Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
ජෙයපාලන් නම් වන පාලම් තනන්නා....!!
බූන්දි, 22:04:19
ජෙයපාලන් නම් කවියා ‘නිදහස්’ ලංකාවේ ‘පිබිදෙන’ උතුරේ දී අත්අඩංගුවට පත්විය.

නිදහස් ලංකාව සහ පිබිදෙන උතුර

ඔබ නිදහස යයි කියන්නේ කවර තත්ත්වයකට ද? ඔබට ජීවත් වීමට බල කරනු ලැබ ඇත්තේ වැසිකිළි, වතුර , නිවාස සහ නිසි ආහාර යන කිසිදු මූලික පහසුකමක් නැතිව නම්, ඔබේ දරුවන් පාසල් කරා යාමට කිලෝ මීටර් ගණනක් පයින් ඇවිද යා යුතු නම්, බාහිරින් එන කවරෙකු ට හෝ ඔබ සමඟ කතා බහ කිරීමට, ඔබට උපකාර කිරීමට මිලිටරි අවසරය හෝ රාජ්‍ය යාන්ත්‍රණයේ අවසර ලබා ගත යුතු නම්, ඔබේම ප්‍රජාවේ මිනිසුන් සමඟ එදිනෙදා ජීවන ගැටළු සඳහා සාමාන්‍ය මිනිසුන් කරන අකාරයට මරණාධාර සමිතියකට හෝ සංවිධානගත වීම සපුරා තහනම් නම්, කොටින් ම මිය ගිය ඔබේ ඥාතීන් සැමරීම සැලකෙන්නේ අපරාධයක් ලෙස නම් ඔබ එය හඳුන්වන්නේ සමෘද්ධිමත් ආශ්චර්යයේ දේශයක් ලෙසද? නො එසේ නම් හිරගෙයක් ලෙසද?

කරුණාකර වරදවා වටහා නො ගන්න. මේ විස්තරය නාසි ජර්මනිය පිළිබඳ ඉතිහාස පොතකින් උපුටා ගැනෙන්නක් හෝ තලෙයිබානුවන් විසින් පීඩනයට පත් කරන ලද ඇෆ්ඝනිස්තාය පිළිබඳ විස්තරයක් නොවේ. මේ සාමය ස්ථාපිත කළා යැයි කියන ආශ්චර්යවත් ශ්‍රී ලංකාවේ උතුරේ සහ නැගෙනහිර වැසියන් වසන හැටිය. ඔබ මඩකලපුවට ගිය ද කිළිනොච්චියට ගිය ද ත්‍රිකුණාමලයට ගිය ද අලංකාර ලෙස තැනූ ගොඩනැගිලි සහ ඉද්ද ගැසූ A-9, A-6, A -15 මාවත්වලින් ඔබ්බට පාර පැන මීටර් කිහිපයක් යන විට ඔබට හමුවන්නේ එබඳු එළිමහන් සිරකඳවුරු ය. යුද්ධය විසින් හරකබාන, එළුවන්, උපන් ගේ දොර පමණක් නොව පවුලේ නෑසියන් දරුවන් මාපියන් අහිමි වූ ජීවිත ය. කවදාක හෝ රාජ්‍ය නොවන සංවිධානයකින් පැමිණ එළුවෙක්, බයිසිකලයක්, පාසල් පොත් බෑගයක්, ඔරුවක් නැතිනම් රුපියල් දහදාහක ණයක් දී දුගී කමින් මුදවන තෙක් බලා හිඳින දිළින්ඳන් ය. කුලී වැඩ කර නැතහොත් මා දැල් ඇද, අඳ කුඹුරු කොටා උපයන මුදලින් වැඩි හරිය කසිප්පු බී ඉවර කරන සැමියන් නිසා විඳවන ගැහැණු ය. පයට සෙරප්පුවත් නැතිව බස් නොයන පාරේ සැතපුම් ගණන් අවු කූටකේ පාසලට බඩගින්නේ ඇවිදින නිදහස් ලංකාවේ දරුවන් ය.

එහිදී ඔබට තවත් බොහෝ දේ හමුවේ. තම වර්ගයා තුවක්කු බඳෙන් මිරිකා බලය රැකගනු වස් දඩ බල්ලන් මුදා හරින ලද දෙමළ මැර දේශපාලඥයන් කයිට්ස් වැනි දූපත්වලදී ඔබට හමුවේ. මේ වාසනාවන්ත වැසියන් මසකට රුපියල් දෙදහස් පන්සියයක ආදායමකින් සියලු අවශ්‍යතා ඉටු කරගෙන ආශ්චර්යය විඳිමින් සැනසීමෙන් වසන බව සහ තමන්ට අදාළ කිසිදු වසමක ළමා අපචාර, කාන්තා හිංසනය හෝ මානව හිමිකම් කඩකිරීම් සිදු නොවන බවත් එනිසාම අවම වශයෙන් ළමා ආරක්ෂණ කමිටු පවා මේ සමෘද්ධිමත් පොළවට අනවශ්‍ය බවත් දැඩිව විශ්වාස කරන දිසාපතිවරුන් මඩකලපුවේ දී ඔබට හමුවනු ඇති අතර පාරවල් තැනී මුර කපොළු අඩු වීම නිසා තමන් නිදහස් බව කියමින් පිටස්තරයින් ඉදිරිපිට ඇත්තට (හෝ බොරුවට?) සැනසුම් සුසුම් හෙළන ‘ඇතැම්' මධ්‍යම පාංතික දෙමළ හිතවතුන් ද ඔබට ත්‍රිකුණාමලයේ දී හෝ ඕනෑම තැනකදී හමුවනු ඇත.

ජෙයපාලන්! ඔහු එන්නේ එබඳු ලංකාවක ට ය. එබඳු උතුරකට ය. වසර බොහෝ ගණනකට පසු පැමිණි සිය මිතුරා සහ නෑයා සමඟ කතා බහ කරන්නට, තම සගයා ගේ අදහස් බෙදාගන්නට උතුරේ මාධ්‍යවලට අවැසි විනි නම් එය ඉහත සඳහන් කළ, පරසක්වලේ ගසා ස්ථාපිත කරන ලද ‘සාමය' මුලිනුපුටා දමන භයංකර ත්‍රස්තවාදී ක්‍රියාවක් බවට වර නැඟෙන මිලිටරි සක්වලකට ය.

ජෙයපාලන්...! ඔහු කවුද?

රිවිර පුවත් පතේ වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘අත්අඩංගුවට පත් ඉන්දීය නළුවෙකු' වන අතර ලංකා සී නිවුස් වෙබ් අඩවියට අනුව ඔහු ‘ඉන්දීය ද්‍රවිඩ සිනමා කලා කරුවෙකි’. ඇතැම් මාධ්‍යවලට අනුව ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකි’.

සත්‍යය නම් ඔහු ලංකාවේ දෙමළ සහ සිංහල සාහිත්‍ය ලෝකයේ ද ආදරයට මෙන්ම ගෞරවයට ද පාත්‍ර වූ ආදරණීය කවියා බව ය. යාපනයෙහි උඩුවිල් නම් කුඩා ගම්මානයෙහි ඉපිද යාපනය විශ්ව විද්‍යාලයෙන් අධ්‍යාපනය හදාරා ග්‍රන්ථ 12 ක් පමණ පළකොට සම්මානනීය වූ කවියෙකු බවය. උතුරෙහි ඩෙල්ෆ් වෙරළත හිඳගෙන දකුණේ ශ්‍රී පාදය ගැන ද 71 සහෝදරවරුන් ට ද කවි ලියන්නට තරම් හදවතක් තිබූ කවියෙකු බවය.

“.......යෝධයා
යම් දිනෙක
ශ්‍රී පාද කඳු යාය සසලවා
ඉන්දියන් සාගරේ අගාධෙක
සැඟව යනු නිසැකමය
එසඳ මෙහි මිනිස්කම අවදි වී
සියලු අත්වල පැළඳි යදම්වැල පුපුරාවි
මල් උයන්වල රැඳුණු සොඳුරු බව හා සමඟ
තටු ගසා පියාඹන සියොත් කැළ සේම
හැමගේම ජීවිතය
නිදහසේ පියාපත් ලබනු ඇත.”


යෝධයෙකු ඇද වැටුණු කඳුයාය ( 1982) | වී.අයි.එස්. ජෙයපාලන්
පරිවර්තනය : නිලාර් එන්. කාසිම්
[සහෝදර පියාපත් | 2006]

ඔහු ලේඛනයට පිවිසෙන්නේ 70 දශකයේ විශ්ව විද්‍යාල සිසුවෙකු ලෙසය. 1986 දී ඔහු රටින් පිටව යන්නේ යුද්ධයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙසය. 1988 පටන් නෝර්වේ හි රැකවරණය ලද ඔහු දැන් නෝර්වේ පුරවැසිභාවය ලබා එහි ජීවත් වෙයි. ඔහුගේ කාව්‍ය සහ කෙටි නවකථා ඉංග්‍රීසි, සිංහල සහ නෝර්වීජියානු භාෂාවන්ට පරිවර්තනය වී ඇති අතර තමිල්නාඩුවේ බොහෝ විශ්ව විද්‍යාල සහ පාසල්වල පෙළ පොත් ලෙස පරිහරණය වේ. දකුණු ඉන්දියානු සිනමාවට ද සම්බන්ධ ඔහු සිය රංගනය වෙනුවෙන් ද සම්මානයට පාත්‍ර වී ඇත.

ජෙයපාලන් මෙම මස නම වැනිදා සිය මව් බිමට පැමිණෙන්නේ සත් වසකට පසුවය. ඔහුගේ මාධ්‍ය සගයින් සහ මිතුරන් මාධ්‍ය හමුවක් පවත්වා පිළිගන්නේ දශක ගණනාවක් තිස්සේ උතුරේ සිය නෑයින් උදෙසා මෙන්ම උතුරු දකුණු කවුරුත් එකම පොළවක ජීවත්වන සිහිනය පෑනෙන් දුටු මිතුරා පිළිගන්නට ය. මාන්කුලම් හි දී ඔහු අත් අඩංගුවට ගැනෙන්නේ ඒ හමුවෙන් පසු අවමඟුලට පවා සහභාගී විය නොහැකි වූ සිය මව ගේ සොහොන වෙත පළමු වරට යන ගමනේ දී ය.

ආගමන විගමන නීති කැඩූ බවට චෝදනා කරමින් බුද්ධි අංශය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන වවුනියාවෙන් කොළඹට රැගෙන ආ ඔහු, ආගමන විගමන ඒකකයට භාර දෙනු ලදුව, දැනට මිරිහානේ රඳවා තබා ගෙන සිටින බවට වාර්තා වී තිබෙයි.

උන්ගේ නීතිය සහ උන්ගේ සාමය!

ශ්‍රී ලංකා පොලිසියේ මාධ්‍ය ප්‍රකාශකයා මාධ්‍යයට ප්‍රකාශ කර සිටියේ ‘ඔහු ආගමන විගමන නීති උල්ලංඝනය කරමින් රටේ සාමය බිඳ වැටෙන සේ කටයුතු කරමින් සිටි බව' යි.

බිඳවැටෙන්නට යමක් තිබිය යුතුය. ලංකාවේ සාමය නමින් ඔවුන් හඳුන්වන්නේ දකුණේ අප අත්විඳින්නා වූ හුස්ම හිරකරවන ජීවිතය ද නො එසේනම් උතුරේ සහෝදර මිනිසුන් ගෙවන්නා වූ සිපිරි ජීවිතය ද යන්න පළමුව බේරා ගත යුතුය. නොඑසේ නම් ජනාධිපතිවරයා අන්තිම හැඟීම්බරව චෝගම්හි දී පරසක්වල ගසමින් තිබෙනවායයි කී, එමෙන්ම, අයි ටී එන් එකෙන් සහ සිළුමිණෙන් මෙන්ම බොහෝ පෞද්ගලික මාධ්‍ය විසින් ද පැවැත්ම තකා මතුරන ආශ්චර්යය ඇත්තටම තිබෙන්නේ කොහේදැයි සොයා ගත යුතුය. ලංකාවේ රජය උතුරේ තිබෙනවායයි කියන-නැතහොත් මුළු රටේම තිබෙනවායයි කියන මේ ‘සාමය' යනු අතුරුදන් කිරීම් , පළවා හැරීම් , මිනිමැරුම්, වංචා, කොමිස් , දූෂණ සහ මැරකම්වලට කියන තවත් නමක් දැයි පසිඳ ගත යුතුය.

දකුණේ රජය සහ එයට හවුල් වූ සියලු පාර්ශවයන් විසින් එක් ජනවර්ගයක් අධිනිශ්චයකරමින් අනෙක් ජනවර්ගය සමූලඝාතනය කොට සදාකාලික නිරයකට පිරිහෙළා තිබේ. උතුරේ ඒ කටුක යථාර්ථයේ හෘද සාක්ෂිය දකුණේ මෙන්ම කාපට් පාරවල් අතුරා උස් ගොඩනැගිලි තනා නිහඬ කළ හැකියයි රජය විශ්වාස කරයි. ඒ විශ්වාසය හෙළවෙන ඕනෑම දෙයක්, එනම් දකුණේ ගැටළු ගැන කතා කිරීම මෙන්ම උතුරේ මිනිසුන් එක් රැස්වීම ද රෙජීමයේ ‘සාමය' නැති කරන්නක් වී ඇත්තේ එබැවිනි.

ඔවුන්ගේ ඒ විශ්වාසය කවියකින් පවා සෙලවෙන සුළු ය. කවියෙකුට පවා බියවන සුළු ය. එහෙත් කවියෙකු සතු අවියෙහි බලය ඔවුන්ගේ ඒ බිය ම ය.

ලංකා රජයේ කබරගොයා තලගොයා කරගැනීමේ නීති ප්‍රතිපත්ති යනු අපට අලුත් දේවල් නොවේ. දුමින්ද සිල්වා ත් යහතින් දේශපාලනය කරන රටක, කේ පී ට නඩු නැති රටක, ස්ත්‍රී දූෂක ප්‍රාදේශීය නායකයින් ඇප පිට තවත් ගැහැණුන් දූෂණය කරන රටක කවියන්ට සූරියා පායන්න හැටියක් නැත. ‘දමිළ කවියේ ශ්‍රී ලාංකික සලකුණ - ජෙයපාලන්' ලියමින් සහ ‘සහෝදර පියාපත්' නමින් ජෙයපාලන් ඇතුළු දෙමළ කවියන් ගේ කවි දෙමළ බසින් සිහල බසට පරිවර්තනය කළ නිලාර් එන්. කාසිම් නම් එවකට ජෙයපාලන් ගේ මිතුරා අද ඔහු ගැන වන්නි පෝස්ට් වෙබ් අඩවියට ලබා දී තිබුණේ මෙවැනි අද්භූත ලෙස ‘මධ්‍යස්ථ' ප්‍රකාශයකි.

"ඇත්තටම ජෙයපාලන්ගෙ මේ සිදුවීම සම්බන්ධව මං මේ මොහොතෙ දැනුවත් නැහැ. අනෙක් අතට රාජ්‍ය සේවකයෙක් වීම නිසාම මට මේ ගැන කතා කරන්න වෙන්නෙ යම් සීමාවක ඉඳලයි. සාමාන්‍යයෙන් යම් නිර්මාණකරුවෙක් වෙත සහ කලාව වෙත එල්ල වෙන වාරණයට විරුද්ධයි කියන මතයේ මං ඉන්නවා. විශේෂයෙන් ජෙයපාලන් කියන කවියා ගැන මා තුළ ගෞරවයක් සහ ඔහුගේ භාෂාව,යෙදීම් සිංහල සමාජය පිළිබඳව පුළුල් තැනක තියෙනවා… මෙම සිදුවීම තවමත් නොදන්නා නිසා මට ඒ ගැන සංයුක්තව කතා කරන්න බැහැ."

රාජ්‍ය මාධ්‍ය තුළ රෙජීමය විසි කරන කටු ලෙවකන තත්ත්වයට ඇද වැටී පැවැත්ම උදෙසා සියතින් නියපොතු ගලවා ගත් නිලාර්ලා ට එසේ වූ පමණින්, ලංකාවේ මාධ්‍යවලට සහ පොලිසියට ඔහු ‘ජෙයපාලන් නමැත්තෙකු’ වූ පමණින් අන්තර්ජාතික ප්‍රජාවට හෝ ඔහුට ආදරය කරන මිනිසුන්ට ඔහු එසේ වන්නේ නැත.

ජෙයපාලන් කොන්දේසි විරහිතව නිදහස් කළ යුතුය!

හෘද සාක්ෂියක් ඇති මිනිසුන් පෙළ ගැසිය යුත්තේ ඒ වෙනුවෙනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- VIS Jeyapalan, Violating Immigration Rules, Sri Lankan Government, Police Spokesman of Sri Lanka, Nilar N. Cassim, Tamil Poet, Sri Lankan Civil War, Sahodara Piyapath, Mahinda Rajapakse, Jaffna, Uduvil, Delft Islands, 71 Riots in Sri Lanka
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
ආලෝක රණසිංහගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
මැරයිනි, ජයතිලක බණ්ඩාර නම් ජනතාවාදී අරගලකරුවාට අත නොතබනු!
අදහස්
පෙම්ලොවදී දුටු ඔහුමද මේ- ඔහුටද මා අන්ධ වුණේ? | Killing Fields වැලිවේරිය
කරන්ට්ස්
නිදහස ලැබුණා මල්ලි, නිදහස ලැබුණා
අදහස්
රිසානා
අදහස්
ඔපරේෂන් ජොගිං පාත්
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
චේ ලියයි.
යම් රටක් නිදහස් වූ සැම විටම එය අධිරාජ්‍යවාදයේ පරාජයක් ලෙස පෙනී යයි. එහෙත්, අප තේරුම් ගත යුත්තේ හුදෙක් හුදකලා ආයුධ සන්නද්ධ අරගලයකින් හෝ නිදහස ලබා... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook