Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ජෙයපාලන් නම් වන පාලම් තනන්නා....!!
බූන්දි, 22:04:19
ජෙයපාලන් නම් කවියා ‘නිදහස්’ ලංකාවේ ‘පිබිදෙන’ උතුරේ දී අත්අඩංගුවට පත්විය.

නිදහස් ලංකාව සහ පිබිදෙන උතුර

ඔබ නිදහස යයි කියන්නේ කවර තත්ත්වයකට ද? ඔබට ජීවත් වීමට බල කරනු ලැබ ඇත්තේ වැසිකිළි, වතුර , නිවාස සහ නිසි ආහාර යන කිසිදු මූලික පහසුකමක් නැතිව නම්, ඔබේ දරුවන් පාසල් කරා යාමට කිලෝ මීටර් ගණනක් පයින් ඇවිද යා යුතු නම්, බාහිරින් එන කවරෙකු ට හෝ ඔබ සමඟ කතා බහ කිරීමට, ඔබට උපකාර කිරීමට මිලිටරි අවසරය හෝ රාජ්‍ය යාන්ත්‍රණයේ අවසර ලබා ගත යුතු නම්, ඔබේම ප්‍රජාවේ මිනිසුන් සමඟ එදිනෙදා ජීවන ගැටළු සඳහා සාමාන්‍ය මිනිසුන් කරන අකාරයට මරණාධාර සමිතියකට හෝ සංවිධානගත වීම සපුරා තහනම් නම්, කොටින් ම මිය ගිය ඔබේ ඥාතීන් සැමරීම සැලකෙන්නේ අපරාධයක් ලෙස නම් ඔබ එය හඳුන්වන්නේ සමෘද්ධිමත් ආශ්චර්යයේ දේශයක් ලෙසද? නො එසේ නම් හිරගෙයක් ලෙසද?

කරුණාකර වරදවා වටහා නො ගන්න. මේ විස්තරය නාසි ජර්මනිය පිළිබඳ ඉතිහාස පොතකින් උපුටා ගැනෙන්නක් හෝ තලෙයිබානුවන් විසින් පීඩනයට පත් කරන ලද ඇෆ්ඝනිස්තාය පිළිබඳ විස්තරයක් නොවේ. මේ සාමය ස්ථාපිත කළා යැයි කියන ආශ්චර්යවත් ශ්‍රී ලංකාවේ උතුරේ සහ නැගෙනහිර වැසියන් වසන හැටිය. ඔබ මඩකලපුවට ගිය ද කිළිනොච්චියට ගිය ද ත්‍රිකුණාමලයට ගිය ද අලංකාර ලෙස තැනූ ගොඩනැගිලි සහ ඉද්ද ගැසූ A-9, A-6, A -15 මාවත්වලින් ඔබ්බට පාර පැන මීටර් කිහිපයක් යන විට ඔබට හමුවන්නේ එබඳු එළිමහන් සිරකඳවුරු ය. යුද්ධය විසින් හරකබාන, එළුවන්, උපන් ගේ දොර පමණක් නොව පවුලේ නෑසියන් දරුවන් මාපියන් අහිමි වූ ජීවිත ය. කවදාක හෝ රාජ්‍ය නොවන සංවිධානයකින් පැමිණ එළුවෙක්, බයිසිකලයක්, පාසල් පොත් බෑගයක්, ඔරුවක් නැතිනම් රුපියල් දහදාහක ණයක් දී දුගී කමින් මුදවන තෙක් බලා හිඳින දිළින්ඳන් ය. කුලී වැඩ කර නැතහොත් මා දැල් ඇද, අඳ කුඹුරු කොටා උපයන මුදලින් වැඩි හරිය කසිප්පු බී ඉවර කරන සැමියන් නිසා විඳවන ගැහැණු ය. පයට සෙරප්පුවත් නැතිව බස් නොයන පාරේ සැතපුම් ගණන් අවු කූටකේ පාසලට බඩගින්නේ ඇවිදින නිදහස් ලංකාවේ දරුවන් ය.

එහිදී ඔබට තවත් බොහෝ දේ හමුවේ. තම වර්ගයා තුවක්කු බඳෙන් මිරිකා බලය රැකගනු වස් දඩ බල්ලන් මුදා හරින ලද දෙමළ මැර දේශපාලඥයන් කයිට්ස් වැනි දූපත්වලදී ඔබට හමුවේ. මේ වාසනාවන්ත වැසියන් මසකට රුපියල් දෙදහස් පන්සියයක ආදායමකින් සියලු අවශ්‍යතා ඉටු කරගෙන ආශ්චර්යය විඳිමින් සැනසීමෙන් වසන බව සහ තමන්ට අදාළ කිසිදු වසමක ළමා අපචාර, කාන්තා හිංසනය හෝ මානව හිමිකම් කඩකිරීම් සිදු නොවන බවත් එනිසාම අවම වශයෙන් ළමා ආරක්ෂණ කමිටු පවා මේ සමෘද්ධිමත් පොළවට අනවශ්‍ය බවත් දැඩිව විශ්වාස කරන දිසාපතිවරුන් මඩකලපුවේ දී ඔබට හමුවනු ඇති අතර පාරවල් තැනී මුර කපොළු අඩු වීම නිසා තමන් නිදහස් බව කියමින් පිටස්තරයින් ඉදිරිපිට ඇත්තට (හෝ බොරුවට?) සැනසුම් සුසුම් හෙළන ‘ඇතැම්' මධ්‍යම පාංතික දෙමළ හිතවතුන් ද ඔබට ත්‍රිකුණාමලයේ දී හෝ ඕනෑම තැනකදී හමුවනු ඇත.

ජෙයපාලන්! ඔහු එන්නේ එබඳු ලංකාවක ට ය. එබඳු උතුරකට ය. වසර බොහෝ ගණනකට පසු පැමිණි සිය මිතුරා සහ නෑයා සමඟ කතා බහ කරන්නට, තම සගයා ගේ අදහස් බෙදාගන්නට උතුරේ මාධ්‍යවලට අවැසි විනි නම් එය ඉහත සඳහන් කළ, පරසක්වලේ ගසා ස්ථාපිත කරන ලද ‘සාමය' මුලිනුපුටා දමන භයංකර ත්‍රස්තවාදී ක්‍රියාවක් බවට වර නැඟෙන මිලිටරි සක්වලකට ය.

ජෙයපාලන්...! ඔහු කවුද?

රිවිර පුවත් පතේ වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘අත්අඩංගුවට පත් ඉන්දීය නළුවෙකු' වන අතර ලංකා සී නිවුස් වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘ඉන්දීය ද්‍රවිඩ සිනමා කලා කරුවෙකි’. ඇතැම් මාධ්‍යවලට අනුව ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකි’.

සත්‍යය නම් ඔහු ලංකාවේ දෙමළ සහ සිංහල සාහිත්‍ය ලෝකයේ ද ආදරයට මෙන්ම ගෞරවයට ද පාත්‍ර වූ ආදරණීය කවියා බව ය. යාපනයෙහි උඩුවිල් නම් කුඩා ගම්මානයෙහි ඉපිද යාපනය විශ්ව විද්‍යාලයෙන් අධ්‍යාපනය හදාරා ග්‍රන්ථ 12 ක් පමණ පළකොට සම්මානනීය වූ කවියෙකු බවය. උතුරෙහි ඩෙල්ෆ් වෙරළත හිඳගෙන දකුණේ ශ්‍රී පාදය ගැන ද 71 සහෝදරවරුන් ට ද කවි ලියන්නට තරම් හදවතක් තිබූ කවියෙකු බවය.

“.......යෝධයා
යම් දිනෙක
ශ්‍රී පාද කඳු යාය සසලවා
ඉන්දියන් සාගරේ අගාධෙක
සැඟව යනු නිසැකමය
එසඳ මෙහි මිනිස්කම අවදි වී
සියලු අත්වල පැළඳි යදම්වැල පුපුරාවි
මල් උයන්වල රැඳුණු සොඳුරු බව හා සමඟ
තටු ගසා පියාඹන සියොත් කැළ සේම
හැමගේම ජීවිතය
නිදහසේ පියාපත් ලබනු ඇත.”


යෝධයෙකු ඇද වැටුණු කඳුයාය ( 1982) | වී.අයි.එස්. ජෙයපාලන්
පරිවර්තනය : නිලාර් එන්. කාසිම්
[සහෝදර පියාපත් | 2006]

ඔහු ලේඛනයට පිවිසෙන්නේ 70 දශකයේ විශ්ව විද්‍යාල සිසුවෙකු ලෙසය. 1986 දී ඔහු රටින් පිටව යන්නේ යුද්ධයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙසය. 1988 පටන් නෝර්වේ හි රැකවරණය ලද ඔහු දැන් නෝර්වේ පුරවැසිභාවය ලබා එහි ජීවත් වෙයි. ඔහුගේ කාව්‍ය සහ කෙටි නවකථා ඉංග්‍රීසි, සිංහල සහ නෝර්වීජියානු භාෂාවන්ට පරිවර්තනය වී ඇති අතර තමිල්නාඩුවේ බොහෝ විශ්ව විද්‍යාල සහ පාසල්වල පෙළ පොත් ලෙස පරිහරණය වේ. දකුණු ඉන්දියානු සිනමාවට ද සම්බන්ධ ඔහු සිය රංගනය වෙනුවෙන් ද සම්මානයට පාත්‍ර වී ඇත.

ජෙයපාලන් මෙම මස නම වැනිදා සිය මව් බිමට පැමිණෙන්නේ සත් වසකට පසුවය. ඔහුගේ මාධ්‍ය සගයින් සහ මිතුරන් මාධ්‍ය හමුවක් පවත්වා පිළිගන්නේ දශක ගණනාවක් තිස්සේ උතුරේ සිය නෑයින් උදෙසා මෙන්ම උතුරු දකුණු කවුරුත් එකම පොළවක ජීවත්වන සිහිනය පෑනෙන් දුටු මිතුරා පිළිගන්නට ය. මාන්කුලම් හි දී ඔහු අත් අඩංගුවට ගැනෙන්නේ ඒ හමුවෙන් පසු අවමඟුලට පවා සහභාගී විය නොහැකි වූ සිය මව ගේ සොහොන වෙත පළමු වරට යන ගමනේ දී ය.

ආගමන විගමන නීති කැඩූ බවට චෝදනා කරමින් බුද්ධි අංශය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන වවුනියාවෙන් කොළඹට රැගෙන ආ ඔහු, ආගමන විගමන ඒකකයට භාර දෙනු ලදුව, දැනට මිරිහානේ රඳවා තබා ගෙන සිටින බවට වාර්තා වී තිබෙයි.

උන්ගේ නීතිය සහ උන්ගේ සාමය!

ශ්‍රී ලංකා පොලිසියේ මාධ්‍ය ප්‍රකාශකයා මාධ්‍යයට ප්‍රකාශ කර සිටියේ ‘ඔහු ආගමන විගමන නීති උල්ලංඝනය කරමින් රටේ සාමය බිඳ වැටෙන සේ කටයුතු කරමින් සිටි බව' යි.

බිඳවැටෙන්නට යමක් තිබිය යුතුය. ලංකාවේ සාමය නමින් ඔවුන් හඳුන්වන්නේ දකුණේ අප අත්විඳින්නා වූ හුස්ම හිරකරවන ජීවිතය ද නො එසේනම් උතුරේ සහෝදර මිනිසුන් ගෙවන්නා වූ සිපිරි ජීවිතය ද යන්න පළමුව බේරා ගත යුතුය. නොඑසේ නම් ජනාධිපතිවරයා අන්තිම හැඟීම්බරව චෝගම්හි දී පරසක්වල ගසමින් තිබෙනවායයි කී, එමෙන්ම, අයි ටී එන් එකෙන් සහ සිළුමිණෙන් මෙන්ම බොහෝ පෞද්ගලික මාධ්‍ය විසින් ද පැවැත්ම තකා මතුරන ආශ්චර්යය ඇත්තටම තිබෙන්නේ කොහේදැයි සොයා ගත යුතුය. ලංකාවේ රජය උතුරේ තිබෙනවායයි කියන-නැතහොත් මුළු රටේම තිබෙනවායයි කියන මේ ‘සාමය' යනු අතුරුදන් කිරීම් , පළවා හැරීම් , මිනිමැරුම්, වංචා, කොමිස් , දූෂණ සහ මැරකම්වලට කියන තවත් නමක් දැයි පසිඳ ගත යුතුය.

දකුණේ රජය සහ එයට හවුල් වූ සියලු පාර්ශවයන් විසින් එක් ජනවර්ගයක් අධිනිශ්චයකරමින් අනෙක් ජනවර්ගය සමූලඝාතනය කොට සදාකාලික නිරයකට පිරිහෙළා තිබේ. උතුරේ ඒ කටුක යථාර්ථයේ හෘද සාක්ෂිය දකුණේ මෙන්ම කාපට් පාරවල් අතුරා උස් ගොඩනැගිලි තනා නිහඬ කළ හැකියයි රජය විශ්වාස කරයි. ඒ විශ්වාසය හෙළවෙන ඕනෑම දෙයක්, එනම් දකුණේ ගැටළු ගැන කතා කිරීම මෙන්ම උතුරේ මිනිසුන් එක් රැස්වීම ද රෙජීමයේ ‘සාමය' නැති කරන්නක් වී ඇත්තේ එබැවිනි.

ඔවුන්ගේ ඒ විශ්වාසය කවියකින් පවා සෙලවෙන සුළු ය. කවියෙකුට පවා බියවන සුළු ය. එහෙත් කවියෙකු සතු අවියෙහි බලය ඔවුන්ගේ ඒ බිය ම ය.

ලංකා රජයේ කබරගොයා තලගොයා කරගැනීමේ නීති ප්‍රතිපත්ති යනු අපට අලුත් දේවල් නොවේ. දුමින්ද සිල්වා ත් යහතින් දේශපාලනය කරන රටක, කේ පී ට නඩු නැති රටක, ස්ත්‍රී දූෂක ප්‍රාදේශීය නායකයින් ඇප පිට තවත් ගැහැණුන් දූෂණය කරන රටක කවියන්ට සූරියා පායන්න හැටියක් නැත. ‘දමිළ කවියේ ශ්‍රී ලාංකික සලකුණ - ජෙයපාලන්' ලියමින් සහ ‘සහෝදර පියාපත්' නමින් ජෙයපාලන් ඇතුළු දෙමළ කවියන් ගේ කවි දෙමළ බසින් සිහල බසට පරිවර්තනය කළ නිලාර් එන්. කාසිම් නම් එවකට ජෙයපාලන් ගේ මිතුරා අද ඔහු ගැන වන්නි පෝස්ට් වෙබ් අඩවියට ලබා දී තිබුණේ මෙවැනි අද්භූත ලෙස ‘මධ්‍යස්ථ' ප්‍රකාශයකි.

"ඇත්තටම ජෙයපාලන්ගෙ මේ සිදුවීම සම්බන්ධව මං මේ මොහොතෙ දැනුවත් නැහැ. අනෙක් අතට රාජ්‍ය සේවකයෙක් වීම නිසාම මට මේ ගැන කතා කරන්න වෙන්නෙ යම් සීමාවක ඉඳලයි. සාමාන්‍යයෙන් යම් නිර්මාණකරුවෙක් වෙත සහ කලාව වෙත එල්ල වෙන වාරණයට විරුද්ධයි කියන මතයේ මං ඉන්නවා. විශේෂයෙන් ජෙයපාලන් කියන කවියා ගැන මා තුළ ගෞරවයක් සහ ඔහුගේ භාෂාව,යෙදීම් සිංහල සමාජය පිළිබඳව පුළුල් තැනක තියෙනවා… මෙම සිදුවීම තවමත් නොදන්නා නිසා මට ඒ ගැන සංයුක්තව කතා කරන්න බැහැ."

රාජ්‍ය මාධ්‍ය තුළ රෙජීමය විසි කරන කටු ලෙවකන තත්ත්වයට ඇද වැටී පැවැත්ම උදෙසා සියතින් නියපොතු ගලවා ගත් නිලාර්ලා ට එසේ වූ පමණින්, ලංකාවේ මාධ්‍යවලට සහ පොලිසියට ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකු’ වූ පමණින් අන්තර්ජාතික ප්‍රජාවට හෝ ඔහුට ආදරය කරන මිනිසුන්ට ඔහු එසේ වන්නේ නැත.

ජෙයපාලන් කොන්දේසි විරහිතව නිදහස් කළ යුතුය!

හෘද සාක්ෂියක් ඇති මිනිසුන් පෙළ ගැසිය යුත්තේ ඒ වෙනුවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- VIS Jeyapalan, Violating Immigration Rules, Sri Lankan Government, Police Spokesman of Sri Lanka, Nilar N. Cassim, Tamil Poet, Sri Lankan Civil War, Sahodara Piyapath, Mahinda Rajapakse, Jaffna, Uduvil, Delft Islands, 71 Riots in Sri Lanka
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
ආලෝක රණසිංහගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
මැරයිනි, ජයතිලක බණ්ඩාර නම් ජනතාවාදී අරගලකරුවාට අත නොතබනු!
අදහස්
පෙම්ලොවදී දුටු ඔහුමද මේ- ඔහුටද මා අන්ධ වුණේ? | Killing Fields වැලිවේරිය
කරන්ට්ස්
නිදහස ලැබුණා මල්ලි, නිදහස ලැබුණා
අදහස්
රිසානා
අදහස්
ඔපරේෂන් ජොගිං පාත්
තවත් අදහස් බූන්දි
කතිරකාරයාගේ පෙබරවාරිය- ඔබ ඇවිත් යන්න එන්න!
පහේ ළමයෙක් ජනාධිපති අංකල් සිරිසේනට ලියයි!
අප ඔවුන්ගෙන් වෙනස් විය යුත්තේ කෙලෙසද?
[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- අපේ ලොක්කාගෙං පුටිංට සැරම සැර ලියුමක්
[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- රට කොරන මහත්තුරු- පතති කිරි උතුරනා අවුරුදු!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
කාල් මාක්ස් ලියයි.
දර්ශනය ඉල්ලා සිටින්නේ සත්‍යය මිස සත්‍ය වශයෙන් අදහස් වන දෙය නොවේ. එය ඉල්ලා සිටින්නේ මුළු මහත් මනුෂ්‍ය වර්ගයාට ම සත්‍ය දේ මිස ඇතැම් ජනතාවකට සත්‍ය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| කතිරකාරයාගේ පෙබරවාරිය- ඔබ ඇවිත් යන්න එන්න!

5-Mins

(නැදිමාලේ Miniහෙක්) මැතිවරණය එන්නේ එල්ලය බලා ජනතාවගේ බඩටය. කතිරය යන්නේ දේශපානඥයාගේ සාක්කුවටය. කතිරයෙන් ගොඩ ගිය පසු ආණ්ඩුව, සභාව හෝ දේශපාලනඥයාට කතිරයත් කතිරකාරයාත්... [More]
ඔත්තු| "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ කතාබහක්

6-Secs

තරංගනී රෙසිකා ප්‍රනාන්දුගේ "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ සංවාදයක්, 2018 ජනවාරි 27, සෙනසුරාදා, ප.ව. 2.30ට,... [More]
අදහස්| පහේ ළමයෙක් ජනාධිපති අංකල් සිරිසේනට ලියයි!

2-Mins

අපේ පුතණ්ඩියා පහේ. මිනිහා සිස්සත්තෙට පාඩම් කරන මේසෙ උඩ හතරට පහට නමපු ලියුමක් තිබ්බා. මං කොල්ලා එහෙ මෙහෙ වෙනකල් ඉඳලා... [More]
වෙසෙස්| එකල්හී ස්ත්‍රී නිදහස කෙබඳු වී ද යත්- ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා

5-Mins

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) පුරාතන ග්‍රීක පෞර රාජ්‍යන් පිළිබඳ අධ්‍යනය කිරීමේදී ප්‍රමුඛස්ථානයක් ගනුයේ ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා යන පෞර රාජ්‍යයන්ය. එකිනෙකට වෙනස් වූ දේශපාලනික සහ... [More]
අදහස්| අප ඔවුන්ගෙන් වෙනස් විය යුත්තේ කෙලෙසද?

2-Mins

(කෙවින් කරුණාතිලක) මා හිතවත් උපාසිකා මාතාවක් කී දෙයක් තේමා කරගෙන මෙම සටහන ලිවීමට අදහස් කලෙමි. ඇය නොවරදවාම පොහොයට සිල් සමාදන් වන, කාර්යාලයේ... [More]
කතන්දර| "කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

45-Secs

"කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rohini Nilekani ලියා, Angie හා Upesh සිත්තම් කළ "The Haircut" ළමා කතන්දරයේ... [More]
BoondiLets| ග්‍රවුචෝ මාක්ස් කියයි.
මං හිතන්නේ ටෙලිවිෂනය මාරම 'අධ්‍යාපනික'යි. මොකද, මොකෙක් හරි ඒක ඔන් කරන ඕනෙම වෙලාවක මං කරන්නේ, වෙන කාමරේකට ගිහිල්ලා හොඳ පොතක් කියවන එකයි!
කවි| නැගිටපන් බණ්ඩාර

28-Secs

(ඉරේෂා මධුවන්ති) ගොජ දමන පෙණ කැටිති ගොඩවැදී කට අගට
ඊ වේගයෙන් පනී දිවි පුදා හුළඟකට
විසිර පාවුල බැබිල, මියණ පත් අතු අතර
පිහි තලේ හේදුවා කඳුලකින් මහ කිතුල

වරපටින් වැළඳ වාරුව කිතුලෙ කඳ බඩට... [More]
වෙසෙස්| තෙත්බිම් පුරා අසූචි විසුරුවන 'සහස්‍රයේ නගරය'

7-Mins

(කපිල මහේෂ් රාජපක්ෂ) මානව වර්ගයා වනගත දිවියෙන් නික්ම ගංගා නිම්න ආශ්‍රිතව ශිෂ්ටාචාර ඇරඹු අවදියේ මුහුණ දුන් නව අභියෝග අතර ප්‍රමුඛ ගැටලුවක් වුයේ එතෙක්... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- අපේ ලොක්කාගෙං පුටිංට සැරම සැර ලියුමක්

2-Mins

රුසියාවේ ඉන්න මගේ යාළුවෙකුගෙන් හදිස්සියේම කෝල් එකක් ආවා. මිනිහා එහා පැත්තේ ඉඳගෙන බොහෝම සන්තෝසෙන් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා. "කියල වැඩක්... [More]
කතන්දර| "කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

38-Secs

"කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- පොඩිත්තන්ට ලස්සන පුංචි කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rachita Udaykumar ලියා, Suvidha Mistry සිත්තම් කළ "My Best Friend" සිඟිති කතන්දරයේ... [More]
කවි| අතුරුදහන්වූවන් හඳුනා ගැනීමේ පෙරෙට්ටුව

27-Secs

(කසුන් හර්ෂණ) මැයි මහේ සාපයට පහන් පෙළ ඇවිලූ ව,
දුක් ගීය තමා ඒ කන්ද උඩ වැහි කළුව
සඳ එහෙම නෑවිත් පොරවද්දී රෑ සළුව
නංගි අපි කෑවේ ගින්දරේ කොස් පළුව

විඩාබර දෙනෙත් අග රැඳුනාම ඉඟි නළුව... [More]
කතා-බස්| "ජාතිය තීරණය කරන්නේ ලේ නෙවෙයි; සංස්කෘතිය!"- නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසුණු හඬ- හඳගම සමග කතාබහක්

9-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) මේ දිනවල අයිටීඑන් නාලිකාවේ විකාශය වන "නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසෙන" ටෙලි නාට්‍යය දුවන රැල්ලට හාත්පසින් ම වෙනස් මානයකුයි නියෝජනය කරන්නේ. එක... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- රට කොරන මහත්තුරු- පතති කිරි උතුරනා අවුරුදු!

2-Mins

අලුත් අවුරුද්දේ උදේ පාන්දර ගෙදර ලියුම් පෙට්ටිය ඇරල බලනකොටයි මං දැක්කෙ, රටේ ලොකු ලොකු උන්නැහේලා මට අලුත් අවුරුදු සුබ පැතුම්... [More]
කවි| කුණු නොවෙන ප්‍රේමයක්

36-Secs

(කුෂාන් ශාලික) කන්ද පාමුල ගෙන්දගම් නිම්නෙක
හැටේ වත්තේ ලස්සනම හරියක
මම හිටියෙ ලෑලි ගෙදරක
ඒ දවස් වල

කන්ද මුදුනේ ඉඳුල් අතරට... [More]
BoondiLets| ඒබ්‍රහම් ටී. කොවූර් කියයි.
තමන් විසින් පානු ලබන ඊනියා ප්‍රාතිහාර්යයන් පරීක්ෂාවට ලක් කිරීමට ඉඩ නොදෙන්නා තක්කඩියෙකි. එබඳු පරීක්ෂා කිරීමකට ධෛර්යය නොමැත්තා පහසුවෙන් මුළාවේ වැටෙන්නෙකි. පරීක්ෂාවකින් තොරව සියල්ල විශ්වාස කිරීමට... [More]
කතන්දර| චිත්‍ර ප්‍රදර්ශනය

2-Mins

(අනුෂ්ක තිලකරත්න) පොඩි එවුන්ගෙ චිත්‍ර ටික නම් ඔක්කොම ලැබුනා. ගිය සැරේ වගේම මේ සැරෙත් ශාලාවෙ ඉඩ මදි වෙයි. කමක් නෑ කොහොම හරි... [More]
ඔත්තු| "ගුත්තිල කාව්‍ය" වේදිකාවට!

13-Secs

"ගුත්තිල කාව්‍ය"- අඛිල සපුමල්ගේ නවතම සංගීත නාට්‍යයේ මංගල දැක්ම, 2018 ජනවාරි 11 වන දින, ලයනල්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook