Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
'මුතු පලස' විරෝධයේ සැඟවුණු ඇත්ත
බූන්දි, 15:23:01
"ලංකාවේ හැම වෘත්තිකයෙක්ම තමන්ගේ ගෞරවය තියාගෙන වැඩ කරන්නේ. කලා ක්‍ෂේත්‍රය වෘත්තියක් හැටියට ඉතාම ගරුත්වයෙන් පිළිඅරගෙන තියෙන වෙලාවක රටේ පිළිගත් රූපවාහිනී මාධ්‍යයක විකාශනය වන ටෙලි නාට්‍යයකින් අධ්‍යක්‍ෂවරුන් ඇතුළු අනෙකුත් ශිල්පීන් විසින් නිළියන් තමන්ගේ අයුතු ප්‍රයෝජනවලට යොදාගන්නා අයුරු දක්වන නිර්මාණයක් කරලා තියෙනවා. කවුරුවත් තමන්ගේ වෘත්තීය හෑල්ලුවට ලක් කරන්නේ නෑ. මේ නාට්‍යය වෘත්තිය ගෞරවය හෑල්ලුවට ලක් කරලා තියෙනවා. මේක බරපතළ ඛේදවාචකයක්. මේකෙන් සමස්ත ක්‍ෂේත්‍රයම කඩා වැටෙන්න පුළුවන්. මේ කරන්නේ උඩ බලාගෙන කෙළ ගහනවා වගේ වැඩක්. මේ ක්‍රමය වහාම නවත්වන්න. මේ රටේ වෙන තේමා නැද්ද කතා කරන්න?"

මේ ප්‍රකාශය කර ඇත්තේ ටෙලිනිස සංගමයේ සභාපති සුරේෂ් අබේසේකරය. ඔහු මේ ප්‍රකාශය කර ඇත්තේ මේ දිනවල ස්වර්ණවාහිනී නාළිකාවේ විකාශනය වන ජේ. ශිවගුරුනාදන්ගේ "මුතු පලස" ටෙලිනාට්‍යයට විරෝධය දක්වමිනි. "මුතු පලස" ටෙලිනාට්‍යය වාරණයට ලක්කරන ලෙස ටෙලිනිස සංවිධානය විසින් ස්වර්ණවාහිනී ආයතනයෙන් සහ මහින්ද රාජපක්‍ෂ ජනාධිපතිවරයාගෙන් ද ඉල්ලීමක් කර ඇත.

මොවුන් "මුතු පලස" ටෙලිනාට්‍යයට එරෙහිව අවි අමෝරා ඇත්තේ මෙම ටෙලිනාට්‍යය මගින් ගමේ සිට නගරයට රඟපෑම සඳහා පැමිණෙන තරුණියක ලිංගික සූරාකෑමට ලක්වන ආකාරය ගැන කතා කිරීම හේතුවෙනි. ටෙලිනාට්‍ය හා චිත්‍රපටවල රඟපෑම සඳහා එන තරුණියන් ලිංගික සූරාකෑමට ලක්වීම අතීතයේ පටන්ම සිදුවන්නකි. සෑම අධ්‍යක්‍ෂවරයෙකු යටතේම එසේ සිදු නොවුනද බොහෝ අධ්‍යක්‍ෂවරුන් යටතේ එසේ සිදුවන බව බොහෝ දෙනකු දන්නා රහසකි. ඒ සඳහා උදාහරණ ද ඕනෑ තරම් ඇත. සිදුවූ එකම දේ වූයේ මේවා මේ ආකාරයෙන් සමාජයට අනාවරණය නොවීමය.

මුතු පලස ටෙලි නාට්‍යය මගින් නිළියන් ලිංගික සූරාකෑමට ලක්වීම ගැන කතා කිරීම පිරිසකගේ සිත් රිදවන්නක් වී ඇත. එහෙත් ශ්‍රී ලංකාවේ නිළියන්ගේ ඉරණම මීටත් වඩා ශෝචනීය එකකි. පසුගිය කාලය තුළදී ගණිකා වෘත්තියේ යෙදුණු නිළියන් අත්අඩංගුවට පත්වීම නිරන්තරව අසන්නට ලැබුණු සිදුවීමකි. බොහෝ නිළියන් ගණිකා වෘත්තියේ යෙදී ඇත්තේ නිළියක වීමෙන් පසුව ගොඩනැගුණු සමාජ තත්ත්වය පවත්වාගෙන යාම සඳහා අවශ්‍ය ආර්ථිකය ගොඩනගා ගැනීමටය.

ටෙලිනාට්‍ය සඳහා මුදල් වියදම් කරන නිෂ්පාදකයාගේ මනදොළ පිනවීම වෙනුවෙන් නිළියන් බිලිවන අවස්ථා ඉතා සුලබය. කලාවට කිසිදු සම්බන්ධයක් නැති ඇතැම් කෝටිපතීන් ටෙලිනාට්‍ය සඳහා මුදල් වියදම් කිරීමේ එකම අරමුණ වන්නේ තමාගේ සිත්ගත් නිළිය වසඟයට ගැනීමය. එසේම නිළියන් එක එක ව්‍යාපාරිකයන්ට විකිණීමේ පිම්පි අධ්‍යක්‍ෂවරුන් ද ටෙලිනාට්‍ය ක්‍ෂේත්‍රයේ සියලුම අධ්‍යක්‍ෂවරුන්ට හා නිළියන්ට පොදු සාධකයක් නොවුව ද නිරන්තරව සිදුවන්නකි. ශ්‍රී ලංකාවේ නිළියන් මුහුණපාන මේ ඛේදනීය තත්ත්වය පිළිබඳ යම් පමණකින් හෝ කතා කිරීම ඉතාම අගය කළ යුත්තකි. මෙහිදී ටෙලිනිස වැනි සංවිධානයක වගකීම වන්නේ මෙවැනි සිදුවීම් අවම කිරීම සම්බන්ධයෙන් කටයුතු කිරීමය.

එහෙත් ඔවුන් මැදිහත් වී ඇත්තේ එම හෙළුව සමාජය ඉදිරියේ නිරාවරණය වීම වළකාලීම සඳහාය. ඔවුන්ගේ ප්‍රධානම තර්කය වී ඇත්තේ මෙම ටෙලිනාට්‍ය විකාශනය වීම හේතුවෙන් තරුණියන් රඟපෑමට එක්වීම හා ටෙලිනාට්‍ය රූගත කිරීමට පසුතල ලබාගැනීමේදී ගැටලු මතුවන බවය. අනෙක් තර්කය වී ඇත්තේ තමන්ට බිරිඳ හා දරුවන් සමග එම ටෙලිනාට්‍යය නැරඹිය නොහැකි බවය.

අබ කෑ මිනිහාගේ මොළේ දන බවට කතාවක් ඇත!

මේ ටෙලිනාට්‍යය හේතුවෙන් කලබල වී ඇත්තේ එවැනි පිරිසකි. තම වෘත්තිය ගරුත්වය ආරක්ෂා කරගෙන හරවත් නිර්මාණයන් කරන අධ්‍යක්‍ෂවරුන්ට මෙම ටෙලිනාට්‍යය ප්‍රශ්නයක් වී නැත.

ජාත්‍යන්තර සම්මානයට පාත්‍ර වූ ප්‍රසන්න විතානගේ අධ්‍යක්‍ෂණය කළ ‛ආකාස කසුම්’ චිත්‍රපටයේ තේමාව වූයේද මෙවැනිම කතා පුවතකි. ‛ආකාස කුසුම්’ ප්‍රශ්නයක් නොවූ මොවුන්ට මෙම ටෙලිනාට්‍යය ප්‍රශ්නයක් වී ඇත්තේ ක්‍ෂේත්‍රයේ සැබෑ තත්ත්වය අධ්‍යක්‍ෂවරුන්ගේ පවුලේ උදවිය දැන ගැනීමය.

ලිංගික සූරාකෑම, ලිංගික අල්ලස් ගැනීම අද සමාජයේ නිරන්තරව දක්නට ලැබෙන්නකි. රැකියා ලබාදීම සඳහා දුප්පත්, අහිංසක තරුණියන් යහනට ගන්නා දේශපාලනඥයන්, උසස්වීම් ලබාදීමට, වරප්‍රසාද දීමට සේවිකාවන්ගෙන් ලිංගික අල්ලස් ගන්නා නිලධාරීන්, පන්ති සාමාර්ථයක් ලබාදීම වෙනුවෙන් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍යාවන් බිලිගන්නා ආචාර්ය, මහචාර්යවරුන්, දරුවන් පාසලට ඇතුළත් කරගැනීම වෙනුවෙන් මව්වරුන්ගෙන් ලිංගික අල්ලස් ගන්නා විදුහල්පතිවරුන් පිළිබඳව නිරන්තර අසන්නට ලැබුණද ඊට එරෙහිව සමාජයේ කතිකාවක් ගොඩ නැගී නැත.

සැබෑ කලාකරුවන් නම් තම නිර්මාණ සඳහා පාදක කරගත යුත්තේ සමාජයේ පීඩිතයන්ගේ දුක, කඳුලය. එහෙත් අද හිසේ කෙස් ගාණට බිහිවන අවර ගණයේ ටෙලිනාට්‍යවල ඒ කිසිවක් නැත. ඔවුන්ගේ ටෙලිනාට්‍යවල එකම තේමාව වී ඇත්තේ මධ්‍යම පාන්තික පවුල්වල සිදුවන පවුල් ආරවුල්ය. පෙම් පටලැවිලිය. එයින් බැහැරව ටෙලිනාට්‍යයක් බිහිවන්නේ නම් ඒ ඉතා කලාතුරකිනි. වර්තමානයේ ඇති ටෙලිනාට්‍ය කලාව යනු පල් වී දුගඳ හමන මඩ වළකි. "මුතු පලස" ටෙලිනාට්‍යය යනු එම මඩවළෙන් යම් පමණකින් හෝ ගොඩවීමට දැරූ ප්‍රයත්නයකි. මේ මුතු පලසට වාරණ පනවන්න උත්සාහ කරන පිරිස ටෙලිනාට්‍ය කලාව ඇදවැටී ඇති මේ දරුණු අගාධය ගැන වචනයක් හෝ කතා කරන්නේ නැත.

ටෙලිනාට්‍ය නිළියන් වෘත්තියේ රැඳී සිටීම වෙනුවෙන් ගණිකා වෘත්තියේ යෙදෙන රටක, නිළියන්ගෙන් ලිංගික අල්ලස් ගන්නා රටක, කලාකරුවන් ඒ ගැන සංවේදී නොවීම කණගාටුවට කරුණකි. මේ සංවේදී කලාකරුවන්ට එකම ප්‍රශ්නය වී ඇත්තේ වර්තමානයේ නිළියන් මුහුණ පාන ගැටලුව නොව එය හෙළිවීමය.

මේ ප්‍රශ්නයේදී ලොකුම අනතුර වී ඇත්තේ ටෙලිනාට්‍ය වාරණය කරන ලෙස ජනාධිපතිවරයාගෙන් ඉල්ලා සිටීමය. කලාවට, ජනමාධ්‍යයට දේශපාලකයන් ලවා වාරණ පනවා ගැනීම ඉතාම දරුණු අනාගතයක ආරම්භයකි. මේ සිදුවීමම දඩමීමා කරගනිමින් දේශපාලනඥයන්ගේ වෘත්තීය හෑල්ලුවට ලක්වන බව ප්‍රකාශ කරමින් දේශපාලනඥයන්ගේ ජඩකම් හෙළිකරන කලාකෘතිවලට ද වාරණ පැනවීමේ හැකියාව ඇත. ශ්‍රමණ වේෂධාරීන්ගෙන් කාන්තාවන්ට හා දරුදැරියන්ට සිදුවන ලිංගික හිංසන පිළිබඳව සොයා බැලීමට ආයතනයක් පිහිටුවීමට කළ කථිකාවකට එරෙහිව පසුගියදා අන්තවාදී බලසේනාවක් පෙළපාළි ගියේය.

මේ ටෙලිනාට්‍ය අධ්‍යක්‍ෂවරුන්ගේ විරෝධය ඊට සමාන එකකි. මෙය පයබරවායට පිටිකර බෙහෙත් බැඳීම වැනි ක්‍රියාවකි. මේ මුතු පලසට විරෝධය දක්වන (ටෙලිනිස) සංවිධානයේ බහුතරය පසුගිය ජනාධිපතිවරණය සමයේ ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්‍ෂගේ දෑත් ශක්තිමත් කිරීමට කඩේ ගිය සංවේදී කලාකරුවන්ය. වේදිකා නාට්‍යකරුවන්ගේ තිඹිරිගෙය වූ ජෝන් ද සිල්වා සමරු රඟහල, කලාභවන කඩා දමන විට මේ සංවේදී කලාකරුවන් කිසිවෙකුටත් ඇහැරුනේ නැත. සංවේදී නායකයා විසින් රටට කැසිනෝ, ගණිකා ව්‍යාපාරය ගෙන්වීමට අණපනත් සකසන විටද මේ සංවේදී කලාකරුවන් සිටියේද තද නින්දේය. එහෙත් මේ සංවේදී කලාකරුවන් හදිසියේ ඇහැරී ඇත. ඒ තම ක්‍ෂේත්‍රයේ හෙළුව එළිවන විටය. මේ සංවේදී කලාකරුවන් තම හෙළුව වසාගැනීමට ගෙන ඒමට යන වාරණ සළුව ඉදිරියේදී මුළු කලාවේම ගෙල සිරකරන තොණ්ඩුව කරගැනීමට බොහෝ දුරට ඉඩ ඇත.

-ප්‍රවීණා මුදලිගේ
ලංකා | 2013 නොවැම්බර් 17 ඉරිදා

"මුතු පලස ගැන කවුරුවත් කලබල විය යුතු නෑ...."
ශිවගුරුනාදන් -අධ්‍යක්‍ෂ, මුතු පලස ටෙලිනාට්‍ය

"මේ ටෙලිනාට්‍යයට කේන්ද්‍රවන කතාව අස්සෙ පොඩි අතුරු කතාවක් විදිහට තමයි ගමෙන් නගරයට රඟපාන්න එන ගෑනු ළමයෙකුට වෙන සිද්ධි සමුදායක් විස්තර කෙරෙන්නෙ. එහෙම නැතුව මේ ක්‍ෂේත්‍රය හෑල්ලුවට ලක්කරන්නවත්, කාටවත් පුද්ගලිකව මඩ ගහන්නවත් අපේක්‍ෂාවක් මං ළඟ තිබුණේ නෑ.

චිත්‍රපටයක් නැත්නම් ටෙලිනාට්‍යයකින් අපි විවිධ ක්‍ෂේත්‍ර ගැන කතා කරනවා. නමුත් අපි නියෝජනය කරන ක්‍ෂේත්‍රය ගැන කතා කරල නෑ. අනික් ක්‍ෂේත්‍ර වගේම කලා ක්‍ෂේත්‍රයත් සාමාන්‍ය ක්‍ෂේත්‍රයක්. ඒ ක්‍ෂේත්‍රය තුළ සිදුවෙමින් පවතින දෙයක් හෝ සිදුවෙතැයි සිතිය හැකි දෙයක් පිළිබඳව උපකල්පනය කර නිර්මාණය කරන්න පුළුවන්. එහෙම නැතුව උඩ බලාගෙන කෙළ ගහන්න හිතාගෙන කළ නිර්මාණයක් නෙවෙයි. එහෙම නම් අනික් ක්‍ෂේත්‍රවල සිදුවෙන දේවලුත් අපට නිර්මාණ හරහා කතා කරන්න බෑනෙ. එහෙනම් ඒ ක්‍ෂේත්‍ර නියෝජනය කරන අයත් විරුද්ධ වෙන්න ඕනෑනේ. ඒ නිසා ඕනෑම කෙනෙකුට ඕනෑම ක්‍ෂේත්‍රයකට අදාළ සිද්ධි සමුදායක් කලා නිර්මාණ හරහා කතා කිරීමට හැකියාවක් තියෙනවා. මේ නිර්මාණය ගැන අපේ කලා ක්‍ෂේත්‍රයේ කිසිවෙකුත් කලබල විය යුතු නෑ."
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- MuthuPalasa Television Drama, J. Shivagurunathan, Sexual abuse in Sri Lankan Teledrama Filed, Censorship, Mahinda Rajapaksa, Suresh Abesekara
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් අදහස් බූන්දි
හිත් මත බර අඩි තබමින් "සහෝදරයා" නික්ම ගිය පසු...
ආදරණීය රෝහණට හෙවත් ඉස්සර රෝහණට
නයනහාරී නිමේෂ
මල්තුහින නොවේ මේ යාපනේ - இவைகள் யாழின் பனித்துளிகள் அல்ல
ඔටුවන් එක්ක නිදිවදින "බල්ලොත් එක්ක" බෑ.....!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
සරච්චන්ද්‍ර ලියයි.
පුතු සෙනේ මස් නහර හම සිඳ
ඇට සොයා ගොස් ඇට තුළට වැද
ඇට මිදුලු මත රඳා සිට දුක්
දෙයි නිබන්දා

-සිංහබාහු
What's New | අලුතෙන්ම
කතන්දර| ගල් වඩුවා ('හූමිටි කතා')

2-Mins

(ආර්. කුෂ්නේරෝවිච් | දැදිගම වී. රුද්‍රිගු) එකෝමත් එක රටක ගල් වඩුවෙක් ගල් කඩමින් හිටියා. හිටි හැටියේම අසුන් පිට නැග ගත් මිනිසුන් කෑ ගහන හැටි ඇසුණා;

"දණ... [More]
රංග| 'පක්ෂීහු'- ඇරිස්ටොෆනීස්ගේ යුතෝපියානු සිහිනය

3-Mins

(චින්තා පවිත්‍රානි) ඇරිස්ටොෆනීස්ගේ නාට්‍ය නිර්මාණ අතුරින් ශ්‍රව්‍ය හා දෘශ්‍ය ප්‍රයෝගයන්ගෙන් අනූන වූත් වඩාත් නිර්මාණාත්මක වූත් නාට්‍යය හැටියට පිළිගැනෙන්නේ The Birds (පක්ෂීහු) නාට්‍යයයි.... [More]
වෙසෙස්| අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!

6-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මට 'ඇය' මුණ ගැසුණේ අහම්බයකිනි. මගේ මිතුරෙකුගේ මැදිහත්වීමෙනි.

"ඔය ඉතින් ඔයත් මං දිහා බලන්නේ අමුතු විදියට. එතකොට ඉතින් අනිත් මිනිස්සු ගැන... [More]
වෙසෙස්| දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!

6-Mins

(සරද සමරසිංහ) ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා විශේෂඥයෙකු වන යුවෙල් නෝව් හරාරි (Yuval Noah Harari) විසින් රචිත Homo Deus නොහොත් 'මීළඟ හතළිස් වසරේ... [More]
කතා-බස්| "පියවරු සහ පුත්තු"- සුමති සිවමෝහන් සමග කතාබහක්

8-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) මේ වසරේ මාර්තු මාසයේ දී ඉන්දියාවේ හයිද්‍රාබාද්හි පැවති ඉන්දියානු ලෝක සිනමා උලෙළේ දී හොඳ ම චිත්‍රපටයට හිමි ජූරි සම්මානය දිනා... [More]
කතන්දර| "අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

42-Secs

"අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ 'Playtime' ඉන්දියානු ළමා කතන්දරයේ... [More]
පරිවර්තන| මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ

59-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | චින්තා පවිත්‍රානි) මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ
පබළු ඇගේ දෙතොලේ රතට වඩා බොහෝ රතු පාටයි
හිම සුදු වී නම් ඇගේ පියයුරු අවපැහැ මන්ද?

කෙස් වයර් වී නම් ඇගේ හිසේ කළු වයර් වැවේ
මා රෝස, රතු හා සුදු පෑ රෝස මල් දැක තිබේ,... [More]
කවි| සටහන්ය; සුන්දර ගමක; මළගෙයක...

11-Secs

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) සුදු රැළි පාලම්ය මග
කිඳුරා නිදිය සාලයෙහි

විඩාබර වූ ඉකියකි
අම්මෙකි
ආදරේ බර ඉල්ලාගෙන... [More]
කවි| ගරු අධිකරණයෙන් අවසරයි..!

46-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) අත තබා දිවුරන්න පුළුවන් ස්වාමිනි බොරු නෙවෙයි කියලා
මැරෙන්නට හිත හදාගෙන මම රේල් පාරෙත් ලැගන් ඉඳලා
කෝච්චිය දුර ඈත එනකොට තාත්තගේ බොන බෙහෙත් මැවිලා
කරන්නම වෙන දෙයක් නැති තැන ගියේ එතනට අම්මපල්ලා

පහන් කොච්චර එළිය දුන්නත් කැඩුන පසු කුණු ගොඩට හින්දා... [More]
වෙසෙස්| සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!

2-Mins

(සදර්ශී කුසුම්වර්ෂා රණසිංහ) සමහර ගැහැණු- පිරිමි ජීවිතයේ බොහෝ මධුර දෑ සඟවාගෙන ඇවිදින පොත් බඳු ය. නැත්නම් තාලයක් ඇති කවි බඳු ය. හුදෙක් මනුස්ස... [More]
අදහස්| කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) අපේ රටේ මාධ්‍ය සංස්කෘතිය පවතින්නේ කුණු වී දුඟඳ හමන තත්ත්වයක බව අමුතුවෙන් පැවසිය යුතු නැත. එය අපේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතිය... [More]
අදහස්| දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!

16-Mins

(ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි) කාල් මාක්ස්ගේ 200 වෙනි උපන්දිනය කොළඔ මහවැලි කේන්ද්‍රයේදී පසුගිය 11 වෙනි දින සමරනු ලැබුවේ කාල් මාක්ස්ගේ ප්‍රාග්ධනය කෘතියේ 3 වෙනි... [More]
Cine| ස්ත්‍රී සිත් පෙන්වන වෛෂ්ණාවී පිළිබඳ පසු විපරමක්

13-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) මෙම ලිපිය ආචාර්ය ලෙස්ටර් ජේම්ස් පීරිස්ගේ අදහස පරිදි සුමිත්‍රා පීරිස් විසින් නිෂ්පාදනය කරන්නට යෙදී, මෑතකදි තිරගත වූ වෛෂ්ණාවී සිනමාපටය සම්බන්ධයෙනි.... [More]
Cine| Gifted Hands: The Ben Carson Story- මිනිස් බව නිර්මාණය කළ හැක්කේ මිනිසුන්ටම පමණි!

4-Mins

(වජිර කාන්ත උබේසිංහ) මල් පිපෙන එකයි මිනිස්සු හැදෙන එකයි වෙනස්. මොකද මල් කොච්චර ලස්සන වුනත් මල් පුබුදුවන්න අවශ්‍ය ජලයයි, සුර්යාලෝකයයි විතරයි. මේවා කොපමණ... [More]
කවි| සර්ධාවෙන් ලියන වග නම්

36-Secs

(අමිල නන්දසිරි) අපි පුතේ දුර ඈත වන්නි හත් පත්තුවේ
පාන්දර බස් එකෙන් පෝලිමට එක්වුනේ
වැඳ පුරුදු මුදු මීට පෙරත් මුතියංගනේ
බුදුන් වැඩි බිම බුදුන් දකින්නට පෝලිමේ

අස්වැන්න කැපෙන මහ ගමට එන ලොරි කඩේ... [More]
කවි| යෞවනය!

25-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) යෞවනය! ඇති තරම් හිනහා වී ඔබ ඉන්න
මැදිවිය බර වැඩී කෙනෙකුට
දරන්නට බෑ ඒ තනියම
දහක් අතරෙත් තනි වියහැකි බැවිනි.

පාට තවරා ගත්තු ගහකොළ... [More]
සිත්තර| "දූපතෙන් එහා කලාව ගැන අවදියෙන් ඉන්න වෙනවා!"- ප්‍රගීත් රත්නායක

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) චිත්‍රයක් යනු නිහඬ කවියක් යැයි කියනු ලැබේ. එනයින් ගෙන බලන කල ප්‍රගීත් රත්නායක යනු කැන්වසය මත, අපේ පරපුරේ නිහඬ කවි... [More]
කතන්දර| "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි"- සෝවියට් ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

14-Secs

මෙන්න තවත් ලස්සන සෝවියට් රුසියානු කතන්දරයක් [පොඩිත්තන්ට කාටූන්] වී. සුතේයෙව් ලියා සිත්තම් කළ "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි" ළමා කතන්දරයේ සිංහල... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook