Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
රත්තරං ටික
පැවිද්දා පූජකයා සහ දේශපාලකයා මිනිස් වර්ගයාට එරෙහි කුමන්ත්‍රණයක....
බූන්දි, 17:52:20
මම දේශපාලනඥයෙක් නෙවෙයි. මම මගේ ජීවිතයේ කිසිදාක ඡන්දය දීලා නෑ. කවදාවත් දෙන්නෙත් නෑ.- කිසිදාක. චිම්පන්චින් දෙදෙනෙක් අතරින් එකෙකු තේරීමේ අර්ථයක් තිබේද? ඔවුන් වෙනස් පැහැති කොඩි ඔසවාගෙන සිටිනවාටද? ඔවුන්ට වෙනස් ලාංඡන සහ කොඩි ‍තිබෙන නිසාද? චිම්පන්චින් කියන්නේ චිම්පන්චින්ට.....

ඇඩොල්ෆ් හිට්ලර් තමන්ගේ ස්වයං චරිතාපදානේ ලියල තියෙනවා 'ඔබට සතුරන් නොමැති නම්, ඔබට මහා නායකයෙක් වෙන්න බැහැ. ඔබට සතුරන් නැතත්, ඔබේ රට අනතුරක යන ව්‍යාජය ගොඩනගන්න, මොකද මිනිස්සු බියට පත් වුණාම ඔවුන් කැමතියි වහලුන් බවට පත් වෙන්න. මිනිස්සු බියට පත් වුණාම ඔවුන් සූදානම් දේශපාලඥයින් අනුගමනය කරන්න...' ඔහු සිහිය විකෘති වූ උම්මත්තකයෙක් වුණත් ඉඳ හිට ඔහු කළ ප්‍රකාශ වැදගත් වුණා. ඔහු කියා තිබෙනවා 'මනුෂ්‍ය වර්ගයාගේ ශ්‍රේෂ්ඨතම නායකයන් උපදින්නේ යුද්ධ සමයේය.' ඉතින් එතැන මහා යුද්ධයක් නැති නම් ඔබට බැහැ මහා නායකයෙක් වෙන්නට. හුදෙක් මහා නායකයෙකු වීමේ ආශාව සපුරා ගන්න ඔබ ජනයා මිලියනයක් මරා දමනවා.....

දේශපාලකයෝ හැම අතින්ම රටක් බියට පත් කර තබා ගන්න සෑම උත්සහයක්ම දරනවා...... ඔබ තුළ බිය වැඩි කරන තරමට ඔවුන් බලගතු වෙනවා. රටින් පිටත් ඔවුන් ව්‍යාජයන් නිර්මාණය කරමින් යනවා. රට ඇතුළත ඔවුනුත් එයම කරමින් යනවා. මොහොම්මද්දිකයන් සහ හින්දුන් අතර කැරලි කෝලාහල, හිංදි කතාකරන ජනයා හා හිංදි නො වන භාෂා කතා කරන ජනතාව අතර, ගැටුම් මොනවට හරි කමක් නැහැ. ඔබ සටන්වල කල කෝලාහලවල නිරතව සිටින්න ඕන. ඔබ සටන් කිරීමක නිරතව සිටිනවා නම් ඔවුන් බලයට එනවා. ඔබ සටන් නතර කළ හොත් ඔවුන්ගේ බලය අතුරුදහන් වෙනවා. මේක ඉතාම කැත අශෝභන ක්‍රියාවක්.....

මහත්මා ගාන්ධි කියන්න පුරුදුව හිටියා‍ නිදහසට පෙර ප්‍රථම ඉන්දීය ජනාධිපතිධූරය හොබවන්නේ ගැහැනියක් කියලා. ගැහැනිය පමණක් නෙවෙයි ඇය ශුද්‍ර කුලයට අයත් තැනැත්තියක් වන බවත් කීවා - පහත් කුලයට අයත් ස්පර්ශ නො කරන. එහෙත් නිදහස පැමිණීමත් සමගම ඔහු සියලු පොරොන්දු අමතක කළා, නැවත වතාවක් බල ක්‍රීඩාව පැරණි පුරුදු ආකාරයට ආරම්භ වීමත් සමගම. පණ්ඩිත් ජවාහල් නේරු බ්‍රහ්මණයෙක්. ඔහු ගැහැනියක් නො වෙයි. ඔහු ශුද්‍රයෙකුත් නො වෙයි. නැවතත් බ්‍රහ්මණයෝ බලයට පත් වුණා. වසර හතලිහක් එකම බ්‍රහ්මණ පවුලක් ඉන්දියාවේ ආධිපත්‍යයේ සිටියා. ඔවුන් ඉන්දියාව තමන්ගේ පුද්ගලික බූදලයක් තත්ත්වයටම පත්කළා. එය තවදුරටත් ප්‍රජාතන්ත්‍රයක් වුණේ නැහැ. හුදෙක් කරුණු දිහා බලන්න. ඉන්දියානු ජනතාව මත මහත්මා ගාන්ධිගේ ආකර්ෂණය කුමක්ද? ඔහු ආගමික පුද්ගලයෙකු ලෙස රඟපෑවා. ඔහු ආගමික මිනිහෙක් වුණේ නෑ. හින්දු - හින්දු සාන්තුවරයෙක් ලෙස පෙනී සිටියා. මොකද හින්දුන් තමයි රටේ බහුතරය වුණේ. ඔවුන් තමයි රට පාලනය කරන් යන්නේ.

ආචර්යය ඇම්බෙට්කාර්ට ඕනෑ වුණා ස්පර්ශ නො කළ යුතු ප්‍රජාව සඳහා වෙනම ඡන්දයක් තියන්න. මමත් ඔහු සමග පූර්ණ එකඟත්වයේ සිටියේ. සරලම හේතුව තමයි වසර දහස් ගණනාවක් තිස්සේ මේ ජනයා පීඩනයටත් සූරාකෑමටත් බඳුන්ව සිටියා. මනුෂ්‍යයන් ලෙස වූ ඔවුන්ගේ ආත්ම අභිමානය විනාශ කරලා තිබුණා. ඒ වගේම ඔවුන් ඉන්දීය හින්දු ජනගහනයෙන් හතරෙන් එකක්. ඔවුන්ට තිබුණේ කැතම රැකියාවන්........එවිට ඔවුන්ට විශ්වාසයක් ඇතිවෙනවා හතරෙන් එකක් සාමාජිකයෝ පාර්ලිමේන්තුවේ සිටියි කියලා. එහෙම නො වන්න වුන්ට කවමදාකවත් පාර්ලිමේන්තු නියෝජනයක් ලබා ගන්න හැකිවෙන්නේ නෑ..... එහෙත් ගාන්ධි මාරාන්තික උපවාසයක් ආරම්භ කළා ඇම්බෙට්කාර්ට ඔහුගේ ව්‍යාපාරය අතහැර දමන්න කියලා. එහෙම නොවන්න ඔහු මරණය දක්වා උපවාසයේ යෙදෙනවා. දැන් මේක සම්පූර්ණයෙන්ම තාර්කිකයි. ඔබ මිනිස්සුන්ට ඒත්තු ගැන්වූවා, එකඟ කර ගත්තා, උපවාස කිරීමෙන් එයින් අදහස් වෙන්නේ නෑ ඔබ නිවැරදියි කියලා. ඒක කප්පං ගැනීමක්. ඒක තර්ජනය කිරීමක්. 'මම සියදිවි තොරකර ගන්නවා ඔබ මා සමග එකඟ වෙන්නේ නැත්තම්.'

.....සංවිධිත ආගම් දේශපාලනයේ තවත් ආකාරයක්. මම හැමදාමත් දේශපාලනය හෙලා දැක්කා. මිනිස් වර්ගයාගේ පහත්ම කටයුත්තක් හැටියට - සංවිධිත ආගම් ගැනත් මගේ ආකල්පය ඊට සමානයි. ඔබට ඒක දකින්න පුළුවන්. පැවිද්දා පූජකයා සහ දේශපාලකයා හැමතිස්සෙම මිනිස් වර්ගයාට එරෙහි කුමන්ත්‍රණයක. ඔවුන් එකින් එකාට සහයෝගය දෙනවා. ඔවුන් තමන් අතර දේවල් බෙදා ගෙන, ඉතින් ඔබේ ලෞකික ජීවිතය දේශපාලනඥයාගේ. ඔහු තමයි එතැන පාලකයා. ඔබේ අභ්‍යන්තර ජීවිතය අයත්කරගෙන සිටින්නේ පූජකයා. ඔහු තමයි එතැන පාලකයා.

....ඔය සියලු දීමනාවන් පූජක සාක්කුවටයි යන්නේ. ඔවුන් දෙවියන් ගැන දන්නේ නැහැ. එහෙත් බොහෝම උගත්. ඔවුන්ට ධර්ම ග්‍රන්ථ ප්‍රචාරය කරන්න පුළුවන් ගිරව් වගේ කට පාඩමෙන්. එහෙත් ඔවුන්ගේ ඇතුළාන්ත අභිලාසයන් දෙවියන් සඳහා සත්‍ය සඳහා වන්නක් නොවෙයි. ඔවුන් සොයන්නෝ-seekers- නොවෙයි. ඔවුන් සූරාකන්නෝ....

[-පූජකයෝ සහ දේශපාලකයෝ, ආධ්‍යාත්මික මාෆියාව - ඕෂෝ]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- The Priest and the Politician - the Mafia of the Soul. From: Osho, Rajneesh
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් රත්තරං ටික
ඔවුහු අප මෙන්ම වූ මිනිස්සු වූහ!
ධනේශ්වරයේ නැගීම- කොමියුනිස්ට් ප්‍රකාශනයෙන්
චේ [උපුටන දෙකක්]
පරිකල්පනික අතික්‍රමණය​
මිහිතලේ අසරණයෝ
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ආනන්ද මෛත්‍රෙය හිමි ආගම්වාදීන්, ජාතිවාදීන් ගැන....
ආගම්වාදීන්, ජාතිවාදීන් අන්ධයන් පෙළක් වැනිය. මුලින් සිටින්නා ද නොදකියි, මැද සිටින්නා ද නොදකියි- පිටුපසින් සිටින්නා ද නොදකියි.

-බලන්ගොඩ ආනන්ද මෛත්‍රෙය මහනාහිමි (1896- 1998)
What's New | අලුතෙන්ම
කතන්දර| ගල් වඩුවා ('හූමිටි කතා')

2-Mins

(ආර්. කුෂ්නේරෝවිච් | දැදිගම වී. රුද්‍රිගු) එකෝමත් එක රටක ගල් වඩුවෙක් ගල් කඩමින් හිටියා. හිටි හැටියේම අසුන් පිට නැග ගත් මිනිසුන් කෑ ගහන හැටි ඇසුණා;

"දණ... [More]
වෙසෙස්| අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!

6-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මට 'ඇය' මුණ ගැසුණේ අහම්බයකිනි. මගේ මිතුරෙකුගේ මැදිහත්වීමෙනි.

"ඔය ඉතින් ඔයත් මං දිහා බලන්නේ අමුතු විදියට. එතකොට ඉතින් අනිත් මිනිස්සු ගැන... [More]
වෙසෙස්| දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!

6-Mins

(සරද සමරසිංහ) ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා විශේෂඥයෙකු වන යුවෙල් නෝව් හරාරි (Yuval Noah Harari) විසින් රචිත Homo Deus නොහොත් 'මීළඟ හතළිස් වසරේ... [More]
කතා-බස්| "පියවරු සහ පුත්තු"- සුමති සිවමෝහන් සමග කතාබහක්

8-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) මේ වසරේ මාර්තු මාසයේ දී ඉන්දියාවේ හයිද්‍රාබාද්හි පැවති ඉන්දියානු ලෝක සිනමා උලෙළේ දී හොඳ ම චිත්‍රපටයට හිමි ජූරි සම්මානය දිනා... [More]
කතන්දර| "අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

42-Secs

"අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ 'Playtime' ඉන්දියානු ළමා කතන්දරයේ... [More]
පරිවර්තන| මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ

59-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | චින්තා පවිත්‍රානි) මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ
පබළු ඇගේ දෙතොලේ රතට වඩා බොහෝ රතු පාටයි
හිම සුදු වී නම් ඇගේ පියයුරු අවපැහැ මන්ද?

කෙස් වයර් වී නම් ඇගේ හිසේ කළු වයර් වැවේ
මා රෝස, රතු හා සුදු පෑ රෝස මල් දැක තිබේ,... [More]
කවි| සටහන්ය; සුන්දර ගමක; මළගෙයක...

11-Secs

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) සුදු රැළි පාලම්ය මග
කිඳුරා නිදිය සාලයෙහි

විඩාබර වූ ඉකියකි
අම්මෙකි
ආදරේ බර ඉල්ලාගෙන... [More]
කවි| ගරු අධිකරණයෙන් අවසරයි..!

46-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) අත තබා දිවුරන්න පුළුවන් ස්වාමිනි බොරු නෙවෙයි කියලා
මැරෙන්නට හිත හදාගෙන මම රේල් පාරෙත් ලැගන් ඉඳලා
කෝච්චිය දුර ඈත එනකොට තාත්තගේ බොන බෙහෙත් මැවිලා
කරන්නම වෙන දෙයක් නැති තැන ගියේ එතනට අම්මපල්ලා

පහන් කොච්චර එළිය දුන්නත් කැඩුන පසු කුණු ගොඩට හින්දා... [More]
වෙසෙස්| සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!

2-Mins

(සදර්ශී කුසුම්වර්ෂා රණසිංහ) සමහර ගැහැණු- පිරිමි ජීවිතයේ බොහෝ මධුර දෑ සඟවාගෙන ඇවිදින පොත් බඳු ය. නැත්නම් තාලයක් ඇති කවි බඳු ය. හුදෙක් මනුස්ස... [More]
අදහස්| කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) අපේ රටේ මාධ්‍ය සංස්කෘතිය පවතින්නේ කුණු වී දුඟඳ හමන තත්ත්වයක බව අමුතුවෙන් පැවසිය යුතු නැත. එය අපේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතිය... [More]
අදහස්| දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!

16-Mins

(ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි) කාල් මාක්ස්ගේ 200 වෙනි උපන්දිනය කොළඔ මහවැලි කේන්ද්‍රයේදී පසුගිය 11 වෙනි දින සමරනු ලැබුවේ කාල් මාක්ස්ගේ ප්‍රාග්ධනය කෘතියේ 3 වෙනි... [More]
Cine| ස්ත්‍රී සිත් පෙන්වන වෛෂ්ණාවී පිළිබඳ පසු විපරමක්

13-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) මෙම ලිපිය ආචාර්ය ලෙස්ටර් ජේම්ස් පීරිස්ගේ අදහස පරිදි සුමිත්‍රා පීරිස් විසින් නිෂ්පාදනය කරන්නට යෙදී, මෑතකදි තිරගත වූ වෛෂ්ණාවී සිනමාපටය සම්බන්ධයෙනි.... [More]
Cine| Gifted Hands: The Ben Carson Story- මිනිස් බව නිර්මාණය කළ හැක්කේ මිනිසුන්ටම පමණි!

4-Mins

(වජිර කාන්ත උබේසිංහ) මල් පිපෙන එකයි මිනිස්සු හැදෙන එකයි වෙනස්. මොකද මල් කොච්චර ලස්සන වුනත් මල් පුබුදුවන්න අවශ්‍ය ජලයයි, සුර්යාලෝකයයි විතරයි. මේවා කොපමණ... [More]
කවි| සර්ධාවෙන් ලියන වග නම්

36-Secs

(අමිල නන්දසිරි) අපි පුතේ දුර ඈත වන්නි හත් පත්තුවේ
පාන්දර බස් එකෙන් පෝලිමට එක්වුනේ
වැඳ පුරුදු මුදු මීට පෙරත් මුතියංගනේ
බුදුන් වැඩි බිම බුදුන් දකින්නට පෝලිමේ

අස්වැන්න කැපෙන මහ ගමට එන ලොරි කඩේ... [More]
කවි| යෞවනය!

25-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) යෞවනය! ඇති තරම් හිනහා වී ඔබ ඉන්න
මැදිවිය බර වැඩී කෙනෙකුට
දරන්නට බෑ ඒ තනියම
දහක් අතරෙත් තනි වියහැකි බැවිනි.

පාට තවරා ගත්තු ගහකොළ... [More]
සිත්තර| "දූපතෙන් එහා කලාව ගැන අවදියෙන් ඉන්න වෙනවා!"- ප්‍රගීත් රත්නායක

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) චිත්‍රයක් යනු නිහඬ කවියක් යැයි කියනු ලැබේ. එනයින් ගෙන බලන කල ප්‍රගීත් රත්නායක යනු කැන්වසය මත, අපේ පරපුරේ නිහඬ කවි... [More]
කතන්දර| "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි"- සෝවියට් ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

14-Secs

මෙන්න තවත් ලස්සන සෝවියට් රුසියානු කතන්දරයක් [පොඩිත්තන්ට කාටූන්] වී. සුතේයෙව් ලියා සිත්තම් කළ "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි" ළමා කතන්දරයේ සිංහල... [More]
වෙසෙස්| සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම

5-Mins

(සරද සමරසිංහ) මානව සමාජයේ ඉතා සුවිශේෂ හැරවුම් ලක්ෂ්‍යයන් දෙකක් වන සමාජවාදය සහ ධනවාදය දත්තවාදී දෘෂ්ටිකෝණයෙන් කියවාගත යුතු බව ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook