සියල්ල අතහැර ගෙදර යනවිට 'බෙකම් පවුල' ආලින්දයේදී මුණගැසීම | BOONDI.LK
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
සියල්ල අතහැර ගෙදර යනවිට 'බෙකම් පවුල' ආලින්දයේදී මුණගැසීම
බූන්දි, 18:28:20
බොහෝ දෙනෙක් දැන් උත්සාහ කරන්නේ ඉතා අනතුරුදායක එළියේ දේශපාලනය හා ඇඟ රිදෙන මනුෂ්‍ය ආශ්‍රය අතහැර හැල්මේ ගෙදර දුවගොස් නෝනා මහත්වරු, ළමයි බමයි එක්ක දෙයියනේ කියල සන්තෝෂයෙන් ජීවත්විමටය. එසේත් නැතිනම් ඇස් සහ කන් වලට ඇහෙන පෙනෙන දේවල් වලට ශාප කරමින් තමන්ගේ වැඩක් බලාගෙන සුරක්ෂිතව ජීවත් වීමටය. එහෙත් අපි මෙසේ ගෙදර යනවිට අපේ ගෙදර ආලින්දයේදී ලෝකයේ ජනප්‍රියම 'පවුල' වන ඩේවිඩ් බෙකම් පවුල අපට මුණගැසෙයි. ඔවුන් අපේ ආලින්දයේ ඉදගෙන අපට 'හායි' කියයි.

ඩෙවිඩ් බෙකම් යනූ එංගලන්තයේ හිටපු ෆුට්බොල් ක්‍රීඩකකි. ඔහු, මෑත අතීතයේ උන්මාදයක් ලෙස ලෝකය පුරා ජනප්‍රිය වූ spice girls සංගීත කණ්ඩායමේ ගායිකාවක් වූ වික්ටෝරියා සමග විවාහ වුනු පසුව ඩේවිඩ් - වික්ටෝරියා බෙකම් පවුල නුතන වෙළදපොල සමාජයේ 'හද බැදගත්' දර්ශීය පවුල බවට පත් විය. ඩේවිඩ් බෙකම් යනු දැනට ලෝකයේ සිටින වටිනාම ක්‍රීඩකයාය. ඔහුගේ වටිනාකම පවුම් මිලියන 260 ක් පමණ වේ. ක්‍රීඩාව තුලින් දැනට ඔහු කිසිවක් උපයන්නේ නැතිතරම් වුවද තමා වටා ගොඩනැගී ඇති සිවිල් වටිනාකම ඉතා සංවිධානාත්මකව අලෙවි කරමින් විවිඩ සමාගම් සමග ප්‍රචාරක ගිවිසුම් අත්සන් කරමින් මුදල් උපයයි. වික්ටෝරිය බෙකම් ගායන ලෝකයෙන් සමුගෙන විලාසිතා ලෝකයට ඇතුල්වී ඇති අතර දැන් ඇය තමාගේම කාන්තා ඇඳුම් විලාසිතාගාර ජාලයක් යුරෝපය පුරා ව්‍යාප්ත කරමින් සිටී.

මේ අතර ඔහුගේ වැඩිමහල් පුත්‍රයා බොහෝ ළමා ඇඳුම් සමාගම්වල බ්‍රෑන්ඩ් ඇම්බැසිඩර් කෙනෙක් වන අතර පවුලේ පුංචිම දියණිය ළමා ඇඳුම් විලාසිතා ප්‍රදර්ශන වලට පෙනී සිටියි.

බෙකම් කෙතරම් කඩවසම් පුද්ගලයෙකු වුවද මාර්කට් කරන්න පුළුවන් තරම් කටහඬක් ඔහුට හිමිවී නැත. එහෙයින් තමාව විකුණාගැනීම සදහා ඔහු විසින් පිහිටවා ඇති PR සමාගම ඉතා දක්ෂ ලෙස මෙම නොහැකියාව වසාගෙන ඔහුව අලෙවිකරමින් සිටී. ලෝකයේ පැවැත්වෙන විවිධ උත්සව වලට බෙකම් පවුලට ආරාධනා කිරීමේ trend එකක් දැන් නිර්මාණය වී ඇති අතර මේ උත්සව වලට සාභාගිවීම සදහා විවිධ මිල ගණන් පැකේජයක් ඔහුගේ PR සමාගම හඳුන්වා දී ඇත. කිසියම් උත්සවයකට බෙකම් හෝ වික්ටෝරියා සාභාගී වන්නේනම් විශේෂ මිලගණන් ඇති අතර බෙකම් පවුලේ සියළු සාමාජිකයන් සාභාගී කරගෙන විශාල මාධ්‍ය අවධානයක් දිනාගැනීමට යමෙකුට අවශ්‍ය නම් විශාල ආයෝජනයක් කල යුතුය. බෙකම් පවුලේ සෑම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම වෙළඳ නියෝජිතයින් අරක්ගෙන ඇති අතර ඇතැම්විට බෙකම් යුවලට තමන්ගේ ජීවිතයක්‌ ලෙස ඉතිරිව ඇත්තේ රාත්‍රියේ නිදන කාමරයේ ඔවුන් ගතකරන ජීවිතය පමණක් විය හැකිය.

ගෙදර යන මිනිසුන් ගැන හදාරන්න. එදිනෙදා අප මුහුණ දෙන මඟුල් ගෙවල්, මළ ගෙවල්, හෝ පවුලේ උත්සව දිහා දුර සිට බලා ඉන්න. බොහෝ මෙවැනි උත්සව වල ප්‍රධාන පුද්ගලයා වන්නේ මනාල යුවල හෝ මියගිය තැනැත්තා නොව ඡායාරුප ශිල්පියා හෝ වීඩියෝ කරන ශිල්පියාය. මෙම උත්සව අවස්ථාවල ඕනෑම හැඟුම්බර හෝ විශේෂ සිදුවීමක් මැදට පැන එය කැමරාවට හසුකරගැනීමට ඉඩදීමට තරම් අපි ඉවසීම ප්‍රගුණ කර ඇත. කැමරාකාරයාගේ කට්ටලය සුදානම් කරන තෙක් මනාලයා මංගල මුදුව පළන්දන්නේ නැත! මළගෙදර මිනිය උස්සන්නේ නැත! කොටින්ම කියතොත් කැමරාකාරයා උත්සවය ෆොටෝ ගන්නවා වෙනුවට කැමරා කාරයා විසින් උත්සවය direct කරනු ලබයි.

මෙවැනි උත්සව නිමාවට පත්වී නොබෝ දිනකින්ම උත්සව වල ප්‍රධාන නළු නිලියන් තම කුට්ටුම්බ තුල තනි වෙන අතර ඉන්පසුව ලෝකය එක්ක 'මනුස්සකම' බෙදා හදාගැනීමට තිබෙන්නේ අමාරුවෙන් උපයාගත් ඡායාරුප පමණි. ඉන්පසු දිගට හරහට මුහුණු පොත හරහා මනුස්සකම බෙදයි. මෙවැනි උත්සවයකට සහභාගි වී නොදැනුවත්වම සහය නළුවෙක් හෝ නිළියක් ලෙස ඔබ විකිණී ඇත්නම් කණගාටු නොවන්න; විකිණීම තුල ජිවත් වෙන හැටි ඩේවිඩ් බෙකම්ගෙන් ඉගෙනගන්න.

එළවලු මලු කරේ තියාගෙන පවුල එක්ක සතුටින් ඉන්න ගෙදර දුවන තාත්තලාට ප්‍රථමයෙන්ම මුණගැසෙන්නේ තම තාත්තා තනතුර අහිමිවීම පිළිබද පුවතයි. අවසාන විග්‍රහයේදී තාත්තා යනු ආර්ථික සතෙකි. පවුලට ගුරුහරුකම් සහ පුරුෂාර්ථ ලබාදීමට වෙනම 'චැනල්' ඇති අතර තාත්තලාගේ කාර්යභාරය වී ඇත්තේ පවුලට සල්ලි පොම්ප කොට ආදරය බිඳක් උරගා බැලීමටය.

සුද්දෝ ලංකාවට පැමිණීමට ප්‍රථමයෙන් පවුල් කෑම යනු නිශ්චිත කතාබහකට එකඟ වී ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක් එක වහලක් යට ජිවත් වීමයි. මේ කතාබහට හරක බාන, වතු පිටි, පවුල් නම්බු නාම එකතු වෙයි. එහෙත් සුද්දා ආ පසු වාචිකව එකඟ වී ජිවිත කාලයක් ජිවත් වීමේ වැඩේ පොඩ්ඩක් වෙනස් කළේය. ඔවුන් කසාද සහතිකයක් හදුන්වා දී දේපොළ වලට නීතිමය රාමුවක් ලබා දුන්නේය.

සුද්දා ලංකාව දාල ගිහින් අවුරුදු හැටක් විතර ගිය පසු, අද දවසේ කසාද සහතිකය එහි මුල් අර්ථයෙන් බහිෂ්කරණයට ලක්වී පවුලේ ආරක්ෂක AK 47 රයිෆලයක් බවට හෝ බර්ලින් තාප්පය බවට පත්වී ඇත. ගැහැණු ළමයෙක් කොල්ලෙක් එක්ක එකතු වී තම කුට්ටුම්භ වලින් එළියේ ආදරය විදින විට දෙමාපියන් තම ඔත්තු සේවා යොදවා කොල්ලා සහ කෙල්ල ගැන සොයා බලා හැකි ඉක්මනින් කසාදයක් ඇතුලට දමා සැනසුම් සුසුමක් හෙලන්නේ තම ළමයා බේරා ගත් බව නොකියා කියමිනි. ආදරය දිවංගත වී එම හිස්තැන දේපොළ, හිස්ටීරියා සමාජ තත්වය හෝ සර්ව බලධාරී කසාද සහතිකය විසින් පුරවා දමා ඇති පවුල් අපේ සමාජයේ සුලබ දසුනක් නොවේද? මේ කාලයේ ආදරය කරන වයසේ ළමයින් සිටින දෙමාපියන් තම ළමයින්ට නොකියා කියන අවවාදය නම් කාට ආදරය කලත් කමක් නෑ කසාද බඳින්න ඕනෑනම් හොඳ කෙනෙක් හොයල බැදගන්න යනුවෙනි.

බටහිර සමාජයේ පවුලක් නඩත්තු කිරීම හෝ කසාද බැඳීම යනු හැම මිනිසෙකුට හෝ ගැහැනියකටම ලඟාවිය නොහැකි උසස් සමාජ තත්වයකි. ගැහැණු සහ මිනිස්සු ආදරය හෝ වෙනත් අවශ්‍යතා පෙරටු කරගෙන එකට ජිවත් වෙයි. එවැනි එකඟතා කැඩුණු පසු වෙන්වී යයි. ඇතැම් මිනිසුන් සහ ගැහැණුන් වාචික එකගතා මත දිගු කාලයක් ජීවත් වී ළමුන්, දේපොළ අත්පත් කරගෙන පවුල් කයි. මේ ගමනේ දෙදෙනාගේ ආදරයේ සහ එකගතාවයේ කුටප්‍රාප්තියට පැමිණි පසු විවාහ වෙයි. මෙම ජීවන සංකල්පය ඉතා අශිෂ්ට බවට අපේ සමාජය සලකන අතර ඒ වෙනුවට වෙළඳපොල අවශ්‍යතා මත කසාද සහතිකයක් උරුම කරගෙන අනුන්ට අවශ්‍ය ලෙස ජිවත් වීම ඉතා හොද සමාජ කාර්යක් ලෙස සලකයි.

කුට්ටුම්බ තුළට වී සිටින මිනිසුන් තම ආරක්‍ෂිත සිර කුටියේ දොරක් ජනේලයක් ඇරිය ගමන් පිටත ලෝකයේ සිට විෂබීජ කන්දරාවක් ගෙට ඇතුළුවෙයි. මෙම විෂබීජ වල පෙරේතයෝ, කුම්භාණ්ඩයෝ, ස්ත්‍රී දුෂකයෝ, සෙක්ස් අප්සෙට් කාරයෝ නිදන්ගතව සිටියි. ඒක නිසාම බොහෝ ආරක්ෂක වැඩපිළිවෙලවල් ඕනෑ වෙයි.

දැන් ගැහැණු ළමයින් තනියෙන් ගමන් යැවිය නොහැකිය. මන්ද සමාජය ෂුවර් නැත. ඉස්කෝල, ටියුෂන් පන්ති ඇරුණු ගමන්ම තම ළමයින්ව අල්ලාගන්නා දෙමාපියන් හැල්මේ ගෙදර දුව එන්නේ මග තොටේ තම ළමයින්ට හමුවෙන යාළුවන් ෂුවර් නැති නිසාය. ඉස්සර තම ළමයින් ගමෙන් එලියට යෑම ෂුවර් නැතැයි කී දෙමාපියන් දැන් කියන්නේ ගෙදරින් එළියට යැවීම අගුණ බවය. තත්වය තවත් දරුණු වී තාත්තලා, දුවලා, සහෝදර සහෝදරයින් එකට ගෙදර එකට තබා යෑම ෂුවර් නැති තරම් ගනුදෙනුකාරී පවුල් ජීවිතය පිලුණු වී ඇත. එහෙත් කුට්ටුම්බගත මිනිසාට මනුෂ්‍ය ආත්මයක් ලැබූ "පාපය" නිසා පෙරලා ෂුවර් නැති එළියේ සමාජය සමගම ගනුදෙනු කිරීමට සිදුවීම අභාග්‍යයක් නොවේද?

හැල්මේ ගෙදර දුව විත්, ගෙදර දොර වසා එයට පිටදී සැනසුම් සුසුමක් හෙලන මිනිසාට පිටට තට්ටුවක් දමා ඩේවිඩ් බෙකම් මතක් කර දෙන්නේ තවදුරටත් ආරක්ෂා කරගැනීමට කිසිවක් නැති බවයි. පවුල, ආදරය, සහෝදරත්වය වගේ බර දේවල් පවා ප්‍රාග්ධනය සමග ගනුදෙනු කිරීමට පටන්ගෙන ඇති බවයි. කුට්ටුම්බගත මිනිසා යළිත් දොර ඇර එළියට ගොස් එළියේ විෂබීජ සමග ගැටෙන සාමුහික සත්ත්වයෙක් වූ කෙදිනක හෝ ඔහුගේ නිවස තුලට මනුෂත්වයේ සුළග හමා එනු ඇත...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- David Beckham, Victoria Beckham, Beckham Family, Family Life, Marriage, Love
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සරද සමරසිංහගෙන් තවත් වියමන්
කතන්දර
සෙන්ටෙනියල් දෝණි
වෙසෙස්
දත්තවාදී යුගයේ විප්ලවවාදින් හඳුනාගනිමු!
වෙසෙස්
සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම
වෙසෙස්
මානව සමාජයේ මීළඟ විප්ලවය 'දත්තවාදය'ද?
වෙසෙස්
හුදකලාව විකුණා විනෝදවෙන්න එන්න!
තවත් අදහස් බූන්දි
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
ඒ ඇගේ අහසයි!
සිංහලයා වඳ වෙමින් යනවද?
කාලෝ අයංතේ
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
හර්මන් ගෝරිං (නියුරම්බර්ග් නඩුවේ දී) කියයි.
ස්වභාවිකවම සාමාන්‍ය මිනිසුන් යුද්ධයට අකමැතිය. මෙය රුසියාවටත්, එංගලන්තයටත් එසේම ජර්මනියටත් එකසේ අදාලය. මේ අපේ අවබෝධයයි. එසේ වුවත් අවසානයේ දී ප්‍රතිපත්තිමය තීරණ ඇත්තේ රටක නායකත්වය අත... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කරන්ට්ස්| විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය

39-Secs

(පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු) I.
(පාසලේ රපෝර්තුව)

උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි
ප්‍රශ්න කරයි
අසම්මත ලෙස සිතයි... [More]
කවි| වස්සානය

45-Secs

(රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ) ඔය දෑල දොඩමලු ය, සුවඳ බැරුවා ඉන්ට
නිල් වතුර තුරුලු කර කෙසේ අතහැර යම් ද?
කෙකටියා පඳුර සුදු මල් පොකුර වඩාගෙන
සොඳුර, නුඹ වාගේ ම හිනැහේය මා එක්ක

කුඹුක් අතු වතුර අතගගා නැමිලා දියට... [More]
කතා-බස්| ඇත්තටම කවුද මේ ප‍්‍රදීප් මැතිව්?

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) ‘මිස්ටර් කරුණාසේනගේ අක්මාව හොඳටම නරක් වෙලා.’

‘ඒ වුණාට මගේ පපුව හොඳයි!’

විහිළුවයි හිනාවයි අන්තිම අසරණ බව මටම දැනුණා. දොස්තරට ගාණක් නෑ. තුණ්ඩුවක්... [More]
ඔත්තු| ගඟේ නොයන තරුණ දේශපාලනයක්- අගෝ. 21

15-Secs

අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ විසින් ලියන ලද එළියකන්ද වධකාගාරයේ සත්‍ය සිදුවීම් පසුබිම් කරගත් 1989 කැරැල්ල පිළිබඳ... [More]
කවි| ඉතා කුඩා විශාල වෙනස

2-Secs

(සමර විජේසිංහ) අපට නම්
පහසුකම් ඇත
දුකට බොන
ඛෙහෙත් ඇත

ඛෙහෙත් ටිකක්වත්... [More]
කතා-බස්| ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට කාලසටහන! (ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග)

31-Mins

(අජිත් සී හේරත්) ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග ඒමි ගුඩ්මාන් විසින් කරන ලද මෙම සම්මුඛ සාකච්ඡාව ලෝක ආධිපත්‍යය සඳහා වන ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට... [More]
කවි| මඳ නල

5-Secs

(ආරියවංශ රණවීර) කඳු වලල්ලට හොරෙන්
ආවා ඔබ මා ළගට
මල් පවා බලා සිටියා
ගත් සුසුම
නොහෙලා පහළට
පුදුමව.... [More]
පරිවර්තන| කියන්නද මා නුඹට, නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?

52-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | මහේෂි බී. වීරකෝන්) කියන්නද මා නුඹට...,
නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?
එනමුත් නුඹ ඊටත් වඩා වැඩියෙන් මුදුයි, සුන්දරයි මට.
රළු පවන් වෙසක් මස සිඟිති මල් පෙළන කල,
සිසිර කල දහවලත් බොහෝ දිගු කරන විට,
දෙව්ලොවේ ඇස අරා සැඩ රැසින් ලොව පෙළයි.... [More]
කවි| තුරු වන්දනය

51-Secs

(ලාල් හෑගොඩ) මහා අරණ තුල දෑස අබියස
මේ දැන් පහළවුවාසේ පෙනෙන දසුනෙන්
කිවි තෙමේ වික්ෂිප්ත විය.

ළා හරිත චත්‍රයක් වන් උඩුවියන තුළ
විසිරුණු ආලෝකයෙන්... [More]
කතන්දර| සෙන්ටෙනියල් දෝණි

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) දෝණි දොර ඇරගෙන ගෙට ගොඩවෙනකොට අම්මයි රාජ් අන්කලුයි සාලයේ සෝපාවේ තුරුළු වෙලා ඉඳගෙන ෆෝන් එකේ මොකක්දෝ බලනවා. දෙන්නම ඩිංගක් තිගැස්සෙනව.... [More]
පොත්| යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා

4-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) ලිඛිත කලා මාධ්‍යයන් අතර කෙටිකතාවට හිමි වන්නේ සුවිශේෂී තැනකි. එය පමණක් නොව, ඉදිරියට කෙටි යන විශේෂණය සහිත සෑම කලා මාධ්‍යයක්... [More]
කවි| සිනාසෙන ඔබෙ මූණ

36-Secs

(ලක්ශාන්ත අතුකෝරල) සිනාසෙන ඔබෙ මූණ
බොහෝ කලකින් මා ගමට ආ
මේ අහඹු කාලකණ්ණිදා
පටු මගෙහි පවුරු මත
පොල් ගසෙක - කඩ පිළෙක
සිනාසී එබීගෙන ඔඛෙ මූණ... [More]
කතා-බස්| ඒ මිනිස් අරගලයට මම හිස නමනවා! -මො.ල. සෙනෙවිරත්න

2-Mins

(කසුන් සමරතුංග) 'හික්මවීම පිණිස මේ දඬුවම ඉවසන්න' නම් වූ ස්වකීය කුළුඳුල් කාව්‍ය සංග්‍රහයේ කතෘ සටහන වෙනුවෙන් එහි කතුවර මො.ල. සෙනෙවිරත්න මෙසේ ලියයි.

"ලබා... [More]
වෙසෙස්| ජෝතිපාල ලංකාවේ ජනප්‍රිය ම ගායකයා වීමේ දේශපාලන ආර්ථීකය

18-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) එච්. ආර්. ජෝතිපාල යනු ලංකාවේ එදා මෙදා තුර අනභියෝගී ව රැඳී සිටින ජනප්‍රිය ම ගායකයා වේ. ඔහුගේ මරණය සිදුවූයේ 1987... [More]
ඔත්තු| කැටිපෙගෙන් 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' - ජුලි 24

16-Secs

විමල් කැටිපෙආරච්චි විසින් රචිත පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' 2018 ජූලි 24 දා... [More]
කවි| මල් බදාගෙන ගස් මැරෙන්නේ අන්න ඒකයි ශාන්තී

36-Secs

(සඳිනි ප්‍රාර්ථනා තෙන්නකෝන්) අන්න කෙළවර මලක් පිපිලා,
ඔබත් දැක්කද ශාන්තී,
ගමේ මුදුනෙම අහස කිට්ටුව,
හිනා නගනව ශාන්තී

තල මලක් නම් මළ ගෙයක්,... [More]
කවි| ඒ මුහුණ

31-Secs

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) ඒ මුහුණ අහිංසක වෙන්න බැරිකමක් නෑ
ඒත් ඒ ආදරේ අහිංසක නෑ.

කටහඬත් නිවී ඇති බව ඇත්ත
පපුව ඇතුළට ඇවිත්
හෘද සන්තානයේ අඩි තබා ඇවිදිද්දි... [More]
කවි| ෂැන්ග්‍රිලා....

25-Secs

(දමිත් වැලිකල) නොයන්න සැංඟිලා
ඉන්න බැරිද මාත් එක්ක ළං වෙලා...
අත් අල්ලං කතා කරමු හිනැහිලා..
දකින දකින හැම හීනෙම ෂැන්ග්‍රිලා..
උඹ හිටියා මං යන මං අවුරලා..... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook