Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
සියල්ල අතහැර ගෙදර යනවිට 'බෙකම් පවුල' ආලින්දයේදී මුණගැසීම
බූන්දි, 18:28:20
බොහෝ දෙනෙක් දැන් උත්සාහ කරන්නේ ඉතා අනතුරුදායක එළියේ දේශපාලනය හා ඇඟ රිදෙන මනුෂ්‍ය ආශ්‍රය අතහැර හැල්මේ ගෙදර දුවගොස් නෝනා මහත්වරු, ළමයි බමයි එක්ක දෙයියනේ කියල සන්තෝෂයෙන් ජීවත්විමටය. එසේත් නැතිනම් ඇස් සහ කන් වලට ඇහෙන පෙනෙන දේවල් වලට ශාප කරමින් තමන්ගේ වැඩක් බලාගෙන සුරක්ෂිතව ජීවත් වීමටය. එහෙත් අපි මෙසේ ගෙදර යනවිට අපේ ගෙදර ආලින්දයේදී ලෝකයේ ජනප්‍රියම 'පවුල' වන ඩේවිඩ් බෙකම් පවුල අපට මුණගැසෙයි. ඔවුන් අපේ ආලින්දයේ ඉදගෙන අපට 'හායි' කියයි.

ඩෙවිඩ් බෙකම් යනූ එංගලන්තයේ හිටපු ෆුට්බොල් ක්‍රීඩකකි. ඔහු, මෑත අතීතයේ උන්මාදයක් ලෙස ලෝකය පුරා ජනප්‍රිය වූ spice girls සංගීත කණ්ඩායමේ ගායිකාවක් වූ වික්ටෝරියා සමග විවාහ වුනු පසුව ඩේවිඩ් - වික්ටෝරියා බෙකම් පවුල නුතන වෙළදපොල සමාජයේ 'හද බැදගත්' දර්ශීය පවුල බවට පත් විය. ඩේවිඩ් බෙකම් යනු දැනට ලෝකයේ සිටින වටිනාම ක්‍රීඩකයාය. ඔහුගේ වටිනාකම පවුම් මිලියන 260 ක් පමණ වේ. ක්‍රීඩාව තුලින් දැනට ඔහු කිසිවක් උපයන්නේ නැතිතරම් වුවද තමා වටා ගොඩනැගී ඇති සිවිල් වටිනාකම ඉතා සංවිධානාත්මකව අලෙවි කරමින් විවිඩ සමාගම් සමග ප්‍රචාරක ගිවිසුම් අත්සන් කරමින් මුදල් උපයයි. වික්ටෝරිය බෙකම් ගායන ලෝකයෙන් සමුගෙන විලාසිතා ලෝකයට ඇතුල්වී ඇති අතර දැන් ඇය තමාගේම කාන්තා ඇඳුම් විලාසිතාගාර ජාලයක් යුරෝපය පුරා ව්‍යාප්ත කරමින් සිටී.

මේ අතර ඔහුගේ වැඩිමහල් පුත්‍රයා බොහෝ ළමා ඇඳුම් සමාගම්වල බ්‍රෑන්ඩ් ඇම්බැසිඩර් කෙනෙක් වන අතර පවුලේ පුංචිම දියණිය ළමා ඇඳුම් විලාසිතා ප්‍රදර්ශන වලට පෙනී සිටියි.

බෙකම් කෙතරම් කඩවසම් පුද්ගලයෙකු වුවද මාර්කට් කරන්න පුළුවන් තරම් කටහඬක් ඔහුට හිමිවී නැත. එහෙයින් තමාව විකුණාගැනීම සදහා ඔහු විසින් පිහිටවා ඇති PR සමාගම ඉතා දක්ෂ ලෙස මෙම නොහැකියාව වසාගෙන ඔහුව අලෙවිකරමින් සිටී. ලෝකයේ පැවැත්වෙන විවිධ උත්සව වලට බෙකම් පවුලට ආරාධනා කිරීමේ trend එකක් දැන් නිර්මාණය වී ඇති අතර මේ උත්සව වලට සාභාගිවීම සදහා විවිධ මිල ගණන් පැකේජයක් ඔහුගේ PR සමාගම හඳුන්වා දී ඇත. කිසියම් උත්සවයකට බෙකම් හෝ වික්ටෝරියා සාභාගී වන්නේනම් විශේෂ මිලගණන් ඇති අතර බෙකම් පවුලේ සියළු සාමාජිකයන් සාභාගී කරගෙන විශාල මාධ්‍ය අවධානයක් දිනාගැනීමට යමෙකුට අවශ්‍ය නම් විශාල ආයෝජනයක් කල යුතුය. බෙකම් පවුලේ සෑම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම වෙළඳ නියෝජිතයින් අරක්ගෙන ඇති අතර ඇතැම්විට බෙකම් යුවලට තමන්ගේ ජීවිතයක්‌ ලෙස ඉතිරිව ඇත්තේ රාත්‍රියේ නිදන කාමරයේ ඔවුන් ගතකරන ජීවිතය පමණක් විය හැකිය.

ගෙදර යන මිනිසුන් ගැන හදාරන්න. එදිනෙදා අප මුහුණ දෙන මඟුල් ගෙවල්, මළ ගෙවල්, හෝ පවුලේ උත්සව දිහා දුර සිට බලා ඉන්න. බොහෝ මෙවැනි උත්සව වල ප්‍රධාන පුද්ගලයා වන්නේ මනාල යුවල හෝ මියගිය තැනැත්තා නොව ඡායාරුප ශිල්පියා හෝ වීඩියෝ කරන ශිල්පියාය. මෙම උත්සව අවස්ථාවල ඕනෑම හැඟුම්බර හෝ විශේෂ සිදුවීමක් මැදට පැන එය කැමරාවට හසුකරගැනීමට ඉඩදීමට තරම් අපි ඉවසීම ප්‍රගුණ කර ඇත. කැමරාකාරයාගේ කට්ටලය සුදානම් කරන තෙක් මනාලයා මංගල මුදුව පළන්දන්නේ නැත! මළගෙදර මිනිය උස්සන්නේ නැත! කොටින්ම කියතොත් කැමරාකාරයා උත්සවය ෆොටෝ ගන්නවා වෙනුවට කැමරා කාරයා විසින් උත්සවය direct කරනු ලබයි.

මෙවැනි උත්සව නිමාවට පත්වී නොබෝ දිනකින්ම උත්සව වල ප්‍රධාන නළු නිලියන් තම කුට්ටුම්බ තුල තනි වෙන අතර ඉන්පසුව ලෝකය එක්ක 'මනුස්සකම' බෙදා හදාගැනීමට තිබෙන්නේ අමාරුවෙන් උපයාගත් ඡායාරුප පමණි. ඉන්පසු දිගට හරහට මුහුණු පොත හරහා මනුස්සකම බෙදයි. මෙවැනි උත්සවයකට සහභාගි වී නොදැනුවත්වම සහය නළුවෙක් හෝ නිළියක් ලෙස ඔබ විකිණී ඇත්නම් කණගාටු නොවන්න; විකිණීම තුල ජිවත් වෙන හැටි ඩේවිඩ් බෙකම්ගෙන් ඉගෙනගන්න.

එළවලු මලු කරේ තියාගෙන පවුල එක්ක සතුටින් ඉන්න ගෙදර දුවන තාත්තලාට ප්‍රථමයෙන්ම මුණගැසෙන්නේ තම තාත්තා තනතුර අහිමිවීම පිළිබද පුවතයි. අවසාන විග්‍රහයේදී තාත්තා යනු ආර්ථික සතෙකි. පවුලට ගුරුහරුකම් සහ පුරුෂාර්ථ ලබාදීමට වෙනම 'චැනල්' ඇති අතර තාත්තලාගේ කාර්යභාරය වී ඇත්තේ පවුලට සල්ලි පොම්ප කොට ආදරය බිඳක් උරගා බැලීමටය.

සුද්දෝ ලංකාවට පැමිණීමට ප්‍රථමයෙන් පවුල් කෑම යනු නිශ්චිත කතාබහකට එකඟ වී ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක් එක වහලක් යට ජිවත් වීමයි. මේ කතාබහට හරක බාන, වතු පිටි, පවුල් නම්බු නාම එකතු වෙයි. එහෙත් සුද්දා ආ පසු වාචිකව එකඟ වී ජිවිත කාලයක් ජිවත් වීමේ වැඩේ පොඩ්ඩක් වෙනස් කළේය. ඔවුන් කසාද සහතිකයක් හදුන්වා දී දේපොළ වලට නීතිමය රාමුවක් ලබා දුන්නේය.

සුද්දා ලංකාව දාල ගිහින් අවුරුදු හැටක් විතර ගිය පසු, අද දවසේ කසාද සහතිකය එහි මුල් අර්ථයෙන් බහිෂ්කරණයට ලක්වී පවුලේ ආරක්ෂක AK 47 රයිෆලයක් බවට හෝ බර්ලින් තාප්පය බවට පත්වී ඇත. ගැහැණු ළමයෙක් කොල්ලෙක් එක්ක එකතු වී තම කුට්ටුම්භ වලින් එළියේ ආදරය විදින විට දෙමාපියන් තම ඔත්තු සේවා යොදවා කොල්ලා සහ කෙල්ල ගැන සොයා බලා හැකි ඉක්මනින් කසාදයක් ඇතුලට දමා සැනසුම් සුසුමක් හෙලන්නේ තම ළමයා බේරා ගත් බව නොකියා කියමිනි. ආදරය දිවංගත වී එම හිස්තැන දේපොළ, හිස්ටීරියා සමාජ තත්වය හෝ සර්ව බලධාරී කසාද සහතිකය විසින් පුරවා දමා ඇති පවුල් අපේ සමාජයේ සුලබ දසුනක් නොවේද? මේ කාලයේ ආදරය කරන වයසේ ළමයින් සිටින දෙමාපියන් තම ළමයින්ට නොකියා කියන අවවාදය නම් කාට ආදරය කලත් කමක් නෑ කසාද බඳින්න ඕනෑනම් හොඳ කෙනෙක් හොයල බැදගන්න යනුවෙනි.

බටහිර සමාජයේ පවුලක් නඩත්තු කිරීම හෝ කසාද බැඳීම යනු හැම මිනිසෙකුට හෝ ගැහැනියකටම ලඟාවිය නොහැකි උසස් සමාජ තත්වයකි. ගැහැණු සහ මිනිස්සු ආදරය හෝ වෙනත් අවශ්‍යතා පෙරටු කරගෙන එකට ජිවත් වෙයි. එවැනි එකඟතා කැඩුණු පසු වෙන්වී යයි. ඇතැම් මිනිසුන් සහ ගැහැණුන් වාචික එකගතා මත දිගු කාලයක් ජීවත් වී ළමුන්, දේපොළ අත්පත් කරගෙන පවුල් කයි. මේ ගමනේ දෙදෙනාගේ ආදරයේ සහ එකගතාවයේ කුටප්‍රාප්තියට පැමිණි පසු විවාහ වෙයි. මෙම ජීවන සංකල්පය ඉතා අශිෂ්ට බවට අපේ සමාජය සලකන අතර ඒ වෙනුවට වෙළඳපොල අවශ්‍යතා මත කසාද සහතිකයක් උරුම කරගෙන අනුන්ට අවශ්‍ය ලෙස ජිවත් වීම ඉතා හොද සමාජ කාර්යක් ලෙස සලකයි.

කුට්ටුම්බ තුළට වී සිටින මිනිසුන් තම ආරක්‍ෂිත සිර කුටියේ දොරක් ජනේලයක් ඇරිය ගමන් පිටත ලෝකයේ සිට විෂබීජ කන්දරාවක් ගෙට ඇතුළුවෙයි. මෙම විෂබීජ වල පෙරේතයෝ, කුම්භාණ්ඩයෝ, ස්ත්‍රී දුෂකයෝ, සෙක්ස් අප්සෙට් කාරයෝ නිදන්ගතව සිටියි. ඒක නිසාම බොහෝ ආරක්ෂක වැඩපිළිවෙලවල් ඕනෑ වෙයි.

දැන් ගැහැණු ළමයින් තනියෙන් ගමන් යැවිය නොහැකිය. මන්ද සමාජය ෂුවර් නැත. ඉස්කෝල, ටියුෂන් පන්ති ඇරුණු ගමන්ම තම ළමයින්ව අල්ලාගන්නා දෙමාපියන් හැල්මේ ගෙදර දුව එන්නේ මග තොටේ තම ළමයින්ට හමුවෙන යාළුවන් ෂුවර් නැති නිසාය. ඉස්සර තම ළමයින් ගමෙන් එලියට යෑම ෂුවර් නැතැයි කී දෙමාපියන් දැන් කියන්නේ ගෙදරින් එළියට යැවීම අගුණ බවය. තත්වය තවත් දරුණු වී තාත්තලා, දුවලා, සහෝදර සහෝදරයින් එකට ගෙදර එකට තබා යෑම ෂුවර් නැති තරම් ගනුදෙනුකාරී පවුල් ජීවිතය පිලුණු වී ඇත. එහෙත් කුට්ටුම්බගත මිනිසාට මනුෂ්‍ය ආත්මයක් ලැබූ "පාපය" නිසා පෙරලා ෂුවර් නැති එළියේ සමාජය සමගම ගනුදෙනු කිරීමට සිදුවීම අභාග්‍යයක් නොවේද?

හැල්මේ ගෙදර දුව විත්, ගෙදර දොර වසා එයට පිටදී සැනසුම් සුසුමක් හෙලන මිනිසාට පිටට තට්ටුවක් දමා ඩේවිඩ් බෙකම් මතක් කර දෙන්නේ තවදුරටත් ආරක්ෂා කරගැනීමට කිසිවක් නැති බවයි. පවුල, ආදරය, සහෝදරත්වය වගේ බර දේවල් පවා ප්‍රාග්ධනය සමග ගනුදෙනු කිරීමට පටන්ගෙන ඇති බවයි. කුට්ටුම්බගත මිනිසා යළිත් දොර ඇර එළියට ගොස් එළියේ විෂබීජ සමග ගැටෙන සාමුහික සත්ත්වයෙක් වූ කෙදිනක හෝ ඔහුගේ නිවස තුලට මනුෂත්වයේ සුළග හමා එනු ඇත...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- David Beckham, Victoria Beckham, Beckham Family, Family Life, Marriage, Love
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සරද සමරසිංහගෙන් තවත් වියමන්
කතන්දර
සෙන්ටෙනියල් දෝණි
වෙසෙස්
දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!
වෙසෙස්
සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම
වෙසෙස්
මානව සමාජයේ මීළඟ විප්ලවය 'දත්තවාදය'ද?
වෙසෙස්
හුදකලාව විකුණා විනෝදවෙන්න එන්න!
තවත් අදහස් බූන්දි
To Sir, With Love!
විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!
මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
BoondiLets
Simone de Beauvoir කියයි.
"පිරිමියා" යන්නෙන් නිරතුරුවම "මනුෂ්‍යයෙකු" යන්න අරුත් ගන්වනු ලැබේ. "ගැහැණිය" යන්නෙන් අරුත් ගැන්වෙන්නේ "ස්ත්‍රී" බවයි. කිසියම් මොහොතක "ගැහැණිය", "මනුෂ්‍යයෙකු" ලෙස හැසිරෙන්නේ ද එවිට, ඇය "පිරිමියා" අනුකරණය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
Cine| අසන්ධිමිත්තා- වෘත්තයෙන් ආපස්සට

3-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) සාහිත්‍යය හෝ සිනමාපට තවදුරටත් සාම්ප්‍රදායික ආකෘතියම නොපතයි. රසවිඳින්නන්ව සාමාන්‍ය කතාවකින් නළවාදැමීමට නොහැකිය. තවදුරටත් ඔවුහුද හුරුපුරුදු නිර්මාණ ස්වභාවයම නොපතති. නිර්මාණකරුවකු... [More]
Cine| රාමු තුළ යළි රාමු වුණු "දැකල පුරුදු කෙනෙක්"

6-Mins

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) මේ යුගය ඡායාරූප හා කැමරා යුගයක් වන අතර වෘත්තීය හෝ අර්ධවෘත්තීය කැමරා භාවිත කරන ආධුනිකයා පවා අධි සුන්දරත්වයෙන් යුතු ඡායාරූප... [More]
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook