Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
ගී කිය(ව)මු
බලා එන්ට මහ පෙරහැර- සිදාදියට මං ගිය කල
බූන්දි, 21:14:09
බලා එන්ට මහ පෙරහැර- සිදාදියට මං ගිය කල [සුහර්ෂනී ධර්මරත්න, නන්දා මාලනී, එම්. ආර්. චූලසිංහ] - ගීතය අහන්න.

සුහර්ෂනී ධර්මරත්නගේ පද රචනයෙන් ද එම්. ආර්. චූලසිංහගේ ස්වර රචනයෙන් ද සමලංකෘත මේ ගීතය නිල- ධනේශ්වර ගීත විචාරය විසින් ඉහලින් ම වර්ණනයට පාත්‍ර කරනු ලැබූවකි.

"බලා එන්ට මහ පෙරහැර
සිදාදියට මං ගිය කළ..."


ගීතයෙහි කථකාව නගරයට පැමිණෙනුයේ හුදෙක් සංස්කෘතික සංදර්ශනයක් නරඹා ආපසු ගමට යනු පිණිස නො හේ.

පංති සමාජය තුළ දිවිගෙවන්නන්ට තම ජීවන පැවැත්ම තහවුරු කරගනු වස් ස්වකීය කැමැත්තට පිටින් නිශ්චිත සමාජ සම්බන්ධතාවන්ට ඇතුල්වීමට බල කෙරෙයි. මේ ගීතයෙහි කථකාව ද එසේ ධනේශ්වර සමාජ කොන්දේසි යටතේ ගමෙන් නගරයට ඇද දමනු ලබන්නියකි.

එබැවින් පද රචිකාව පෙරහැර නම් රූපකය මෙහි දී යොදා ගනුයේ නාගරික ධනේශ්වර සමාජ ජීවිතයෙහි යථාර්ථය රූපනය කරනු පිණිස විය යුතුය.

එහෙත් වැඩවසම් සමාජ පරිසරයී ය ධ්වනිතාර්ථ ගැබ්කොට ගත් පෙරහැර වන් රූපකයක් තුළින් නාගරික ධනේශ්වර සමාජ ජීවිතයෙහි රිද්මය කිසිසේත් ම මතු ව නො යේ.

නාගරික පරිසරය තුළදී කථකාව ලිංගිකව සූරා කැවෙයි.

එනමුදු මෙකී අත්දැකීම හා බැඟනු සමාජික විෂය තවදුරටත් සූක්ෂ්මාත්මතාවයෙන් යුතුව ගවේෂණය කරනු වෙනුවට, සුළු ධනේශ්වර රැඩිකල්වාදී දෘෂ්ටියක් වන ස්ත්‍රීවාදයෙහි පීඩනයෙන් මැඩී ගිය පද රචිකාව, කථකාව සමග අනන්‍ය වෙමින්, එම දෘෂ්ටිවාදාත්මක කුණපය යථාර්ථය මත බලෙන් පටවයි:

"පිලේ කඩ පිලේ අගුවල
දොලේ තොටුපොලේ බැදිවල
පැලේ වැඩපොලේ ඇවිලී
රාග ලැව්ගිනී..."


රචිකාවට අනුව කුදු මහත් සමාජ දේහය ම රාගාග්නියෙන් ඇවිලෙයි. සෙයිලමේ මතු නොව ගම් මැද්දේ ද බමර පිරිවර රොන් සොයා ඇදෙති. පන්ති පීඩා නැත. වාර්ගික පීඩා නැත.

'ග්‍රාම ධර්මය ම' ජීවිතය කොටගත් මේ පුරවරය (පුරිස සංහතිය) දවා හළු කරන ලෙස අවසන ඇය සිද්ධ පත්තිනිය යාදින්නී ය:

"කඩා තන මඩල සරොසින
දවා ගිනි ගැනුන පුරවර
දවාලනු මෙපුර සැනෙකින
සිද්ධ පත්තිනී..."


එපමණකුදු නොව මෙහි දෙවන හා තෙවන පාදයන් හි:

"දවා ගිනි ගැනුන පුරවර
දවාලනු මෙපුර සැනෙකින..."

යන තන්හි භාවය වනුයේ ගිනි ගැනුනු පුරවර දවාලනු යන්නයි. ගිනි ගැනුනු පුරවර යලි දවාලන්නේ කෙලෙසක ද? මෙය අර්ථ පුනරුක්තිය හෙවත් ඒකාර්ථ දෝෂය යි.

පුරුෂෝත්තමවාදය මෙන්ම ස්ත්‍රීවාදය ද පාලක පන්තික ව්‍යාජ විඤ්ඤානයකි.

ස්ත්‍රීවාදී විඤ්ඤානවාදීන්ට අනුව පන්ති සමාජයී ය ස්ත්‍රී පීඩනය යනු හුදෙක් පුරුෂෝත්තමවාදී සමාජයට හා පුරුෂයන්ට නෛසර්ගිකව ම ආවේනික දුෂ්ට චෛතසිකයක ප්‍රතිඑලයක් නිසා ඇතිවන දුගතියකි. එසේ ම පුරුෂෝත්තමවාදී විඤ්ඤානවාදය ද, ස්ත්‍රීය නෛසර්ගිකව ම පවිටු, චපල ආධ්‍යාත්මයකින් යුත් අධම ගණයේ සත්ව විශේෂයකැයි ද එහෙයින් ම ඇය දඬු ගසා යටත්කොට තබාගැනීම යුක්තියුක්ත වේ යැයි ද පවසයි.

ඊට විපරීතව ස්ත්‍රී පීඩනයෙහි මෙන් ම පුරුෂෝත්තමවාදයේ ද විෂයබද්ධ මූලයන් පවතිනුයේ මානව ඉතිහාසයේ පුද්ගලික දේපල ක්‍රමය බිහිවීමත්, එහි විකාශනයත් තුළ ය.

එබැවින් පන්ති සමාජයී ය ස්ත්‍රී පීඩනය නිරවශේෂයෙන් ම අහෝසි කළ හැක්කේ ජාත්‍යන්තර කම්කරු පන්ති පෙරටු බලඇණිය යටතේ සංවිධානය වෙමින් පුද්ගලික දේපල ක්‍රමය මිහිමතින් අතුගාදැමීමෙන් පමණකි.

කරුණු මෙසේ වන හෙයින් සුහර්ෂනී ධර්මරත්නගේ මේ පද සරණියෙන් පන්තිසමාජයී ය ස්ත්‍රියගේ ඛේදවාචකය පිළිබඳ තථ්‍ය ඥානය අප හමුවෙහි සම්පාදනය නොවේ.

එහෙයින් ම, එම්. ආර්. චූලසිංහගේත් නන්දා මාලනීගේත් ප්‍රයත්නය ගැන කියනු ම කවරේ ද?

බලා එන්ට මහ පෙරහැර
සිදාදියට මං ගිය කල
පෙරළා එන්නට නොහැකිව
පාර වැරදුනි
සෙයිලමේ බමර පිරිවර
උදව්වට ඇවිත් කළ වින
කියන්නට ගියේ දෙවොලට
ගයා යාදිනි

ගොහින් මව්පියන් සමගින්
වැටී අඩදනින් බැතියෙන්
වඳින කල දෙවොල හිසමත
කැඩී පෙරලුනී
සිව්වරම් පතා ළසොවින
තිරෙන් මුවාවට ගිය තැන
අනේ ඳෙවිඳු පාමුල
ඉන සළුව ගිලිහිනී

පිලේ කඩ පිලේ අගුවල
දොලේ තොටුපොලේ බැදිවල
පැලේ වැඩපොලේ ඇවිලී
රාග ලැව්ගිනී
කඩා තන මඩල සරොසින
දවා ගිනි ගැනුන පුරවර
දවාලනු මෙපුර සැනෙකින
සිද්ධ පත්තිනී
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Bala enata maha perahara - Sidadiyata man giya kala, Suharshani Dharmaratha, Nanda Malini, M.R. Chulasinghe
පැරණි මාදිලියෙන් ලැබුණු ප්‍රතිචාර-
DEEPA MADAGAMA මෙහෙම කියනවා :
ALUTH KIYAWEEMAK. AGAYA KARAMI.

කිවුව වෙලාව- 2011-12-08 07:38:38
jayamanne unnahe මෙහෙම කියනවා :
1. ස්ත්‍රි පීඩනයේ මුල් ඇත්තේ පන්ති සමාජය බිහිවිම තුලය කියලා කිව්ව එ0ගල්ස් ගල් මෝඩයෙකි. ඒක හින්දා ඔය ස්ත්‍රි පිඩනය කියන කරුමේ ධනපති ක්‍රමේ තියෙද්දිම සුන්නත්දුලි කොරලා දාන්ට පුලුවන්ය. පුරුශෝත්තමවාදේ කියන්නේ පිරිමින්ගෙ ඔලුවේ කච්ල් එකක් හින්දා ධනපති සදාචාරෙන් ඕක කොරන එකට ස්ත්‍රිවාදී ස්0විධාන ටිකක් තිබ්බාම ඇතිය.
2.ලෙනින් උන්නැහේ ස්වය0 නිර්න අයිතිය කියන සූත්‍රය පෙරට දැම්මේ කම්කරු පන්ති විප්ලවයේ මුලෝපායට යටත්ව ඉදිරිපත් කොරන උපායක් විධියට නොවේය.ධනපති ක්‍රමෙන් පීඩිත ජාතියේ ඔක්කොම පුරස්න විසදන්ට ඇහැකි බව ටක්කෙටම දැන් උන් හින්දාය.
3.කලාවේ දෘශ්ටවාද නැතිය. කලාවිචාරයටද ඒ හින්දා ඕවා ඕනැ නැත. රසය තියෙනවද උපමා රූපක කොහොමද වගේ දේවල් බැලුවාම හොදටෝම ඈතිය.
මෙව්වා හරි නම් විජය නන්දන වැරදිය...නැත්ත0 අපේ කොමෙන්ටුකාර මහත්තැන්ලාට කොහොමින් හෝ වැරදිලාය.....හොහ්..හොහ්
ඇඩී ජයමාන්න


කිවුව වෙලාව- 2011-12-07 07:26:59
තුන්වැන්නෙක් මෙහෙම කියනවා :
මේ කතා බහ මීට වඩා සංයමයකින් කරනව නම් හොඳ නේද මිතුරනි? ප්‍රති අදහස් දරන්නාට හොම්බට අනින ක්ලැශියස් ක්ලේ සංවාද වලින් පාර්ලිමේන්තු දානවට වඩා....

මේ ගීය හොඳ ගීයක්. මේ කියවීම දෘශ්ටිවාදී යි. අන්තවාදීයි. ගීයක් විචාරය කිරීමට මේ තරම් බරපතල න්‍යාය සේවයට කැඳවන්නේ ඇයි කියා මට හිතා ගන්න අමාරුයි.


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 22:16:39
සුමනේ මෙහෙම කියනවා :
@Janaka Gunathilake
ඕනම කෙනෙක්ට තමන් ඉන්න දේශපාලනය කතා කරන්න හැකිය. නමුත් නිෂ්පාදනය වෙලා තිබෙන නිර්මාණ ඒවට අදාළ කරගෙන කතා කිරීම පාර්ලිමේන්තු ගොං පාට් එකකි. මේ ගීතය තුළ විශද කරන ස්ත්‍රී ලිංගික සූරා කෑම(මේ කියන්නේ සංසර්ගය කියල විතරක්ම කියල ඔයා ගන්න ඉඩ තියෙනවා. මොකද ලිංගික සූරා කෑම කියන්නෙ කට්ටිය ඕකට විතරක් නිසා...හැබැයි ඒක විතරක්ම නෙමෙයි හරිද මෙයා...)මීට වඩා කිලෝමීටර් ගාණක් දුරට විහිදෙන ගැඹුරක් සහිතව සාකච්ඡා කිරීමක් තමයි කෘතිය විසින් ඉල්ලන්නෙ. ඒක ඔයාටයි ඕක ලිව්ව විජය නන්දනටයි නොතේරෙනවට කරන්න දෙයක් නෑ. මේක පෙරහැර බලල එන්ඩ සිදාදියට ආපු ස්ත්‍රී ශරීරවලට වෙච්ච දේ. ඒක පබාටත් අනර්කලීටත් එයාගෙ අම්මටත්, මාලනීටත්, සබීතටත්, සුමනා ගෝමස්ටත්, ගීතටත් රෝසිටත්, සමිතටත්, ගමේ නන්දනී අක්කටත් අදාළයි. අන්න ඒ දේශපාලනික කියවීමයි මේ ගීතය ඉල්ලන්නෙ. එවැනි පරිසරයකින් බැහැරව ටොපි කොලේ පිටින් ටොපියක් කන්න ගියාම විජේ නන්දන වැටිච්ච අමාරුවක මහත තමයි මේ.


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 21:37:27
wijenayake මෙහෙම කියනවා :
@ ස්ත්‍රීය
විචාරකයා මෙහිදී 'නිරවශේශ්යෙන්ම' යන පදය යොදා ඇති බැව් නොපෙනේද? ඉන් අදහස් කෙරෙන්නේ ස්ත්‍රින්ට මේ පීඩාවන්ට එරෙහිව අරගල නොකර සිටිය යුතූය යන්න නොවේ.පීඩිතයන්ගේ අරගලයන්හි අරමුනු "නිරවශේශයෙන්ම " ජයගත හැක්කේ ඊට මූල හේතුව වු පන්ති සමාජ්ය අහෝසි කිරීමෙන් පමනක් බවයි.එය දෙමලාටද එසේමය.ඉන් දෙමල විමුක්ති අරගලය හෝ මීට අදාලව ගතහොත් ස්ත්‍රින්ට ,ස්ත්‍රි පිඩනය සදහා ඇති අරගලයන්ට විරුද්ධව යන්නක් ලෙස ගැනිම සරල මතිකය.
එOගල්ස්ගේ "පවුල පෞද්ගලික දේපොල හා රජය" යන ග්‍රන්ථය මෙන්ම ජාතික ප්‍රශ්නයට අදාලව ලෙනින්ගේ ලිපිද මැනවින් හදාරන ලෙස "ස්ත්‍රිය" නමින් අදහස් දක්වා ඈති සහෝදරියට/සහෝදරයාට මිත්‍රත්වයෙන් ඈරයුම් කරමි.


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 21:23:19
ස්ත්‍රිය මෙහෙම කියනවා :
එබැවින් පන්ති සමාජයී ය ස්ත්‍රී පීඩනය නිරවශේෂයෙන් ම අහෝසි කළ හැක්කේ ජාත්‍යන්තර කම්කරු පන්ති පෙරටු බලඇණිය යටතේ සංවිධානය වෙමින් පුද්ගලික දේපල ක්‍රමය මිහිමතින් අතුගාදැමීමෙන් පමණකි.
දැන් ඉතිං දෙමලාගේ ප්‍රශ්ණයට විතරක් නෙවේ ස්ත්‍රී ප්‍රශ්ණයටත් එතකල් මග බලා ඉන්න වෙනවා.ලේසියි වැඩේ.ඇස් දෙකින් දකින්නෙ ඔලුව ඇතුලෙ තියෙන එකම බ්ලොක් එක. වෙන හැඩතල මේ ලෝකෙ නෑ විජය නන්දන වගෙ කට්ටියට


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 14:08:47
dhanu මෙහෙම කියනවා :


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 09:08:20
Janaka Gunathilake මෙහෙම කියනවා :
@ සුමනේ
මෙහිදී විචාරකයා කථා කොට ඇත්තේ ගීතයෙහි 'කථකාව' වන පීඩිත කාන්තාව පිලිබදව වන හෙයින් 'කොහේදෝ යන' අනර්කලි, ගීතා, පබා ආදි ස්ත්‍රින් පටලවාගන්නට යාම අදාල ගීතය පිලිබද ප්‍රස්තූනයෙන් පිට පැනීමක් මෙන්ම ඊට අනවශ්‍ය ලෙස වද දීමකි. එසේම පන්ති සමාජය තුල පවතින ස්ත්‍රි පීඩනය පන්ති සීමා අභිභවමින් පවතින්නකි.
අනෙක කලා විචාරය සදහා විචාරකයා තමා දෙපා තබා ඇති දේශපාලන ආස්ථානයෙහි පිටුබලය ලබා ගැනිමෙහි වරදක් ඇත්තේ කොහිද? වරද ඈත්තේ ඒ දේශපාලනය ප්‍රතිගාමීත්වයට සේවය කරන්නේ නම් පමනි.


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 07:01:49
Asela මෙහෙම කියනවා :


කිවුව වෙලාව- 2011-12-06 00:19:34
සුමනෙ මෙහෙම කියනවා :
"පන්ති සමාජයී ය ස්ත්‍රී පීඩනය නිරවශේෂයෙන් ම අහෝසි කළ හැක්කේ ජාත්‍යන්තර කම්කරු පන්ති පෙරටු බලඇණිය යටතේ සංවිධානය වෙමින් පුද්ගලික දේපල ක්‍රමය මිහිමතින් අතුගාදැමීමෙන් පමණකි"

ඔබ මේ කියවීම කළ ඇත්තේ ඔබ හුදෙක්ම හිටගත් දේශපාලනික ආස්ථානය තහවුරු කර ගැනීමක්, ප්‍රමෝදයට නගා ගැනීමක් හෝ ගොඩ දා ගැනීමක් ලෙසට යැයි මට සිතේ. මන්ද මේ ගීතය මීට වඩා පුළුල් වපසරියකින් සාකච්ඡා කළ හැක යන්න මගේ මතයයි. ඔබ මෙහි සඳහන් කරන පන්ති ගැටළුවට වියුක්තව මේ ගීතය ආඝ්‍රාණය කළ හැක්කේ ස්ත්‍රියට පොදු (කුමන පන්තියක වුවත්)දේශපාලනික පරිහරණය සහ නන්නත්තාරභාවය සහ උගුලට හසුවීම යන කාරණා පිළිබඳව (උදා - පබා, අනර්කලී, රෝසි, ගීතා, මාලනී සෙනෙහෙලතා හෝ ගමේ සුමනා....ආදිය)යැයි මා සිතයි. මෙය ඒ තරම් විශාල දිග පළලක් ඇතිව කතා කළ හැකි සහ යුතු සන්ධර්භයක් තුළ පවතින්නක් බව මගේ හැඟීමයි. ගීතය තෝරා ගැනීම පිළිබඳව සතුටුය. නමුත් තෝරා ගන්නා ලද ගීතයන් කියවීමේදී ඒවායේ ව්‍යුත්පන්න කතිකාවට සාධාරණයක් ඉටු කළ මැනවි. ස්තූතියි.


කිවුව වෙලාව- 2011-12-05 22:02:28
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
විජය නන්දන පෙරේරාගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
සුනඛ සීහ
කවි
පෙමාතුර සකි
කවි
ගිම්හාන පේ‍්‍රමය
ගී කිය(ව)මු
නන්දාගේ 'නැන්දා ලේලි ගීතය'- විමසුමක්
ගී කිය(ව)මු
අහස සේ ඔබ අනන්තයි - සයුර සේ ඔබ අනන්තයි
තවත් ගී කිය(ව)මු
ග්‍රීස් ගහේ මුදුනට ම ගියා මම- ඇය අවුරුදු කුමරිය වෙන්න ගියා!
සඳ, හොරෙන්- හොරෙන්- හොරෙන්- බලමු!
ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ- ප්‍රොයිඩියානු කියවීමක්
පාළුව දෙවනත් කරලා නාඬන් උල ලේනෝ- විප්ලවයේ මළගම
මගෙ දුවේ ඔබ අවදියෙන් නම්.....
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බොබ් ඩිලන් කියයි.
ඇතැම් විට, අපට මේ ඌරන් පැරදවිය නොහැකි වනු ඇත. එහෙත්, උන් සමග එක් නොවී සිටීමට අපට හැකි විය යුතුය.
What's New | අලුතෙන්ම
කතන්දර| "නුවණක්කාර කපුටුහාමි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

10-Secs

"නුවණක්කාර කපුටුහාමි"- පොඩිත්තන්ට ඊසොප්ගේ උපමා කතාවක් [කාටූන්]

හඬ- නයෝමි ගුණසිරි, මාෂා සුවනි
පිටපත සහ සජීවීකරණය- බූන්දි වැ.දෙ.


[Sinhala Cartoon Kids Story -THIRSTY CROW-... [More]
කතන්දර| විරාම ලකුණු

7-Mins

(යශෝධා සම්මානි ප්‍රේමරත්න) "රායා, ඔයාට තේරෙනවද මම කියන දේ?" මම එකපාරටම පොළොවට වැටුනා. පොළව තිබුනේ බිම් මට්ටමට තට්ටු විසි එකක් උඩින්, කලබල නගරයක... [More]
කවි| හැරයාම

13-Secs

(තරින්ද්‍ර ගලහේන) නටුවකින් ගිලිහී වැටෙන
දුඹුරු පතක වන්
සොඳුරුවූ දුක්මුසු බවක් ඇත
ක්ෂය වෙමින් යන
සෑම ආදරයකටම...... [More]
ඔත්තු| කවි පොත් තුනක්- මැයි 26

11-Secs

ටිම්රාන් කීර්තිගේ "පෙම්බරියගෙන් වෙන් වුණ ලූලෙක් හැරෙයි ඇලකට", දිමුතු ප්‍රදීප් පෙරේරාගේ "ගඟුලක් ව නවතිමි", ඩොමිනික්... [More]
අදහස්| ඒ ඇගේ අහසයි!

4-Mins

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) ශ්‍රී ලාංකේය සන්දර්භයේදී ස්ත්‍රීය හා ඇගේ විමුක්තිය යන කතිකාවත තුළ අඩු අවධානයක් දෙන මාතෘකාවක් වේ නම් ඒ ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය (Female... [More]
ගී කිය(ව)මු| ග්‍රීස් ගහේ මුදුනට ම ගියා මම- ඇය අවුරුදු කුමරිය වෙන්න ගියා!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) අජිත් කුමාරසිරි ගයන "ග්‍රීස් ගහේ මුදුනට ම ගියා මම" සම්මත ගීත ආකෘතිය ඉක්මවා ගිය ගීතයකි. ආකෘතිය අතින් මෙන් ම අදහස්... [More]
කතන්දර| "මොනවද මේ දවල් හීන?"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

35-Secs

"මොනවද මේ දවල් හීන?"- පුංචි අපේ පුංචි හීන ගැන පුංචි කතාවක්! [කාටූන්]- Cristy Zinn ලියා, Mary-Anne Hampton සිත්තම් කළ "What... [More]
වෙසෙස්| මානව සමාජයේ මීළඟ විප්ලවය 'දත්තවාදය'ද?

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) මානව සමාජය වැඩවසම්, සමාජවාදී, ලිබරල් සහ පශ්චාත් ලිබරල් ආදී යුගයන් පසුකර පෑමිණ, ඉතා සංකීර්ණ සමාජ හා දේශපාලන යුගයක් අබියස සිටින... [More]
Cine| ලෙස්ටර්- සිනමා අඹරේ මැකී ගිය රිදී රේඛාව

5-Mins

(චන්දන ගුණසේකර) මගේ මතකය නිවැරදි නම් ඒ අසූව දශකයේ නිකින්න විය. නිල්වන් අහස ඉතා සැඩ පරුෂව දැවුණු හිරු සිඳී ගිය වැව් මත... [More]
Cine| "තුන්දෙනෙක්|மூவர்"- මිනිස්කම අහිමි වීම පිටුපස ඇති දේශපාලන ප්‍රශ්නය නිරාවරණය කිරීමේ අභියෝගය

10-Mins

(උපාලි අමරසිංහ) අප ජීවත්වන මේ යුගයේ සමාජ ආර්ථික දේශපාලන මූලයන්ගෙන් ඉපදී එම ක්‍රමය විසින් ම පෝෂණය කරන්නාවූ යක්ෂයාගේ හෝරාව පැමිණ කළ විනාශය... [More]
කතන්දර| "පොඩි සාදුගෙ කතන්දරේ" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

31-Secs

"පොඩි සාදුගෙ කතන්දරේ"- බුදු සිරිතෙන් පොඩිත්තන්ට ආදර්ශමත් කතන්දරයක් [කාටූන්]- Arvind Gupta ලියා, Debasmita Dasgupta සිත්තම් කළ 'What happened to the... [More]
කවි| සිංහයෝ උඹ ණයයි!

25-Secs

(අමිල නන්දසිරි) හදන්නට සීගිරිය මාලිගේ
කොන්ත්‍රාත් එක ගත්තෙ
මිගාරගෙ මල්ලි වුන
ගම් සභාපතිතුමයි
වැලි ගඩොල් අපි ඇද්දෙ
උඩට කර බරෙන්මයි... [More]
කවි| 'අපේක්ෂා' - ඒක ගැලපෙන නමක්!

16-Secs

(වජිර දීප්ති වීරකෝන්) "කුසුමාවතී රත්නායක"
නම කියනකොටම
මට "ඉන්නවා" කියවුනා,
මේ ඉස්කෝලෙ නෙමේ
ඉස්පිරිතාලෙ කියලා
හාංකවිසියක් අමතක වුනා..... [More]
අදහස්| හිත් මත බර අඩි තබමින් "සහෝදරයා" නික්ම ගිය පසු...

5-Mins

(චන්දන ගුණසේකර) අවසාන භෝජන සංග්‍රහය සහ ජුදාස්ගේ පාවාදීම සිදුවූ මහ සිකුරාදාවෙන් ඇරඹුණු පසුගිය සති අන්තය ජේසුතුමන්ගේ උත්ථානය සිදුවූ පාස්කු ඉරිදාවෙන් අවසන් වූයේ... [More]
අදහස්| විරහවේ නොස්ටැල්ජියාව, ආදරය සහ කවිය

3-Mins

(ක්‍රිෂාන් රත්නායක) ජීවිතය යනු බුද්ධීමය සහ භාවමය තල අතර දෝලනයකි. සෑම සංසිද්ධියක ම, සෑම ප්‍රපංචයක ම සෑම සමාජ භූමිකාවක ම පාහේ පවතින්නේ... [More]
කතන්දර| "හිපෝට හරි දාංගලේ"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

36-Secs

"හිපෝට හරි දාංගලේ"- පොඩිත්තන්ට තවත් ලස්සන කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sam Beckbessinger ලියා, Megan Andrews සිත්තම් කළ "Hippo Wants to Dance" ළමා... [More]
පොත්| සවන් දෙන්න! මේ අමිහිරි මතක අතීතයක සිට එන "අන්තිම දුම්රිය"යි!

8-Mins

(චන්දන ගුණසේකර) "නිලට හුරු අළු පාටට හැරී තිබුණු උතුරු ක්ෂිතිජය ලා රතු පැහැයක් ගත්තේය. ලා රත නැවත තඹ පැහැයට හැරුණි. අනතුරුව එය... [More]
කතන්දර| "අමුතු ආච්චිගෙ අපූරු සර්කස්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

31-Secs

"අමුතු ආච්චිගෙ අපූරු සර්කස්" බලමුද?- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක සිංදු කතන්දරයක් [කාටූන්]- Mala Kumar හා Manisha Chaudhry ලියා, Niloufer Wadia සිත්තම් කළ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook