Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ජෙයපාලන් නම් වන පාලම් තනන්නා....!!
බූන්දි, 22:04:19
ජෙයපාලන් නම් කවියා ‘නිදහස්’ ලංකාවේ ‘පිබිදෙන’ උතුරේ දී අත්අඩංගුවට පත්විය.

නිදහස් ලංකාව සහ පිබිදෙන උතුර

ඔබ නිදහස යයි කියන්නේ කවර තත්ත්වයකට ද? ඔබට ජීවත් වීමට බල කරනු ලැබ ඇත්තේ වැසිකිළි, වතුර , නිවාස සහ නිසි ආහාර යන කිසිදු මූලික පහසුකමක් නැතිව නම්, ඔබේ දරුවන් පාසල් කරා යාමට කිලෝ මීටර් ගණනක් පයින් ඇවිද යා යුතු නම්, බාහිරින් එන කවරෙකු ට හෝ ඔබ සමඟ කතා බහ කිරීමට, ඔබට උපකාර කිරීමට මිලිටරි අවසරය හෝ රාජ්‍ය යාන්ත්‍රණයේ අවසර ලබා ගත යුතු නම්, ඔබේම ප්‍රජාවේ මිනිසුන් සමඟ එදිනෙදා ජීවන ගැටළු සඳහා සාමාන්‍ය මිනිසුන් කරන අකාරයට මරණාධාර සමිතියකට හෝ සංවිධානගත වීම සපුරා තහනම් නම්, කොටින් ම මිය ගිය ඔබේ ඥාතීන් සැමරීම සැලකෙන්නේ අපරාධයක් ලෙස නම් ඔබ එය හඳුන්වන්නේ සමෘද්ධිමත් ආශ්චර්යයේ දේශයක් ලෙසද? නො එසේ නම් හිරගෙයක් ලෙසද?

කරුණාකර වරදවා වටහා නො ගන්න. මේ විස්තරය නාසි ජර්මනිය පිළිබඳ ඉතිහාස පොතකින් උපුටා ගැනෙන්නක් හෝ තලෙයිබානුවන් විසින් පීඩනයට පත් කරන ලද ඇෆ්ඝනිස්තාය පිළිබඳ විස්තරයක් නොවේ. මේ සාමය ස්ථාපිත කළා යැයි කියන ආශ්චර්යවත් ශ්‍රී ලංකාවේ උතුරේ සහ නැගෙනහිර වැසියන් වසන හැටිය. ඔබ මඩකලපුවට ගිය ද කිළිනොච්චියට ගිය ද ත්‍රිකුණාමලයට ගිය ද අලංකාර ලෙස තැනූ ගොඩනැගිලි සහ ඉද්ද ගැසූ A-9, A-6, A -15 මාවත්වලින් ඔබ්බට පාර පැන මීටර් කිහිපයක් යන විට ඔබට හමුවන්නේ එබඳු එළිමහන් සිරකඳවුරු ය. යුද්ධය විසින් හරකබාන, එළුවන්, උපන් ගේ දොර පමණක් නොව පවුලේ නෑසියන් දරුවන් මාපියන් අහිමි වූ ජීවිත ය. කවදාක හෝ රාජ්‍ය නොවන සංවිධානයකින් පැමිණ එළුවෙක්, බයිසිකලයක්, පාසල් පොත් බෑගයක්, ඔරුවක් නැතිනම් රුපියල් දහදාහක ණයක් දී දුගී කමින් මුදවන තෙක් බලා හිඳින දිළින්ඳන් ය. කුලී වැඩ කර නැතහොත් මා දැල් ඇද, අඳ කුඹුරු කොටා උපයන මුදලින් වැඩි හරිය කසිප්පු බී ඉවර කරන සැමියන් නිසා විඳවන ගැහැණු ය. පයට සෙරප්පුවත් නැතිව බස් නොයන පාරේ සැතපුම් ගණන් අවු කූටකේ පාසලට බඩගින්නේ ඇවිදින නිදහස් ලංකාවේ දරුවන් ය.

එහිදී ඔබට තවත් බොහෝ දේ හමුවේ. තම වර්ගයා තුවක්කු බඳෙන් මිරිකා බලය රැකගනු වස් දඩ බල්ලන් මුදා හරින ලද දෙමළ මැර දේශපාලඥයන් කයිට්ස් වැනි දූපත්වලදී ඔබට හමුවේ. මේ වාසනාවන්ත වැසියන් මසකට රුපියල් දෙදහස් පන්සියයක ආදායමකින් සියලු අවශ්‍යතා ඉටු කරගෙන ආශ්චර්යය විඳිමින් සැනසීමෙන් වසන බව සහ තමන්ට අදාළ කිසිදු වසමක ළමා අපචාර, කාන්තා හිංසනය හෝ මානව හිමිකම් කඩකිරීම් සිදු නොවන බවත් එනිසාම අවම වශයෙන් ළමා ආරක්ෂණ කමිටු පවා මේ සමෘද්ධිමත් පොළවට අනවශ්‍ය බවත් දැඩිව විශ්වාස කරන දිසාපතිවරුන් මඩකලපුවේ දී ඔබට හමුවනු ඇති අතර පාරවල් තැනී මුර කපොළු අඩු වීම නිසා තමන් නිදහස් බව කියමින් පිටස්තරයින් ඉදිරිපිට ඇත්තට (හෝ බොරුවට?) සැනසුම් සුසුම් හෙළන ‘ඇතැම්' මධ්‍යම පාංතික දෙමළ හිතවතුන් ද ඔබට ත්‍රිකුණාමලයේ දී හෝ ඕනෑම තැනකදී හමුවනු ඇත.

ජෙයපාලන්! ඔහු එන්නේ එබඳු ලංකාවක ට ය. එබඳු උතුරකට ය. වසර බොහෝ ගණනකට පසු පැමිණි සිය මිතුරා සහ නෑයා සමඟ කතා බහ කරන්නට, තම සගයා ගේ අදහස් බෙදාගන්නට උතුරේ මාධ්‍යවලට අවැසි විනි නම් එය ඉහත සඳහන් කළ, පරසක්වලේ ගසා ස්ථාපිත කරන ලද ‘සාමය' මුලිනුපුටා දමන භයංකර ත්‍රස්තවාදී ක්‍රියාවක් බවට වර නැඟෙන මිලිටරි සක්වලකට ය.

ජෙයපාලන්...! ඔහු කවුද?

රිවිර පුවත් පතේ වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘අත්අඩංගුවට පත් ඉන්දීය නළුවෙකු' වන අතර ලංකා සී නිවුස් වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘ඉන්දීය ද්‍රවිඩ සිනමා කලා කරුවෙකි’. ඇතැම් මාධ්‍යවලට අනුව ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකි’.

සත්‍යය නම් ඔහු ලංකාවේ දෙමළ සහ සිංහල සාහිත්‍ය ලෝකයේ ද ආදරයට මෙන්ම ගෞරවයට ද පාත්‍ර වූ ආදරණීය කවියා බව ය. යාපනයෙහි උඩුවිල් නම් කුඩා ගම්මානයෙහි ඉපිද යාපනය විශ්ව විද්‍යාලයෙන් අධ්‍යාපනය හදාරා ග්‍රන්ථ 12 ක් පමණ පළකොට සම්මානනීය වූ කවියෙකු බවය. උතුරෙහි ඩෙල්ෆ් වෙරළත හිඳගෙන දකුණේ ශ්‍රී පාදය ගැන ද 71 සහෝදරවරුන් ට ද කවි ලියන්නට තරම් හදවතක් තිබූ කවියෙකු බවය.

“.......යෝධයා
යම් දිනෙක
ශ්‍රී පාද කඳු යාය සසලවා
ඉන්දියන් සාගරේ අගාධෙක
සැඟව යනු නිසැකමය
එසඳ මෙහි මිනිස්කම අවදි වී
සියලු අත්වල පැළඳි යදම්වැල පුපුරාවි
මල් උයන්වල රැඳුණු සොඳුරු බව හා සමඟ
තටු ගසා පියාඹන සියොත් කැළ සේම
හැමගේම ජීවිතය
නිදහසේ පියාපත් ලබනු ඇත.”


යෝධයෙකු ඇද වැටුණු කඳුයාය ( 1982) | වී.අයි.එස්. ජෙයපාලන්
පරිවර්තනය : නිලාර් එන්. කාසිම්
[සහෝදර පියාපත් | 2006]

ඔහු ලේඛනයට පිවිසෙන්නේ 70 දශකයේ විශ්ව විද්‍යාල සිසුවෙකු ලෙසය. 1986 දී ඔහු රටින් පිටව යන්නේ යුද්ධයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙසය. 1988 පටන් නෝර්වේ හි රැකවරණය ලද ඔහු දැන් නෝර්වේ පුරවැසිභාවය ලබා එහි ජීවත් වෙයි. ඔහුගේ කාව්‍ය සහ කෙටි නවකථා ඉංග්‍රීසි, සිංහල සහ නෝර්වීජියානු භාෂාවන්ට පරිවර්තනය වී ඇති අතර තමිල්නාඩුවේ බොහෝ විශ්ව විද්‍යාල සහ පාසල්වල පෙළ පොත් ලෙස පරිහරණය වේ. දකුණු ඉන්දියානු සිනමාවට ද සම්බන්ධ ඔහු සිය රංගනය වෙනුවෙන් ද සම්මානයට පාත්‍ර වී ඇත.

ජෙයපාලන් මෙම මස නම වැනිදා සිය මව් බිමට පැමිණෙන්නේ සත් වසකට පසුවය. ඔහුගේ මාධ්‍ය සගයින් සහ මිතුරන් මාධ්‍ය හමුවක් පවත්වා පිළිගන්නේ දශක ගණනාවක් තිස්සේ උතුරේ සිය නෑයින් උදෙසා මෙන්ම උතුරු දකුණු කවුරුත් එකම පොළවක ජීවත්වන සිහිනය පෑනෙන් දුටු මිතුරා පිළිගන්නට ය. මාන්කුලම් හි දී ඔහු අත් අඩංගුවට ගැනෙන්නේ ඒ හමුවෙන් පසු අවමඟුලට පවා සහභාගී විය නොහැකි වූ සිය මව ගේ සොහොන වෙත පළමු වරට යන ගමනේ දී ය.

ආගමන විගමන නීති කැඩූ බවට චෝදනා කරමින් බුද්ධි අංශය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන වවුනියාවෙන් කොළඹට රැගෙන ආ ඔහු, ආගමන විගමන ඒකකයට භාර දෙනු ලදුව, දැනට මිරිහානේ රඳවා තබා ගෙන සිටින බවට වාර්තා වී තිබෙයි.

උන්ගේ නීතිය සහ උන්ගේ සාමය!

ශ්‍රී ලංකා පොලිසියේ මාධ්‍ය ප්‍රකාශකයා මාධ්‍යයට ප්‍රකාශ කර සිටියේ ‘ඔහු ආගමන විගමන නීති උල්ලංඝනය කරමින් රටේ සාමය බිඳ වැටෙන සේ කටයුතු කරමින් සිටි බව' යි.

බිඳවැටෙන්නට යමක් තිබිය යුතුය. ලංකාවේ සාමය නමින් ඔවුන් හඳුන්වන්නේ දකුණේ අප අත්විඳින්නා වූ හුස්ම හිරකරවන ජීවිතය ද නො එසේනම් උතුරේ සහෝදර මිනිසුන් ගෙවන්නා වූ සිපිරි ජීවිතය ද යන්න පළමුව බේරා ගත යුතුය. නොඑසේ නම් ජනාධිපතිවරයා අන්තිම හැඟීම්බරව චෝගම්හි දී පරසක්වල ගසමින් තිබෙනවායයි කී, එමෙන්ම, අයි ටී එන් එකෙන් සහ සිළුමිණෙන් මෙන්ම බොහෝ පෞද්ගලික මාධ්‍ය විසින් ද පැවැත්ම තකා මතුරන ආශ්චර්යය ඇත්තටම තිබෙන්නේ කොහේදැයි සොයා ගත යුතුය. ලංකාවේ රජය උතුරේ තිබෙනවායයි කියන-නැතහොත් මුළු රටේම තිබෙනවායයි කියන මේ ‘සාමය' යනු අතුරුදන් කිරීම් , පළවා හැරීම් , මිනිමැරුම්, වංචා, කොමිස් , දූෂණ සහ මැරකම්වලට කියන තවත් නමක් දැයි පසිඳ ගත යුතුය.

දකුණේ රජය සහ එයට හවුල් වූ සියලු පාර්ශවයන් විසින් එක් ජනවර්ගයක් අධිනිශ්චයකරමින් අනෙක් ජනවර්ගය සමූලඝාතනය කොට සදාකාලික නිරයකට පිරිහෙළා තිබේ. උතුරේ ඒ කටුක යථාර්ථයේ හෘද සාක්ෂිය දකුණේ මෙන්ම කාපට් පාරවල් අතුරා උස් ගොඩනැගිලි තනා නිහඬ කළ හැකියයි රජය විශ්වාස කරයි. ඒ විශ්වාසය හෙළවෙන ඕනෑම දෙයක්, එනම් දකුණේ ගැටළු ගැන කතා කිරීම මෙන්ම උතුරේ මිනිසුන් එක් රැස්වීම ද රෙජීමයේ ‘සාමය' නැති කරන්නක් වී ඇත්තේ එබැවිනි.

ඔවුන්ගේ ඒ විශ්වාසය කවියකින් පවා සෙලවෙන සුළු ය. කවියෙකුට පවා බියවන සුළු ය. එහෙත් කවියෙකු සතු අවියෙහි බලය ඔවුන්ගේ ඒ බිය ම ය.

ලංකා රජයේ කබරගොයා තලගොයා කරගැනීමේ නීති ප්‍රතිපත්ති යනු අපට අලුත් දේවල් නොවේ. දුමින්ද සිල්වා ත් යහතින් දේශපාලනය කරන රටක, කේ පී ට නඩු නැති රටක, ස්ත්‍රී දූෂක ප්‍රාදේශීය නායකයින් ඇප පිට තවත් ගැහැණුන් දූෂණය කරන රටක කවියන්ට සූරියා පායන්න හැටියක් නැත. ‘දමිළ කවියේ ශ්‍රී ලාංකික සලකුණ - ජෙයපාලන්' ලියමින් සහ ‘සහෝදර පියාපත්' නමින් ජෙයපාලන් ඇතුළු දෙමළ කවියන් ගේ කවි දෙමළ බසින් සිහල බසට පරිවර්තනය කළ නිලාර් එන්. කාසිම් නම් එවකට ජෙයපාලන් ගේ මිතුරා අද ඔහු ගැන වන්නි පෝස්ට් වෙබ් අඩවියට ලබා දී තිබුණේ මෙවැනි අද්භූත ලෙස ‘මධ්‍යස්ථ' ප්‍රකාශයකි.

"ඇත්තටම ජෙයපාලන්ගෙ මේ සිදුවීම සම්බන්ධව මං මේ මොහොතෙ දැනුවත් නැහැ. අනෙක් අතට රාජ්‍ය සේවකයෙක් වීම නිසාම මට මේ ගැන කතා කරන්න වෙන්නෙ යම් සීමාවක ඉඳලයි. සාමාන්‍යයෙන් යම් නිර්මාණකරුවෙක් වෙත සහ කලාව වෙත එල්ල වෙන වාරණයට විරුද්ධයි කියන මතයේ මං ඉන්නවා. විශේෂයෙන් ජෙයපාලන් කියන කවියා ගැන මා තුළ ගෞරවයක් සහ ඔහුගේ භාෂාව,යෙදීම් සිංහල සමාජය පිළිබඳව පුළුල් තැනක තියෙනවා… මෙම සිදුවීම තවමත් නොදන්නා නිසා මට ඒ ගැන සංයුක්තව කතා කරන්න බැහැ."

රාජ්‍ය මාධ්‍ය තුළ රෙජීමය විසි කරන කටු ලෙවකන තත්ත්වයට ඇද වැටී පැවැත්ම උදෙසා සියතින් නියපොතු ගලවා ගත් නිලාර්ලා ට එසේ වූ පමණින්, ලංකාවේ මාධ්‍යවලට සහ පොලිසියට ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකු’ වූ පමණින් අන්තර්ජාතික ප්‍රජාවට හෝ ඔහුට ආදරය කරන මිනිසුන්ට ඔහු එසේ වන්නේ නැත.

ජෙයපාලන් කොන්දේසි විරහිතව නිදහස් කළ යුතුය!

හෘද සාක්ෂියක් ඇති මිනිසුන් පෙළ ගැසිය යුත්තේ ඒ වෙනුවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- VIS Jeyapalan, Violating Immigration Rules, Sri Lankan Government, Police Spokesman of Sri Lanka, Nilar N. Cassim, Tamil Poet, Sri Lankan Civil War, Sahodara Piyapath, Mahinda Rajapakse, Jaffna, Uduvil, Delft Islands, 71 Riots in Sri Lanka
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
ආලෝක රණසිංහගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
මැරයිනි, ජයතිලක බණ්ඩාර නම් ජනතාවාදී අරගලකරුවාට අත නොතබනු!
අදහස්
පෙම්ලොවදී දුටු ඔහුමද මේ- ඔහුටද මා අන්ධ වුණේ? | Killing Fields වැලිවේරිය
කරන්ට්ස්
නිදහස ලැබුණා මල්ලි, නිදහස ලැබුණා
අදහස්
රිසානා
අදහස්
ඔපරේෂන් ජොගිං පාත්
තවත් අදහස් බූන්දි
අලුත් මිදියුෂ අලුත් බඳුනෙක
ඉස්ලාම් හොල්මන් අවතාර ගැන කවදාවත් අසා තිබෙනවාද?
ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 4
ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 3
ගාමිණි වියන්ගොඩගේ සයිටම් ජපමාලයට පිළිතුරක්- 2
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
එලී වියෙසෙල් කියයි.
ඇතැම් විට අයුක්තියට එරෙහිව නැගී සිටීමට තරම් බලයක් අප සතුව නොතිබිය හැකිය. එහෙත් එම මොහොතේ ඊට විරෝධතාව දක්වන්නට අප අසමත් වන්නේ නම් කෙදිනකවත් ඒ සඳහා... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
රංග| මහගම සේකරගේ නාට්‍ය සාහිත්‍යය සහ ජීවන දෘෂ්ටිය

9-Mins

(ජෝන් දිනේෂ්) මහගම සේකර (1929-1976)

"1929 අප්‍රේල් 07 වැනිදා සියනෑ කෝරළයේ කිරිඳිවැල රදාවානේදී ජන්මලාභය ලැබූ මහගමසේකර මූලික අධ්‍යාපනය ලැබුයේ ගමේ පාසලෙනි. ළමා... [More]
කවි| "මිරැන්ඩා...... මම යන්නම්"

20-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) මිරැන්ඩා......... මම යන්නම්*
යනු මිස තවදුරටත් මෙහි
රැඳීමක් නොමැත මට
එහෙයින් මම යන්නම්

අප තැනූ ආදර දෙවොලට... [More]
ඔත්තු| උපුල් සේනාධීරිගේ කවි මග විමසීමක්- සැප්. 23

7-Secs

2017, සැප්තැම්බර් 23 සෙනසුරාදා, උදේ 9:00 සිට දහවල් 12:00 දක්වා, කොළඹ මහජන පුස්තකාලයේ, පළමුවන මහලේ... [More]
වෙසෙස්| භූතයෙක්, යකැදුරෙක් සහ සත්‍ය කතාවක්

6-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) ගුප්ත විශ්වාස සෑම සමාජයකම අඩුවැඩි වශයෙන් දක්නට ලැබේ. ඇතැම් සමාජයන් හි ඒවා සංස්කෘතිකාංග ලෙස ද ඉදිරිපත්ව ඇත. අතීත ශ්‍රී ලාංකීය... [More]
කවි| මැටි බඳුන්

30-Secs

(ජනක මහබෙල්ලන) පෙලින් පෙලට
මැටි බඳුන් රැසක්
තබා තිබුනු
ඒ මහලු කුඹලගෙ
සාප්පුව ඉදිරිපිට
එක් සුන්දර සවසක... [More]
වෙසෙස්| තෝල්ස්තෝයි අදට වලංගු ද?

12-Mins

(චින්තක රණසිංහ) අද අපි මේ ගෙනියන තෝල්ස්තෝයි පිළිබඳ සාකච්ඡාව මේ වගේ වාතාවරණයක් රටේ තියන තත්ත්වයකදි වුණත් තිබීම අතිශය වැදගත්. ලංකාවෙ පහුගිය අවුරුදු... [More]
Cine| බස්‌සා තටු සලන ගොම්මනේ නැටීම- ධර්මසේන පතිරාජගේ 'ස්‌වරූප' ගැන විචාරයක්‌

4-Mins

(සිවමෝහන් සුමති | එරික් ඉලයප්ආරච්චි) ග්‍රෙගරි සැම්සන් තව ස්‌වල්ප වේලාවකින් ළඟාවනු ඇති තානායම දෙස බලයි. යටත් විජිත භාෂාවෙන් එය කඳුරට නැවතුම්පළක්‌ (hill station) බව කිව... [More]
රත්තරං ටික| පළතුරු සහ චාරිත්‍රය

1-Mins

(පාවුලෝ කොයියෝ | සංජය නිල්රුවන් ගුණසේකර) ගිනියම් වූ කතරෙහි පලවැල සොයා ගැනීම ඉතා අසීරු කටයුත්තකි. ඒ බැව් දත් දෙවියන් දිනක් තම... [More]

Warning: Division by zero in /home/boondilk/public_html/article.php on line 1198
රහක් ඇති Music| ආල වඩන සුවඳ සබන්

අමරසිරි පීරිස්
ප්‍රේමසිරි කේමදාස
රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ
[Play]
අදහස්| අලුත් මිදියුෂ අලුත් බඳුනෙක

6-Mins

(අජිත් හැඩ්ලි පෙරේරා) අප අසල්වැසි ඉන්දියාව නොබෝ දා අලුත් ජනාධිපතිවරයකු තෝරා ගත්තේ ය. ඉන්දියාවේ බොහෝ දෙනා තවමත් දලිත්වරුන් පිළිකුල් කරති. ඔවුන්ගේ ඇඟේ වැදුනු... [More]
ඔත්තු| කවි පොත් සල්පිල මෙවරත්

45-Secs

2017 කොළඹ ජාත්‍යන්තර පොත් ප්‍රදර්ශනයට සමගාමීව, පොත් ප්‍රකාශකයන්ගේ සංගමයේ පූර්ණ අනුග්‍රහයෙන් පැවැත්වෙන 'කවි පොත් සල්පිල',... [More]
වෙසෙස්| දහමට බියෙන් සයුරට පනින මියන්මාර රොහින්ගානුවෝ

5-Mins

(මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) ලොව වඩාත්ම හිංසනයට පත්වන ජන වර්ගයක් ලෙස ලැයිස්තුගත වන (එක්සත් ජාතීන්ගේ සංවිධාන වාර්තාව, 2013) මියන්මාර‍යේ රොහින්ගා මුස්ලිම් ජනයා දස දහස්... [More]
කවි| පෙම් යුවළ

27-Secs

(මහගම සේකර) 'ඉසුරු මුනියෙහි පෙතැලි ගලක
ඒ ආලයෙ ලීලය පෑ
විස්මිත ගල් වඩුවාණෙනි'
අමරණීය වේ ඔබගේ නාමේ
කියනු මැනවි මට
මූර්තියට ඔබ මේ ලෙස නැඟුවේ... [More]
ඔත්තු| බූමරංගය ඔබේ ඇස් දෙක- සැප්. 07

9-Secs

කාංචනා අමිලානිගේ දෙවැනි කාව්‍ය සංග්‍රහය "බූමරංගය ඔබේ ඇස් දෙක", 2017, සැප්තැම්බර් 07 වැනිදා, සවස 4:00ට,... [More]
කතන්දර| "හාවයි ඉබ්බයි දැන් හරි යාලුයි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

28-Secs

වෙන්කට්‍රාමන ගොව්ඩා ලියූ පද්මනාබ් සිත්තම් කළ, "The Hare & the Tortoise (Again!)" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of... [More]
කවි| An Attacked Mosque alias Sutta Palli

40-Secs

(ෆතීක් අබූබකර්) Poem embeds the same boy
twenty sixth time
into the memory of an attacked mosque
where thousand eyes of misery
are wide-opened scars... [More]
Cine| "මේ රට මගෙ නෙවෙයි; මගෙ අම්මගෙත් නෙවෙයි" සමඟ "28" කියවීම

8-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) මෙය 28 සිනමාපටය ගැන බරපතල න්‍යායික විචාරයක් නොවෙන්න පුළුවං. දවසින් දවස මතු කරගන්නවා වෙනුවට සංස්කෘතික සළුපිලි අන්දලා යට කරන්න හදන... [More]
කතන්දර| "කළු කිටියා හරි නරකයි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

27-Secs

අනුෂ්කා රවිශංකර් පොඩිත්තන් වෙනුවෙන් රචනා කළ, ප්‍රියා කුරියාන් සිත්තම් කළ, "It's All the Cat's Fault!" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook