Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
රෝස කටු සුවඳ නැත....!
බූන්දි, 15:54:51
අවුරුදු හය හතක දරුවකුව සිටිය දී මුත් තාත්තාත් සමග ගමේ සිනමා හලේ දී රන්මුතු දූව නරඹන්නට ගිය දවස අදටත් හිතේ මුල්ලක හැංගී තිබේ. හරියාකාර හැඩතල තෝරාබේරා ගන්නට අපහසුමුත් සිනමාහල් වහලේ දැ‍වැන්ත 'කටවුට්' එකක් තිබූ බවත්, ටිකට් ගන්නට පෝලිම් ගැසුණු සෙනග මිදුල පුරාම සිටි බවත් මගේ හිතේ රැඳවුනු සිතුවමේ අදටත් තෝරා බේරා ගන්නට පුළුවන් තරමට සටහන්ව ඇත.රන්මුතු දූව මුල්ම පාට පාට සිංහල සිනමා පටයයි. ඒ කාලේ සීයලාගේ ගෙදර ගිය බොහෝ වේලාවල රන්මුතු දූවේ ගීත අඩංගුවූ එච්.එම්.වී. තැටි දෙක රේඩියෝග්‍රෑම් එකේ නොනවත්වාම වාදනය කිරීම අපේ සිරිතක්ව තිබුණි.

අප බොහෝ දෙනෙකුන් ගේ ජීවිත, කඳු මුදුන් වලින් පල්ලම් බැස හෙල් පතල් පසුකර අර අපි පුංචි අවදියේ අම්මලා ආච්චිලා කියා දුන් සුරංගනා කතාවල කියවුනු ලෙසටම, වන වදුළු හා වනපස මලින් සුසැදි කෝකිල නදින් ඇලැලී මල් සුවඳ සපිරුණු තාරුණ්‍යයේ නිම්නයන් පසුකොට ගලාගොස්, කාලය නම් වූ වංකගිරියෙහි නන්නත්තාරවී ඇති මේ පහුගිය සෙනසුරාදාවක, ‍ටොරොන්ටෝවේ ළබැඳියන් පිරී ඉතිරී දෙගොඩ තලා ගිය රඟහලක දී, නන්දා මාලීනී නම් වූ ඒ ලංකාමාතාවගේ දිරිය දියණිය, අප සැවොම තවමත් ආදරයේ පූර්ණත්වය පතා, දයාර්ද ලෝකයක දියාරුව ගලායන්නාවූ දිය පාරවල් බව නැවතත් සිහිපත් කර දුන්නාය.

වාදකයින් සතර දෙනෙකුට මැදිව විසල් වෙදිකාවක් මැද සංසුන්ව වාඩිවී හිඳිමින් ළයාන්විතවත් දයාබරිතවත් මෙන්ම තේජාන්විත උස් හඬිනුත් අපේ හදවත් පිරිමැද පහුරු ගා සුසුම් පිඹ ගිනි දල්වා අවුළුවා, නන්දා මාලීනිය මෙදා රඟදැක්වූ රංගනය, සිරසේ සුපිරි තරුවලින් පටන් ගෙන අද වන විට විරු නොවිරු ගොහොරු නොගොහුරු ආදී මෙකී නොකී සියළු ගායනා රංගන වේදිකා වල ලෙලවෙන ගායනාවන්ට වඩා අපේ හිත්වලට නම් ප්‍රාසාංගික වූයේය, සොඳුරු වූයේය. අපේ ඇස් තෙමා හිත් පුරවා පුම්බා කොහේදෝ කොහේදෝ පාකර යවන්නට සමත් වූයේය. වින්දනය නම් මෙයය විඳීමේ සුන්දරත්වය මෙයය අපූර්වත්වය මෙයය යනුවෙන් අපේ ආත්මයන් ඇහැරී නලිය නලියා මුරගානා අන්තයකට අප ගෙනයන්නට සමත් වූයේය. මේ ලියන දැනුදු මගේ සිත පුරා ගලායන්නේ ඒ මාධූර්යයේ ආශ්චර්යයි; චමත්කාරයයි.

ඒ එසේ වූවද මෙදා ගැයුනු ගී සමුච්චයේ ආශ්චර්යය අතීත පුනරාගමනයක නැවත ප්‍රචාරයක් පමණක්ම වේද යන හිතිවිල්ල හොර රහසේ මගේ සිතට එබෙයි. නන්දා මාලිනී ගීතාවලිය අවසන්ව ශාලාවෙන් පිටතට, උණුසුම් ටොරොන්ටෝ වසන්තයක සිසිල් රාත්‍රියකට පිය නගන අතර මේ සිතිවිල්ලම, "නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ එක යුගයක් අද මෙතන කියැවුනේ නෑ"යි යනුවෙන් තවත් සහෘදයකු මිමිණුවේත් මේ අසම්පූර්ණ සිහිනයේ සිහිනය ඔහුගේ සිතටත් වදයක් වූ නිසා වන්නට ඇත.

එහෙත් කාලයේ අවශ්‍යතාවය නම් රසාස්වාදය පමණක්ම වන්නේය යන මුග්ධ සිතිවිල්ල අපි බොහෝ දෙනෙකුගේ සංවේදීත්වය මොට කර තිබෙන්නේ යැයි මම සිතමි. යුද්ධයේ භයංකරත්වයත්, රණ විරුවන්ගේ පරිත්‍යාගයත් පරයා ජයග්‍රහණයේ ආලවට්ටම් රජ කරන අපේ රටේ, අද වන විට විජයග්‍රහණයේ අයිස්චොක් සූප්පු කල විවේක කාලය අවසන් වී, ජාතිකත්වය එළිපිටම ජාතිවාදය තුලත් ඒකීයත්වය දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්වම මමත්වය තුලත් දියාරුවන්නට පටන් ගෙන ඇති ලාංකීය සමාජ සත්තාව ‍සලකා බලන කළ මේ සිතිවිල්ලේ සාධාරණත්වය කැකෑරී මතුවෙයි.

මෙදා නන්දා මාලිනී ගිතාවලියෙන් මොනයම්ම හේතුවක් නිසා හෝ ගිලිහී සැඟවුණු, එසේ නොගැයුනු ගීත අතරින් මෑතක දී පුන පුනා ඇස ගැසුණු කන රැඳුනු එක් ගීතයක් මේ යථාර්ථයේ තවත් පැතිකඩක් පෙන්වයි.

සීතල පොළොවම සිරි යහනක් වේවා
ගෝනි පඩංගුව මුදු පලසක් වේවා
ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා
තැටියේ බත් පත දිව බොජුනක් වේවා

මා මුර ගෑයේ පිහිටක් අයදින්ටයි
ධන වැද්දකුගෙන් බඹසර රැක ගන්ටයි
ඔබ දිව ආයේ මා දිවි ගලවන්ටයි
අවි එසවූයේ යුක්තිය විසඳන්ටයි

දිළිඳු ළඳුන්ගේ කුමරි දිවිය උන්ගේ
කාසිය උන්ගේ ලොකු ලොකු උන් උන්ගේ
පොලිසිය උන්ගේ කූඩුව අපෙ උන්ගේ
නීතිය උන්ගේ හිරබත අපෙ උන්ගේ

තුලාව ගෙන නෙත් යුග බැඳ රෙදි කඩකින්
නීතියෙ යුවතිය වැජඹෙයි අද නිදුකින්
ඔබවන් මිනිසුන් වෙනුයෙන් ඇන සැතෙකින්
මරා දමමි ඇය මරා දමමි සැනෙකින්


මේ ගීතය සයිබර් අවකාශයේ කා කා අතින් හෝ මෑතක දී ලියැවුණු සටහන් ගණනාවකම ජනරාල් සරත් පොන්සේකා ගේ "හිරබත් කෑම" වෙනුවෙන් සටහන් කල සමරු සටහනක් බවට පත්කර තිබේ. සරත් පොන්සේකාගේ වීරකම හා දක්ෂකම කෙසේ වුවත්, කුමක් වුවත්, ඔහුගේ අතීතය සලකා බලද්දී නම්, ධන වැද්දකුගෙන් දිළිඳු දියණියකගේ කුමරි බඹසර රැක ගන්නට අවි එසවූ වීරයෙක් ය කීම ඔහුගේ හෘදය සාක්ෂියට මොන විදිහෙන් දැනෙනවා ඇද්ද යන්න සිතා බලන්නට වටිනා පැනයක් යැයි සිතේ.

එක්තරා යුගයක දී නන්දා මෙවැනිම වූ විකෘතිකාමී ජාතිවාදී අර්ථ කථනයක් හමුවේ අභීතව නැගී “මේ සිංහල අපගෙ රටයි” ගීතය වේදිකාවේ ගැයීම මුළුමනින්ම ප්‍රතික්ෂේප කළාත් අපට මතකය. එදා ඒ පෞරුෂ කාන්තාවගේ උදාර දර්ශනයට හිස නැමූ අපේ හිත් තුල අද නම් වචන කල යුතු පැන ගණනාවක් මතුව එයි.


(by Mahesh Abeyewardene) | lankareporter

ඒ විකෘති කාමීන්ගේ අපේක්ෂා උපේක්ෂා කුමක් වුවත්, මෙදා නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ මේ පද නොඇසුණේ නීතියේ දෙව්දුව නෙත් බැඳි රෙදිකඩෙන් නොනැවතී සියළු සළුපිළි උනා රාජකීයත්වයේ සිරියහන මත සල්ලන් වී සැනසෙන නිසා ද? එසේ නොමැති නම් ඒ රෙදිකඩ වීණාව අතින් ගෙන, රත් තඹුරු පියුමෙන් නැගෙන සරසවියගේත් නෙත් වසා බැඳෙන්නට තරම් අධිවේගී මාර්ග සංවර්ධනයේ ආශ්චර්යය ‍සෞන්දර්යාත්මක වී ඇති නිසා ද?

එදා මේ ගී ගැයුණේ යම් අරමුණක් යම් දැකීමක් නිසා නම් අද මේ ගී නොගැයෙන්නට හේතුව ඒ දැකීම වියැකී, ඒ අරමුණ සඵල වී තිබෙන නිසා යැයි සිතන්නට, අපේ රට අපේ මිනිසුන් අපේ ගැහැණුන් අපේ දරුවන් දෙස බලා සිතන්නට අබමල් රේණුවක සාධකයක් තිබේ යැයි මට නම් නොසිතෙයි. එදා ඔබ ගැයුවේ සීතල පොළවම සිරි යහනක් වේවා කියායි. ජේලර මහතුන් නෑදෑයෝ වේවා කියායි. තැටියේ බත්පත දිව බොජුනක් වේවා කියායි... එහෙත් අද වන විට මෙවන් මිනිසුන්ට මහ පොළව, මගේ රටේ මහ පොළව ගිනි ජාලාවක් වී තිබේ. නෑදෑයින් වෙන්නට පැතූ බොහෝ ජේලර් මහතුනුත් ධන වැද්දන්ගේම නූල් සූත්තර මතුරන යම පල්ලන් වී තිබේ. බත්පත තබා තැටියත් අහිමිකර ගන්නට සිදුවීමේ අබග්ගයෙන් පෙලෙනවුන් කුමරියක බඹසර බේරා දෙන්නට නැගෙන්නට පෙරම සුදු අසුන් අරා එන ඉනද්‍රජාලිකයන්ගේ අනුහසින් අන්තර්ධාන වන යුගයකට අපි පිවිසී සිටිමු. මේ යථාර්ථය ප්‍රේමයේ. ආදරයේ හා විරහවේ හා උදාවන්නා වූ ආශ්චර්යයේ පැණි වළල්ල තුල හංගන්නට තරම් අපේ සිත් අන්ධ වී තිබේයැයි මට නම් නොසිතෙයි.

නන්දා මාලීනී ගීතාවලියේ නොගැයුනු ගී අතර ටොරොන්ටෝවේ ශ්‍රී ලාංකීය සලකුණට වඩාත් සමීප වන උතුරු කරයේ ‘ලේ’ ගැන නන්දා එදා මෙලෙස ගැයු ගීයත් වෙයි.

ආඬි ලිං වලින් උණන්නෙ වතුර නෙවෙයි ලේ
නාඹර තල් ගෙඩි වල තද රත අඳින්නෙ ලේ
මිරිස් කරල් මෝරන විට පාට දෙන්නෙ ලේ
නළලේ රතු තිලක වලට රත ගෙනෙන්නෙ ලේ...!

ලේ නොගලන බිමක හුස්ම ගන්ට ඉඩ දියව්
අපට කැමැති කෝවිලකට යන්ට ඉඩ දියව්
දරු පැටවුන් සමග සිනාසෙන්ට ඉඩ දියව්
අපට නිදහසේ දොඩන්ට ඉන්ට ඉඩ දියව්

දිනා ගන්ට දේ එමටයි දනිමු එය බොලව්
අහිමි ලොව දිනන නිවැරදි මග සොයා බලව්
අපේ තුරුණු ලේ කඳ වැලි කතර මත නොලව්
අමු සොහොනක කිරුළු දරා පලක් වෙද බොලව්


යුද්ධයේ නිමාව භීෂ‍ණයේ හා පීඩනයේ නිමාවක් නොවූ බව සිව් වසරක් ගතවීත් ඇහැට කණට ඇඟිල්ලෙන්, කෑ ගැහිල්ලෙන් නොනැවතී අතුල් පහර‍වලින් හා උණ්ඩයෙනුත් ඇන ඇන තඩිබා කියාදෙන අද දවසේ, මේ ගීතයේ අන්තර්ගතය නැවත නැවතත් ගැයෙන හදවත් උතුරු කරයේ ගැහෙන හඬ අපට නම් දැනෙයි. අපේ සිත්වලට ඇසෙයි. අපේ නෙත් පුරා පෙනෙයි.

එසේ වන් වූ යුගයක, උතුරත් ඒ ලේ සුවඳත් පැහැයත් ජන්ම දායාදය කර උපන් ජනකායකගේ සුසුම් තැවරෙන දුරින් හිඳිමිනුත් අඩුම වශයෙන් උන්ගේ ඉහිරුණු ලේ වල සුවඳ ගැන එදා ගැයූ මතකය වත් මතක් කරන්නට නොහැකි වීම නන්දා ගේ හිතට වදයක් නොවන්නේ මන්දැයි අපේ සිත් විපිලිසරව විමසයි.

උඩඟු ලියන් ගොතා බඳින නීල වරල සරසන්නට නොපිපුණු කොටහේනේ කෝට්බාස් උන්නැහේ ගේ දුව වූ නන්දා, අපේ හදවත් මලසුනක් කලේත් අපේ සිත් තුල පිළිරැව් දෙන්නාවූ ගී නාදයක් වූයේත් මෙවන් පදමාලා, අපේ ඉතිහාසයේ තවමත් අවසන් නොවූ යුගයක අපි බොහෝ දෙනෙකුන්ට නැගී ගයන්නට නොහැකි වූ මෙවන් පදමාලා වන් අප වෙනුවෙන් අභීතව හඬගා ගැයූ නිසාවෙනි.

එහෙයිනි ඒ අපේ කම නිසාවෙනි, සුසිනිඳු පෙති අතර රැඳි මකරන්දයෙන් සපිරි සුවඳැති සෙව්වන්දි වෙනුවට, සිත් සතන් හූරා සිදුරු කෙරෙන කටු පිරි රෝස දඬුවන් මෙවන් ගී ආදරයෙන් වැළඳ ගන්නේ අපි. අදටත් ඔබ අභියස අපේ හිස් නැවෙන්නේ, අපේ අත් බැ‍ඳෙන්නේ ඒ ගීතවල රැඳවුනු දයාර්දත්වයේ බරිනි. ආදරයේ නොසි‍ඳෙන හූයෙනි. ඔබ අද නොගැයුව ද එදා මෙන්ම තවමත් ඒ ගීත අපේ හිත් තුල ගැයෙන අපේ ජීවිත හා රැ‍ඳෙන අප සමගම ජීවත් වෙන නිසාවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Nanda Malini, Shwetha Rathriya, Pavana, Sathyaye Geethaya, Sinhala Songs, Sinhala Music
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සඳකාන්තගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...! ගෙදර යමන් ශිරාණියේ...!
අදහස්
හර්දය සාක්ෂිය කොයිබටද? ස්ටැන්ලිගේ හා නිමලරූබන් ගේ ජීවිත වල යථාර්තය
අදහස්
ත්‍රස්තවාදය තුරන් කිරීම - මහින්ද..., සර්පයා දුටුවාද?
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
බොබ් මාලි- මියැසි අරගලයක පිය සටහන් (වීඩියෝව)
ඇය හෙවත් මැඩෝනා!
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
පාට පාට බොලිවුඩ් හීන වලට වෙඩි තියන මහපාරේ ගායකයෝ
හඳ පායන්නේ, පෑයිය යුත්තේ හන්තානට පමණද?
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බොබ් මාර්ලේ කියයි.
කියයි ඔබ වැස්සට පෙම් බඳින බව -
එහෙත් වහින විට අවැසිමය කුඩයක් ඔබට
කියයි ඔබ හිරුට පෙම් බඳින බව -
එද ඔබ හෙවණකට දුවන්නෙ ය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| පියාපත්

8-Secs

(ධනුෂ්කා නිෂාදි කුලරත්න) දැලක පැටළුණු අය
මේ අපි කවුරුත්
නොගැලවී ඉන්න වෙර දරනවා

බත්කූරු යාළුවේ!
ගමනමයි ගැලවුම... [More]
රංග| හිනාව ගිලිහුණු සමාජයට "හිනාවෙලා මිනිත්තුවක්"

7-Mins

(සුදේශ් කවීශ්වර) උසස් කලා කෘතියක් අකුණු සැරයක් වැනි බව රෝම විචාරකයෙකු වූ ලොංජයිනස් ප්‍රකාශ කරයි. අකුණු පහර තමා අවට ඇති සියලුම දේ... [More]
පරිවර්තන| 'සැලී' උයනෙහි කෙළවර

16-Secs

(විලියම් බට්ලර් යේට්ස් | නිලූක කදුරුගමුව) හමුවීමු මා පියඹ සහ මම
'සැලී' උයනෙහි කෙළවර
හිමකුමරියකගේ පා නඟා ඈ
ඇවිද්දේ 'සැලී' උයන පසුකර.
තුරු මත කොළ වැවෙන විලසට
සෙමෙන් ආලය විඳින ලෙස... [More]
කවි| (ඔබ හිනැහෙන විට)

5-Secs

(මහගම සේකර) ඔබ හිනැහෙන විට
මුලු ලොව
ඔබ සමඟින් සිනා සෙයි

ඔබ වැලපෙන විට
මුලු ලොව... [More]
කරන්ට්ස්| ඈත සහ මෑත

23-Secs

(අමිල නන්දසිරි) "අනුරාධපුරයේ උද්‍යාන තුලදී පෙම්වතුන් යුවල 304ක් පොලිස් භාරයට."
-පුවතක්


ඈත, කුහුලින් සවල් ගහනා
මැදිවියේ නෙතු බහුලය
මෑත, විලියෙන් ජම්බු රතුවෙන... [More]
Cine| ස්වරූප නොපෙන්වීමේ සහ නොබැලීමේ විනෝදය

13-Mins

(එරික් ඉලයප්ආරච්චි) කලාත්මක අවකාශය සහාසික ලෙස විනෝදයේ අවකාශය විසින් පාගා දමනු ලබන අතරේ කලාත්මක ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විනෝද ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විසින් උදුරා ගනිමින්... [More]
කතන්දර| "හරි අපූරු අම්මාච්චි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

33-Secs

"හරි අපූරු අම්මාච්චි"- පොඩිත්තන්ට දැනුම ගෙනෙන විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rajiv Eipe ලියා සිත්තම් කළ "Ammachi's Amazing Machines" සිඟිති කතන්දරයේ සිංහල... [More]
BoondiLets| අඳුර පලාගියේය!
තල්මසාගේ සිරුර ඇතුළත වූයේ අඳුරයි. පිනෝකියෝ පාවෙමින් තල්මසාගේ කුසෙහි ගැඹුරු ආගාධයට ඇදී ගියේය.

ඉමක් නැති ගණඳුර මැදින් හදිසියේම කුඩා ආලෝකයක් පහළ විය.

"කවුද ඔතන?" පිනෝකියෝගේ... [More]
කවි| සියයට විස්සයි, සතුට අනුලට!

38-Secs

(තුෂාරිකා ඇන්තනි) ඉසුරු දෙවිඳු මවනවද සිහිල පිරි පෙදෙසක්
ගිනි නිවුන මව් හිසක මැවු පසන් නිවසක්

දෛනික වැයෙන් මරදූන් පැරද ඉසිඹුවක්
පතයි මාස අග දිනක හෝ නිරාමිස සුවයක්... [More]
වෙසෙස්| තොවිල් වලදී යකුන් පලා යන විට ගස් අතු කඩා වැටෙන හැටි!

3-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) මිනිසුන්ට සහ වාසස්ථාන වලට අරක් ගන්නා යක්ෂයන් පලවා හැරීම පිණිස යක් තොවිල් පැවැත්වීම අප ජන සංස්කෘතියේ ප්‍රධානතම අංගයකි. මෙම යක්... [More]
BoondiLets| සරච්චන්ද්‍ර ලියයි.
පුතු සෙනේ මස් නහර හම සිඳ
ඇට සොයා ගොස් ඇට තුළට වැද
ඇට මිදුලු මත රඳා සිට දුක්
දෙයි නිබන්දා

-සිංහබාහු
කවි| (හදිසියේ මියගිය) අම්මාගේ මිනිය හඳුනාගැනීමට පුතුව කැඳවයි!

44-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) දෙක තුනක් ඇර හුඟක් කෙස් ගස් තිබුනේ බාගෙට සුදුවෙලා
ගල් තැලුම් මල් යටි පතුල්වල විලුඹ තිබුනා පුපුරලා
අලි ඇවිත් පැල කඩපු දවසේ තාත්තගේ බඩ පාගලා
පෙරළිලා ගෙයි බිත්ති පලුවක් කකුල තිබ්බේ කොරවෙලා

අන්න අර දුර පේන කන්දට ටිකක් එහායින් තියන බැද්දේ... [More]
Cine| බහුචිතවාදීයා- සමකාලීන අගනාගරික සමාජ සැකැස්ම සහ එහි දේශපාලන ආර්ථීකය පිළිබද නියෝජනයක් ලෙස

6-Mins

(නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි) පසුගිය සමයේ, විශේෂයෙන්ම, 2015 ජනවාරි 8 වනදා පැවැති ජනාධිපතිවරණය පූර්වගාමීව සමාජ මාධ්‍යවල ඇති වූ දේශපාලන කතිකාවේ දක්නට ලැබුණු මූලිකාංගයක් වූයේ,... [More]
කතන්දර| "මෙන්න මෙයා- බෝල බෙයා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

27-Secs

පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Ramendra Kumar ලියා, Delwyn Remedios සිත්තම් කළ "The Day It Rained Fish" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින්.

හඬ- නයෝමී... [More]
වෙසෙස්| ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) "ජනතාව අතුරින් කිහිප දෙනෙකු අත්‍යන්ත ම්ලේච්ඡයන් වීම හේතුවෙන් හෝ පාලක පක්ෂය ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය යන වචනයේ අරුත නොදැන සිටීම හේතුවෙන් හෝ ජනමාධ්‍යවේදීන්ට... [More]
BoondiLets| දාරියෝ ෆෝ ලියයි.
(දාරියෝ ෆෝ | එච්. ඒ. පෙරේරා) පවතින පාලනය, ඉවසන් ඉන්න බැරි තරමට ජඩ, දූෂිත, මර්දනකාරී එකක් උනහම ජනතාව ජීවිත පරදුවට තියල හරි ඒක පෙරලලා දානවා. ඊට පස්සෙ අලුත් පාලකයෝ විසින් හිටපු... [More]
කතන්දර| "වීර යට්ටෝගේ සහ තෙයූන්ගේ කතන්දරය"- රුසියානු ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

18-Secs

පොඩිත්තන්ට රුසියාවෙන් කතන්දරයක්- නෙන්ත් ජනකතාවක් ඇසුරින් ජාන්නා විටෙන්සොන් විසින් ලියන ලද, ලියනීඩ් ආරිස්තොව් විසින් සිත්තම් කරන ලද, "වීර යට්ටෝගේ සහ... [More]
අදහස්| ගල්කිස්සේ ප්‍රහාරය: අන්තවාදයේ නරුම මුහුණුවරයි!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) මේ මොහොත වනතාක් බුරුමයේ හෙවත් මියන්මාරයේ ඇතිවී තිබෙන අර්බුදය යනු සිරියාවේ, ඉරාකයේ හෝ ලිබියාවේ ඇතිවුණු/ ඇතිකළ අරාජිකත්වය තුලින් මතුවූ මුස්ලිම්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook