Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
රත්තරං ටික
පැවිද්දා පූජකයා සහ දේශපාලකයා මිනිස් වර්ගයාට එරෙහි කුමන්ත්‍රණයක....
බූන්දි, 17:52:20
මම දේශපාලනඥයෙක් නෙවෙයි. මම මගේ ජීවිතයේ කිසිදාක ඡන්දය දීලා නෑ. කවදාවත් දෙන්නෙත් නෑ.- කිසිදාක. චිම්පන්චින් දෙදෙනෙක් අතරින් එකෙකු තේරීමේ අර්ථයක් තිබේද? ඔවුන් වෙනස් පැහැති කොඩි ඔසවාගෙන සිටිනවාටද? ඔවුන්ට වෙනස් ලාංඡන සහ කොඩි ‍තිබෙන නිසාද? චිම්පන්චින් කියන්නේ චිම්පන්චින්ට.....

ඇඩොල්ෆ් හිට්ලර් තමන්ගේ ස්වයං චරිතාපදානේ ලියල තියෙනවා 'ඔබට සතුරන් නොමැති නම්, ඔබට මහා නායකයෙක් වෙන්න බැහැ. ඔබට සතුරන් නැතත්, ඔබේ රට අනතුරක යන ව්‍යාජය ගොඩනගන්න, මොකද මිනිස්සු බියට පත් වුණාම ඔවුන් කැමතියි වහලුන් බවට පත් වෙන්න. මිනිස්සු බියට පත් වුණාම ඔවුන් සූදානම් දේශපාලඥයින් අනුගමනය කරන්න...' ඔහු සිහිය විකෘති වූ උම්මත්තකයෙක් වුණත් ඉඳ හිට ඔහු කළ ප්‍රකාශ වැදගත් වුණා. ඔහු කියා තිබෙනවා 'මනුෂ්‍ය වර්ගයාගේ ශ්‍රේෂ්ඨතම නායකයන් උපදින්නේ යුද්ධ සමයේය.' ඉතින් එතැන මහා යුද්ධයක් නැති නම් ඔබට බැහැ මහා නායකයෙක් වෙන්නට. හුදෙක් මහා නායකයෙකු වීමේ ආශාව සපුරා ගන්න ඔබ ජනයා මිලියනයක් මරා දමනවා.....

දේශපාලකයෝ හැම අතින්ම රටක් බියට පත් කර තබා ගන්න සෑම උත්සහයක්ම දරනවා...... ඔබ තුළ බිය වැඩි කරන තරමට ඔවුන් බලගතු වෙනවා. රටින් පිටත් ඔවුන් ව්‍යාජයන් නිර්මාණය කරමින් යනවා. රට ඇතුළත ඔවුනුත් එයම කරමින් යනවා. මොහොම්මද්දිකයන් සහ හින්දුන් අතර කැරලි කෝලාහල, හිංදි කතාකරන ජනයා හා හිංදි නො වන භාෂා කතා කරන ජනතාව අතර, ගැටුම් මොනවට හරි කමක් නැහැ. ඔබ සටන්වල කල කෝලාහලවල නිරතව සිටින්න ඕන. ඔබ සටන් කිරීමක නිරතව සිටිනවා නම් ඔවුන් බලයට එනවා. ඔබ සටන් නතර කළ හොත් ඔවුන්ගේ බලය අතුරුදහන් වෙනවා. මේක ඉතාම කැත අශෝභන ක්‍රියාවක්.....

මහත්මා ගාන්ධි කියන්න පුරුදුව හිටියා‍ නිදහසට පෙර ප්‍රථම ඉන්දීය ජනාධිපතිධූරය හොබවන්නේ ගැහැනියක් කියලා. ගැහැනිය පමණක් නෙවෙයි ඇය ශුද්‍ර කුලයට අයත් තැනැත්තියක් වන බවත් කීවා - පහත් කුලයට අයත් ස්පර්ශ නො කරන. එහෙත් නිදහස පැමිණීමත් සමගම ඔහු සියලු පොරොන්දු අමතක කළා, නැවත වතාවක් බල ක්‍රීඩාව පැරණි පුරුදු ආකාරයට ආරම්භ වීමත් සමගම. පණ්ඩිත් ජවාහල් නේරු බ්‍රහ්මණයෙක්. ඔහු ගැහැනියක් නො වෙයි. ඔහු ශුද්‍රයෙකුත් නො වෙයි. නැවතත් බ්‍රහ්මණයෝ බලයට පත් වුණා. වසර හතලිහක් එකම බ්‍රහ්මණ පවුලක් ඉන්දියාවේ ආධිපත්‍යයේ සිටියා. ඔවුන් ඉන්දියාව තමන්ගේ පුද්ගලික බූදලයක් තත්ත්වයටම පත්කළා. එය තවදුරටත් ප්‍රජාතන්ත්‍රයක් වුණේ නැහැ. හුදෙක් කරුණු දිහා බලන්න. ඉන්දියානු ජනතාව මත මහත්මා ගාන්ධිගේ ආකර්ෂණය කුමක්ද? ඔහු ආගමික පුද්ගලයෙකු ලෙස රඟපෑවා. ඔහු ආගමික මිනිහෙක් වුණේ නෑ. හින්දු - හින්දු සාන්තුවරයෙක් ලෙස පෙනී සිටියා. මොකද හින්දුන් තමයි රටේ බහුතරය වුණේ. ඔවුන් තමයි රට පාලනය කරන් යන්නේ.

ආචර්යය ඇම්බෙට්කාර්ට ඕනෑ වුණා ස්පර්ශ නො කළ යුතු ප්‍රජාව සඳහා වෙනම ඡන්දයක් තියන්න. මමත් ඔහු සමග පූර්ණ එකඟත්වයේ සිටියේ. සරලම හේතුව තමයි වසර දහස් ගණනාවක් තිස්සේ මේ ජනයා පීඩනයටත් සූරාකෑමටත් බඳුන්ව සිටියා. මනුෂ්‍යයන් ලෙස වූ ඔවුන්ගේ ආත්ම අභිමානය විනාශ කරලා තිබුණා. ඒ වගේම ඔවුන් ඉන්දීය හින්දු ජනගහනයෙන් හතරෙන් එකක්. ඔවුන්ට තිබුණේ කැතම රැකියාවන්........එවිට ඔවුන්ට විශ්වාසයක් ඇතිවෙනවා හතරෙන් එකක් සාමාජිකයෝ පාර්ලිමේන්තුවේ සිටියි කියලා. එහෙම නො වන්න වුන්ට කවමදාකවත් පාර්ලිමේන්තු නියෝජනයක් ලබා ගන්න හැකිවෙන්නේ නෑ..... එහෙත් ගාන්ධි මාරාන්තික උපවාසයක් ආරම්භ කළා ඇම්බෙට්කාර්ට ඔහුගේ ව්‍යාපාරය අතහැර දමන්න කියලා. එහෙම නොවන්න ඔහු මරණය දක්වා උපවාසයේ යෙදෙනවා. දැන් මේක සම්පූර්ණයෙන්ම තාර්කිකයි. ඔබ මිනිස්සුන්ට ඒත්තු ගැන්වූවා, එකඟ කර ගත්තා, උපවාස කිරීමෙන් එයින් අදහස් වෙන්නේ නෑ ඔබ නිවැරදියි කියලා. ඒක කප්පං ගැනීමක්. ඒක තර්ජනය කිරීමක්. 'මම සියදිවි තොරකර ගන්නවා ඔබ මා සමග එකඟ වෙන්නේ නැත්තම්.'

.....සංවිධිත ආගම් දේශපාලනයේ තවත් ආකාරයක්. මම හැමදාමත් දේශපාලනය හෙලා දැක්කා. මිනිස් වර්ගයාගේ පහත්ම කටයුත්තක් හැටියට - සංවිධිත ආගම් ගැනත් මගේ ආකල්පය ඊට සමානයි. ඔබට ඒක දකින්න පුළුවන්. පැවිද්දා පූජකයා සහ දේශපාලකයා හැමතිස්සෙම මිනිස් වර්ගයාට එරෙහි කුමන්ත්‍රණයක. ඔවුන් එකින් එකාට සහයෝගය දෙනවා. ඔවුන් තමන් අතර දේවල් බෙදා ගෙන, ඉතින් ඔබේ ලෞකික ජීවිතය දේශපාලනඥයාගේ. ඔහු තමයි එතැන පාලකයා. ඔබේ අභ්‍යන්තර ජීවිතය අයත්කරගෙන සිටින්නේ පූජකයා. ඔහු තමයි එතැන පාලකයා.

....ඔය සියලු දීමනාවන් පූජක සාක්කුවටයි යන්නේ. ඔවුන් දෙවියන් ගැන දන්නේ නැහැ. එහෙත් බොහෝම උගත්. ඔවුන්ට ධර්ම ග්‍රන්ථ ප්‍රචාරය කරන්න පුළුවන් ගිරව් වගේ කට පාඩමෙන්. එහෙත් ඔවුන්ගේ ඇතුළාන්ත අභිලාසයන් දෙවියන් සඳහා සත්‍ය සඳහා වන්නක් නොවෙයි. ඔවුන් සොයන්නෝ-seekers- නොවෙයි. ඔවුන් සූරාකන්නෝ....

[-පූජකයෝ සහ දේශපාලකයෝ, ආධ්‍යාත්මික මාෆියාව - ඕෂෝ]
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- The Priest and the Politician - the Mafia of the Soul. From: Osho, Rajneesh
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් රත්තරං ටික
ඔවුහු අප මෙන්ම වූ මිනිස්සු වූහ!
ධනේශ්වරයේ නැගීම- කොමියුනිස්ට් ප්‍රකාශනයෙන්
චේ [උපුටන දෙකක්]
පරිකල්පනික අතික්‍රමණය​
මිහිතලේ අසරණයෝ
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ඒබ්‍රහම් ජේ. හෙසල් කියයි.
ජාතිවාදය යනු මිනිසෙකු විසින් තවත් මිනිසෙකු වෙත එල්ල කරන බරපතලම තර්ජනයයි. ඇත්තෙන්ම එය නොසැලකිය හැකි තරම් කුඩා හේතුවක් සඳහා වූ අප්‍රමාණ වෛරයකි.
What's New | අලුතෙන්ම
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
සිත්තර| ගුවෙර්නිකා යථාර්ථය!

1-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මේ පැබ්ලෝ පිකාසෝගේ 'ගුවෙර්නිකා' නම් සුප්‍රසිද්ධ සහ අති සූක්‍ෂම තෙළි වික්‍රමය යි. යුද්ධයත් කලාකරුවාත් අතර පරාසයේ ඉසියුම් සංවේදනා සහ සංකීර්ණතා... [More]
අදහස්| මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) බරපතල අපරාධ කිහිපයකට මරණ දඬුවම යලි ක්‍රියාත්මක කිරීමට ගෙනා යෝජනාව පිලිබඳ සංවාදය දැන් කෙමෙන් නිවීගොස් ඇත. එහෙත් ඒ මාතෘකාව පිලිබඳ... [More]
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
ඔත්තු| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට - සැප්. 07

10-Secs

තුෂාරිකා ඇන්තනි ගේ පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය, 'උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට' 2018 සැප්තැම්බර් 07... [More]
කතන්දර| සැප්තැම්බරයේ දවසක්

10-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) පණිවිඩයක් අරන් ඇවිත් හිටි විජයගෙ රාජ සේවකයා මං දිහා බලා හිටියෙ පිළිතුරු ලිපියක් යවනවා ද නැද්ද නැත්නම් මං යන්නද වගේ... [More]
වෙසෙස්| පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) පිස්සෙකුට පොත් ලියන්න පුළුවන්ද? පොඞ්ඩක් ඉන්න, සටහන ආරම්භයේ ම පිහියකින් ඇන්න වගේ එහෙම ප‍්‍රශ්නයක් ඇහුව ම මට දැනෙනවා නිකං මොකක්දෝ... [More]
කවි| නගා මැරූ අල....

33-Secs

(කේ.කේ. සමන් කුමාර [සර්පයා]) නුඹ පිච්ච කැකුළකි
පිළිකන්නක පිපි.
ඉඳුල් වතුරින් නුඹව නහවනා
උන්ටද සිනා සළනා.
කිඩාරං මලකැයි කියනා
උන්ටද සුවඳ දී... [More]
කවි| උතුරින් දකුනට

22-Secs

(දර්ශන මේදිස් ) (උප මාතෘකාව: පීඩිත ජාතියේ පීඩිතයෙකුගෙන් පීඩක ජාතියේ පීඩිතයෙකුට)

සබඳ අපි කඳු නොවෙමු
උනුන් පරයා නැගෙන
සුනිල දිය කඳුරු වෙමු
එකම කන්දෙන් වැටෙන... [More]
කවි| බෝධිසත්ව ගබ්සාව

15-Secs

(කුමාර හෙට්ටිආරච්චි) නිල් මල් බිසව් උකුලේ බිම් මල් පිපුණී
පන්දම් වැටේ සල් මල් ඔසරිය රැඳුණී
නේරංජනා ගඟ දෑසින් ඇද වැටුණී
පස් මහ බැලුම් නොබලා කුස පිළිසිඳුණී

සඳුන් සුවඳ මල් ගෝමර ළැම තොරණේ... [More]
පොත්| ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ

7-Mins

(හර්ෂිනී පුෂ්පමාලා ආරච්චිගේ) සාහිත්‍ය නිර්මාණ අතර භාවික ගුණයෙන් වඩා වැඩි සාහිත්‍යාංගය කවිය යයි සිතමි. තේමාත්මක ගැඹුරත්, කාව්‍යෝචිත බසත්, බහු විධ අරුත් සපයන භාෂා... [More]
කවි| දුම්මල ගලට ගිය අම්මා

20-Secs

(නන්දන වීරසිංහ) දුම්මල ගල ඉමේ මහ මූකලානේ
අඳෝනාව ඇඟ හීගඩු නඟන්නේ
කන්දේ් පරවේණී උළලේනියන්නේ
රෑ සමයමේ ඇයි මා බය කරන්නේ

අපෙ අම්මා දුම්මල ගලවන්න ගියා... [More]
කරන්ට්ස්| විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය

39-Secs

(පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු) I.
(පාසලේ රපෝර්තුව)

උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි
ප්‍රශ්න කරයි
අසම්මත ලෙස සිතයි... [More]
කවි| වස්සානය

45-Secs

(රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ) ඔය දෑල දොඩමලු ය, සුවඳ බැරුවා ඉන්ට
නිල් වතුර තුරුලු කර කෙසේ අතහැර යම් ද?
කෙකටියා පඳුර සුදු මල් පොකුර වඩාගෙන
සොඳුර, නුඹ වාගේ ම හිනැහේය මා එක්ක

කුඹුක් අතු වතුර අතගගා නැමිලා දියට... [More]
කතා-බස්| ඇත්තටම කවුද මේ ප‍්‍රදීප් මැතිව්?

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) ‘මිස්ටර් කරුණාසේනගේ අක්මාව හොඳටම නරක් වෙලා.’

‘ඒ වුණාට මගේ පපුව හොඳයි!’

විහිළුවයි හිනාවයි අන්තිම අසරණ බව මටම දැනුණා. දොස්තරට ගාණක් නෑ. තුණ්ඩුවක්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook