Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
වෙසෙස් බූන්දි
ශ්‍රී ලංකාවම ෆෝබියාවෙනි...!
බූන්දි, 06:53:42
"මචං මුස්ලිම් අය දැන් හැමතැනම. උන් බෝවෙනවත් වැඩියි. මෙහෙම ගියොත් මුළු රටම කවදහරි මුස්ලිම් වෙනවා." මගේ මිත්‍රයා කීවේය.

මේ මගේ මිත්‍රයා තුළ පමණක් නොව මුළු රට පුරාම වසංගතයක් මෙන් පැතිරුණු බියකි. භීතිකාවකි. සිංහල බෞද්ධකම ගැන බොහේ කැක්කුමක් ඇති බව පෙන්වන චම්පික වැනි ගරු ඇමතිවරු ගණන් හිලව් ඇතිව මේ බැව් සනාථ කරන්නට තැත් දරති. ලංකාව පුරා පමණක් නොව ලෝකය පුරාද ඔවුන් වර්ධනය වීම පිළිබඳව ගණන් හිලව් සහිතව පෙන්නුම් කෙරෙන "වීඩියෝ ක්ලිප්" එකක් මමද දිටිමි. දෙමළාගෙන් මඳකට විතැන් වෙමින් මෙම භීතිකාව අද මුස්ලිම් ජනයාට එරෙහිව එල්ල වෙමින් පවතී.

මේ ආකාරයේ භීතිකාවන් සෑම යුගයකම පැවති අතර ඒවායේ ප්‍රතිඵලය වූයේ කුමක්දැයි විමසා බැලීමද වටී.

බයිබලීය විමසුම

"හේබ්‍රෙව්වරුන්" ලෙස හැඳින්වුණු ජන කොටසක් මිසරයේ ජීවත් විය. මොවුන්ගේ වර්ධනය වීම තර්ජනයක් ලෙස මිසරයෝ දුටුහ. මිසර රාජ නීතිය මගින්ම විවිධ පීඩාවන් හා රාජ්‍ය මර්දන නීති රීති යොදා ගනිමින් මේ ජනයා මර්දනය කරන්නට කටයුතු කළහ. ඒ සඳහා අලුතින් උපදින පිරිමි දරුවන් මරා දැමීමේ ඝාතන උපක්‍රම පවා ක්‍රියාත්මක විය. (නික්මයාම 1/ 8- 22) එහෙත් අවසානයේ සිදු වූයේ කුමක්ද? මර්දනය විසින් මෙම ජනතාව එකමුතු කරන ලද අතර සංවිධානය වී ජාතික වශයෙන් ද ආගමික වශයෙන් ද ශක්තිමත් වී ලෝකයටම බලපෑම් කළ හැකි වූ ඊශ්‍රායෙල් හා ජුදා ජාතිය බිහි විය.

ජේසුතුමාගේ යුගය වන විට මිසරයේ වහල්කමේ සිටි හේබ්‍රෙව්වරුන්ගෙන් බිහි වූ ඊශ්‍රායෙල් වංශයේ නායකයෝ ජේසුතුමාගේ ආගමික ප්‍රතිසංස්කරණ ව්‍යාපාරයේ වර්ධනය තර්ජනයක් ලෙස දුටුහ. ඔවුහු උන් වහන්සේ ඝාතනය කර එය මර්දනය කරන්නට කටයුතු කළහ. එහෙත් සිදු වූයේ එහි අනිත් පැත්තය.

අනතුරුව බයිබලයේ එළිදරව් පොතට සම්බන්ධ නීරෝ නම් රෝම අධිරාජ්‍යයාගේ සිට බොහෝ රෝම පාලකයන් අති දරුණු නීති රීති හා වද හිංසා පමුණුවමින් නිල හා නිල නොලත් ඝාතන ක්‍රියාදාමයන් අනුගමනය කරමින් නව ක්‍රිස්තියානිය මර්දනය කරන්නට කටයුතු කළහ. එහෙත් අවසානයේ සිදු වූයේ ලොව මැ වසාගෙන ක්‍රිස්තියානිය පැතිරීමය.


හිට්ලර්- ජාතියේ ආඩම්බරකාර පියා

හිට්ලර්

ලෝකය තුළ එදා මෙදා තුර මේ "ෆෝබියාව" (භීතිකාව) විවිධ ආකාරයෙන් අඩු වැඩි වශයෙන් මිනිසුන් තුළ ක්‍රියාත්මක වනු දැකිය හැකිය. අනෙක් මිනිස් කොට්ඨාසයන් තමනට තර්ජනයක් ලෙස දැකීම නිසාම ලෝකය පුරා සිදු වූ හිංසා පීඩාවන් ඝාතන හා අමානුෂික ක්‍රියාදාමයන් ලෝකයට උසුළන්නට බැරි තරම් දරුණුය.

මේ ෆෝබියාවේ සුපැහැදිළිම සංකේතය හිට්ලර්ය. ශුද්ධ ජර්මන් ජාතිය ලෝකයේ ශ්‍රේෂ්ඨතම ජාතිය යැයි සිතූ ඔහු එම ශ්‍රේෂ්ඨත්වයට ඇති තර්ජනය ජුදෙව්වන් බව සිතීය. එකළ හිට්ලර්ගේ "දේශප්‍රේමී චින්තනයෙන්" ඔද වැඩුණු ජර්මානුවෝ හිට්ලර්ට අත්පොළොසන් දුන්හ. ජර්මානු ජාතිය ලොව ශ්‍රේෂ්ඨතම ජාතිය යැයි සිතීම තුළ ඒ වෙනුවෙන් හිට්ලර් ජුදෙව්වන් ලක්ෂ ගණනින් මරා දමද්දීත් ඔවුහු එය අනුමත කළහ. මේ වන විට හිට්ලර්ගේ දේශප්‍රේමී චින්තනය විසින් කරන ලද කුරිරු කම් ගැන ලජ්ජා වන්නට ජර්මානුවන්ට සිදුව ඇත.

ඇමරිකාව, කළු ජාතිකයන්ගේ වර්ධනය තර්ජනයක් ලෙස දුටු යුගයක් තිබිණි. කළු ජාතිකයන් නීතියෙන් ද අවනීතියෙන් ද ඇමරිකානු සුදු ජාතිකයන් විසින් මර්දනය කරන්නට දැරූ ප්‍රයත්නයන් නිසා මාටින් ලූතර් කිං ඇතුළු බොහෝ දෙනාට ජීවිත පවා අහිමි වන්නට තරම් එකී වර්ගෝන්මාදය බිහිසුණු වී තිබිණි. මේ ඊනියා ෆෝබියාවෙන් මිදීම ඇමරිකාවේ සැනසිල්ලටත් ශීඝ්‍ර ධනේශ්වර දියුණුවටත් දායක වී ඇත. (ඇමරිකාවේ ආර්ථීක ප්‍රතිපත්ති නිවැරදි යැයි මින් අදහස් නොකරමි.)

රුවන්ඩාවේ බහුතරය වූ හුටූ ගෝත්‍රිකයන්, ටුට්සි ගෝත්‍රිකයන් තර්ජනයක් ලෙස ගෙන බුරුතු පිටින් මරා දැමූ ආකාරය ගැන අද ඔවුහු ලෝකය ඉදිරියේම ලජ්ජාවටත් කණගාටුවටත් පත් වී සිටිති.

ෆෝබියාව වූ කලී....

ෆෝබියාව වූ කලී මනෝ ව්‍යාධියකි. සර්පයා දෂ්ට කරන්නේ බයටය. අනෙකා තමාට අනතුරක් බව දැනෙන විට ඌ දෂ්ට කරයි. වාර්ගික හා ආගමික ෆෝබියාව ද එසේය.

ලංකාව ද බොහෝ කාලෙක සිටම විවිධ ෆෝබියාවලින් පෙළෙති. අතීත වැඩවසම් හා නොදියුණු සමාජය තුළ මෙය තේරුම් ගත හැකිය. එහෙත් මෙතරම් දියුණු දැනුමක් සහිත සමාජයකින් යුත් ලෝකයක මෙය හිනා නොයන භයානක විහිළුවකි. අභාග්‍යය මේ ව්‍යාධියෙන් පෙළෙන්නන් රාජ්‍ය පාලනයට ද සම්බන්ධ වී සිටීමය. ඔවුන් රාජ්‍ය තාන්ත්‍රික බව අමතක කර ව්‍යාධියටම ඉන්ධන දමති. දැන් මේ ෆෝබියා වෛරසය මුළු රටටම ඔවුන් විසින් බෝ කර මුළු රටම ලෙඩ කර ඇත.


2014 ජූනි- අබ සරණ ලේ සැණකෙළිය. අළුත්ගම/ බේරුවල.
ඡායාරූපය- ෂෙහාන් ගුණසේකර


ලංකාවේ ධනේශ්වර ගැති පාලකයන්ට මේ ෆෝබියාව නැත. එහෙත් බටහිර හා පෙරදිග ධනේශ්වර ආර්ථීක සැලසුම්වලට ගැතිකම් කරන ලාංකීය පාලකයෝ මේ ව්‍යාධියෙන් පෙළෙන්නන් රාජ්‍ය පාලනයට සම්බන්ධ කර ගනිිති. එසේ කිරීම මගින් ධනේශ්වර පාලනයට හා සූරා කෑමට දේශීය සළු පිළි හන්දවති. එමගින් ධනේශ්වර ආර්ථීක සැලසුම් සඳහා ඊනියා දේශප්‍රේමය පාවිච්චි කරති. මෙය කපටිකමකි. ඉංග්‍රීසි ජාතික ලේඛක සැමුවෙල් ජොන්සන්, "දේශප්‍රේමය යනු කපටිකමේ අවසන් සරණාගතයාය!" යැයි කීවේ ඒ නිසා විය හැක.

වර්ධනය හා තර්ජනය

වර්ධනය තර්ජනයක් සේ දැකීම තුළ ප්‍රතිඵල 2 ක් බිහිවනු දැකිය හැක.
1. ප්‍රචණ්ඩත්වය උත්පාදනය වීම
2. වර්ධනය ශක්තිමත් වීම

ලංකාවේ දෙමළ ජනයා තර්ජනයක් ලෙස දැකීම හේතුකොට ගෙන සිංහල පාර්ශවයෙන් ඔවුන්ට එරෙහිව නීතියෙන් ද අවනීතියෙන් ද කළ මර්දන ක්‍රියා පිළිවෙත්වලට අමතරව හිංසාකාරී ප්‍රචණ්ඩත්වයන් ද දැකිය හැකි විය. විවිධ වට වලින් ක්‍රියාත්මක වූ එම හිංසාකාරී ප්‍රචණ්ඩත්වයට එරෙහිව දෙමළ ජනයා තුළින් ද ප්‍රචණ්ඩත්වය මතු විය. මෙය මහා මිනිස් ඝාතන සංස්කෘතියකට මඟ පෑදුවා පමණක් නොව ප්‍රචණ්ඩත්වයට එරෙහිව එතෙක් ගොඩ නැගී තිබූ ජනතා හෘදය සාක්ෂිය මොට කර දැමීමටද හේතුකාරක විය. එපමණක් නොව දෙමළ ජනතාවගේ පැත්තෙන් ගත් කළ ඔවුනට එරෙහිව දකුණෙන් මතුව ආ පීඩනය ඔවුන්ගේ අභ්‍යන්තර ප්‍රතිවිරෝධතා අහෝසි කර ඔවුන් එක්සේසත් කරන්නට සමත් වී තිබිණි. දෙමළ සන්නද්ධ ව්‍යාපාරය පරාජය කළ ද දෙමළ මතය ලොව පුරාම පැතිරී ගොස් ඇති අතර ඔවුන් එක මතයකට ගොනු වෙමින් සිටින බව පෙනේ. එනම් ලොව පුරා ඔවුහු වඩාත් ශක්තිමත් වී සිටිති.


1983 ජූලි- "ජාති ආලය".
වනසන ලද දෙමළ ජනයාට අයත් නිවෙස්වල බඩු මුට්ටු පැහැරගෙන යන අන්දම.
ඡායාරූපය- චන්ද්‍රගුප්ත අමරසිංහ


මුස්ලිම් ජනයාගේ වර්ධනය පිළිබඳව මතුකරමින් සිටින ෆෝබියාවද අවසානයේදී උත්ප්‍රාසාත්මකව ඇති කරන ප්‍රතිඵලය වනුයේ ද වර්ගවාදීන් බලාපොරොත්තු නොවන දේමය. එනම් වර්ධනය ශක්තිමත් වීමය.

වර්ධනයට ඊර්ෂ්‍යා කිරීම නිසා...

අන් ජන කොටස් හෝ අන්‍යාගමිකයන්ගේ වර්ධනයට ඊර්ෂ්‍යා කර කර ඉන්නවාට වඩා කරන්නට බොහෝ දේවල් ඇත. විවිධ භාෂා කතා කළත් විවිධ ආගම් ඇදහූවත් විවිධ සංස්කෘතික ලක්ෂණ පෙන්නුම් කළත් ලාංකික පුරවැසියන් සියල්ලම එකම ජාතියක් ලෙස පිළිගැනීමේ මනසක් ලාංකිකයන් තුළ ඇති කළ යුතුය. අධිරාජ්‍යවාදීන් හැමදාම කළේ Divide and rule ය. එනම් ජනතාව බෙදා වෙන්කර පාලනය කිරීමය. ඍජු ආක්‍රමණයක් ලෙස නොවූවද ගෝලීය අධිරාජ්‍යවාදය අපේ රට ආක්‍රමණය කර ඇත. ඒ ආර්ථීක වශයෙන්ය.

අප රට පාලකයෝ ඔවුන්ට පඬුරු පාක්කුඩම් ලෙස පාරවල් තනා දෙති. රටේ හොඳම බිම් කඩවල් අක්කර දහස් ගණනින් ලබා දෙති. යටිතල පහසුකම් තනා දෙති. ව්‍යාපාරික ස්ථාන නගා දෙති. අපේම සහෝදරයාව අපේ සතුරා බවට පත්කර මුළු රටම විකුණන් කති. අපේම භූමියේ අපි එකිනෙකා ඇණ කොටා ගනිද්දී ගෝලීය අධිරාජ්‍යවාදය අපට නොදැනීම අපේ සාක්කු හිස් කර ඇත. එබැවින් අප එක්සත්ව ද එක්සිත්ව ද සටන් කළ යුතු පොදු සතුරා හඳුනා ගැනීම ඉතා අත්‍යාවශ්‍යය. මක්නිසාද යත් ඉස්සරහා දොරෙන් එකක් පෙන්වා පස්සා දොරෙන් සිදුවන දෑ බොහෝය. ඇමරිකාව, එංගලන්තය, චීනය හා ඉන්දියාව වැනි බලවත් රටවල්වල උදව්වෙන් උතුර "මුදා ගත්තේ" (?) කුමක් සඳහාදැයි තේරුම් ගන්නට නම් මේ වන විටත් උතුරු නැගෙනහිර හොඳම හා ආකර්ශණීය බිම්කඩවල්වලට වෙමින් පවතින දේ සොයා බැලීම ප්‍රමාණවත් වනු ඇත.

සමිඳුනි,
අපට සිදුව තිබෙන දේ
සිහි කළ මැනව
අපේ නින්දාව බලා සැලකුව මැනව
අපේ උරුමය අන්‍යයන්ටත්
අපේ ගෙවල් විදේශීන්ටත්
අයිති වී තිබේ.
අපි අනාථයෝය. පියා නැති දරුවෝය.
අපේ මව්වරු වැන්දඹුවන් මෙන්ය.
අප අපේම වතුර මිලදී ගත යුතුය.
අපේම දර අපට විකුණනු ලැබේ.


(විලාප ගී 5 1-4)
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Racism, Phobia against Sri Lankan Muslims, Champika Ranawaka, Adolf Hitler, Martin Luther King, Black Americans, The Bible
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
අජිත් හැඩ්ලි පෙරේරාගෙන් තවත් වියමන්
අදහස්
අලුත් මිදියුෂ අලුත් බඳුනෙක
අදහස්
කොළඹ නිල කතෝලික සභාවේ පෝර්ට් සිටි විරෝධය
අදහස්
පාලම තව දුරය සෙන්දුරන්
අදහස්
බෙදුම්වාදී ෆෝබියාව
අදහස්
අලුත් වයින් පරණ බඳුන්
තවත් වෙසෙස් බූන්දි
මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය
වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව
ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'
අපි තමයි නියම විප්ලවකාරයෝ..!
දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!
BoondiLets
නිකෝස් කසන්සාකිස් කියයි.
සැබෑ ගුරුවරු නම් තම සිසුන් තරණය කළ යුතු යයි සිතන දේ හරහා යාමට තමන් ම පාලම් බවට හැරවෙන්නෝ ය. තරණයට උදව් කළ පසු සතුටින් බිඳ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook