Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
සම්මානයට අවමන් කළ මගේ පුංචි රෝස මලේ
බූන්දි, 00:22:19
ඕනෑම සම්මාන උළෙලක් සමාප්ත වූ පසු සාහිත්‍ය කෘති සම්බන්ධයෙන් ලබා දුන් විනිශ්චය පිළිබඳ විවාදාත්මක තත්ත්වයක් ඇතිවිය හැකිය. බොහෝ විට එවැනි වාද විවාද ඇති වන්නේ කෘතිය අන්තර්ගතයේ ප‍්‍රමිතිය පදනම් කරගෙන විවිධ පාඨක රුචි අරුචිකම් වලට සාපේක්ෂව ය. නමුත් 2011 වර්ෂයේ මහව විජයබා මහා විද්‍යාලයේදී පැවති රාජ්‍ය සාහිත්‍ය සම්මාන ප‍්‍රදානෝත්සවයේ දී ධම්මික බණ්ඩාර ගේ ‘මගේ පුංචි රෝස මලේ’ කෘතිය හොඳම ගීත සාහිත්‍ය කෘතිය ලෙස සම්මානයට පාත‍්‍ර වීම පිළිබඳ මෙරට ප‍්‍රබුද්ධ පාඨකයා අතර කිසිදු විවාදාත්මක තත්වයක් ඇති නොවිණි. ඊට හේතුව එය සම්මාන දීමට සුදුසු ප‍්‍රශස්ත කෘතියක් ලෙස පොදු මහත් පාඨකයාගේ පිළිගැනීම විය යුතුය.

මගේ පුංචි රෝස මලේ ගීත සංග‍්‍රහයට සම්මාන ලැබීම පිළිබඳ කිසිදු විවාදයක් මෙම ලියුම්කරුට ද නැත. එය පළ වූ කෘති අතර ප‍්‍රශස්ත මට්ටමේ ගේය කාව්‍යය අඩංගු කෘතියක් වන අතර ධම්මික බණ්ඩාර ද දක්ෂ ගී පද රචකයෙකු ලෙස රටේ කීර්තියක් දිනා ගත්තෙකි. එහෙත් ඔහු සම්මාන ලබා ගත් ආකාරය ප‍්‍රශ්න කිරිමට තරම් සදාචාරාත්මක ප‍්‍රශ්නයක් පොලාපැන්නේ පසුගිය වසරේ රාජ්‍ය සම්මානය දිනූ කෘතියටම මෙම වසරේ විද්‍යෝදය සම්මානයත් හිමි වීම නිසාය.

එකම කෘතියකට දෙවසරකදී ම සම්මාන ලබා ගැනීමේ අපූරු සම්මාන ව්‍යාකරණයක් හඳුන්වා දුන් එකම පුද්ගලයා මගේ පුංචි රෝස මලේ කෘතියෙහි කර්තෘ තුමා විය යුතුය. ඇත්තවශයෙන්ම එක් වර්ෂයක රාජ්‍ය සම්මාන ලැබීමෙන් පසුවත් ඊළඟ වර්ෂයට අදාළ විද්‍යෝදය සම්මානයත් ලබා ගන්නේ කෙසේද යන්න විමසා බැලිය යුතු කරුණකි.

මේ පිළිබඳව කෘතියෙහි කර්තෘ ධම්මික බණ්ඩාර මහතාගෙන් විමසූ විට ඔහු පැවසුවේ මගේ පුංචි රෝස මලේ නමැති ගීත පොත 2010 වර්ෂයේ ලියාපදිංචි කර තිබුණද මුද්‍රණය කළේ 2011 වර්ෂයේ දී බවයි. 2010 ලියාපදිංචි වර්ෂය සළකා රාජ්‍ය සම්මානය හිමි වූ බවත්, 2011 මුද්‍රණ වර්ෂය සළකා මෙවර විද්‍යෝදය සම්මානය හිමි වූ බවත්ය.

සත්‍යය ලෙස හුවා දක්වන ධම්මික බණ්ඩාරගේ මෙම විග‍්‍රහය තුල සැඟව ඇති බොරුව බැලූ බැල්මට කෙනෙකුට නොපෙනේ. කිසියම් කෘතියක් ප‍්‍රකාශයට පත් කළ පසු එහි ලියාපදිංචිය එක වර්ෂයකටත් මුද්‍රණය තවත් වර්ෂයකටත් අයත් නොවේ. ඕනෑම කෘතියක් ජාතික ලේඛනාරක්ෂක දෙපාර්තමේන්තුවේ ලියාපදිංචි කෙරෙන්නේ එය මුද්‍රණය කිරීමෙන් පසුවය. එය ද කතුවරයාට හෝ ප‍්‍රකාශකයාට අයත් කාර්යයක් නොව මුද්‍රණාල හිමිකරුවන්ට අයත් කාර්යයකි. එය ජාතික පුස්තකාල ප‍්‍රලේඛනාගාරයෙන් ISBN අංකය සමඟ ලබාදෙන උපදෙස් මාලාවට අනුකූලව කෘතිය මුද්‍රණය කර ඇති බව පෙන්වා, ලබා ගන්නා බලපත‍්‍රයකට සමානය. එම ලියාපදිංචිය කෙරෙන වර්ෂය අදාළ කෘතිය ප‍්‍රකාශයට පත් වූ වර්ෂය සේ සැළකේ. ධම්මික බණ්ඩාර මහතා එය හොඳින් දනිතත් පොට වරද්දා ගත් පසු ළමා මනසක් තිබෙන වැඩිහිටියෙක් බවට පත් වී කරන ප‍්‍රකාශ පිළිගැනීමට මෙරට ප‍්‍රබුද්ධ පාඨකයා සූදානමින් ඇතැයි සිතිය නොහැකිය.

රාජ්‍ය සාහිත්‍ය සම්මාන උළෙල සඳහා සමීක්ෂණයට කෘති තෝරා ගන්නේ සම්මාන උළෙල පැවැත්වෙන වර්ෂයට පෙර වසරේ දෙසැම්බර් 31 දින දක්වා රාජ්‍ය ලේඛනාරක්ෂක දෙපාර්තමේන්තුවේ ලියාපදිංචි සියලූම ග‍්‍රන්ථයන් ය. ඒ බව නිර්දේශිත ග‍්‍රන්ථ හා සමීක්ෂණ මණ්ඩල පිළිබඳ තොරතුරු ඇතුළත් සමරු කලාපයේ පැහැදිලිව දක්වා තිබේ. කලා මණ්ඩලයේ මෙන්ම සාහිත්‍ය අනු මණ්ඩල සභිකයකු වූ මහාචාර්ය සමන්ත හේරත් මහතා පසුගිය සති අන්ත පුවත්පත් කීපයක් හරහා ද ඒ පිළිබඳව පුනරුච්ඡාරණය කර තිබිණි. එහෙත් 2011 වර්ෂයේ රාජ්‍ය සම්මාන ලැබූ ‘මගේ පුංචි රෝස මලේ’ ගීත සාහිත්‍ය කෘතියට නම් එම ක‍්‍රමය අනුගමනය කර ඇති බවක් නොපෙනේ. එම වර්ෂයේ රාජ්‍ය සම්මාන සඳහා ග‍්‍රන්ථ තෝරා ගත්තේ 2010 ජනවාරි 01 සිට දෙසැම්බර් 31 දක්වා ලේඛනාරක්ෂක දෙපාර්තමේන්තුවේ ලියාපදිංචි ග‍්‍රන්ථ පමණි. එහෙත් ජාතික පුස්තකාල ප‍්‍රලේඛනයෙන් ධම්මික බණ්ඩාරගේ මගේ පුංචි රෝස මලේ ගීත සංග‍්‍රහය කෘතියක් ලෙස මුද්‍රණය කිරීමට ISBN 978-955-30-2952-2 අංකය රැගෙන තිබෙන්නේ 2011 පෙබරවාරි 23 දා ය. ඉන් පසු කෘතිය මුද්‍රණය කොට ලේඛනාරක්ෂක දෙපාර්තමේන්තුවේ ලිියාපදිංචි කර තිබෙන්නේ 2011 ජූනි 29 වැනි දිනය.

පසුව එම කෘතිය උත්සවාකාරයෙන් එළිදැක්වූවේ 2011 අගෝස්තු 30 දින ලූම්බිණි රඟහලේ දී ය. එම වසරේ රාජ්‍ය සම්මානය ලැබීමට නම් එම කෘතිය 2010 වර්ෂයේ දෙසැම්බර් 31 ට පෙර ලියාපදිංචි කර තිබිය යුතුය. නමුත් 2011 ඔක්තෝම්බර් 28 මහව විජයබා විද්‍යාලයේ දී පැවති රාජ්‍ය සම්මාන උළෙලේ දී මගේ පුංචි රෝස මල හොඳම ගීත සාහිත්‍ය කෘතිය ලෙස රාජ්‍ය සම්මාන ලබන්නේ කෙසේ ද යන්න ගැටළුවකි.

යට කී ගීත පොතට ISBN අංකය ගැනීම, ලියාපදිංචිය, එළිදැක්වීම, යනා දී සියලූ කාරණා සිදුවන්නේ 2011 වර්ෂයට අදාළව බැවින් 2012 විද්‍යෝදය සම්මානයට එම කෘතිය සළකා බැලීමේ වරදක් නැත. නමුත් එම සම්මාන කමිටුව ‘මගේ පුංචි රෝස මලේ’ කෘතියට සම්මානය ප‍්‍රදානය කරනු ලබන්නේ පසුගිය වසරේ රාජ්‍ය සම්මානය හිමි වූ බව දැන දැනම ඒ ගැන සඳහනක් ද කරමිනි. එහෙත් එම වසරේ රාජ්‍ය සම්මානයට පාත‍්‍ර වූයේ 2010 වර්ෂයට ලියාපදිංචියෙන් අයත් කෘති වලට බව සිතා බැලීම විද්‍යෝදය සම්මාන කමිටුවට අයත් කාර්යයක් නොවන බව මින් පෙනේ. එහි තේරුම කිසියම් කෘතියක් කුමන වර්ෂයකට අයත් වුවත් මුද්‍රණ වර්ෂය සඳහන් පිටුව පමණක් වෙනස් කර ඉදිරිපත් කරන්නේ නම් සම්මාන පිදීමට විද්‍යෝදය සම්මාන කමිටුව සැදී පැහැදී ඉන්නා බවයි. මෙවර ගීත සාහිත්‍ය කෘති සමීක්ෂණය කළේ ද ජනසන්නිවේදන විෂය පිළිබඳ කථිකාචාර්යවරියකි. පසුගිය වසරේ රාජ්‍ය සම්මාන ලැබූ කෘතියකට මෙවර විද්‍යෝදය සම්මානය ලබා දුන්නේ ඇයි දැයි ඇයගෙන් ද විමසූ විට ඇයද පැවසූවේ 2011 මුද්‍රණ වර්ෂය ලෙස කෘතියේ සඳහන්ව ඇති බැවින් සම්මාන දුන් බවයි. වඩා උත්ප‍්‍රාසාත්මක කරුණ වන්නේ එම කෘතිය 2010 වර්ෂයට අයත් ලෙස සළකා රාජ්‍ය සම්මාන දුන් අනු මණ්ඩලයේ සාමාජිකයකු , විද්‍යෝදය සම්මාන කමිටුවත් නියෝජනය කිරීමයි. අනෙක් කරුණ ගීත සමීක්ෂණයට සුදුසු අය සිටිය දී ජනසන්නිවේදනය විෂය කරගත් කථිකාචාර්යවරික් ලවා එම කෘතිය තේරීමයි. එය ද මගේ පුංචි රෝස මලේ... මමයි නුඹේ වියපත් බඹරා...යන ගීතයේ ම ජවනිකාවක් විය යුතුය.

ජාතික පුස්තකාල ප‍්‍රලේඛනාගාරයේ උසස් තනතුරක් දරන මහත්මයකුගෙන් ද (නම හෙළි නොකරන්නේ සදාචාරාත්මක නොවේ යැයි අප හඟින නිසා) මෙවැනි දෑ සිදු වීමට තිබෙන ඉඩ කඩ කෙසේදැයි විමසූ විට, ඔහු පැවසුවේ ඇතැම් ලේඛක ලේඛිකාවන් පහළ නිලධාරීන් සමඟ යහළු මිත‍්‍රකම් ඇති කරගෙන සම්මාන උළෙල සඳහාම දින වකවානු වෙනස් කර ගන්නා බවයි. තම දරුවන් පාසල් වලට ඇතුළත් කර ගැනීමට දෙමව්පියන් ව්‍යාජ ලිපි ලේඛන සකස් කරන ආකාරයට මේ රටේ සාහිත්‍යකරුවන් ද පත් වී තිබීම ඉතා කණගාටුදායකය.

ගිය වසරේ රාජ්‍ය සම්මානය ලබා ගත් පසුත් මෙවර විද්‍යෝදය සම්මානය ලබා නොගෙන සිටීමට තරම් ධම්මික බණ්ඩාරගේ පුහුදුන් සිත ඉඩ නොදුන්න ද ප‍්‍රතිපත්තිමය හේතු මත ෂෝන් පෝල් සාත්‍රෙ නොබෙල් ත්‍යාගය පවා ප‍්‍රතික්ෂේප කළේ ය. එවිතරක් නොව මුහුදු ලිහිණි චිත‍්‍රපටයේ පසුබිම් සංගීතය වෙනුවෙන් තමාට ලැබුණු ජනාධිපති සම්මානය පවා තුන්වෙනි යාමය චිත‍්‍රපටයේ පසුබිම් සංගීතය කළ කේමදාස මාස්ටර් ට ලැබිය යුතු යැයි විශ්වාස කළ එච්.එම්. ජයවර්ධන නම් මිනිසෙක් මේ දූපතේ ද තවමත් වෙසෙන බව කිව යුතුය. ඒ කෙසේ වෙතත් නාසිවාදය පවා සාධාරණීකරණය කරමින් හිට්ලර් යටතේ විශ්වවිද්‍යාල කුලපතිකම භාර ගත් මාටින් හෙයිඩගර් වැනි දාර්ශනිකයන් ද සිටි බව අප අමතක කළ යුතු නැත.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Dhammika Bandara, Mage Punchi Rosa Male, State literary Awards Festival, Vidyodaya Literary Awards, Library Services and Documentation Board,Best Lyrics Award, Jean Paul Sartre, H.M. Jayawardena, Kemadasa Master, Thunweni Yamaya, Muhudu Lihini, Nobel prize, Adolf Hitler, Martin Heidegger, Sinhala Music, Best Lyricist
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
රත්තනදෙණියේ මේධානන්ද හිමිගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
රතන හිමියන්ට බැට දෙන බොදු බල සේනාවේ (අ)දේශපාලනය
කතා-බස්
හැම සංස්කෘතික චින්තනයක්ම ප්‍රතිසංස්කෘතික චින්තනයක් තමයි...! -මහාචාර්ය විමල් දිසානායක
කතා-බස්
"යන්ත්‍රානුසාරයෙන් මෙන් කෘති පළ කළ පමණින් නිර්මාණකරුවකු වෙන්න බැහැ...!"-මහාචාර්ය විමල් දිසානායක
කතා-බස්
"මිනිස් කමින් තොර පැවැත්මක් කවියට නෑ..."- සුමින්ද කිත්සිරි ගුණරත්න
කතා-බස්
ලෝක සාහිත්‍යය කියන්නේ මහා සාගරයක්...!- ගාමිණී වියන්ගොඩ
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
ඇය හෙවත් මැඩෝනා!
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
පාට පාට බොලිවුඩ් හීන වලට වෙඩි තියන මහපාරේ ගායකයෝ
හඳ පායන්නේ, පෑයිය යුත්තේ හන්තානට පමණද?
සුබවාදී පෙරවදනක්- විකල්ප සංගීත ධාරාවේ මැදිහත්වීම
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ජෝන් ලෙනන් කියයි.
අපේ සමාජය යනු උන්මත්තක මිනිසුන් රැළක් විසින් උන්මත්තක අරමුණු කරා රැගෙන යනු ලබන්නකි. මට සිතෙන්නේ අපව වියරු වූවන් පිරිසක් විසින් වියරු අවසානයක් කරා රැගෙන යමින්... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 1

9-Mins

(අජිත් සී හේරත්) ගාමිණි වියන්ගොඩ ශූරීන් තම සයිටම් ජපමාලය සතිපතා දිගින් දිගටම ජපකරයි. ඔහු සයිටම් විරෝධීන් යැයි සිතන සියල්ලන්ට එරෙහිව ද්වේෂය සහ වෛරය... [More]
වෙසෙස්| බුදු දහමට අනුව ඒබ්‍රහම් ටී. කොවුර් 'දේවදත්තයෙක්'ද?

4-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) හේතුවාදය යනු Rationalism යන ඉංග‍්‍රීසි වදනෙහි සිංහල අරුත ය. මෙම ඉංග‍්‍රීසි වදන සඳහා සුදුසු සිංහල වචන කිහිපයක්ම මුල දී යෝජනා... [More]
ඔත්තු| රංජිනී ඔබේසේකරගෙන් Sinhala Poetry in Translation

22-Secs

ආචාර්ය රංජිනී ඔබේසේකර විසින් පසුගිය දශක කිහිපය පුරා වරින් වර පරිවර්තනය කරන ලද සිංහල කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| උතුරු කොරියාවේදී ඔවුහු වනසා දමනු ඇත්තේ මිනිසත්බව සහ ආදරයයි!

10-Mins

(අන්ද්‍රෙ විල්ෂෙක් | අජිත් සී හේරත්) උතුරු කොරියාව ගැන සිතන විට මගේ මතකයට පළමුවෙන්ම නැගෙනුයේ පියොන්ග්යෑන්ග් අසල තායිදොන් නදියේ නිශ්චල ගම්භීර ජලතලය මත වූ මිහිදුම් පටලයන්ය.... [More]
කතන්දර| ඉරණවිල එළිය

6-Mins

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) 2016. 12.18
jessica_mclarck88@yahoo.com

ආදරණීය ජෙසිකා,

දුවටත් , අම්මාටත් සුබ නත්තලක් පතමි. සියලුම කටයුතු හොඳින් සිදුවෙනු ඇතැයි සිතන අතර නත්තල් රාත්‍රිය ඔබ දෙදෙනා... [More]
ගී කිය(ව)මු| ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ- ප්‍රොයිඩියානු කියවීමක්

2-Mins

(සුදේශ් කවීශ්වර) ඇයගේ ඇකයෙහි ඔබ හිස රඳවා
සැනැහුණු මොහොතක ඔබේ ම දෙනෙතින්
මා ඔබ දුටුවා ඇයට නොවේ
ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ

වසන්ත දෙකොපුල නිදිවැරු තොල් මල
දසැඟිලිි... [More]
Cine| යුක්තිය ජය ගැනීමට 'දුෂ්ටයාගෙන්' පළිගැනීම- ඇස්ගාර් ෆර්හාඩිගේ The Salesman

6-Mins

(උපාලි අමරසිංහ) පහත පළ වන්නේ ඉරාන ජාතික කීර්තිමත් සිනමාකරුවෙකු වන ඇස්ගර් ෆර්හාඩි ගේ The Salesman චිත්‍රපටය පිළිබඳ ටොම් කාටර් විසින් ලෝක සමාජවාදි... [More]
රංග| මරණය සහ කන්‍යාවිය මැවූ ඒරියල් ඩෝෆ්මන්

2-Mins

(සංජීව නුවන් ගුණරත්න) ශ්‍රී ලාංකික වේදිකා නාට්‍ය කලාවට ආගන්තුක නොවන නමුත්, විශාල වශයෙන් සංවාදයට බඳුන් නොවුණු, නූතන ඇමරිකානු නාට්‍ය රචකයෙකු ලෙසට ඒරියල් ඩෝෆ්මන්... [More]
අදහස්| විධිමත් සංහිඳියාවක සවිමත් පදනම

6-Mins

(කසුන් සී. තිලකරත්න) පසුගිය වසර කිහිපයක පටන්, මේ මොහොත දක්වාම අප සමාජය තුළ සුවිසල් කතිකාවතකට ලක් වූ සංකල්පයක් වේ නම්, එය සංහිඳියාවයි. යුද... [More]
අදහස්| තෙමඟුල නිමිත්තෙන් කිරිගවයන් සමගම, කුල දරුවන් නිදහස් කර හරිමු!

3-Mins

(හිරාන් ද සේරම්) එක්සත් ජාතීන්ගේ සංගමය විසින් ජාත්‍යන්තර වෙසක් දිනයක් නම් කළ බවට ලොකු ප්‍රසිද්ධියක් දෙනවා රාජ්‍ය මැදිහත්වීමෙන්. ලංකාවෙ මාධ්‍යවලත් ඒ ගැන හදපු... [More]
ඔත්තු| සයිටම් පිළිබඳ සාකච්ඡාවක්- මැයි 6

7-Secs

සයිටම් ගැටළුව හා නිදහස් අධ්‍යාපනය පිළිබඳ සාකච්ඡාවක්, 2017, මැයි 6 සෙනසුරාදා, සවස 3:00ට, මීගමුව ජනාවබෝධ... [More]
ඔත්තු| ශිශිරය සන්ධ්‍යාව- මැයි 28

22-Secs

අග්නි ඔපෙරාව ඇතුළු ප්‍රේමසිරි කේමදාසගේ ඔපෙරා නිර්මාණ සඳහා ගායනයෙන් දායකත්වය ලබා දෙමින්, ලාංකේය ඔපෙරා කලාව... [More]
වෙසෙස්| මුතුරාජවෙල වනසන්නට පෙර

4-Mins

(කපිල මහේෂ් රාජපක්ෂ) මීතොටමුල්ල ඛේදවාචකයෙන් පසු කොළඹ කුණු බැහැර කිරීම සඳහා දේශපාලකයින් සහ ඇතැම් අමනෝඥ්ඥ නිළධාරීන් විසින් වඩාත් සුදුසු ස්ථාන ලෙස තෝරාගනිමින් සිටින්නේ... [More]
රංග| යුරිපිඩීස් චිත්‍රණය කළ ස්ත්‍රීත්වය

3-Mins

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) සම්භාව්‍ය ඇතැන්ස් පුර (ක්‍රි.පූ. 480-323) ස්ත්‍රියගේ අවකාශය වූකලී, ඓතිහාසික ග්‍රීක ඉතිහාසය තුළ, අන් කාල පරිච්ඡේදයන්ට සාපේක්ෂව ගත් කල යම් කිසි... [More]
ඔත්තු| 'නොසන්සුන් මොහොතක හීනයක්'| අප්‍රේල් 30

9-Secs

කසුන් සමරතුංග විසින් රචිත 'නොසන්සුන් මොහොතක හීනයක්' කාව්‍ය සංග්‍රහය 2017 අප්‍රේල් 30 වන ඉරිදා සවස... [More]
කවි| ගර්ඩාය; රෝස මල් කොහිදැයි නොසොයන

37-Secs

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) රෝස පෙති, පෙතිම මිස
යළි කිසි දිනෙක මල් නොවෙන
මඟහැරුණු උයන්දොර
ගර්ඩාය
තවමත් රෝස මල් සුවඳ
එදා මෙන් හඳුනන... [More]
කතන්දර| බුම්මන්නා පවුල සහ ලේලිය

10-Mins

(මනූෂා ප‍්‍රභානි දිසානායක) අපි තෙලුත්, වතුරත් වෙලා; වැටකොලුත්, පතෝලත් වෙලා ඔහේ හිටියා. කිසිම රසවත් දෙයක් අපි අතර සිද්ධ වුණේ නෑ. ඇත්තටම නම් මේ... [More]
කවි| තාරකා,මඟ වැරදුණ අය.. අප, එදෙස බලා ප්‍රාර්ථනා කළ අය..

48-Secs

(දිනේෂ් සිල්වා) "දශක ගණනක් දිගු පථයක
මියගිය පෙම්වතෙකු හොයාගෙන
ආය ආයෙම එන පෙම්වතියකට,
'හැලීගේ ධූමකේතුව' යැ, නොගැළෙපෙන නමක් දුන්නෙන්
හැම සිසිර වියෝ කාලයක, එක් කුඩා කාල පදාසෙක
ඔරායන් පසුබිමෙන් වහින්නේ උල්කාය...... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook