Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
රත්තරං ටික
කකුල ද? ඩොලර් කෝටිය ද? [දවස තාම ගෙවුන්නෑ]
බූන්දි, 17:44:13
සිල්වියා- ඉතිං, එක දවසක්, ඔප්පුවක් ටයිප් කරන විදිහ මට කියා දෙන කොට, එයාගේ අත් දෙක නිකම්ම මගේ උරහිස් උඩට කඩා වැටුණා. බොහොම ස්වභාවික විදියට. නිකම්ම. මං හැරුණා. බැලුවා එයා දිහා. එක පාරට. දුන්නා කෙළ පාරක් මූණට. තුඃ ගාලා. (සිනා.)

පෝල්- ෂුවර් එකටම ඔයාව එවලෙම දොට්ට දාන්න ඇති.

සිල්වියා- ඇත්ත වශයෙන්ම, ඊට පස්සෙ අපි කාලයක් බොහොම හොඳින් හිටියා. (නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටී.)

පෝල්- ඔයා මෑතකදී හොඳ පොත් කියවලා තියෙනවද?

සිල්වියා- පහුගිය සතියෙ හුඟක් හොඳ පොතක් කියෙව්වා. ඒකෙ නම 'මර්ඩර් ඉන් ද බොම්බෙ'. ඒ කියන්නෙ බොම්බායෙ මිනිමැරුම.

පෝල්- මං විද්‍යා ප‍්‍රබන්ධකාරයෙක්.

(නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටිති.)

සිල්වියා- මං ඔයාගෙන් කාරණයක් අහන්න ද?

පෝල්- ඇත්ත වශයෙන් ම ඒ මොකක් ද?

සිල්වියා- ඔයාට තෝරා ගැනීමක් ලැබෙනවා කියලා හිතමු. ඔයාගෙ කකුලක් නැති වෙනවා. නැත්නම් ඩොලර් කෝටියක් ලැබෙනවා. ඔයා මොකක්ද තෝර ගන්නෙ?

පෝල්- දකුණු කකුල ද? වම් කකුල ද?

සිල්වියා- මොකක් හරි.

පෝල්- (විරාමයක්.) මං තෝර ගන්නෙ ඩොලර් කෝටිය.

*******

පෝල්- (උපහාසයෙන් මිරිකී) මිස් පේටන්, මට තමුන් හරි අප‍්‍රසන්නයි.

සිල්වියා- තමුං ගැන මගේ තියෙන හැඟීම විස්තර කරන්න පුළුවන් බාලම තක්සේරුවත් ඒකමයි. මට ඔහේ පේනකොට වමනෙට එනවා.

පෝල්- ඉතිං මෙතනින් අස් වෙලා යන්නැත්තෙ?

සිල්වියා- ඇයි තමුං යන්නැත්තෙ?


දවස තාම ගෙවුන්නෑ (1998), සෞම්‍ය ලියනගේ සමග ජයනි සේනානායක

පෝල්- මං ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න.

සිල්වියා- (මුහුණට මුහුණ ළං කර) මාත් ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න. හරි ද?

(දෙදෙනාම ටයිප් කරති. හඬ නංවමින් වේගයෙන්. සැම විටම මෙම ක‍්‍රියාවලියේ එක්තරා රිද්මයක් සහ සරඹ ස්වරූපයක් ඇත.)

පෝල්- (යතුරු ලියනයේ යතුරු වලට පහර දේ.) මොන අවලං වැඩක් ද මං මේ කරන්නෙ. මේ කෙහෙල්මල නෙමෙයි මට ඕන කරන්නෙ. නෑ... යකාට ම පල..!

සිල්වියා- (ඔහු දෙස නො බලාම) මිනිහෙක් දන්නවා නම් තමුන්ට ඕන කරන්නෙ මොනවද කියලා..., ඒක මහා පුදුමයක්.

පෝල්- (අනතුරු අඟවමින්) මං දන්නවා. ඒක මොකක් ද කියලා දන්නව ද? ඇත්ත වශයෙන්ම මට කරන්න ඕන කරලා තියෙන්නෙ දැං මෙතන මේ කාර්යාලය ඇතුළෙ, (ඔහු අසුනින් නැඟී සිට සිල්වියාගෙ පුටුව වටා ඇවිදිමින්) මට ඕන කරලා තියෙනවා, තමුන්ගෙ ඔය ඇඳුම ඉරලා දාන්න. කෑල්ලෙන් කෑල්ල. කීතු.. කීතු.... මගේ ඇඟිලි තුඩු තමුන්ගෙ ඇඟ මස් ඇතුළට කිඳා බස්සවලා, වෙහෙසට පත් කරලා, දහඩිය වගුරවලා, මගේ ආධිපත්‍යයට යට කරගන්න මං ආසයි. (නැඹුරුව) තේරුණා ද? මිස් පේටන්.

*******

සිල්වියා- ඇයි ඒ?

පෝල්- මේකයි, මට මගේ කියලා තැනක් තියෙනවා. මම කසාද බැඳලා.... මට දරුවො ඉන්නවා. ඔයාට පේනවනේ, මගේ ජීවිතේ ලස්සන වැදගත් කොටසක් සම්පූර්ණ කරන් මං ඉන්නෙ.

සිල්වියා- (නොසතුටින්) විකාර. කසාද බඳින්නයි, දරුවො වදන්නයි, විශේෂ සුදුසුකමක් ඕන කියලා ඔයා හිතනව ද?

පෝල්- මං කියන්නෙ, තමන්ට විවාහයක් කර ගන්න ලැබුණහම සමහර අය බොහෝම ලොකු ගාම්භීර සන්තෝෂයක් ලබනවා.

සිල්වියා- (විමසිලිමත්ව) මිස්ට කනිංහැම්, ඔයා මං ගැන ද කියන්නෙ?

පෝල්- මම නමක් ගමක් සඳහන් කළේ නෑනෙ. සඳහන් කළා ද? මිස් පේටන්. තොප්පිය හරි නම් දා ගත්තට කමක් නෑ.

සිල්වියා- (කෝපයෙන්) මාව විහිළුවකට ගන්න එපා. මං සහතික කරලා කියන්නං, ඒ වගේ අදහසක් ඉදිරිපත් වුණොත්, මං එක පයින් ඒක ප‍්‍රතික්ෂේප කරනවා. මොකද... අසතුටුදායක කසාදෙකට අහුවෙනවට වඩා, මං හුඟක් ආසා කරනවා තනිකඩ ජීවිතේකට.

පෝල්- අසතුටුදායක කසාදයක්...?

[-"දවස තාම ගෙවුන්නෑ" (2012) නාට්‍ය පෙළෙන්.

මුරේ ෂිෂ්ගල්ගේ 'The Typists' නාට්‍යයේ එස්. කරුණාරත්නගේ පරිවර්තනය, බුද්ධික දමයන්ත 1998 වසරේ දී 'දවස තාම ගෙවුන්නෑ' නමින් වේදිකාවට ගෙන ආවේය.]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- The Typists by Murray Schisgal, Dawasa Thama GevunNe by Buddhika Damayantha, Sinhala Play, Sinhala Drama, S. Karunarathna
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් රත්තරං ටික
සොක්‍රටීස්ගේ මරණය
දේශපාලන කිණිතුල්ලෝ
සාහිත්‍යය මොකටද?
මූදු පුත්තු නාට්‍යයෙන්
"චාල්ස් කුමාරයට ඕනෙ නං මං ගාවට එන්න කියන්න!"
BoondiLets
ඩේවිඩ් ක්‍රොනන්බර්ග් (කැනේඩියානු සිනමාකරු) කියයි.
වාරණ බලධාරීන් කරන්නේත් උමතු රෝගීන් කරන දෙයයි. ඔවුන් යථාර්ථය, මායාව හා පටලවා ගනී.
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook