Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
ගී කිය(ව)මු
අපි හැඟුම්වලට ඉඩ දී මොහොතක්...
බූන්දි, 08:00:55
න්‍යෂ්ටික පවුලේ බිහිවීම දේපළ ක‍්‍රමය ළොව පහළ වීමට සමනන්තර වේ. පුරුෂ මූලික සමාජ සංස්ථාවත්, සුජාත භාවයත් එහි ම අංග ලෙස පවතී. දේපළ වල අයිතිය පුරුෂයා සතු ය. එහි පාලකයෝ පුරුෂයෝ ය. එම දේපළ උරුම විය යුත්තේ දේපළ හිමි පුරුෂයාට දාව උපන් දරුවන්ට ය. එහෙයින් දරුවන්ගේ සුජාත භාවයට ස්ත‍්‍රිය වග කිව යුතු ය. ඇය විවාහ වන තෙක් කන්‍යාවක් ව විසිය යුතු ය. විවාහයෙන් පසු පතිවෘතාව දිවි දෙවැනි කොට රැකිය යුතු ය. පියනට කළ වුවසරින් ම දිගැසියෝ සඟ මොක් වෙත්.

බටහිර ධනවාදයේ සමාරම්භක අවධියේ මෙම දේපළ ගලා යාම ක‍්‍රමවත් කිරීම සඳහා න්‍යෂ්ටික පවුල නමැති සමාජ සංස්ථාව උත්කර්ශයට නංවන ලදි. එහි පිරිමියා හා ගැහැණිය එකලාව වෙසේ. ෆ්‍රොයිඞ්ගේ විශ්ලේෂණයට ලක් වූ බොහොමයක් මූලික මනෝ ව්‍යාධීන් මේ න්‍යෂ්ටික පවුල කේන්ද්‍ර කොට පවතී. වික්ටෝරියානු සදාචාර සීමා තුළ මේ න්‍යෂ්ටික පවුල රක්ෂා කිරීම අත්‍යාවශ්‍ය කරුණක් විය. පවුලේ ප‍්‍රධානියා වූ පුරුෂයාට දාව සියලු දරුවන් උපන් බවට උප්පැන්න සහතිකය මගින් රාජ්‍යය පිළිගනියි. කසාද නීතිය මගින් න්‍යෂ්ටික පවුල ම රාජ්‍ය තන්ත‍්‍රය විසින් ද නීතියක් කොට රකියි. එසේ කිරීම පාලක පන්තියේ ද පහසුව පිණිස පවතී. සකල මිනිස් සමාජය ම ඔවුනට අභිමත පරිදි පාලනය කිරීමට එය මහෝපකාරී වේ. මේ සියලු නීති වත් සිරිත් ඈ දේපළ උරුමය ක‍්‍රමවත් කිරීම උදෙසා ම ය. දේපළ ගලා යාම ක‍්‍රමවත් වන විට මිනිසා නමැති ස්වභාවික සත්වයාගේ සහජාශයන් මැඩ ගැනීමට සිදුවේ. වනගත ව රංචු ලෙස ජීවත් වූ අවදියේ නොවූ පාලනයකට නතු විමට සිදු ව ඇත. මේ සහජාශයන් මැඩ ගැනීමට දේපළ ක‍්‍රමය මගින් යෝජනා කරනු ලබන බොහෝ සිරිත් විරිත් වේ. ඒ සියල්ල සොබාදහමට පටහැනි පීඩාකාරී ප‍්‍රතිෂ්ටාවන් ය.

සියලු සිරිත් නීති ආදී සමාජ ප‍්‍රතිෂ්ඨාවන්ගෙන් දේපළ ගලා යාම ක‍්‍රමවත් කෙරේ. එහෙත් මේ දෘඩතර කුටුම්භ සංරක්ෂණ මාදිලියෙහි වෙහෙසත් එහි පවත්නා නශ්ඨ භායවත් ඉවසිය නොහෙන පුහුදුන් ලෞකික සැප කැමැත්තෝ එහි මියර බිඳිමින් දිවියෙහි නැතක් සොඳුරු අරුත් සොයා ඉගිලෙත්. උපන්නාට වැනෙමින් බැඳගත් බෙරය ගසමින් ගත කරන උත්තරාරෝපිත වන්ද්‍ය ශුෂ්ක ජීවිතයට රැහැනි ව ගැයෙන ගීයක් ලෙස රසික හදවත් බැඳ ගැනීමට පේ‍්‍රමකීර්ති ද අල්විස් නම් ගේය පද රචකයා විසින් විරචිත මේ ගීය සමත් වේ.

... අපි හැඟුම්වලට ඉඩ දී මොහොතක්
ඉඩ ලබා ගනිමු තරමින් වියතක්
හඳපානේ මද අඳුරේ
අත් පටලා යමු ආයේ......


උදා වී ඇති කුටුම්භ අඩස්සිගත ජීවිතය ඉස්පාසුවක් නැත්තකි. සොම්නස් බොහෝ දුරු ය. දොම්නස් මැ රජයයි. පසිඳුරන් ම තැවේ. මන කුමුදු මුකුලිත ව යේ. ගහේ බැන්ද ගොනුන් මෙන් ඔවුනොවුන් දිවි සරි කරනු පිණිස ගත සිත තව තවා රැකියා මැ කෙරෙත්. දාවලෙහි අව්වේත් රැයෙහි පින්නේත් දිවි රැක්මේ මර ගාතය ම කෙරෙත්. කංසකූට මාන, කූට, තුලා කූටාදී වෙළදපොළ උප්පරවැට්ටි හා ගැටෙමින් දිවි බරින් ඇඔරී මිරිකී සුසුම් ලා ලා වැටෙත්. සුතනඹුවන් හා විඳින ගේහසික පේ‍්‍රමයෙහි අසිරි නො වන්නට දිවි සිළිලාර වියැලී සිඳී නැසෙත්. මේ සා සිර වූ දිවියෙහි වියතක් තරම් ඉඩ හැර ඉන් ඔබ්බෙහි ඉඩක් ගත නොහේ. ඒ ඉඩ හැඟුම්වලට ඉඩ දී, මුකුලිත ව යන මන කුමුද පෙම් පැන් ඉස යළි විකසිත කරනු පිණිස ය.

භද්‍ර යෞවන සමයේ පේ‍්‍රමාර්ද හැඟුමින් බර ව පෙම්වතුන් පෙම්වතියන්සේ ගත කළ සොඳුරු සමය සිහිනෙන් ගෑ සුවඳක් සෙයින් මතකයේ පමණක් රැඳී ඇත. ඒ පේ‍්‍රමය යළි අළුත්වැඩියා කළ නොහැකි තරමින් ජරපත් ව ගොස් ඇත. එහෙත් පෙමෙහි පවස නො නිවී දැල්වෙයි. හඳපානේ මද අඳුරේ අත් පටලා යළි යන්නට අයදිනුයේ කඩතොළු ව ගිය ජීවිතය යළි පෙම් පිරියම් කොට රැක ගනු වස් වේ. පේ‍්‍රමයේ ආහ්ලාදය සඳරැසින් නැහැවුණු මද අඳුරේ දී වඩා තීව‍්‍ර වන බව කවි සමය යි. එය එසේ ම ය. එහෙයින් මේ ඇරයුම වඩා පෙම්බර සහවාසී අස්වැසිල්ලක් සඳහා ම වේ.

..... ඔබ ඔබෙ හෙවනැල්ලෙන් මිදී
මම මගෙ හෙවනැල්ලෙන් මිදී
අවුදින් හෙමින් රහසින් මුමුණා
හඳපානේ මද අඳුරේ
අත් පටලා යමු ආයේ......


හෙවනැල්ලෙන් මිදීම යනු ධ්වනිතාර්ථවත් යෙදුමකි. අප සෙවනැලි සහිත වනුයේ ආළෝකය ඇති විට ය. ආළෝකයෙහි වෙසෙත් දී අප ලෝකයට නිරාවරණය වෙයි. සැමට පෙනෙයි. සමාජ සම්මතය සදාචාරය ආදියෙහි විවර වූ උකුසු ඇස් ද හැකර කටවල් ද මේ ආළෝකය දෙසට විවර ව ඇත. එමෙන් ම සිය අඹු සැමි ආදී පවුල් සංස්ථා ද සෙවනැලි මෙනි. මේ අත්භවය මතු නොව ඒ සෙවනැළි සසර පුරා අප හා කැටිව සරන්නේ යි බෞද්ධ සාහිත්‍යයේ දැක්වේ. සෙවනැල්ලෙන් මිදීම යනු මේ සියල්ලෙන් වියතක් තරම් ඉස්පාසුවක දී මිදීමයි. එසේ මිදී මද මද පිය මං තබා හෙමි හෙමිහිට ලැසි ව අවුදින් රහසින් ලොවට ම හොරා මුමුණමින් අත් පටලා ගෙන හඳපානේ මද අඳුරේ නැවතත් යාමට මේ අහිමිව ගිය පෙම්වතුන් දෙපළ සැරසේ. මේ අයැදුම ඒ සඳහා ය. නැවතත් ජීවිතය මැදින් අරඹා ඇති සෙයකි.

පවුල් සංස්ථාවේ අතොරක් නැති දුක් වේදනා ද ඥාති මිත‍්‍රාදීන්ගේ ඉමක් නොමැති යුතුකම් ඉටු කිරීම් ද සමාජ යුතුකම් හා දිවි සරි කර ගැන්මට කරන ආර්ථික යුද්ධය ද මදකට අමතක කොට පේ‍්‍රමයෙන් ස්නිග්ධ ව වෙසෙන්නට ඇති සුකුමාරමතික ඇල්ම මෙහි ඉමහත් සංයමයෙන් යුතු ව රචනා වී ඇත.

... හිර කර හසරැල්ලෙන් හැඬුම්
අපි හිනැහෙමු සපුරා පැතුම්
මතු ආත්මයේ හමු වන පැතුමින්
යමු වෙන් වී හිමිදිරියේ.....


පැතූ පෙම් පැතුම් එලෙස ඉටු නොවී ඔවුනොවුන් වෙන් කෙරෙන සමාජ ආර්ථික බලවේගවලට යට නොවී ඒවාට හොර රහසින් ජීවිතය ආස්වාදය කිරීමේ අපේක්ෂාව මෙහි අන්තර්ගත යග දිවියෙහි ඇති දහසක් දොම්නස් හැඩුම් දෙඩුම් හසරැල්ලෙන් බැද සිර කෙරුමට මේ ප‍්‍රිය සම්ප‍්‍රයෝගය සමත් වේ. එක් ව විසීමේ හැකියාව දුරෙන් දුරු ව ගොස් ඇත ද පේ‍්‍රමාස්වාදයේ උත්තර සුවය ග‍්‍රහණය කොට ඉන් සපුරාගත් පැතුම් ඇති ව හිනැහීමට හැකි ය. මේ අත්භවයේ යළි හමු නො වෙතත් මේ හමුවිමේ සුඛ වේදයිතයන්ගේ පුණ්‍ය මහිමයෙන් ම මතු ආත්මයේ හමු වන පැතුමෙන් ඔවුන් හිමිදිරියේ වෙන් ව යනු ඇත.

යෞවනය ගෙවී ගොස් ගත සවි බල කෙමෙන් හීනව යෙත් යෙත් හිස නර කෙස් පහළ ව කයෙහි සුකුමාර බව නික්ම යාමට ආසන්න බවට දූත වදන් පවසත් දී පුද්ගලයා තුළ කෙමෙන් මරණ බිය වැඬේ. දිවියෙහි නො ලද සුව පහස් ආදී ආහ්ලාදයන් කෙරෙහි සැනෙන් සිත පෙළඹේ. යෞවනය පසු කොට දිවියෙහි යම් දුරක් ඉක්මවා ගිය අතීත පේ‍්‍රමවන්තයන් දෙපොළක් සිය වත්මන් තතු අමතක කොට වියතක් තරම් ඉසිඹුවෙහි සිය ජරපත් වෙමින් පවත්නා කාය ලක්ෂණ ඔවුනොවුන් කෙරෙහී ඉන්ද්‍රිය ගෝචර නො වන පරිදි හඳ පානේ මද අඳුරේ එක්වී නැවතත් අතීතයේ මගහැරුණු පේ‍්‍රමයේ සොඳුරු නිමේෂ අත් පත් කර ගැනුමට දරණ තැත ගීතයේ චිති‍්‍රත ය.

මේ ගීය වික්ටර් රත්නායකයන්ගේ ළ'ගන්නා හඬින් ගැයේ. ශබ්ද සංකලනය විෂයෙහි දක්වා ඇති කුසළතාව අර්ඝනීය වේ. සංගීත අධ්‍යක්ෂණය ද වික්ටර් රත්නායකයන්ගේ ම ය. ගිටාරයේ තත් මවන දීප්තිමත් ආළෝකයක් වන් ස්වර වර්ණත් වයලීනයේ ගලා හැලෙන කඳුලත් තබ්ලාවේ තාල තරංගයෙන් හනා වනා කලතා මිනිස් හඬේ අසිරිය සමඟ මුසු කොට චමත්කාර ජනක ගීයක් නිර්මාණය කිරීමට සංගීත අධ්‍යක්ෂවරයා සමත් ව ඇත.

අප ගතකරමින් සිටින දිවි තතු පවත්නා සමාජ ක‍්‍රමය නමැති උරචක‍්‍රමාලාවේ අණසකින් හා යදමෙන් වෙලී ඇති සැටිත් ඉන් මොහොතකට හෝ මිදී ක්ෂණභංගූර වුව ඒ උත්තර මිනිස් සුව සොයා ඉගිලෙන්නට දරණ වෙර වීරියත් මේ ගීතයෙන් ප‍්‍රකාෂයට පත් කෙරේ. පේ‍්‍රමයෙහි පවත්නා ආහ්ලාද ජනක එක් නිමේෂයක පැතුම මෙහි ගීතයට නඟා ඇත.

කාලය විසින් සොරකම් කොට ගෙන ගිය ආලය යළි ආස්වාදය කිරීමට පෙම්වතෙකු සිය පෙම්බරියට කරන මේ සොඳුරු අයැදුම අපගේ ද හැගීම් පද්ධතිය රස කවා පොබයාලීමෙහි පොහෝනා ගුණයෙන් යුතු වේ. ඒ තථ්‍ය ජීවිතය පිණිස කෙරෙන අයැදුමයි. ඉන් සම්මතයේ කුරිරු යදම් වලට, රැහැනි සිතුවිලි ම වැඩෙත්. ඒ නිදහස් ජීවිතයක් උදෙසා යොමු වන ආලෝක ධාරාවක් බඳු ය.



පදරචනය: පේ‍්‍රමකීර්ති ද අල්විස්
සංගීතය: වික්ටර් රත්නායක
ගායනය: වික්ටර් රත්නායක

[සිතුවම : Leonid Afremov]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Victor Rathnayake, Premakeerthi De Alwis, Sigmund Freud, Api Hangum Walata Ida dee Mohothak
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සමන් එම්. කාරියකරවනගෙන් තවත් වියමන්
වෙසෙස්
"සම්ප්‍රදාය" පිළිබඳ කතිකා විශ්ලේෂණයක්
වෙසෙස්
ඒ. වී. සුරවීර හා බටහිර සාහිත්‍ය විචාරය
පොත්
වත්මන් සමාජ කුනපයට එරෙහිව කුමාර කඹුරුපිටිය ගොනු කළ "පඹයාගේ සාක්කිය"
වෙසෙස්
සාහිත අඹර රිවි එව් විවසුවානෝ- නිති වදනිසුරු සුචරිත ගම්ලතානෝ....
ගී කිය(ව)මු
මගෙ දුවේ ඔබ අවදියෙන් නම්.....
තවත් ගී කිය(ව)මු
ඔබට පමණි ඔබ ආදරේ- ප්‍රොයිඩියානු කියවීමක්
පාළුව දෙවනත් කරලා නාඬන් උල ලේනෝ- විප්ලවයේ මළගම
නන්දාගේ 'නැන්දා ලේලි ගීතය'- විමසුමක්
ආදරය, 'Birth' හි සිට සසර සැරි සරන තෙක්.....
ඉන්දියන් සයුරෙන් නැගී පියෙද්රා ගඟබඩ රළ නැගූ ගෙවා නිමා කළ මිහිරැති වසන්තය
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බොබ් ඩිලන් කියයි.
කිසිවෙකු නිදහස් නැත. කුරුල්ලන් පවා අහසට බඳිනු ලැබ ඇත!
| No one is free, even the birds are chained to the sky.
What's New | අලුතෙන්ම
පරිවර්තන| පීඩිතයෝ

47-Secs

(එදුවාර්දෝ ගලියානෝ | මහේෂ් මුණසිංහ) බල්ලෙකු මිලට ගැනීමට මැක්කෝ සිහින දකිති
බඳුන් පිරෙන්නට වාසනාවේ වැසි වැටෙතැයි
පීඩිතයෝ සිහින දකිති

එහෙත් වාසනාවේ වැසි නම් නොවැටෙයි
ඊයේ නොවේ අද, හෙට, අනිද්දා කවදාවත්... [More]
කවි| තාත්තේ කෝ ඔය ඉදිමුණ අත දෙන්න....

46-Secs

(තුෂාරිකා ඇන්තනි) කැණියුලාවේ ඵලක් නොමැති බැල්මත්
බෙහෙත් විද දෙන
නිමා නැති රුදුරු රිදුමත් නවතා
මට පුළුවනි ලොවම අතැ'ර
රෝගී ඔබ අත පිරිමැද මැද
ඔබ ළඟම ගැවසී... [More]
කතන්දර| "රජ්ජුරුවෝ කෙට්ටු වෙලෝ"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

24-Secs

පරිස්මිතා පොඩිත්තන් වෙනුවෙන් ලියා සිත්තම් කළ, "Fat King Thin Dog" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of the Kids... [More]
ඔත්තු| "රාජ්‍ය සේවකයාට සමාජ මාධ්‍ය අකැපද?" කතිකාව- ජූලි 26

12-Secs

"මූණුපොතේ කවි ලියූ ගුරුවරයාට දඬුවම් කිරීම -වර්තමානයෙන් අනාගතයට- රජයේ සේවකයාට සමාජ මාධ්‍ය අකැපද?" යන මැයෙන්... [More]
වෙසෙස්| ටෙඩිබෙයා සහ ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය

5-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ප්‍රවේශය

ප්‍රාථමික අවධියේදී ගැහැණු ළමුන් රුචි කරනුයේ තම අනුරුව දරන බෝනික්කන්ටය. අනාගතයෙහි වීමට අපේක්ෂිත මාතෘ සංකල්පයට සිය කුටුම්භ කාරකාදීන් සහ පොදු... [More]
ඔත්තු| කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව නව මුහුණුවරකින්- ජූලි 25

39-Secs

ඉන්ටර් ඇක්ට් නාට්‍ය කණ්ඩායම පසුගිය වසර පුරා පවත්වාගෙන ආ කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව නව මුහුණුවරකින් මේ... [More]
ඔත්තු| ඇත්ත- මුහුලස කතිකාව- ජූලි 18

23-Secs

"ලංකාවෙ ආර්ට් එකට විචාරයක් මොකටද?" මැයෙන් 'ඇත්ත' පුවත්පත විසින් සංවිධානය කරන "ඇත්ත- මුහුලස කතිකාවෙහි" දෙවැනි... [More]
වෙසෙස්| නවකතාවේ නිදහස: අරාජික සිංහල නවකතා කිහිපයක් ඇසුරින් [අවසන් කොටස]

10-Mins

(සුදර්ශන සමරවීර) මාතෘකාවක් සොයන වචන අනූතුන්දාහක්

ආරියවංශ අබේසේකර ලියූ, සිංහල දෙමළ වාර්ගික අර්බුදය පිළිබඳ ගැඹුරු සංවාදයකට හවුල් වෙන්නට වලිකන මේ කෘතිය ප්‍රබන්ධකතාවේ සත්‍යාභාසී... [More]
ඔත්තු| "දැහැමි ද මෙ දිවයින" සමග "Glimpses of a shattered Island"- ජූලි 20

10-Secs

චූලානන්ද සමරනායක විසින් රචිත කාව්‍ය ග්‍රන්ථ ද්විත්වය, "දැහැමි ද මෙ දිවයින" සහ "Glimpses of a... [More]
අදහස්| ඉස්ලාම් හොල්මන් අවතාර ගැන කවදාවත් අසා තිබෙනවාද?

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) ඉස්ලාම් ආගම ලෝකයේ බොහෝ වාද විවාද වලට ලක්වන්නකි. ඒ එහි දැක්වෙන දේශපාලනික, ආර්ථික සහ සංස්කෘතික කරුණු පදනම් කර ගනිමිනි. ලොව... [More]
පරිවර්තන| මම..සහ සිලුවටයෙහි එළිය

12-Secs

(ෆතීක් අබූබකර් | මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) මැදියම් රැයෙහි ලියැවෙන
හුදෙකලාවේ අවසාන පේළි දිග හැරෙන

මට ද වැඩියෙන් බිහිසුණු
අන්ධකාරයෙන් උපදින වදන් විසිරෙන... [More]
ඔත්තු| තරුණ සාහිත්‍ය වැඩමුළුව-සැප්. 01

40-Secs

විවිධ කලා ක්ෂේත්‍රයන්හි නම රැන්දූ විශිෂ්ඨයන් සමග යෞවනයේ අත්දැකීම් බෙදා හදා ගන්නට නූතන තරුණ පරපුරට... [More]
පොත්| ලියෝ තෝල්ස්තෝයිගේ ඇනා කැරනිනා නවකථාව සහ ද්විත්ව කථා වින්‍යාසය පිළිබඳ විමසුමක්

8-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) රුසියානු විප්ලවයට තදනුබද්ධ උන්නතිකාමී ලේඛකකයකු වූ ලියෝ තෝල්ස්තෝයි (1829-1910) විසින් විරචිත ශ්‍රේෂ්ඨත ම මනෝවිද්‍යාත්මක නවකථාව ඇනා කැරනිනා (1873)ය. මෙය වූ... [More]
වෙසෙස්| බොබ් මාලි- මියැසි අරගලයක පිය සටහන් (වීඩියෝව)

21-Secs

බොබ් මාලි (රොබට් නෙස්ටා මාලි) (1945-1981), තම කෙටි ජීවන චාරිකාව නිමා කොට ලෝකයෙන් සමුගත්තේ අමරණීය මියැසි නිර්මාණ රැසක් ලොවට ඉතිරි... [More]
ඔත්තු| සුසුම් නාඳුනන අප දෙදෙන- ජුලි 15

10-Secs

උපේක්ෂා ප්‍රේමතිලකගේ දෙවන කාව්‍ය සංග්‍රහය 'සුසුම් නාඳුනන අප දෙදෙන', 2017, ජූලි 15, සවස 3.00ට, ... [More]
කවි| අද දවස මෙතෙකින් නිමයි..

10-Secs

(උපේක්ෂා ප්‍රේමතිලක) පල්ලියේ ගල් තාප්පය මුදුනත
පරෙවියන් පෙම් කෙළියි
හීන් අඬකින් ගීතිකාවක්
නැගෙයි බැසයයි

අර්ධ අඳුරැති සුරුවමක පාමුල... [More]
අදහස්| ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 4

23-Mins

(අජිත් සී හේරත්) සිසුමර්දන, වැඩවර්ජන, වෙද දුර්ජන සහ කේ. ඩබ්ලිව්. ජනරංජන

රාවය කර්තෘ කේ. ඩබ්ලිව්. ජනරංජන "ශිෂ්‍යයන්ට ඥානය දෙන්නේ කවුද?" යනුවෙන් ලිපියක්... [More]
වෙසෙස්| නවකතාවේ නිදහස: අරාජික සිංහල නවකතා කිහිපයක් ඇසුරින් [දෙවන කොටස]

11-Mins

(සුදර්ශන සමරවීර) කෘත්‍රිම දූපත්

බණ කතා කීමට යාම නිසා නිර්මාණාත්මක අවගමනක යෙදෙමින් සිටි සුනේත්‍රා රාජකරුණානායකගේ නවකතාවලියේ එන නිර්මාණ එකකට එකක් වෙනස් කෘති මාලාවකි.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook