Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
දෙවියන් වහන්සේ සිනාසෙන්නේ රාත්‍රියටද විතරද?
බූන්දි, 19:30:28
විසිඑක්වන සියවසේ ජීවත්වෙන අපි මේ පසුකරමින් සිටින්නේ පාරිභෝගික භාණ්ඩ විසින් මිනිස් සබඳතා විස්ථාපනය කරමින් සිටින පරිවර්තන යුගයකි. අපි දැන් ආස කරන්නේ අළු දූලි ගසාගෙන යන ලිබරල් මඳ පවනක් අපේ ජිවිත හරහා හමාගෙන යනවා දකින්නටය. මිනිසුන් එක් පසෙකින් පාරිභෝගිකවාදී නවීන සතුන් බවට පත්වෙද්දී අනෙක් පසින් ඔවුනට දෙවියන් සමග ද ඇලී ගැලී සිටීමට සිදුවී ඇත්තේ ඇයි? කොටින්ම වඩ වඩාත් අතාර්කිකව හා වඩ වඩාත් ප්‍රබලව අපේ කරට අත දමාගෙන දෙවියන්වහන්සේ අප සමග සිටින්නේ ඇයි?

ලංකාවේ දෙවිවරුන්ගේ මහගෙදර බවට පත්ව ඇති කතරගම පූජා නගරය ආශ්‍රයෙන් මාගේ හිතවතෙක් කරමින් සිටින පරික්ෂණයක් මගින් අපූරු කාරණා කිහිපයක් හෙළිදරවු විය. (මෙම පරීක්ෂණ වාර්තාව තවමත් ප්‍රකාශයට පත්කොට නැත.) එහිදී, ලංකාවේ මිනිසුන් දෙවියන් සමග කරන ගනුදෙනු ඉතා ශ්‍රීඝ්‍ර ලෙස වැඩිවී ඇති බවත් මැද පන්තියේ නාගරික තරුණයන් දෙවියන් ඇදහීමේදී ඉදිරියෙන්ම සිටිනා බවත් ඔහු සොයා ගත්තේය.

ඉතා නවීන පන්නයේ දුරකථන අත දරාගෙන, කිරි ටොයියා වාහනවල නැගී රටේ සතරදිග්භාගයේ තිබෙන දේවාලවල පෝලිමේ සිටින 'නවීන මිනිසුන්' ඉතා සුලබ දසුනක් වී ඇත්තේ කවර නම් අරුමයකින්ද? ලංකාවේ වෙල් නියරවල් වල පවා කාපට් දමාගෙන යන මේ කාලයේ අපේ රටේ තරුණයන්ට ද හැල්මේ දිවයන්නට අනාගත මාවත් කිහිපයක්ම තන්වා දී තිබේ. ඔවුන්ට නිල් බලකා මාවතේ යා හැක. නොඑසේනම්, බොදු බලකා මාවතේ යා හැක. මේ යන එන ගමන් දෙවියන්ට ද ටච් එකක් දාගෙන යෑම දැන් තාරුණ්‍යයේ ට්‍රෙන්ඩ් එකයි.

ප්‍රොයිඩ් කීවේ ජිවිතේ අපට නොපෙනෙන, නොතේරෙන දේවල් අපි දෙවියන්ට භාර දෙන බවය. මිනිසුන් සමග ගනුදෙනු කරනවාට වඩා දෙවියන් සමග 'වැඩ' කිරීම පහසු වන්නේ මිනිසුන් මෙන් දෙවියන් කිසි දෙයක් ප්‍රතික්ෂේප කරන්නේ නැති නිසාය. එනිසා ඕනෑම කෙනෙකුට ඕනෑම දෙයක් දෙවියන්ට කිව හැකිය. වැඩේ හරි ගියොත් දෙවියන්ගේ හාස්කමකි. වැරදුනොත් දෙවියන්ට කොන්ත්‍රාත් එක භාර දීපු කෙනාගේ කිල්ලකි. මිනිසුන් විසින් දෙවියන්ට භාරදෙන කොන්ත්‍රාත්තු, කෙටිදුර ධාවන තරග වලින් ජයගැනීමට ගන්නා තහනම් උත්තේජක බඳුය.

යමෙක් අසනීප වුනහොත්, සාමාන්‍ය බෙහෙත් හේත් ක්‍රියාවලියට අමතරව, අමතර වාසියක් ලබාගැනීමට අපි දෙවියන් කරා දිව යන්නෙමු. බොහෝ දුක් මහන්සි වී දන්නා කියන දහංගැට ගසා වාහනයක හිමිකාරයෙක් වූ වහාම බොහෝ දෙනෙකු හැල්මේ දුවන්නේ දෙවියන් ලඟටයි. ඒ විතරක් නොවේ; විභාග වලින් පාස් කර දීම, ලොතරැයි අද්දවා දීම ආදී කාරණා පවා අපි දෙවියන්ට භාර දෙන්නෙමු. පුදුමය නම් මිනිසුන්ගේ මෙම අනේකවිධ රික්වෙස්ට්ස් අසාගෙන සිටිනා දෙවියන් පිස්සු නොහැදී බේරී ඉන්නා එකය! දෙවියන් මේවාට හිනාවෙන්නේ දවසේ වැඩ ඇරී ගෙදර ගියපසු රාත්‍රියට පමණද?

සමාජයේ තිබෙන දේවවාදී ලෙඩරෝග ඇතුළු අනේකවිධ ලෙඩරෝග වලට බෙහෙත් තිබෙන්නේ කොහේද? මුහුණු පොත තුළද? ෂොපින් මෝල් තුළද? එහෙමත් නැතිනම් මහපාරේ දේශපාලනය තුළද? මිනිසුන් හිස් අහසින් මහපොළවට කැන්දාගෙන යන දේශපාලනය අද තිබෙන්නේ කොහේද?

ලංකාවේ ජනමාධ්‍ය රනිල් වික්‍රමසිංහව හදුන්වන්නේ නොම්මර එකේ ලිබරල් දේශපාලකයෙක් ලෙසයි. තමන්ගේ ඇඟට නොගැලපෙන මේ ලිබරල් ඇඳුම ඇඟලා ගන්නට මැළිවන බවක් රනිල් පෙන්වන්නේ ද නැත. එහෙත් මේ මහා ලිබරල්වාදියා ලිබරල්වාදය දේවවාදය හා ගලපමින් මසකට වරක් තම ඇඟේ ලෙඩ පරික්ෂා කරගන්නට සිංගප්පුරුවට ගොස් එන ගමනේ දී ඉන්දියාවේ තිරුපති දේවාලයට ගොස් හිතේ ලෙඩට ද බෙහෙත් ලබාගැනීමට පුරුදු වී සිටී. රෝහණ විජේවීරගේ වර්තමාන අනුප්‍රාප්තිකයා වී සිටින අනුර කුමාර දේවාල ගානේ රස්තියාදු වෙන බව පේන්නට නැතත් අත්හැර දැමු සමාජ විප්ලවයේ පශ්චාත් මරණ සහතික නොහොත් සමාජ ප්‍රතිසංස්කරණ රාජ්‍යය පිළිබද පෙම් හසුන් රැගෙන මහා නායක හිමිවරුන් බැහැදැක දෙකට නැමී පිරිත් නුල් ගැටගහ ගැනීම සුලබ දසුනක් බවට පත්ව ඇත.

සජිත් නම් දේශපාලන තොත්ත බබා හිතන්නේ එජාපය සමගිකලේ දෙවියන් වහන්සේ කියාය! එනිසා, පසුගියදා ඔහු මුන්නේශ්වරමට ගොස් දෙවියන්ට මහා පත භාරයක් ඔප්පු කළේය.

ම.රා.ගේ දේශපාලනය ගැන කතාකොට පලක් නැත්තේ ම.රා. සහ සමාගම යනු දේවවාදය, සමාජවාදය, ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය වාගේ හැම වාදයක්ම පැකට් කොට සිල්ලරට විකුණන සිල්ලර බඩු කඩයක් නිසාය. එහෙත් පෙ.ස.පයේ සහෝදරවරුන් ලංකාවේ රාජ්‍ය නිර්ආගමික වියයුතු බවට ඔවුන්ගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශයේ පුංචියට සඳහන් කොට ඇතත් ඔවුන් දෙවියන්ගෙන් මිනිසුන් ගලවාගන්නට වචන පාවිච්චි නොකරන්නේ ගගේ රළ පහර ඔවුන්ට සැර වැඩි නිසාද?

අපි සමග මහපාරේ ඇවිදයන, අපිසමග අඬන, සිනාසෙන, අපේ දුක සතුට අහගෙන ඉන්න, අපේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර වෙනුවට ඔළුව අතගාන, සමහර වෙලාවට හෙමින්සීරුවේ අපේ ඔළුවට ටොකු අණින දෙවියන්වහන්සේව යළිත් අප අහසට යවන්නේ කවදාද? එදාට යළිත් මිනිස්සුන්ට මනුස්සකම හමුවෙනු ඇත.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Superstitious Belief, Ranil Wickramasinghe, Mahinda Rajapaksa, Anura Kumara Dissanayake, Katharagama
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සරද සමරසිංහගෙන් තවත් වියමන්
වෙසෙස්
ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ
අදහස්
සන්ධ්‍යා එක්නැලිගොඩට ඇමරිකාවේදී ගැරී වෙබ් මුණගැසුනාද?
වෙසෙස්
රේගනොමික්ස් සිට රනිල්නොමික්ස් නොහොත් සුපිරි ආර්ථික සමාජ ආශ්වාදයේ සිට අර්බුදය දක්වා
වෙසෙස්
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
අදහස්
අමරදේව මාස්ටර්, අපිනං ගොඩ...!
තවත් අදහස් බූන්දි
අපේ මධ්‍යම පන්තියේ නුතන සංස්කෘතික විලාසිතාව!
ගල්කිස්සේ ප්‍රහාරය: අන්තවාදයේ නරුම මුහුණුවරයි!
[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- මැතිවරණ කොමසාරිස්ට ජේ.ආර්.ගෙන් ලියුමක්!
ගබ්සාව සහ දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්ම!
විභාගය ගොඩ යාමට ඥාන පූජාව!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
කාල් මාක්ස් ලියයි.
දර්ශනය ඉල්ලා සිටින්නේ සත්‍යය මිස සත්‍ය වශයෙන් අදහස් වන දෙය නොවේ. එය ඉල්ලා සිටින්නේ මුළු මහත් මනුෂ්‍ය වර්ගයාට ම සත්‍ය දේ මිස ඇතැම් ජනතාවකට සත්‍ය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| අපේ මධ්‍යම පන්තියේ නුතන සංස්කෘතික විලාසිතාව!

3-Mins

(තාරක වරාපිටිය) අපේ රට වැනි සමාජයක සංස්කෘතික චින්තනය හෝ සාමාන්‍ය විචාර බුද්ධිය සකස් වන්නේ බොහෝ දුරට මධ්‍යම පාන්තික සමාජ ස්ථරයේ චින්තනයේ හැඩරුව... [More]
කවි| පියාපත්

8-Secs

(ධනුෂ්කා නිෂාදි කුලරත්න) දැලක පැටළුණු අය
මේ අපි කවුරුත්
නොගැලවී ඉන්න වෙර දරනවා

බත්කූරු යාළුවේ!
ගමනමයි ගැලවුම... [More]
රංග| හිනාව ගිලිහුණු සමාජයට "හිනාවෙලා මිනිත්තුවක්"

7-Mins

(සුදේශ් කවීශ්වර) උසස් කලා කෘතියක් අකුණු සැරයක් වැනි බව රෝම විචාරකයෙකු වූ ලොංජයිනස් ප්‍රකාශ කරයි. අකුණු පහර තමා අවට ඇති සියලුම දේ... [More]
පරිවර්තන| 'සැලී' උයනෙහි කෙළවර

16-Secs

(විලියම් බට්ලර් යේට්ස් | නිලූක කදුරුගමුව) හමුවීමු මා පියඹ සහ මම
'සැලී' උයනෙහි කෙළවර
හිමකුමරියකගේ පා නඟා ඈ
ඇවිද්දේ 'සැලී' උයන පසුකර.
තුරු මත කොළ වැවෙන විලසට
සෙමෙන් ආලය විඳින ලෙස... [More]
කවි| (ඔබ හිනැහෙන විට)

5-Secs

(මහගම සේකර) ඔබ හිනැහෙන විට
මුලු ලොව
ඔබ සමඟින් සිනා සෙයි

ඔබ වැලපෙන විට
මුලු ලොව... [More]
කරන්ට්ස්| ඈත සහ මෑත

23-Secs

(අමිල නන්දසිරි) "අනුරාධපුරයේ උද්‍යාන තුලදී පෙම්වතුන් යුවල 304ක් පොලිස් භාරයට."
-පුවතක්


ඈත, කුහුලින් සවල් ගහනා
මැදිවියේ නෙතු බහුලය
මෑත, විලියෙන් ජම්බු රතුවෙන... [More]
Cine| ස්වරූප නොපෙන්වීමේ සහ නොබැලීමේ විනෝදය

13-Mins

(එරික් ඉලයප්ආරච්චි) කලාත්මක අවකාශය සහාසික ලෙස විනෝදයේ අවකාශය විසින් පාගා දමනු ලබන අතරේ කලාත්මක ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විනෝද ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විසින් උදුරා ගනිමින්... [More]
කතන්දර| "හරි අපූරු අම්මාච්චි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

33-Secs

"හරි අපූරු අම්මාච්චි"- පොඩිත්තන්ට දැනුම ගෙනෙන විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rajiv Eipe ලියා සිත්තම් කළ "Ammachi's Amazing Machines" සිඟිති කතන්දරයේ සිංහල... [More]
BoondiLets| අඳුර පලාගියේය!
තල්මසාගේ සිරුර ඇතුළත වූයේ අඳුරයි. පිනෝකියෝ පාවෙමින් තල්මසාගේ කුසෙහි ගැඹුරු ආගාධයට ඇදී ගියේය.

ඉමක් නැති ගණඳුර මැදින් හදිසියේම කුඩා ආලෝකයක් පහළ විය.

"කවුද ඔතන?" පිනෝකියෝගේ... [More]
කවි| සියයට විස්සයි, සතුට අනුලට!

38-Secs

(තුෂාරිකා ඇන්තනි) ඉසුරු දෙවිඳු මවනවද සිහිල පිරි පෙදෙසක්
ගිනි නිවුන මව් හිසක මැවු පසන් නිවසක්

දෛනික වැයෙන් මරදූන් පැරද ඉසිඹුවක්
පතයි මාස අග දිනක හෝ නිරාමිස සුවයක්... [More]
වෙසෙස්| තොවිල් වලදී යකුන් පලා යන විට ගස් අතු කඩා වැටෙන හැටි!

3-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) මිනිසුන්ට සහ වාසස්ථාන වලට අරක් ගන්නා යක්ෂයන් පලවා හැරීම පිණිස යක් තොවිල් පැවැත්වීම අප ජන සංස්කෘතියේ ප්‍රධානතම අංගයකි. මෙම යක්... [More]
BoondiLets| සරච්චන්ද්‍ර ලියයි.
පුතු සෙනේ මස් නහර හම සිඳ
ඇට සොයා ගොස් ඇට තුළට වැද
ඇට මිදුලු මත රඳා සිට දුක්
දෙයි නිබන්දා

-සිංහබාහු
කවි| (හදිසියේ මියගිය) අම්මාගේ මිනිය හඳුනාගැනීමට පුතුව කැඳවයි!

44-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) දෙක තුනක් ඇර හුඟක් කෙස් ගස් තිබුනේ බාගෙට සුදුවෙලා
ගල් තැලුම් මල් යටි පතුල්වල විලුඹ තිබුනා පුපුරලා
අලි ඇවිත් පැල කඩපු දවසේ තාත්තගේ බඩ පාගලා
පෙරළිලා ගෙයි බිත්ති පලුවක් කකුල තිබ්බේ කොරවෙලා

අන්න අර දුර පේන කන්දට ටිකක් එහායින් තියන බැද්දේ... [More]
Cine| බහුචිතවාදීයා- සමකාලීන අගනාගරික සමාජ සැකැස්ම සහ එහි දේශපාලන ආර්ථීකය පිළිබද නියෝජනයක් ලෙස

6-Mins

(නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි) පසුගිය සමයේ, විශේෂයෙන්ම, 2015 ජනවාරි 8 වනදා පැවැති ජනාධිපතිවරණය පූර්වගාමීව සමාජ මාධ්‍යවල ඇති වූ දේශපාලන කතිකාවේ දක්නට ලැබුණු මූලිකාංගයක් වූයේ,... [More]
කතන්දර| "මෙන්න මෙයා- බෝල බෙයා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

27-Secs

පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Ramendra Kumar ලියා, Delwyn Remedios සිත්තම් කළ "The Day It Rained Fish" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින්.

හඬ- නයෝමී... [More]
වෙසෙස්| ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) "ජනතාව අතුරින් කිහිප දෙනෙකු අත්‍යන්ත ම්ලේච්ඡයන් වීම හේතුවෙන් හෝ පාලක පක්ෂය ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය යන වචනයේ අරුත නොදැන සිටීම හේතුවෙන් හෝ ජනමාධ්‍යවේදීන්ට... [More]
BoondiLets| දාරියෝ ෆෝ ලියයි.
(දාරියෝ ෆෝ | එච්. ඒ. පෙරේරා) පවතින පාලනය, ඉවසන් ඉන්න බැරි තරමට ජඩ, දූෂිත, මර්දනකාරී එකක් උනහම ජනතාව ජීවිත පරදුවට තියල හරි ඒක පෙරලලා දානවා. ඊට පස්සෙ අලුත් පාලකයෝ විසින් හිටපු... [More]
කතන්දර| "වීර යට්ටෝගේ සහ තෙයූන්ගේ කතන්දරය"- රුසියානු ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

18-Secs

පොඩිත්තන්ට රුසියාවෙන් කතන්දරයක්- නෙන්ත් ජනකතාවක් ඇසුරින් ජාන්නා විටෙන්සොන් විසින් ලියන ලද, ලියනීඩ් ආරිස්තොව් විසින් සිත්තම් කරන ලද, "වීර යට්ටෝගේ සහ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook