Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
පාවුලෝ කොයියෝගෙන් ලේඛනයට උපදෙස්
බූන්දි, 02:35:50
[2012 ජූනි 22 දින පාවුලෝ කොයියෝ ලියූ බ්ලොග් සටහනකිනි.] ලේඛනය පිළිබඳ විටින් විට මා විසින් ප්‍රකාශ කරන ලද කරුණු එක්තැන් කොට පිලිපීන ජාතික ජෙරමි තම බ්ලොග් අඩවිය තුල පළකොට ඇති බව මා දුටුවේ අහම්බෙනි. මේ, ඒ කරුණු නැවත ඔබ හා බෙදා ගැනීම පිණිසයි.

ආත්ම විශ්වාසය- ඔබ විසින් මේ මොහොතේ ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද පොත් ඔබ විසින් අවතක්සේරු කරන්නේ නම්, ඔබේ ඊළඟ ප්‍රකාශයට පත් වීමට නියමිත පොත් පිළිබඳව විශ්වාසය තැබිය නොහැක. එබැවින් ඔබ සතු දේ පිළිබඳ හැමවිටම ආඩම්බර වන්න.

විශ්වාසනීයත්වය- හැමවිටම ඔබේ පාඨකයා මත විශ්වාසය තබන්න. සියළු දේ පැහැදිලි කරන්නට යාමෙන් වළකින්න. ඔවුනට ඉඟියක් ලබාදෙන්න. එවිට ඔවුහූ එම ඉඟිය ඔවුන්ගේ පරිකල්පනීය අවකාශය තුළ සම්පූර්ණ කර ගනිති.

ප්‍රවීණත්වය- කිසිත් නොමැති බව තුල ඔබට කිසිවක් ලබාගත නොහැක. පොතක් ලියන්නේ නම් හැමවිටම ස්වකීය අත්දැකීම් භාවිතයට ගන්න.

විචාරය- ලේඛකයාට අවශ්‍ය වන්නේ ස්වකීය පාඨකයන් තෘප්තිමත් කිරීමයි. ලේඛකයෙකු ලෙස ඔවුන් ඔබ හඳුනාගැනීමයි. එබැවින් එය ඔබ විසින් නොසැලකිය යුත්තකි. ඔබ සැලකිලිමත් විය යුත්තේ අනෙක් ලේඛකයන් පිනවීම හෝ තෘප්තිමත් කිරීම නොව ඔබේ ආත්මය පාඨකයා හා බෙදා හදා ගැනීම පිළිබඳ පමණි.

සටහන් ලබා ගැනීම- ඔබට අදහස් ග්‍රහණය කිරීමට අවශ්‍ය නම් ඉන් වන්නේ ඔබ මුලා වීම පමණි. එමගින් ඔබ භාවයන්ගෙන් වියුක්තවනවා මෙන්ම ඔබේ ජීවත්වීම වුව අමතක කරනු ලබයි. එමගින් ඔබ නීරික්ෂකයෙකු බවට වන අතරම ඔහු හෝ ඇයගේ ජීවිතය ගෙවමින් සිටින මනුෂ්‍ය ප්‍රාණියකු නොවනු ඇත. එබැවින් සටහන් ලබා ගැනීමෙන් ඈත් වන්න. එවිට අනවශ්‍ය සියල්ල බැහැරට ඇදෙන අතර අත්‍යවශ්‍ය දේ පමණක් ඉතිරි වේ.

පර්යේෂණ සහ ගවේෂණ- ඔබ විසින් සිදුකරන ලද පර්යේෂණයන් හා ගවේෂණයන්ගෙන් ඔබේ පොත පුරවන්නට උත්සහ දරන්නේ නම් එය ඔබට මෙන්ම ඔබේ පාඨකයාටද නීරස අත්දැකීමක් වේ. පොතක් ලියන්නේ ඔබේ ප්‍රඥාවේ තරම පෙන්වීමට නොවේ. එය ඔබේ ආත්මය ඔවුන් හා බෙදා ගැනීමටය.

ලිවීම- මා ලියන්නේ මා ලිවිය යුතු පොත මිස අන් කිසිවක් නොවේ. ආරම්භක වැකිය පසුපස ඇත්තේ එහි අවසානය කරා ඔබ රැගෙන යාම පිණිස සම්බන්ධිත හුයයි.

ශෛලිය- කිසිවිටෙකත් කතන්දර කීමේ අමුතු කලාවක් නොසොයන්න. ඒ වෙනුවට වඩා හොඳ කතාවක් තෝරාගන්න. එය අපූර්ව මායාවී දෙයක්. මං දැකලා තියෙන දෙයක් තමයි බොහෝ දෙනෙක් එකම දේ විවිධාකාරයෙන් ඉදිරිපත් කරන්නට ශෛලිය ගැන වදවෙන ආකාරය. ශෛලිය හරියටම ඇඳුමක් වගෙයි. එහෙත් ඒ ඇඳුමෙන් කිසිම වෙලාවක එතුල ඇති දේ පිළිබඳ නිශ්චිත ප්‍රකාශනයක් දෙන්නේ නෑ.

-paulocoelhoblog.com
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Paulo Coelho, Brazilian lyricist and novelist
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
පාවුලෝ කොයියෝගෙන් තවත් වියමන්
රත්තරං ටික
පළතුරු සහ චාරිත්‍රය
රත්තරං ටික
මිත්‍රත්වයේ ගිනිසිළුව
රත්තරං ටික
සීත කාලෙත් මල් වවන්න පුළුවන් කියලා පිස්සො කට්ටියක් තීරණය කළා.
BoondiLets
පාවුලෝ කොයියෝ ලියයි.
කතා-බස්
වෙනස් වීම| පාවුලෝ කොයියෝ සමග සංවාදයක්
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා
පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව
සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!
අරාබි සාහිත්‍යයේ ඛලීල් සලකුණ
තෝල්ස්තෝයි අදට වලංගු ද?
BoondiLets
දාර්ශනිකයා සහ මී පැටවු
ආචාර්ය ඊ. ඩබ්ලිව්. අදිකාරම් මහත්මෝ පුදුම මොළොක් සිතක් ඇති කුළුණු බර කෙනෙකි. දවසෙක ඒ මහතාණන් ගේ නිවසට මම ගියෙමි. තමන්ගේ කාරය එහි ම තිබියදී කොහේ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook