Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
රෝස කටු සුවඳ නැත....!
බූන්දි, 15:54:51
අවුරුදු හය හතක දරුවකුව සිටිය දී මුත් තාත්තාත් සමග ගමේ සිනමා හලේ දී රන්මුතු දූව නරඹන්නට ගිය දවස අදටත් හිතේ මුල්ලක හැංගී තිබේ. හරියාකාර හැඩතල තෝරාබේරා ගන්නට අපහසුමුත් සිනමාහල් වහලේ දැ‍වැන්ත 'කටවුට්' එකක් තිබූ බවත්, ටිකට් ගන්නට පෝලිම් ගැසුණු සෙනග මිදුල පුරාම සිටි බවත් මගේ හිතේ රැඳවුනු සිතුවමේ අදටත් තෝරා බේරා ගන්නට පුළුවන් තරමට සටහන්ව ඇත.රන්මුතු දූව මුල්ම පාට පාට සිංහල සිනමා පටයයි. ඒ කාලේ සීයලාගේ ගෙදර ගිය බොහෝ වේලාවල රන්මුතු දූවේ ගීත අඩංගුවූ එච්.එම්.වී. තැටි දෙක රේඩියෝග්‍රෑම් එකේ නොනවත්වාම වාදනය කිරීම අපේ සිරිතක්ව තිබුණි.

අප බොහෝ දෙනෙකුන් ගේ ජීවිත, කඳු මුදුන් වලින් පල්ලම් බැස හෙල් පතල් පසුකර අර අපි පුංචි අවදියේ අම්මලා ආච්චිලා කියා දුන් සුරංගනා කතාවල කියවුනු ලෙසටම, වන වදුළු හා වනපස මලින් සුසැදි කෝකිල නදින් ඇලැලී මල් සුවඳ සපිරුණු තාරුණ්‍යයේ නිම්නයන් පසුකොට ගලාගොස්, කාලය නම් වූ වංකගිරියෙහි නන්නත්තාරවී ඇති මේ පහුගිය සෙනසුරාදාවක, ‍ටොරොන්ටෝවේ ළබැඳියන් පිරී ඉතිරී දෙගොඩ තලා ගිය රඟහලක දී, නන්දා මාලීනී නම් වූ ඒ ලංකාමාතාවගේ දිරිය දියණිය, අප සැවොම තවමත් ආදරයේ පූර්ණත්වය පතා, දයාර්ද ලෝකයක දියාරුව ගලායන්නාවූ දිය පාරවල් බව නැවතත් සිහිපත් කර දුන්නාය.

වාදකයින් සතර දෙනෙකුට මැදිව විසල් වෙදිකාවක් මැද සංසුන්ව වාඩිවී හිඳිමින් ළයාන්විතවත් දයාබරිතවත් මෙන්ම තේජාන්විත උස් හඬිනුත් අපේ හදවත් පිරිමැද පහුරු ගා සුසුම් පිඹ ගිනි දල්වා අවුළුවා, නන්දා මාලීනිය මෙදා රඟදැක්වූ රංගනය, සිරසේ සුපිරි තරුවලින් පටන් ගෙන අද වන විට විරු නොවිරු ගොහොරු නොගොහුරු ආදී මෙකී නොකී සියළු ගායනා රංගන වේදිකා වල ලෙලවෙන ගායනාවන්ට වඩා අපේ හිත්වලට නම් ප්‍රාසාංගික වූයේය, සොඳුරු වූයේය. අපේ ඇස් තෙමා හිත් පුරවා පුම්බා කොහේදෝ කොහේදෝ පාකර යවන්නට සමත් වූයේය. වින්දනය නම් මෙයය විඳීමේ සුන්දරත්වය මෙයය අපූර්වත්වය මෙයය යනුවෙන් අපේ ආත්මයන් ඇහැරී නලිය නලියා මුරගානා අන්තයකට අප ගෙනයන්නට සමත් වූයේය. මේ ලියන දැනුදු මගේ සිත පුරා ගලායන්නේ ඒ මාධූර්යයේ ආශ්චර්යයි; චමත්කාරයයි.

ඒ එසේ වූවද මෙදා ගැයුනු ගී සමුච්චයේ ආශ්චර්යය අතීත පුනරාගමනයක නැවත ප්‍රචාරයක් පමණක්ම වේද යන හිතිවිල්ල හොර රහසේ මගේ සිතට එබෙයි. නන්දා මාලිනී ගීතාවලිය අවසන්ව ශාලාවෙන් පිටතට, උණුසුම් ටොරොන්ටෝ වසන්තයක සිසිල් රාත්‍රියකට පිය නගන අතර මේ සිතිවිල්ලම, "නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ එක යුගයක් අද මෙතන කියැවුනේ නෑ"යි යනුවෙන් තවත් සහෘදයකු මිමිණුවේත් මේ අසම්පූර්ණ සිහිනයේ සිහිනය ඔහුගේ සිතටත් වදයක් වූ නිසා වන්නට ඇත.

එහෙත් කාලයේ අවශ්‍යතාවය නම් රසාස්වාදය පමණක්ම වන්නේය යන මුග්ධ සිතිවිල්ල අපි බොහෝ දෙනෙකුගේ සංවේදීත්වය මොට කර තිබෙන්නේ යැයි මම සිතමි. යුද්ධයේ භයංකරත්වයත්, රණ විරුවන්ගේ පරිත්‍යාගයත් පරයා ජයග්‍රහණයේ ආලවට්ටම් රජ කරන අපේ රටේ, අද වන විට විජයග්‍රහණයේ අයිස්චොක් සූප්පු කල විවේක කාලය අවසන් වී, ජාතිකත්වය එළිපිටම ජාතිවාදය තුලත් ඒකීයත්වය දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්වම මමත්වය තුලත් දියාරුවන්නට පටන් ගෙන ඇති ලාංකීය සමාජ සත්තාව ‍සලකා බලන කළ මේ සිතිවිල්ලේ සාධාරණත්වය කැකෑරී මතුවෙයි.

මෙදා නන්දා මාලිනී ගිතාවලියෙන් මොනයම්ම හේතුවක් නිසා හෝ ගිලිහී සැඟවුණු, එසේ නොගැයුනු ගීත අතරින් මෑතක දී පුන පුනා ඇස ගැසුණු කන රැඳුනු එක් ගීතයක් මේ යථාර්ථයේ තවත් පැතිකඩක් පෙන්වයි.

සීතල පොළොවම සිරි යහනක් වේවා
ගෝනි පඩංගුව මුදු පලසක් වේවා
ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා
තැටියේ බත් පත දිව බොජුනක් වේවා

මා මුර ගෑයේ පිහිටක් අයදින්ටයි
ධන වැද්දකුගෙන් බඹසර රැක ගන්ටයි
ඔබ දිව ආයේ මා දිවි ගලවන්ටයි
අවි එසවූයේ යුක්තිය විසඳන්ටයි

දිළිඳු ළඳුන්ගේ කුමරි දිවිය උන්ගේ
කාසිය උන්ගේ ලොකු ලොකු උන් උන්ගේ
පොලිසිය උන්ගේ කූඩුව අපෙ උන්ගේ
නීතිය උන්ගේ හිරබත අපෙ උන්ගේ

තුලාව ගෙන නෙත් යුග බැඳ රෙදි කඩකින්
නීතියෙ යුවතිය වැජඹෙයි අද නිදුකින්
ඔබවන් මිනිසුන් වෙනුයෙන් ඇන සැතෙකින්
මරා දමමි ඇය මරා දමමි සැනෙකින්


මේ ගීතය සයිබර් අවකාශයේ කා කා අතින් හෝ මෑතක දී ලියැවුණු සටහන් ගණනාවකම ජනරාල් සරත් පොන්සේකා ගේ "හිරබත් කෑම" වෙනුවෙන් සටහන් කල සමරු සටහනක් බවට පත්කර තිබේ. සරත් පොන්සේකාගේ වීරකම හා දක්ෂකම කෙසේ වුවත්, කුමක් වුවත්, ඔහුගේ අතීතය සලකා බලද්දී නම්, ධන වැද්දකුගෙන් දිළිඳු දියණියකගේ කුමරි බඹසර රැක ගන්නට අවි එසවූ වීරයෙක් ය කීම ඔහුගේ හෘදය සාක්ෂියට මොන විදිහෙන් දැනෙනවා ඇද්ද යන්න සිතා බලන්නට වටිනා පැනයක් යැයි සිතේ.

එක්තරා යුගයක දී නන්දා මෙවැනිම වූ විකෘතිකාමී ජාතිවාදී අර්ථ කථනයක් හමුවේ අභීතව නැගී “මේ සිංහල අපගෙ රටයි” ගීතය වේදිකාවේ ගැයීම මුළුමනින්ම ප්‍රතික්ෂේප කළාත් අපට මතකය. එදා ඒ පෞරුෂ කාන්තාවගේ උදාර දර්ශනයට හිස නැමූ අපේ හිත් තුල අද නම් වචන කල යුතු පැන ගණනාවක් මතුව එයි.


(by Mahesh Abeyewardene) | lankareporter

ඒ විකෘති කාමීන්ගේ අපේක්ෂා උපේක්ෂා කුමක් වුවත්, මෙදා නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ මේ පද නොඇසුණේ නීතියේ දෙව්දුව නෙත් බැඳි රෙදිකඩෙන් නොනැවතී සියළු සළුපිළි උනා රාජකීයත්වයේ සිරියහන මත සල්ලන් වී සැනසෙන නිසා ද? එසේ නොමැති නම් ඒ රෙදිකඩ වීණාව අතින් ගෙන, රත් තඹුරු පියුමෙන් නැගෙන සරසවියගේත් නෙත් වසා බැඳෙන්නට තරම් අධිවේගී මාර්ග සංවර්ධනයේ ආශ්චර්යය ‍සෞන්දර්යාත්මක වී ඇති නිසා ද?

එදා මේ ගී ගැයුණේ යම් අරමුණක් යම් දැකීමක් නිසා නම් අද මේ ගී නොගැයෙන්නට හේතුව ඒ දැකීම වියැකී, ඒ අරමුණ සඵල වී තිබෙන නිසා යැයි සිතන්නට, අපේ රට අපේ මිනිසුන් අපේ ගැහැණුන් අපේ දරුවන් දෙස බලා සිතන්නට අබමල් රේණුවක සාධකයක් තිබේ යැයි මට නම් නොසිතෙයි. එදා ඔබ ගැයුවේ සීතල පොළවම සිරි යහනක් වේවා කියායි. ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා කියායි. තැටියේ බත්පත දිව බොජුනක් වේවා කියායි... එහෙත් අද වන විට මෙවන් මිනිසුන්ට මහ පොළව, මගේ රටේ මහ පොළව ගිනි ජාලාවක් වී තිබේ. නෑදෑයින් වෙන්නට පැතූ බොහෝ ජේලර් මහතුනුත් ධන වැද්දන්ගේම නූල් සූත්තර මතුරන යම පල්ලන් වී තිබේ. බත්පත තබා තැටියත් අහිමිකර ගන්නට සිදුවීමේ අබග්ගයෙන් පෙලෙනවුන් කුමරියක බඹසර බේරා දෙන්නට නැගෙන්නට පෙරම සුදු අසුන් අරා එන ඉනද්‍රජාලිකයන්ගේ අනුහසින් අන්තර්ධාන වන යුගයකට අපි පිවිසී සිටිමු. මේ යථාර්ථය ප්‍රේමයේ. ආදරයේ හා විරහවේ හා උදාවන්නා වූ ආශ්චර්යයේ පැණි වළල්ල තුල හංගන්නට තරම් අපේ සිත් අන්ධ වී තිබේයැයි මට නම් නොසිතෙයි.

නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ නොගැයුනු ගී අතර ටොරොන්ටෝවේ ශ්‍රී ලාංකීය සලකුණට වඩාත් සමීප වන උතුරු කරයේ ‘ලේ’ ගැන නන්දා එදා මෙලෙස ගැයු ගීයත් වෙයි.

ආඬි ලිං වලින් උණන්නෙ වතුර නෙවෙයි ලේ
නාඹර තල් ගෙඩි වල තද රත අඳින්නෙ ලේ
මිරිස් කරල් මෝරන විට පාට දෙන්නෙ ලේ
නළලේ රතු තිලක වලට රත ගෙනෙන්නෙ ලේ...!

ලේ නොගලන බිමක හුස්ම ගන්ට ඉඩ දියව්
අපට කැමැති කෝවිලකට යන්ට ඉඩ දියව්
දරු පැටවුන් සමග සිනාසෙන්ට ඉඩ දියව්
අපට නිදහසේ දොඩන්ට ඉන්ට ඉඩ දියව්

දිනා ගන්ට දේ එමටයි දනිමු එය බොලව්
අහිමි ලොව දිනන නිවැරදි මග සොයා බලව්
අපේ තුරුණු ලේ කඳ වැලි කතර මත නොලව්
අමු සොහොනක කිරුළු දරා පලක් වෙද බොලව්


යුද්ධයේ නිමාව භීෂ‍ණයේ හා පීඩනයේ නිමාවක් නොවූ බව සිව් වසරක් ගතවීත් ඇහැට කණට ඇඟිල්ලෙන්, කෑ ගැහිල්ලෙන් නොනැවතී අතුල් පහර‍වලින් හා උණ්ඩයෙනුත් ඇන ඇන තඩිබා කියාදෙන අද දවසේ, මේ ගීතයේ අන්තර්ගතය නැවත නැවතත් ගැයෙන හදවත් උතුරු කරයේ ගැහෙන හඬ අපට නම් දැනෙයි. අපේ සිත්වලට ඇසෙයි. අපේ නෙත් පුරා පෙනෙයි.

එසේ වන් වූ යුගයක, උතුරත් ඒ ලේ සුවඳත් පැහැයත් ජන්ම දායාදය කර උපන් ජනකායකගේ සුසුම් තැවරෙන දුරින් හිඳිමිනුත් අඩුම වශයෙන් උන්ගේ ඉහිරුණු ලේ වල සුවඳ ගැන එදා ගැයූ මතකය වත් මතක් කරන්නට නොහැකි වීම නන්දා ගේ හිතට වදයක් නොවන්නේ මන්දැයි අපේ සිත් විපිලිසරව විමසයි.

උඩඟු ලියන් ගොතා බඳින නීල වරල සරසන්නට නොපිපුණු කොටහේනේ කෝට්බාස් උන්නැහේ ගේ දුව වූ නන්දා, අපේ හදවත් මලසුනක් කලේත් අපේ සිත් තුල පිළිරැව් දෙන්නාවූ ගී නාදයක් වූයේත් මෙවන් පදමාලා, අපේ ඉතිහාසයේ තවමත් අවසන් නොවූ යුගයක අපි බොහෝ දෙනෙකුන්ට නැගී ගයන්නට නොහැකි වූ මෙවන් පදමාලා වන් අප වෙනුවෙන් අභීතව හඬගා ගැයූ නිසාවෙනි.

එහෙයිනි ඒ අපේ කම නිසාවෙනි, සුසිනිඳු පෙති අතර රැඳි මකරන්දයෙන් සපිරි සුවඳැති සෙව්වන්දි වෙනුවට, සිත් සතන් හූරා සිදුරු කෙරෙන කටු පිරි රෝස දඬුවන් මෙවන් ගී ආදරයෙන් වැළඳ ගන්නේ අපි. අදටත් ඔබ අභියස අපේ හිස් නැවෙන්නේ, අපේ අත් බැ‍ඳෙන්නේ ඒ ගීතවල රැඳවුනු දයාර්දත්වයේ බරිනි. ආදරයේ නොසි‍ඳෙන හූයෙනි. ඔබ අද නොගැයුව ද එදා මෙන්ම තවමත් ඒ ගීත අපේ හිත් තුල ගැයෙන අපේ ජීවිත හා රැ‍ඳෙන අප සමගම ජීවත් වෙන නිසාවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Nanda Malini, Shwetha Rathriya, Pavana, Sathyaye Geethaya, Sinhala Songs, Sinhala Music
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සඳකාන්තගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...! ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...!
අදහස්
හර්දය සාක්ෂිය කොයිබටද? ස්ටැන්ලිගේ හා නිමලරූබන් ගේ ජීවිත වල යථාර්තය
අදහස්
ත්‍රස්තවාදය තුරන් කිරීම - මහින්ද..., සර්පයා දුටුවාද?
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
ඇය හෙවත් මැඩෝනා!
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
පාට පාට බොලිවුඩ් හීන වලට වෙඩි තියන මහපාරේ ගායකයෝ
හඳ පායන්නේ, පෑයිය යුත්තේ හන්තානට පමණද?
සුබවාදී පෙරවදනක්- විකල්ප සංගීත ධාරාවේ මැදිහත්වීම
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බොබ් ඩිලන් කියයි.
ඇතැම් විට, අපට මේ ඌරන් පැරදවිය නොහැකි වනු ඇත. එහෙත්, උන් සමග එක් නොවී සිටීමට අපට හැකි විය යුතුය.
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| ගර්ඩාය; රෝස මල් කොහිදැයි නොසොයන

37-Secs

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) රෝස පෙති, පෙතිම මිස
යළි කිසි දිනෙක මල් නොවෙන
මඟහැරුණු උයන්දොර
ගර්ඩාය
තවමත් රෝස මල් සුවඳ
එදා මෙන් හඳුනන... [More]
කතන්දර| බුම්මන්නා පවුල සහ ලේලිය

10-Mins

(මනූෂා ප‍්‍රභානි දිසානායක) අපි තෙලුත්, වතුරත් වෙලා; වැටකොලුත්, පතෝලත් වෙලා ඔහේ හිටියා. කිසිම රසවත් දෙයක් අපි අතර සිද්ධ වුණේ නෑ. ඇත්තටම නම් මේ... [More]
කවි| තාරකා,මඟ වැරදුණ අය.. අප, එදෙස බලා ප්‍රාර්ථනා කළ අය..

48-Secs

(දිනේෂ් සිල්වා) "දශක ගණනක් දිගු පථයක
මියගිය පෙම්වතෙකු හොයාගෙන
ආය ආයෙම එන පෙම්වතියකට,
'හැලීගේ ධූමකේතුව' යැ, නොගැළෙපෙන නමක් දුන්නෙන්
හැම සිසිර වියෝ කාලයක, එක් කුඩා කාල පදාසෙක
ඔරායන් පසුබිමෙන් වහින්නේ උල්කාය...... [More]
කවි| ඇගේ දරුවන් අමතන ඇගෙ හදවතේ බස් වහර !

28-Secs

(වින්ද්‍යා ආරියරත්න) කොට්ට පුළුං ගස් පෙළක
කිරි පැහැ පුළුං කැටි
සුළං රැළි මත නැළවෙයි

වැට මායිමක
වැටහිරියා අතු අඟිස්සක... [More]
අදහස්| සන්ධ්‍යා එක්නැලිගොඩට ඇමරිකාවේදී ගැරී වෙබ් මුණගැසුනාද?

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) සන්ධ්‍යා එක්නැලිගොඩ මහත්මියට ඇමරිකානු රාජ්‍ය දෙපාර්තමේන්තුව මගින් උපහාර පදක්කමක් පිරිනැමූ බව පසුගිය දා මාධ්‍ය මගින් වාර්තා වුනා. ඇය ඇතුළු ලොව... [More]
කරන්ට්ස්| ඇයි කුමක්ද ඔය මඳ සිනහවේ තේරුම?

43-Secs

(විමල් කැටිපෙආරච්චි) ඉතින් කොහොමද සොහොයුර
හතළිස් හය වසරක නිරීක්ෂණ..
දෑස තව සිහින් කර ඈත දුර බලාගෙන හෙළන
ඇයි කුමක්ද ඔය මඳ සිනහවේ තේරුම ?

අද අප්‍රේල් පහ දෙදහස් දා හත... [More]
කවි| අපේ තාත්තා

10-Secs

(උපේක්ෂා ප්‍රේමතිලක) සල්පිලක සෙනඟ හිනස්සා
අපේ බඩගිනි පිස්සා
වෙස්මුහුණ ඇතුළේ
හිටපු අපෙ තාත්තා

කූරු හිසකේ -රැළි ගස්සා... [More]
වෙසෙස්| රේගනොමික්ස් සිට රනිල්නොමික්ස් නොහොත් සුපිරි ආර්ථික සමාජ ආශ්වාදයේ සිට අර්බුදය දක්වා

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) අසුව දශකයේ ඇමරිකාවේ ජනාධිපතිව සිටි රොනල්ඩ් රේගන්ගේ ආර්ථික උපදේශකයා වූයේ ආචාර්ය ආතර් ලෆ්ටර් නැමැත්තෙක්. සුපිරි ධනවතුන්ට ආර්ථික සහන සලසා දීම... [More]
ඔත්තු| මහාචාර්ය ගම්ලත් සැමරුම - මාර්තු 29

22-Secs

ලාංකීය බුද්ධිමය සංස්කෘතිය තුළ ප්‍රබල භූමිකාවක් ඉටුකළ මාක්ස්වාදී බුද්ධිමතෙක් වන මහාචාර්ය සුචරිත ගම්ලත්ගේ සිව්වන වර්ෂ... [More]
රංග| ආදරයේ දයලෙක්තිකය- සුරූපිය හා මෘග

7-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) සම්මානිත මහාචාර්ය සුනන්ද මහේන්ද්‍රයන්ගේ අභිනව නාට්‍ය නිර්මාණය, 'සුරූපිය හා මෘග' පසුගිය දිනෙක කැළණිය විශ්වවිද්‍යාලයීය රංග ශාලාවේදී රඟදැක්විණි. 'නිදහස් වෘත්තාන්ත රංගයක්'... [More]
කවි| පාස්

36-Secs

(පද්මිණි ශ්‍රියාලතා ) අවසර පත්‍රයක් නොමැතිව මහරෝහලේ දොරටුවෙන් ඇතුළු වීමට උත්සාහ කළ තරුණයෙක් හා බහින් බස් වූ ආරක්ෂක නිළධාරියාගේ කොලරයෙන් අල්ලා "අප්පච්චි උඹේද නැත්නම් මගේද?" යැයි ඔහු දැඩිව අසනු, මම අසා සිටියෙමි.

කටු සැමිටියෙන් තලන විට රුදුරු ඉර එළිය
මහ දවල් කදෝකිමි පිට පනිණ දෑස් අග
දූලි දුම් වලාවේ බොඳ වෙමින් මතුවෙමින්
පොළෝ ගැබ කැණ නිධන් සෙවූ අපෙ අප්පච්චි... [More]
පරිවර්තන| මට අවැසි ඔබ නිශ්චලව ඉන්න

40-Secs

(පබ්ලෝ නෙරූදා | මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) මට අවැසි ඔබ නිශ්චලව ඉන්න
හරියට නො පවතින්නාක් මෙන් වෙන්න
ඈතම ඈත දුරකින් යන්තම් මාව ඇහෙන්න
මගේ හඬ ස්වර ස්පර්ශ නො කරන්න
හරියට ම කිව්වොත් ඔබේ ඇස් වෙනතක පියඹා යන්න
දෙතොල හාදුවකින් ගොළු කළා මෙන් ඉන්න... [More]
කතන්දර| දොළොස්දාහක්

5-Mins

(යශෝධා සම්මානි ප්‍රේමරත්න) "දැන් නම් මගෙ ඉවසීමේ රතුකට්ට පැනලා අභී." ආලියා දෙතොල නොපිට පෙරලමින් ස්කයිප තිරය දෙස බැලීය. ඇගේ බාහුවලට කිටිකිටියේ සිරවූ ටෙඩිවළසා... [More]
අදහස්| බොරළුගොඩ සිංහයාගේ පුත්තරයා

3-Mins

(ජනරඟ විජඉඳු දේවසුරේන්ද්‍ර) දිනේෂ් මන්ත්‍රීතුමා එදා ගෙදර ගියේ ගොඩක් හවස් වෙන්නය. පැය ගාණක් තිස්සේ දියත පාර්ක් එකේ එහා පැත්තේ ගහක් යටට වෙලා ෂේප්... [More]
කවි| නික්මීම

52-Secs

(බුද්ධික දිනේෂ් මානවසිංහ ) සුවිසාල කැදැල්ලක බිළිඳු විය පසුකරේ
රැකවරණ තිබුණි මට ඒ සොඳුරු මන්දිරේ
එය තැනුව මවුපියන් දෙදෙනාට පින් පිරේ
මමයි හිමිකරු උනේ එහි ඉදිරි කාමරේ

මගේ හා මිතුරන්ගෙ රජ දහන ඒ කුටිය... [More]
Cine| විපරීත යුගයක තරුණ සිනමාව

7-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) මොනවා අඩුපාඩුව තිබුණද කියමන් අතින් කිසිදා හිඟයක් නොමැති අප රටෙහි 'යකඩ මල්ලට ගුල්ලො ගැහුවා නං පන් මල්ල නොබලම වීසි කරපිය'... [More]
වෙසෙස්| ලස්සන ගැහැණු ළමයින්ටයි ඉදුණු තක්කාලිවලටයි ඇස් වහ වදිනවා වැඩියිලු!

3-Mins

(දුලංජලී මුතුවාඩිගේ) 'ඉදුණු තක්කාලිවලටයි ලස්සන ගැහැණු ළමයින්ටයි ඇස්වහ වදිනවා වැඩියි. ඇස්වහ නිසා ඉදුණු තක්කාලි පුපුරනවා. ලස්සන ගැහැණු ළමයි බලාගෙන ඉන්දැද්දිම කැත වෙනවා.'... [More]
කවි| මල් පෙති තරම් සියුමැලි තුරුපත්ය

19-Secs

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) ඉඳුදුන්නෙ හුය ලිහුණු ඉසිඹුවක
සියක් පැහැ පිනිවලට අත් විසුල
පතන් බිම් පුරා පිපි මල් පමණක්ද...,

මල් පෙති තරම් සියුමැලි
ඒ තරමටම සියුම් පැහැ ඇති... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook