Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
රත්තරං ටික
කකුල ද? ඩොලර් කෝටිය ද? [දවස තාම ගෙවුන්නෑ]
බූන්දි, 17:44:13
සිල්වියා- ඉතිං, එක දවසක්, ඔප්පුවක් ටයිප් කරන විදිහ මට කියා දෙන කොට, එයාගේ අත් දෙක නිකම්ම මගේ උරහිස් උඩට කඩා වැටුණා. බොහොම ස්වභාවික විදියට. නිකම්ම. මං හැරුණා. බැලුවා එයා දිහා. එක පාරට. දුන්නා කෙළ පාරක් මූණට. තුඃ ගාලා. (සිනා.)

පෝල්- ෂුවර් එකටම ඔයාව එවලෙම දොට්ට දාන්න ඇති.

සිල්වියා- ඇත්ත වශයෙන්ම, ඊට පස්සෙ අපි කාලයක් බොහොම හොඳින් හිටියා. (නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටී.)

පෝල්- ඔයා මෑතකදී හොඳ පොත් කියවලා තියෙනවද?

සිල්වියා- පහුගිය සතියෙ හුඟක් හොඳ පොතක් කියෙව්වා. ඒකෙ නම 'මර්ඩර් ඉන් ද බොම්බෙ'. ඒ කියන්නෙ බොම්බායෙ මිනිමැරුම.

පෝල්- මං විද්‍යා ප‍්‍රබන්ධකාරයෙක්.

(නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටිති.)

සිල්වියා- මං ඔයාගෙන් කාරණයක් අහන්න ද?

පෝල්- ඇත්ත වශයෙන් ම ඒ මොකක් ද?

සිල්වියා- ඔයාට තෝරා ගැනීමක් ලැබෙනවා කියලා හිතමු. ඔයාගෙ කකුලක් නැති වෙනවා. නැත්නම් ඩොලර් කෝටියක් ලැබෙනවා. ඔයා මොකක්ද තෝර ගන්නෙ?

පෝල්- දකුණු කකුල ද? වම් කකුල ද?

සිල්වියා- මොකක් හරි.

පෝල්- (විරාමයක්.) මං තෝර ගන්නෙ ඩොලර් කෝටිය.

*******

පෝල්- (උපහාසයෙන් මිරිකී) මිස් පේටන්, මට තමුන් හරි අප‍්‍රසන්නයි.

සිල්වියා- තමුං ගැන මගේ තියෙන හැඟීම විස්තර කරන්න පුළුවන් බාලම තක්සේරුවත් ඒකමයි. මට ඔහේ පේනකොට වමනෙට එනවා.

පෝල්- ඉතිං මෙතනින් අස් වෙලා යන්නැත්තෙ?

සිල්වියා- ඇයි තමුං යන්නැත්තෙ?


දවස තාම ගෙවුන්නෑ (1998), සෞම්‍ය ලියනගේ සමග ජයනි සේනානායක

පෝල්- මං ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න.

සිල්වියා- (මුහුණට මුහුණ ළං කර) මාත් ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න. හරි ද?

(දෙදෙනාම ටයිප් කරති. හඬ නංවමින් වේගයෙන්. සැම විටම මෙම ක‍්‍රියාවලියේ එක්තරා රිද්මයක් සහ සරඹ ස්වරූපයක් ඇත.)

පෝල්- (යතුරු ලියනයේ යතුරු වලට පහර දේ.) මොන අවලං වැඩක් ද මං මේ කරන්නෙ. මේ කෙහෙල්මල නෙමෙයි මට ඕන කරන්නෙ. නෑ... යකාට ම පල..!

සිල්වියා- (ඔහු දෙස නො බලාම) මිනිහෙක් දන්නවා නම් තමුන්ට ඕන කරන්නෙ මොනවද කියලා..., ඒක මහා පුදුමයක්.

පෝල්- (අනතුරු අඟවමින්) මං දන්නවා. ඒක මොකක් ද කියලා දන්නව ද? ඇත්ත වශයෙන්ම මට කරන්න ඕන කරලා තියෙන්නෙ දැං මෙතන මේ කාර්යාලය ඇතුළෙ, (ඔහු අසුනින් නැඟී සිට සිල්වියාගෙ පුටුව වටා ඇවිදිමින්) මට ඕන කරලා තියෙනවා, තමුන්ගෙ ඔය ඇඳුම ඉරලා දාන්න. කෑල්ලෙන් කෑල්ල. කීතු.. කීතු.... මගේ ඇඟිලි තුඩු තමුන්ගෙ ඇඟ මස් ඇතුළට කිඳා බස්සවලා, වෙහෙසට පත් කරලා, දහඩිය වගුරවලා, මගේ ආධිපත්‍යයට යට කරගන්න මං ආසයි. (නැඹුරුව) තේරුණා ද? මිස් පේටන්.

*******

සිල්වියා- ඇයි ඒ?

පෝල්- මේකයි, මට මගේ කියලා තැනක් තියෙනවා. මම කසාද බැඳලා.... මට දරුවො ඉන්නවා. ඔයාට පේනවනේ, මගේ ජීවිතේ ලස්සන වැදගත් කොටසක් සම්පූර්ණ කරන් මං ඉන්නෙ.

සිල්වියා- (නොසතුටින්) විකාර. කසාද බඳින්නයි, දරුවො වදන්නයි, විශේෂ සුදුසුකමක් ඕන කියලා ඔයා හිතනව ද?

පෝල්- මං කියන්නෙ, තමන්ට විවාහයක් කර ගන්න ලැබුණහම සමහර අය බොහෝම ලොකු ගාම්භීර සන්තෝෂයක් ලබනවා.

සිල්වියා- (විමසිලිමත්ව) මිස්ට කනිංහැම්, ඔයා මං ගැන ද කියන්නෙ?

පෝල්- මම නමක් ගමක් සඳහන් කළේ නෑනෙ. සඳහන් කළා ද? මිස් පේටන්. තොප්පිය හරි නම් දා ගත්තට කමක් නෑ.

සිල්වියා- (කෝපයෙන්) මාව විහිළුවකට ගන්න එපා. මං සහතික කරලා කියන්නං, ඒ වගේ අදහසක් ඉදිරිපත් වුණොත්, මං එක පයින් ඒක ප‍්‍රතික්ෂේප කරනවා. මොකද... අසතුටුදායක කසාදෙකට අහුවෙනවට වඩා, මං හුඟක් ආසා කරනවා තනිකඩ ජීවිතේකට.

පෝල්- අසතුටුදායක කසාදයක්...?

[-"දවස තාම ගෙවුන්නෑ" (2012) නාට්‍ය පෙළෙන්.

මුරේ ෂිෂ්ගල්ගේ 'The Typists' නාට්‍යයේ එස්. කරුණාරත්නගේ පරිවර්තනය, බුද්ධික දමයන්ත 1998 වසරේ දී 'දවස තාම ගෙවුන්නෑ' නමින් වේදිකාවට ගෙන ආවේය.]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- The Typists by Murray Schisgal, Dawasa Thama GevunNe by Buddhika Damayantha, Sinhala Play, Sinhala Drama, S. Karunarathna
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් රත්තරං ටික
සොක්‍රටීස්ගේ මරණය
දේශපාලන කිණිතුල්ලෝ
සාහිත්‍යය මොකටද?
මූදු පුත්තු නාට්‍යයෙන්
"චාල්ස් කුමාරයට ඕනෙ නං මං ගාවට එන්න කියන්න!"
BoondiLets
මරා කියයි.
වැදගත්ම දේ මෙන්න මේකයි. තමාගේම කෙස් වැටියෙන් අල්ලා ඇද කොට්ට උරයක් මෙන් සිරුර කණපිට පෙරළලා අළුත් ඇහැකින් ලෝකය දිහා බලන එකයි.
-මරා

[මරාසාද්. Peter Weiss]
What's New | අලුතෙන්ම
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
සිත්තර| ගුවෙර්නිකා යථාර්ථය!

1-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මේ පැබ්ලෝ පිකාසෝගේ 'ගුවෙර්නිකා' නම් සුප්‍රසිද්ධ සහ අති සූක්‍ෂම තෙළි වික්‍රමය යි. යුද්ධයත් කලාකරුවාත් අතර පරාසයේ ඉසියුම් සංවේදනා සහ සංකීර්ණතා... [More]
අදහස්| මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) බරපතල අපරාධ කිහිපයකට මරණ දඬුවම යලි ක්‍රියාත්මක කිරීමට ගෙනා යෝජනාව පිලිබඳ සංවාදය දැන් කෙමෙන් නිවීගොස් ඇත. එහෙත් ඒ මාතෘකාව පිලිබඳ... [More]
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
ඔත්තු| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට - සැප්. 07

10-Secs

තුෂාරිකා ඇන්තනි ගේ පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය, 'උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට' 2018 සැප්තැම්බර් 07... [More]
කතන්දර| සැප්තැම්බරයේ දවසක්

10-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) පණිවිඩයක් අරන් ඇවිත් හිටි විජයගෙ රාජ සේවකයා මං දිහා බලා හිටියෙ පිළිතුරු ලිපියක් යවනවා ද නැද්ද නැත්නම් මං යන්නද වගේ... [More]
වෙසෙස්| පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) පිස්සෙකුට පොත් ලියන්න පුළුවන්ද? පොඞ්ඩක් ඉන්න, සටහන ආරම්භයේ ම පිහියකින් ඇන්න වගේ එහෙම ප‍්‍රශ්නයක් ඇහුව ම මට දැනෙනවා නිකං මොකක්දෝ... [More]
කවි| නගා මැරූ අල....

33-Secs

(කේ.කේ. සමන් කුමාර [සර්පයා]) නුඹ පිච්ච කැකුළකි
පිළිකන්නක පිපි.
ඉඳුල් වතුරින් නුඹව නහවනා
උන්ටද සිනා සළනා.
කිඩාරං මලකැයි කියනා
උන්ටද සුවඳ දී... [More]
කවි| උතුරින් දකුනට

22-Secs

(දර්ශන මේදිස් ) (උප මාතෘකාව: පීඩිත ජාතියේ පීඩිතයෙකුගෙන් පීඩක ජාතියේ පීඩිතයෙකුට)

සබඳ අපි කඳු නොවෙමු
උනුන් පරයා නැගෙන
සුනිල දිය කඳුරු වෙමු
එකම කන්දෙන් වැටෙන... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook