවාගේ මනස ට සුදුසු ද? ආපසු හැරී බැලීමෙන් අවැඩක් සිදු නො වනු ඇත. නිදහසේ ළමයින්ටත්, ළමා සිතුවිළි වලටත් වැඩෙන්නට ඉඩ දිය යුතු බව දැන දැන ම, අපි ඒ කවුළු වසා දමමු. අවසන, තාරුණ්‍යය ට දොස් තබමු. සෙනසුරාදා, ලිට්ල් ස්ටාර් කිරුළ පළඳින්නේ කවුරුන්දැයි සිතනු වෙනුවට, මුළු මහත් දරුවන් මේ අයුරින් නො දැනුවත්ව ම, පාවිච්චි කිරීම ගැන අප සිතිය යුතු ය. නැවත නැවතත් සිතිය යුතු ය.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Little Star, Reality Shows, Sri Lankan Kids
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
Shina Ekathukarannek මෙහෙම කියනවා :


කිවුව වෙලාව- 2011-11-11 03:43:41
Sandun Priyankara Vithanage මෙහෙම කියනවා :
විජය කියන්නා වාගේ යම් සීමා කම් තිබුණත් වැදගත් ප්‍රවේශයක්!
..."වැල යන අතට ම ඉනි බඳින යුගයක, උඩුගං පිහිනන්නන් සෙවීම නිශ්ඵල ය."
උඩුගං බලා පිහිනීම කෙසේ වෙතත්,රැල්ලට එරහිව හිට ගන්නවත්...!!!


කිවුව වෙලාව- 2011-11-10 10:50:05
Sri මෙහෙම කියනවා :
me monawa kiwwath minissunta janapriya wenna thiyenawa nam okkkoma amathakai. eeth indala hitala hari mehema minissunwa eherawanna ooni.

කිවුව වෙලාව- 2011-11-05 09:40:33
Kumari මෙහෙම කියනවා :


කිවුව වෙලාව- 2011-11-04 05:18:11
wijaya nandana perera මෙහෙම කියනවා :
තුශාරි සොයුරියගේ ලිපියේ මෙවැන්නක් සදහන් වෙයි;
"එකෙකු හෝ යම් පිරිසකගේ පැවැත්ම වෙනුවෙන් අනෙකා පාවිච්චි කිරීමේ ක්‍රියාදාමය ලෝකය පවතිනා තාක් සිදුවන්නක් වුවද "
මේ වැකිය මහත් අසාර දර්ශනයක් මතු කරයි. එකෙකු හෝ තවත් පිරිසකගේ පැවැත්ම උදෙසා අනෙකා පාවිච්චි කිරීමේ ක්‍රියාදාමය ලෝකය පවතිනා තාක් සිදුවන්නක් හෝ ඉතිහාසයේ සිදුවූවක් නොවේ. එකෙකුගේ උවමනාවන් සදහා අනෙකා පාවිච්චි කෙරෙනුයේ නිශ්චිත සමාජ කොන්දේසි තුලය. සOයුක්තව කිව හොත් මිනිසෙකු විසින් තවත් මිනිසෙකු සූරාකැම තුලය: පන්ති සමාජයක් තුලය. එය පූර්ව කොමියුනිස්ට් යුගය තුල නොපැවතියා සේම අනාගත පන්ති රහිත සමාජයක දී පවතින්නේ ද නැත. තතු එසේ වන හෙයින් මෙය ලෝකය පවතිනා තාක් පවතින සදාකාලික 'මනු දහමක්' ලෙස පින්තාරු කිරීම සපුරාම ප්‍රතිගාමී දෘශ්ටිවාදයකට අත වැනීමක් වෙයි.
මේ පිලිබදව තවදුරටත් සිතා බලන මෙන් තුශාරි කිවිදියට යෝජනා කරනුයේ සහෝදරත්වයෙනි !
--විජය නන්දන


කිවුව වෙලාව- 2011-11-02 00:55:05
ජනක බන්ඩාර මෙහෙම කියනවා :
"එකකු හෝ යම් පිරිසක ගේ පැවැත් ම වෙනුවෙන් අනෙකා පාවිච්චි වීමේ ක්‍රියාදාමය ලෝකය පවතිනා තෙක් සිදුවන්නක් වුව ද,
" මෙම සමාජ ආර්තික ක්‍රමයේ පදනමම කිහිපදෙනෙකු වෙනුවෙන් සියලු දෙනා පාවිච්චි කිරීමයි.එහි එක එක කැල්ල විවේචනය කරන අතරම ඒක එහෙම වෙන්නේ ඇයි කියන එක සහ එය වෙනස් කිරීම ගැනත් කතා කලානම් හොදයි. මේ එක්කම වගේ තියෙන සුමිත් චාමින්දගෙ ලිපිය ඒ සදහා හොද ප්‍රවේශයක්.


කිවුව වෙලාව- 2011-11-01 22:43:41
madhawa මෙහෙම කියනවා :
සහතික ඈත්ත .......

කිවුව වෙලාව- 2011-11-01 20:05:07
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තුෂාරි ප්‍රියංගිකාගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
අපේ හුස්ම බිංදුව තියෙන්නෙම උඹ ළඟයි දුවේ!
කවි
කැමීලියා මලේ හැම පෙත්තකම ආදරේ කවි ලියා ඇත.
කවි
ශරදාකාසයේ සඳ දැකීම හෙවත් ආදරයේ සංගායනාව!
කවි
හැම බිම් අඟළක් යට ම හුස්ම ගන්නා මිනිසෙකි!
කවි
මං ඇහුවම අහක බලන් ඔබ කිව්වෙම දුකක් නෑ කියලා විතරමයි
තවත් අදහස් බූන්දි
ආදරණීය රෝහණට හෙවත් ඉස්සර රෝහණට
නයනහාරී නිමේෂ
මල්තුහින නොවේ මේ යාපනේ - இவைகள் யாழின் பனித்துளிகள் அல்ல
ඔටුවන් එක්ක නිදිවදින "බල්ලොත් එක්ක" බෑ.....!
සිනමා ශිෂ්‍යයා සහ සිනමා අපචාර
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
සරච්චන්ද්‍ර ලියයි.
පුතු සෙනේ මස් නහර හම සිඳ
ඇට සොයා ගොස් ඇට තුළට වැද
ඇට මිදුලු මත රඳා සිට දුක්
දෙයි නිබන්දා

-සිංහබාහු
What's New | අලුතෙන්ම
ඔත්තු| "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ කතාබහක්

6-Secs

තරංගනී රෙසිකා ප්‍රනාන්දුගේ "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ සංවාදයක්, 2018 ජනවාරි 27, සෙනසුරාදා, ප.ව. 2.30ට,... [More]
අදහස්| පහේ ළමයෙක් ජනාධිපති අංකල් සිරිසේනට ලියයි!

2-Mins

අපේ පුතණ්ඩියා පහේ. මිනිහා සිස්සත්තෙට පාඩම් කරන මේසෙ උඩ හතරට පහට නමපු ලියුමක් තිබ්බා. මං කොල්ලා එහෙ මෙහෙ වෙනකල් ඉඳලා... [More]
වෙසෙස්| එකල්හී ස්ත්‍රී නිදහස කෙබඳු වී ද යත්- ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා

5-Mins

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) පුරාතන ග්‍රීක පෞර රාජ්‍යන් පිළිබඳ අධ්‍යනය කිරීමේදී ප්‍රමුඛස්ථානයක් ගනුයේ ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා යන පෞර රාජ්‍යයන්ය. එකිනෙකට වෙනස් වූ දේශපාලනික සහ... [More]
අදහස්| අප ඔවුන්ගෙන් වෙනස් විය යුත්තේ කෙලෙසද?

2-Mins

(කෙවින් කරුණාතිලක) මා හිතවත් උපාසිකා මාතාවක් කී දෙයක් තේමා කරගෙන මෙම සටහන ලිවීමට අදහස් කලෙමි. ඇය නොවරදවාම පොහොයට සිල් සමාදන් වන, කාර්යාලයේ... [More]
කතන්දර| "කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

45-Secs

"කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rohini Nilekani ලියා, Angie හා Upesh සිත්තම් කළ "The Haircut" ළමා කතන්දරයේ... [More]
BoondiLets| ග්‍රවුචෝ මාක්ස් කියයි.
මං හිතන්නේ ටෙලිවිෂනය මාරම 'අධ්‍යාපනික'යි. මොකද, මොකෙක් හරි ඒක ඔන් කරන ඕනෙම වෙලාවක මං කරන්නේ, වෙන කාමරේකට ගිහිල්ලා හොඳ පොතක් කියවන එකයි!
කවි| නැගිටපන් බණ්ඩාර

28-Secs

(ඉරේෂා මධුවන්ති) ගොජ දමන පෙණ කැටිති ගොඩවැදී කට අගට
ඊ වේගයෙන් පනී දිවි පුදා හුළඟකට
විසිර පාවුල බැබිල, මියණ පත් අතු අතර
පිහි තලේ හේදුවා කඳුලකින් මහ කිතුල

වරපටින් වැළඳ වාරුව කිතුලෙ කඳ බඩට... [More]
වෙසෙස්| තෙත්බිම් පුරා අසූචි විසුරුවන 'සහස්‍රයේ නගරය'

7-Mins

(කපිල මහේෂ් රාජපක්ෂ) මානව වර්ගයා වනගත දිවියෙන් නික්ම ගංගා නිම්න ආශ්‍රිතව ශිෂ්ටාචාර ඇරඹු අවදියේ මුහුණ දුන් නව අභියෝග අතර ප්‍රමුඛ ගැටලුවක් වුයේ එතෙක්... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- අපේ ලොක්කාගෙං පුටිංට සැරම සැර ලියුමක්

2-Mins

රුසියාවේ ඉන්න මගේ යාළුවෙකුගෙන් හදිස්සියේම කෝල් එකක් ආවා. මිනිහා එහා පැත්තේ ඉඳගෙන බොහෝම සන්තෝසෙන් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා. "කියල වැඩක්... [More]
කතන්දර| "කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

38-Secs

"කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- පොඩිත්තන්ට ලස්සන පුංචි කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rachita Udaykumar ලියා, Suvidha Mistry සිත්තම් කළ "My Best Friend" සිඟිති කතන්දරයේ... [More]
කවි| අතුරුදහන්වූවන් හඳුනා ගැනීමේ පෙරෙට්ටුව

27-Secs

(කසුන් හර්ෂණ) මැයි මහේ සාපයට පහන් පෙළ ඇවිලූ ව,
දුක් ගීය තමා ඒ කන්ද උඩ වැහි කළුව
සඳ එහෙම නෑවිත් පොරවද්දී රෑ සළුව
නංගි අපි කෑවේ ගින්දරේ කොස් පළුව

විඩාබර දෙනෙත් අග රැඳුනාම ඉඟි නළුව... [More]
කතා-බස්| "ජාතිය තීරණය කරන්නේ ලේ නෙවෙයි; සංස්කෘතිය!"- නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසුණු හඬ- හඳගම සමග කතාබහක්

9-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) මේ දිනවල අයිටීඑන් නාලිකාවේ විකාශය වන "නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසෙන" ටෙලි නාට්‍යය දුවන රැල්ලට හාත්පසින් ම වෙනස් මානයකුයි නියෝජනය කරන්නේ. එක... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- රට කොරන මහත්තුරු- පතති කිරි උතුරනා අවුරුදු!

2-Mins

අලුත් අවුරුද්දේ උදේ පාන්දර ගෙදර ලියුම් පෙට්ටිය ඇරල බලනකොටයි මං දැක්කෙ, රටේ ලොකු ලොකු උන්නැහේලා මට අලුත් අවුරුදු සුබ පැතුම්... [More]
කවි| කුණු නොවෙන ප්‍රේමයක්

36-Secs

(කුෂාන් ශාලික) කන්ද පාමුල ගෙන්දගම් නිම්නෙක
හැටේ වත්තේ ලස්සනම හරියක
මම හිටියෙ ලෑලි ගෙදරක
ඒ දවස් වල

කන්ද මුදුනේ ඉඳුල් අතරට... [More]
BoondiLets| ඒබ්‍රහම් ටී. කොවූර් කියයි.
තමන් විසින් පානු ලබන ඊනියා ප්‍රාතිහාර්යයන් පරීක්ෂාවට ලක් කිරීමට ඉඩ නොදෙන්නා තක්කඩියෙකි. එබඳු පරීක්ෂා කිරීමකට ධෛර්යය නොමැත්තා පහසුවෙන් මුළාවේ වැටෙන්නෙකි. පරීක්ෂාවකින් තොරව සියල්ල විශ්වාස කිරීමට... [More]
කතන්දර| චිත්‍ර ප්‍රදර්ශනය

2-Mins

(අනුෂ්ක තිලකරත්න) පොඩි එවුන්ගෙ චිත්‍ර ටික නම් ඔක්කොම ලැබුනා. ගිය සැරේ වගේම මේ සැරෙත් ශාලාවෙ ඉඩ මදි වෙයි. කමක් නෑ කොහොම හරි... [More]
ඔත්තු| "ගුත්තිල කාව්‍ය" වේදිකාවට!

13-Secs

"ගුත්තිල කාව්‍ය"- අඛිල සපුමල්ගේ නවතම සංගීත නාට්‍යයේ මංගල දැක්ම, 2018 ජනවාරි 11 වන දින, ලයනල්... [More]
කවි| වයාපන් ලුද්මිලා චෙලෝමය පෙම් ස්වරය

24-Secs

(මලිත් දිලූෂ නානායක්කාර) ලුද්මිලා,
හදවතත් ඇතැම් විට විපිළිසර ස්වර පෙළක්
විටෙක උච්චව විටෙක මන්ද්‍රව හඬ නැඟෙන
ස්ථායී තැන්වලත් අස්ථායී වෙන
සෘති අස්ථාවර ව ළතැවෙන
විරහ ගී ගැයෙන්නේ එතකොට;... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook