Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
සියල්ල අතහැර ගෙදර යනවිට 'බෙකම් පවුල' ආලින්දයේදී මුණගැසීම
බූන්දි, 18:28:20
බොහෝ දෙනෙක් දැන් උත්සාහ කරන්නේ ඉතා අනතුරුදායක එළියේ දේශපාලනය හා ඇඟ රිදෙන මනුෂ්‍ය ආශ්‍රය අතහැර හැල්මේ ගෙදර දුවගොස් නෝනා මහත්වරු, ළමයි බමයි එක්ක දෙයියනේ කියල සන්තෝෂයෙන් ජීවත්විමටය. එසේත් නැතිනම් ඇස් සහ කන් වලට ඇහෙන පෙනෙන දේවල් වලට ශාප කරමින් තමන්ගේ වැඩක් බලාගෙන සුරක්ෂිතව ජීවත් වීමටය. එහෙත් අපි මෙසේ ගෙදර යනවිට අපේ ගෙදර ආලින්දයේදී ලෝකයේ ජනප්‍රියම 'පවුල' වන ඩේවිඩ් බෙකම් පවුල අපට මුණගැසෙයි. ඔවුන් අපේ ආලින්දයේ ඉදගෙන අපට 'හායි' කියයි.

ඩෙවිඩ් බෙකම් යනූ එංගලන්තයේ හිටපු ෆුට්බොල් ක්‍රීඩකකි. ඔහු, මෑත අතීතයේ උන්මාදයක් ලෙස ලෝකය පුරා ජනප්‍රිය වූ spice girls සංගීත කණ්ඩායමේ ගායිකාවක් වූ වික්ටෝරියා සමග විවාහ වුනු පසුව ඩේවිඩ් - වික්ටෝරියා බෙකම් පවුල නුතන වෙළදපොල සමාජයේ 'හද බැදගත්' දර්ශීය පවුල බවට පත් විය. ඩේවිඩ් බෙකම් යනු දැනට ලෝකයේ සිටින වටිනාම ක්‍රීඩකයාය. ඔහුගේ වටිනාකම පවුම් මිලියන 260 ක් පමණ වේ. ක්‍රීඩාව තුලින් දැනට ඔහු කිසිවක් උපයන්නේ නැතිතරම් වුවද තමා වටා ගොඩනැගී ඇති සිවිල් වටිනාකම ඉතා සංවිධානාත්මකව අලෙවි කරමින් විවිඩ සමාගම් සමග ප්‍රචාරක ගිවිසුම් අත්සන් කරමින් මුදල් උපයයි. වික්ටෝරිය බෙකම් ගායන ලෝකයෙන් සමුගෙන විලාසිතා ලෝකයට ඇතුල්වී ඇති අතර දැන් ඇය තමාගේම කාන්තා ඇඳුම් විලාසිතාගාර ජාලයක් යුරෝපය පුරා ව්‍යාප්ත කරමින් සිටී.

මේ අතර ඔහුගේ වැඩිමහල් පුත්‍රයා බොහෝ ළමා ඇඳුම් සමාගම්වල බ්‍රෑන්ඩ් ඇම්බැසිඩර් කෙනෙක් වන අතර පවුලේ පුංචිම දියණිය ළමා ඇඳුම් විලාසිතා ප්‍රදර්ශන වලට පෙනී සිටියි.

බෙකම් කෙතරම් කඩවසම් පුද්ගලයෙකු වුවද මාර්කට් කරන්න පුළුවන් තරම් කටහඬක් ඔහුට හිමිවී නැත. එහෙයින් තමාව විකුණාගැනීම සදහා ඔහු විසින් පිහිටවා ඇති PR සමාගම ඉතා දක්ෂ ලෙස මෙම නොහැකියාව වසාගෙන ඔහුව අලෙවිකරමින් සිටී. ලෝකයේ පැවැත්වෙන විවිධ උත්සව වලට බෙකම් පවුලට ආරාධනා කිරීමේ trend එකක් දැන් නිර්මාණය වී ඇති අතර මේ උත්සව වලට සාභාගිවීම සදහා විවිධ මිල ගණන් පැකේජයක් ඔහුගේ PR සමාගම හඳුන්වා දී ඇත. කිසියම් උත්සවයකට බෙකම් හෝ වික්ටෝරියා සාභාගී වන්නේනම් විශේෂ මිලගණන් ඇති අතර බෙකම් පවුලේ සියළු සාමාජිකයන් සාභාගී කරගෙන විශාල මාධ්‍ය අවධානයක් දිනාගැනීමට යමෙකුට අවශ්‍ය නම් විශාල ආයෝජනයක් කල යුතුය. බෙකම් පවුලේ සෑම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම වෙළඳ නියෝජිතයින් අරක්ගෙන ඇති අතර ඇතැම්විට බෙකම් යුවලට තමන්ගේ ජීවිතයක්‌ ලෙස ඉතිරිව ඇත්තේ රාත්‍රියේ නිදන කාමරයේ ඔවුන් ගතකරන ජීවිතය පමණක් විය හැකිය.

ගෙදර යන මිනිසුන් ගැන හදාරන්න. එදිනෙදා අප මුහුණ දෙන මඟුල් ගෙවල්, මළ ගෙවල්, හෝ පවුලේ උත්සව දිහා දුර සිට බලා ඉන්න. බොහෝ මෙවැනි උත්සව වල ප්‍රධාන පුද්ගලයා වන්නේ මනාල යුවල හෝ මියගිය තැනැත්තා නොව ඡායාරුප ශිල්පියා හෝ වීඩියෝ කරන ශිල්පියාය. මෙම උත්සව අවස්ථාවල ඕනෑම හැඟුම්බර හෝ විශේෂ සිදුවීමක් මැදට පැන එය කැමරාවට හසුකරගැනීමට ඉඩදීමට තරම් අපි ඉවසීම ප්‍රගුණ කර ඇත. කැමරාකාරයාගේ කට්ටලය සුදානම් කරන තෙක් මනාලයා මංගල මුදුව පළන්දන්නේ නැත! මළගෙදර මිනිය උස්සන්නේ නැත! කොටින්ම කියතොත් කැමරාකාරයා උත්සවය ෆොටෝ ගන්නවා වෙනුවට කැමරා කාරයා විසින් උත්සවය direct කරනු ලබයි.

මෙවැනි උත්සව නිමාවට පත්වී නොබෝ දිනකින්ම උත්සව වල ප්‍රධාන නළු නිලියන් තම කුට්ටුම්බ තුල තනි වෙන අතර ඉන්පසුව ලෝකය එක්ක 'මනුස්සකම' බෙදා හදාගැනීමට තිබෙන්නේ අමාරුවෙන් උපයාගත් ඡායාරුප පමණි. ඉන්පසු දිගට හරහට මුහුණු පොත හරහා මනුස්සකම බෙදයි. මෙවැනි උත්සවයකට සහභාගි වී නොදැනුවත්වම සහය නළුවෙක් හෝ නිළියක් ලෙස ඔබ විකිණී ඇත්නම් කණගාටු නොවන්න; විකිණීම තුල ජිවත් වෙන හැටි ඩේවිඩ් බෙකම්ගෙන් ඉගෙනගන්න.

එළවලු මලු කරේ තියාගෙන පවුල එක්ක සතුටින් ඉන්න ගෙදර දුවන තාත්තලාට ප්‍රථමයෙන්ම මුණගැසෙන්නේ තම තාත්තා තනතුර අහිමිවීම පිළිබද පුවතයි. අවසාන විග්‍රහයේදී තාත්තා යනු ආර්ථික සතෙකි. පවුලට ගුරුහරුකම් සහ පුරුෂාර්ථ ලබාදීමට වෙනම 'චැනල්' ඇති අතර තාත්තලාගේ කාර්යභාරය වී ඇත්තේ පවුලට සල්ලි පොම්ප කොට ආදරය බිඳක් උරගා බැලීමටය.

සුද්දෝ ලංකාවට පැමිණීමට ප්‍රථමයෙන් පවුල් කෑම යනු නිශ්චිත කතාබහකට එකඟ වී ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක් එක වහලක් යට ජිවත් වීමයි. මේ කතාබහට හරක බාන, වතු පිටි, පවුල් නම්බු නාම එකතු වෙයි. එහෙත් සුද්දා ආ පසු වාචිකව එකඟ වී ජිවිත කාලයක් ජිවත් වීමේ වැඩේ පොඩ්ඩක් වෙනස් කළේය. ඔවුන් කසාද සහතිකයක් හදුන්වා දී දේපොළ වලට නීතිමය රාමුවක් ලබා දුන්නේය.

සුද්දා ලංකාව දාල ගිහින් අවුරුදු හැටක් විතර ගිය පසු, අද දවසේ කසාද සහතිකය එහි මුල් අර්ථයෙන් බහිෂ්කරණයට ලක්වී පවුලේ ආරක්ෂක AK 47 රයිෆලයක් බවට හෝ බර්ලින් තාප්පය බවට පත්වී ඇත. ගැහැණු ළමයෙක් කොල්ලෙක් එක්ක එකතු වී තම කුට්ටුම්භ වලින් එළියේ ආදරය විදින විට දෙමාපියන් තම ඔත්තු සේවා යොදවා කොල්ලා සහ කෙල්ල ගැන සොයා බලා හැකි ඉක්මනින් කසාදයක් ඇතුලට දමා සැනසුම් සුසුමක් හෙලන්නේ තම ළමයා බේරා ගත් බව නොකියා කියමිනි. ආදරය දිවංගත වී එම හිස්තැන දේපොළ, හිස්ටීරියා සමාජ තත්වය හෝ සර්ව බලධාරී කසාද සහතිකය විසින් පුරවා දමා ඇති පවුල් අපේ සමාජයේ සුලබ දසුනක් නොවේද? මේ කාලයේ ආදරය කරන වයසේ ළමයින් සිටින දෙමාපියන් තම ළමයින්ට නොකියා කියන අවවාදය නම් කාට ආදරය කලත් කමක් නෑ කසාද බඳින්න ඕනෑනම් හොඳ කෙනෙක් හොයල බැදගන්න යනුවෙනි.

බටහිර සමාජයේ පවුලක් නඩත්තු කිරීම හෝ කසාද බැඳීම යනු හැම මිනිසෙකුට හෝ ගැහැනියකටම ලඟාවිය නොහැකි උසස් සමාජ තත්වයකි. ගැහැණු සහ මිනිස්සු ආදරය හෝ වෙනත් අවශ්‍යතා පෙරටු කරගෙන එකට ජිවත් වෙයි. එවැනි එකඟතා කැඩුණු පසු වෙන්වී යයි. ඇතැම් මිනිසුන් සහ ගැහැණුන් වාචික එකගතා මත දිගු කාලයක් ජීවත් වී ළමුන්, දේපොළ අත්පත් කරගෙන පවුල් කයි. මේ ගමනේ දෙදෙනාගේ ආදරයේ සහ එකගතාවයේ කුටප්‍රාප්තියට පැමිණි පසු විවාහ වෙයි. මෙම ජීවන සංකල්පය ඉතා අශිෂ්ට බවට අපේ සමාජය සලකන අතර ඒ වෙනුවට වෙළඳපොල අවශ්‍යතා මත කසාද සහතිකයක් උරුම කරගෙන අනුන්ට අවශ්‍ය ලෙස ජිවත් වීම ඉතා හොද සමාජ කාර්යක් ලෙස සලකයි.

කුට්ටුම්බ තුළට වී සිටින මිනිසුන් තම ආරක්‍ෂිත සිර කුටියේ දොරක් ජනේලයක් ඇරිය ගමන් පිටත ලෝකයේ සිට විෂබීජ කන්දරාවක් ගෙට ඇතුළුවෙයි. මෙම විෂබීජ වල පෙරේතයෝ, කුම්භාණ්ඩයෝ, ස්ත්‍රී දුෂකයෝ, සෙක්ස් අප්සෙට් කාරයෝ නිදන්ගතව සිටියි. ඒක නිසාම බොහෝ ආරක්ෂක වැඩපිළිවෙලවල් ඕනෑ වෙයි.

දැන් ගැහැණු ළමයින් තනියෙන් ගමන් යැවිය නොහැකිය. මන්ද සමාජය ෂුවර් නැත. ඉස්කෝල, ටියුෂන් පන්ති ඇරුණු ගමන්ම තම ළමයින්ව අල්ලාගන්නා දෙමාපියන් හැල්මේ ගෙදර දුව එන්නේ මග තොටේ තම ළමයින්ට හමුවෙන යාළුවන් ෂුවර් නැති නිසාය. ඉස්සර තම ළමයින් ගමෙන් එලියට යෑම ෂුවර් නැතැයි කී දෙමාපියන් දැන් කියන්නේ ගෙදරින් එළියට යැවීම අගුණ බවය. තත්වය තවත් දරුණු වී තාත්තලා, දුවලා, සහෝදර සහෝදරයින් එකට ගෙදර එකට තබා යෑම ෂුවර් නැති තරම් ගනුදෙනුකාරී පවුල් ජීවිතය පිලුණු වී ඇත. එහෙත් කුට්ටුම්බගත මිනිසාට මනුෂ්‍ය ආත්මයක් ලැබූ "පාපය" නිසා පෙරලා ෂුවර් නැති එළියේ සමාජය සමගම ගනුදෙනු කිරීමට සිදුවීම අභාග්‍යයක් නොවේද?

හැල්මේ ගෙදර දුව විත්, ගෙදර දොර වසා එයට පිටදී සැනසුම් සුසුමක් හෙලන මිනිසාට පිටට තට්ටුවක් දමා ඩේවිඩ් බෙකම් මතක් කර දෙන්නේ තවදුරටත් ආරක්ෂා කරගැනීමට කිසිවක් නැති බවයි. පවුල, ආදරය, සහෝදරත්වය වගේ බර දේවල් පවා ප්‍රාග්ධනය සමග ගනුදෙනු කිරීමට පටන්ගෙන ඇති බවයි. කුට්ටුම්බගත මිනිසා යළිත් දොර ඇර එළියට ගොස් එළියේ විෂබීජ සමග ගැටෙන සාමුහික සත්ත්වයෙක් වූ කෙදිනක හෝ ඔහුගේ නිවස තුලට මනුෂත්වයේ සුළග හමා එනු ඇත...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- David Beckham, Victoria Beckham, Beckham Family, Family Life, Marriage, Love
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සරද සමරසිංහගෙන් තවත් වියමන්
වෙසෙස්
ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ
අදහස්
සන්ධ්‍යා එක්නැලිගොඩට ඇමරිකාවේදී ගැරී වෙබ් මුණගැසුනාද?
වෙසෙස්
රේගනොමික්ස් සිට රනිල්නොමික්ස් නොහොත් සුපිරි ආර්ථික සමාජ ආශ්වාදයේ සිට අර්බුදය දක්වා
වෙසෙස්
දීපාල්- ගැලරියට ඇහුණේ නැති ගැලරියේ ගායකයා
අදහස්
අමරදේව මාස්ටර්, අපිනං ගොඩ...!
තවත් අදහස් බූන්දි
ගල්කිස්සේ ප්‍රහාරය: අන්තවාදයේ නරුම මුහුණුවරයි!
[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- මැතිවරණ කොමසාරිස්ට ජේ.ආර්.ගෙන් ලියුමක්!
ගබ්සාව සහ දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්ම!
විභාගය ගොඩ යාමට ඥාන පූජාව!
[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- සිරිසේන මහත්තයාට ලියා ඔප්පු කරන වග නම්...,
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ඩ්වයිට් ඩී. අයිසන්හවර් කියයි.
නිපදවූ සෑම තුවක්කුවක්මත්, දියත් කල සෑම යුධ නැවක්මත්, පත්තුකල සෑම රොකට් වෙඩිල්ලක්මත්, එක්තරා ආකාරයකට සයින් පෙලෙන්නාවූත් ද ආහාර නොදුන්නාවූත් ද, සීතලයෙන් පීඩා විඳින්නාත් වූද වස්ත්‍රයක්... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| පියාපත්

8-Secs

(ධනුෂ්කා නිෂාදි කුලරත්න) දැලක පැටළුණු අය
මේ අපි කවුරුත්
නොගැලවී ඉන්න වෙර දරනවා

බත්කූරු යාළුවේ!
ගමනමයි ගැලවුම... [More]
රංග| හිනාව ගිලිහුණු සමාජයට "හිනාවෙලා මිනිත්තුවක්"

7-Mins

(සුදේශ් කවීශ්වර) උසස් කලා කෘතියක් අකුණු සැරයක් වැනි බව රෝම විචාරකයෙකු වූ ලොංජයිනස් ප්‍රකාශ කරයි. අකුණු පහර තමා අවට ඇති සියලුම දේ... [More]
පරිවර්තන| 'සැලී' උයනෙහි කෙළවර

16-Secs

(විලියම් බට්ලර් යේට්ස් | නිලූක කදුරුගමුව) හමුවීමු මා පියඹ සහ මම
'සැලී' උයනෙහි කෙළවර
හිමකුමරියකගේ පා නඟා ඈ
ඇවිද්දේ 'සැලී' උයන පසුකර.
තුරු මත කොළ වැවෙන විලසට
සෙමෙන් ආලය විඳින ලෙස... [More]
කවි| (ඔබ හිනැහෙන විට)

5-Secs

(මහගම සේකර) ඔබ හිනැහෙන විට
මුලු ලොව
ඔබ සමඟින් සිනා සෙයි

ඔබ වැලපෙන විට
මුලු ලොව... [More]
කරන්ට්ස්| ඈත සහ මෑත

23-Secs

(අමිල නන්දසිරි) "අනුරාධපුරයේ උද්‍යාන තුලදී පෙම්වතුන් යුවල 304ක් පොලිස් භාරයට."
-පුවතක්


ඈත, කුහුලින් සවල් ගහනා
මැදිවියේ නෙතු බහුලය
මෑත, විලියෙන් ජම්බු රතුවෙන... [More]
Cine| ස්වරූප නොපෙන්වීමේ සහ නොබැලීමේ විනෝදය

13-Mins

(එරික් ඉලයප්ආරච්චි) කලාත්මක අවකාශය සහාසික ලෙස විනෝදයේ අවකාශය විසින් පාගා දමනු ලබන අතරේ කලාත්මක ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විනෝද ප්‍රදර්ශනයේ අවකාශය විසින් උදුරා ගනිමින්... [More]
කතන්දර| "හරි අපූරු අම්මාච්චි"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

33-Secs

"හරි අපූරු අම්මාච්චි"- පොඩිත්තන්ට දැනුම ගෙනෙන විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rajiv Eipe ලියා සිත්තම් කළ "Ammachi's Amazing Machines" සිඟිති කතන්දරයේ සිංහල... [More]
BoondiLets| අඳුර පලාගියේය!
තල්මසාගේ සිරුර ඇතුළත වූයේ අඳුරයි. පිනෝකියෝ පාවෙමින් තල්මසාගේ කුසෙහි ගැඹුරු ආගාධයට ඇදී ගියේය.

ඉමක් නැති ගණඳුර මැදින් හදිසියේම කුඩා ආලෝකයක් පහළ විය.

"කවුද ඔතන?" පිනෝකියෝගේ... [More]
කවි| සියයට විස්සයි, සතුට අනුලට!

38-Secs

(තුෂාරිකා ඇන්තනි) ඉසුරු දෙවිඳු මවනවද සිහිල පිරි පෙදෙසක්
ගිනි නිවුන මව් හිසක මැවු පසන් නිවසක්

දෛනික වැයෙන් මරදූන් පැරද ඉසිඹුවක්
පතයි මාස අග දිනක හෝ නිරාමිස සුවයක්... [More]
වෙසෙස්| තොවිල් වලදී යකුන් පලා යන විට ගස් අතු කඩා වැටෙන හැටි!

3-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) මිනිසුන්ට සහ වාසස්ථාන වලට අරක් ගන්නා යක්ෂයන් පලවා හැරීම පිණිස යක් තොවිල් පැවැත්වීම අප ජන සංස්කෘතියේ ප්‍රධානතම අංගයකි. මෙම යක්... [More]
BoondiLets| සරච්චන්ද්‍ර ලියයි.
පුතු සෙනේ මස් නහර හම සිඳ
ඇට සොයා ගොස් ඇට තුළට වැද
ඇට මිදුලු මත රඳා සිට දුක්
දෙයි නිබන්දා

-සිංහබාහු
කවි| (හදිසියේ මියගිය) අම්මාගේ මිනිය හඳුනාගැනීමට පුතුව කැඳවයි!

44-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) දෙක තුනක් ඇර හුඟක් කෙස් ගස් තිබුනේ බාගෙට සුදුවෙලා
ගල් තැලුම් මල් යටි පතුල්වල විලුඹ තිබුනා පුපුරලා
අලි ඇවිත් පැල කඩපු දවසේ තාත්තගේ බඩ පාගලා
පෙරළිලා ගෙයි බිත්ති පලුවක් කකුල තිබ්බේ කොරවෙලා

අන්න අර දුර පේන කන්දට ටිකක් එහායින් තියන බැද්දේ... [More]
Cine| බහුචිතවාදීයා- සමකාලීන අගනාගරික සමාජ සැකැස්ම සහ එහි දේශපාලන ආර්ථීකය පිළිබද නියෝජනයක් ලෙස

6-Mins

(නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි) පසුගිය සමයේ, විශේෂයෙන්ම, 2015 ජනවාරි 8 වනදා පැවැති ජනාධිපතිවරණය පූර්වගාමීව සමාජ මාධ්‍යවල ඇති වූ දේශපාලන කතිකාවේ දක්නට ලැබුණු මූලිකාංගයක් වූයේ,... [More]
කතන්දර| "මෙන්න මෙයා- බෝල බෙයා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

27-Secs

පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Ramendra Kumar ලියා, Delwyn Remedios සිත්තම් කළ "The Day It Rained Fish" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින්.

හඬ- නයෝමී... [More]
වෙසෙස්| ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) "ජනතාව අතුරින් කිහිප දෙනෙකු අත්‍යන්ත ම්ලේච්ඡයන් වීම හේතුවෙන් හෝ පාලක පක්ෂය ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය යන වචනයේ අරුත නොදැන සිටීම හේතුවෙන් හෝ ජනමාධ්‍යවේදීන්ට... [More]
BoondiLets| දාරියෝ ෆෝ ලියයි.
(දාරියෝ ෆෝ | එච්. ඒ. පෙරේරා) පවතින පාලනය, ඉවසන් ඉන්න බැරි තරමට ජඩ, දූෂිත, මර්දනකාරී එකක් උනහම ජනතාව ජීවිත පරදුවට තියල හරි ඒක පෙරලලා දානවා. ඊට පස්සෙ අලුත් පාලකයෝ විසින් හිටපු... [More]
කතන්දර| "වීර යට්ටෝගේ සහ තෙයූන්ගේ කතන්දරය"- රුසියානු ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

18-Secs

පොඩිත්තන්ට රුසියාවෙන් කතන්දරයක්- නෙන්ත් ජනකතාවක් ඇසුරින් ජාන්නා විටෙන්සොන් විසින් ලියන ලද, ලියනීඩ් ආරිස්තොව් විසින් සිත්තම් කරන ලද, "වීර යට්ටෝගේ සහ... [More]
අදහස්| ගල්කිස්සේ ප්‍රහාරය: අන්තවාදයේ නරුම මුහුණුවරයි!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) මේ මොහොත වනතාක් බුරුමයේ හෙවත් මියන්මාරයේ ඇතිවී තිබෙන අර්බුදය යනු සිරියාවේ, ඉරාකයේ හෝ ලිබියාවේ ඇතිවුණු/ ඇතිකළ අරාජිකත්වය තුලින් මතුවූ මුස්ලිම්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook