Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
අදහස් බූන්දි
සියල්ල අතහැර ගෙදර යනවිට 'බෙකම් පවුල' ආලින්දයේදී මුණගැසීම
බූන්දි, 18:28:20
බොහෝ දෙනෙක් දැන් උත්සාහ කරන්නේ ඉතා අනතුරුදායක එළියේ දේශපාලනය හා ඇඟ රිදෙන මනුෂ්‍ය ආශ්‍රය අතහැර හැල්මේ ගෙදර දුවගොස් නෝනා මහත්වරු, ළමයි බමයි එක්ක දෙයියනේ කියල සන්තෝෂයෙන් ජීවත්විමටය. එසේත් නැතිනම් ඇස් සහ කන් වලට ඇහෙන පෙනෙන දේවල් වලට ශාප කරමින් තමන්ගේ වැඩක් බලාගෙන සුරක්ෂිතව ජීවත් වීමටය. එහෙත් අපි මෙසේ ගෙදර යනවිට අපේ ගෙදර ආලින්දයේදී ලෝකයේ ජනප්‍රියම 'පවුල' වන ඩේවිඩ් බෙකම් පවුල අපට මුණගැසෙයි. ඔවුන් අපේ ආලින්දයේ ඉදගෙන අපට 'හායි' කියයි.

ඩෙවිඩ් බෙකම් යනූ එංගලන්තයේ හිටපු ෆුට්බොල් ක්‍රීඩකකි. ඔහු, මෑත අතීතයේ උන්මාදයක් ලෙස ලෝකය පුරා ජනප්‍රිය වූ spice girls සංගීත කණ්ඩායමේ ගායිකාවක් වූ වික්ටෝරියා සමග විවාහ වුනු පසුව ඩේවිඩ් - වික්ටෝරියා බෙකම් පවුල නුතන වෙළදපොල සමාජයේ 'හද බැදගත්' දර්ශීය පවුල බවට පත් විය. ඩේවිඩ් බෙකම් යනු දැනට ලෝකයේ සිටින වටිනාම ක්‍රීඩකයාය. ඔහුගේ වටිනාකම පවුම් මිලියන 260 ක් පමණ වේ. ක්‍රීඩාව තුලින් දැනට ඔහු කිසිවක් උපයන්නේ නැතිතරම් වුවද තමා වටා ගොඩනැගී ඇති සිවිල් වටිනාකම ඉතා සංවිධානාත්මකව අලෙවි කරමින් විවිඩ සමාගම් සමග ප්‍රචාරක ගිවිසුම් අත්සන් කරමින් මුදල් උපයයි. වික්ටෝරිය බෙකම් ගායන ලෝකයෙන් සමුගෙන විලාසිතා ලෝකයට ඇතුල්වී ඇති අතර දැන් ඇය තමාගේම කාන්තා ඇඳුම් විලාසිතාගාර ජාලයක් යුරෝපය පුරා ව්‍යාප්ත කරමින් සිටී.

මේ අතර ඔහුගේ වැඩිමහල් පුත්‍රයා බොහෝ ළමා ඇඳුම් සමාගම්වල බ්‍රෑන්ඩ් ඇම්බැසිඩර් කෙනෙක් වන අතර පවුලේ පුංචිම දියණිය ළමා ඇඳුම් විලාසිතා ප්‍රදර්ශන වලට පෙනී සිටියි.

බෙකම් කෙතරම් කඩවසම් පුද්ගලයෙකු වුවද මාර්කට් කරන්න පුළුවන් තරම් කටහඬක් ඔහුට හිමිවී නැත. එහෙයින් තමාව විකුණාගැනීම සදහා ඔහු විසින් පිහිටවා ඇති PR සමාගම ඉතා දක්ෂ ලෙස මෙම නොහැකියාව වසාගෙන ඔහුව අලෙවිකරමින් සිටී. ලෝකයේ පැවැත්වෙන විවිධ උත්සව වලට බෙකම් පවුලට ආරාධනා කිරීමේ trend එකක් දැන් නිර්මාණය වී ඇති අතර මේ උත්සව වලට සාභාගිවීම සදහා විවිධ මිල ගණන් පැකේජයක් ඔහුගේ PR සමාගම හඳුන්වා දී ඇත. කිසියම් උත්සවයකට බෙකම් හෝ වික්ටෝරියා සාභාගී වන්නේනම් විශේෂ මිලගණන් ඇති අතර බෙකම් පවුලේ සියළු සාමාජිකයන් සාභාගී කරගෙන විශාල මාධ්‍ය අවධානයක් දිනාගැනීමට යමෙකුට අවශ්‍ය නම් විශාල ආයෝජනයක් කල යුතුය. බෙකම් පවුලේ සෑම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම වෙළඳ නියෝජිතයින් අරක්ගෙන ඇති අතර ඇතැම්විට බෙකම් යුවලට තමන්ගේ ජීවිතයක්‌ ලෙස ඉතිරිව ඇත්තේ රාත්‍රියේ නිදන කාමරයේ ඔවුන් ගතකරන ජීවිතය පමණක් විය හැකිය.

ගෙදර යන මිනිසුන් ගැන හදාරන්න. එදිනෙදා අප මුහුණ දෙන මඟුල් ගෙවල්, මළ ගෙවල්, හෝ පවුලේ උත්සව දිහා දුර සිට බලා ඉන්න. බොහෝ මෙවැනි උත්සව වල ප්‍රධාන පුද්ගලයා වන්නේ මනාල යුවල හෝ මියගිය තැනැත්තා නොව ඡායාරුප ශිල්පියා හෝ වීඩියෝ කරන ශිල්පියාය. මෙම උත්සව අවස්ථාවල ඕනෑම හැඟුම්බර හෝ විශේෂ සිදුවීමක් මැදට පැන එය කැමරාවට හසුකරගැනීමට ඉඩදීමට තරම් අපි ඉවසීම ප්‍රගුණ කර ඇත. කැමරාකාරයාගේ කට්ටලය සුදානම් කරන තෙක් මනාලයා මංගල මුදුව පළන්දන්නේ නැත! මළගෙදර මිනිය උස්සන්නේ නැත! කොටින්ම කියතොත් කැමරාකාරයා උත්සවය ෆොටෝ ගන්නවා වෙනුවට කැමරා කාරයා විසින් උත්සවය direct කරනු ලබයි.

මෙවැනි උත්සව නිමාවට පත්වී නොබෝ දිනකින්ම උත්සව වල ප්‍රධාන නළු නිලියන් තම කුට්ටුම්බ තුල තනි වෙන අතර ඉන්පසුව ලෝකය එක්ක 'මනුස්සකම' බෙදා හදාගැනීමට තිබෙන්නේ අමාරුවෙන් උපයාගත් ඡායාරුප පමණි. ඉන්පසු දිගට හරහට මුහුණු පොත හරහා මනුස්සකම බෙදයි. මෙවැනි උත්සවයකට සහභාගි වී නොදැනුවත්වම සහය නළුවෙක් හෝ නිළියක් ලෙස ඔබ විකිණී ඇත්නම් කණගාටු නොවන්න; විකිණීම තුල ජිවත් වෙන හැටි ඩේවිඩ් බෙකම්ගෙන් ඉගෙනගන්න.

එළවලු මලු කරේ තියාගෙන පවුල එක්ක සතුටින් ඉන්න ගෙදර දුවන තාත්තලාට ප්‍රථමයෙන්ම මුණගැසෙන්නේ තම තාත්තා තනතුර අහිමිවීම පිළිබද පුවතයි. අවසාන විග්‍රහයේදී තාත්තා යනු ආර්ථික සතෙකි. පවුලට ගුරුහරුකම් සහ පුරුෂාර්ථ ලබාදීමට වෙනම 'චැනල්' ඇති අතර තාත්තලාගේ කාර්යභාරය වී ඇත්තේ පවුලට සල්ලි පොම්ප කොට ආදරය බිඳක් උරගා බැලීමටය.

සුද්දෝ ලංකාවට පැමිණීමට ප්‍රථමයෙන් පවුල් කෑම යනු නිශ්චිත කතාබහකට එකඟ වී ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක් එක වහලක් යට ජිවත් වීමයි. මේ කතාබහට හරක බාන, වතු පිටි, පවුල් නම්බු නාම එකතු වෙයි. එහෙත් සුද්දා ආ පසු වාචිකව එකඟ වී ජිවිත කාලයක් ජිවත් වීමේ වැඩේ පොඩ්ඩක් වෙනස් කළේය. ඔවුන් කසාද සහතිකයක් හදුන්වා දී දේපොළ වලට නීතිමය රාමුවක් ලබා දුන්නේය.

සුද්දා ලංකාව දාල ගිහින් අවුරුදු හැටක් විතර ගිය පසු, අද දවසේ කසාද සහතිකය එහි මුල් අර්ථයෙන් බහිෂ්කරණයට ලක්වී පවුලේ ආරක්ෂක AK 47 රයිෆලයක් බවට හෝ බර්ලින් තාප්පය බවට පත්වී ඇත. ගැහැණු ළමයෙක් කොල්ලෙක් එක්ක එකතු වී තම කුට්ටුම්භ වලින් එළියේ ආදරය විදින විට දෙමාපියන් තම ඔත්තු සේවා යොදවා කොල්ලා සහ කෙල්ල ගැන සොයා බලා හැකි ඉක්මනින් කසාදයක් ඇතුලට දමා සැනසුම් සුසුමක් හෙලන්නේ තම ළමයා බේරා ගත් බව නොකියා කියමිනි. ආදරය දිවංගත වී එම හිස්තැන දේපොළ, හිස්ටීරියා සමාජ තත්වය හෝ සර්ව බලධාරී කසාද සහතිකය විසින් පුරවා දමා ඇති පවුල් අපේ සමාජයේ සුලබ දසුනක් නොවේද? මේ කාලයේ ආදරය කරන වයසේ ළමයින් සිටින දෙමාපියන් තම ළමයින්ට නොකියා කියන අවවාදය නම් කාට ආදරය කලත් කමක් නෑ කසාද බඳින්න ඕනෑනම් හොඳ කෙනෙක් හොයල බැදගන්න යනුවෙනි.

බටහිර සමාජයේ පවුලක් නඩත්තු කිරීම හෝ කසාද බැඳීම යනු හැම මිනිසෙකුට හෝ ගැහැනියකටම ලඟාවිය නොහැකි උසස් සමාජ තත්වයකි. ගැහැණු සහ මිනිස්සු ආදරය හෝ වෙනත් අවශ්‍යතා පෙරටු කරගෙන එකට ජිවත් වෙයි. එවැනි එකඟතා කැඩුණු පසු වෙන්වී යයි. ඇතැම් මිනිසුන් සහ ගැහැණුන් වාචික එකගතා මත දිගු කාලයක් ජීවත් වී ළමුන්, දේපොළ අත්පත් කරගෙන පවුල් කයි. මේ ගමනේ දෙදෙනාගේ ආදරයේ සහ එකගතාවයේ කුටප්‍රාප්තියට පැමිණි පසු විවාහ වෙයි. මෙම ජීවන සංකල්පය ඉතා අශිෂ්ට බවට අපේ සමාජය සලකන අතර ඒ වෙනුවට වෙළඳපොල අවශ්‍යතා මත කසාද සහතිකයක් උරුම කරගෙන අනුන්ට අවශ්‍ය ලෙස ජිවත් වීම ඉතා හොද සමාජ කාර්යක් ලෙස සලකයි.

කුට්ටුම්බ තුළට වී සිටින මිනිසුන් තම ආරක්‍ෂිත සිර කුටියේ දොරක් ජනේලයක් ඇරිය ගමන් පිටත ලෝකයේ සිට විෂබීජ කන්දරාවක් ගෙට ඇතුළුවෙයි. මෙම විෂබීජ වල පෙරේතයෝ, කුම්භාණ්ඩයෝ, ස්ත්‍රී දුෂකයෝ, සෙක්ස් අප්සෙට් කාරයෝ නිදන්ගතව සිටියි. ඒක නිසාම බොහෝ ආරක්ෂක වැඩපිළිවෙලවල් ඕනෑ වෙයි.

දැන් ගැහැණු ළමයින් තනියෙන් ගමන් යැවිය නොහැකිය. මන්ද සමාජය ෂුවර් නැත. ඉස්කෝල, ටියුෂන් පන්ති ඇරුණු ගමන්ම තම ළමයින්ව අල්ලාගන්නා දෙමාපියන් හැල්මේ ගෙදර දුව එන්නේ මග තොටේ තම ළමයින්ට හමුවෙන යාළුවන් ෂුවර් නැති නිසාය. ඉස්සර තම ළමයින් ගමෙන් එලියට යෑම ෂුවර් නැතැයි කී දෙමාපියන් දැන් කියන්නේ ගෙදරින් එළියට යැවීම අගුණ බවය. තත්වය තවත් දරුණු වී තාත්තලා, දුවලා, සහෝදර සහෝදරයින් එකට ගෙදර එකට තබා යෑම ෂුවර් නැති තරම් ගනුදෙනුකාරී පවුල් ජීවිතය පිලුණු වී ඇත. එහෙත් කුට්ටුම්බගත මිනිසාට මනුෂ්‍ය ආත්මයක් ලැබූ "පාපය" නිසා පෙරලා ෂුවර් නැති එළියේ සමාජය සමගම ගනුදෙනු කිරීමට සිදුවීම අභාග්‍යයක් නොවේද?

හැල්මේ ගෙදර දුව විත්, ගෙදර දොර වසා එයට පිටදී සැනසුම් සුසුමක් හෙලන මිනිසාට පිටට තට්ටුවක් දමා ඩේවිඩ් බෙකම් මතක් කර දෙන්නේ තවදුරටත් ආරක්ෂා කරගැනීමට කිසිවක් නැති බවයි. පවුල, ආදරය, සහෝදරත්වය වගේ බර දේවල් පවා ප්‍රාග්ධනය සමග ගනුදෙනු කිරීමට පටන්ගෙන ඇති බවයි. කුට්ටුම්බගත මිනිසා යළිත් දොර ඇර එළියට ගොස් එළියේ විෂබීජ සමග ගැටෙන සාමුහික සත්ත්වයෙක් වූ කෙදිනක හෝ ඔහුගේ නිවස තුලට මනුෂත්වයේ සුළග හමා එනු ඇත...!
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- David Beckham, Victoria Beckham, Beckham Family, Family Life, Marriage, Love
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සරද සමරසිංහගෙන් තවත් වියමන්
වෙසෙස්
සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම
වෙසෙස්
මානව සමාජයේ මීළඟ විප්ලවය 'දත්තවාදය'ද?
වෙසෙස්
හුදකලාව විකුණා විනෝදවෙන්න එන්න!
වෙසෙස්
පශ්චාත් සත්‍ය යුගයේ ජනමාධ්‍යයේ කාර්යභාරය අවසන්ද?
වෙසෙස්
ඩාෆ්නි ග්ලෙසියා: මරණයෙන් නිහඬ කළ- හොරකමට එරෙහි හඬ
තවත් අදහස් බූන්දි
කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?
දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!
ඒ ඇගේ අහසයි!
සිංහලයා වඳ වෙමින් යනවද?
කාලෝ අයංතේ
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
Simone de Beauvoir කියයි.
"පිරිමියා" යන්නෙන් නිරතුරුවම "මනුෂ්‍යයෙකු" යන්න අරුත් ගන්වනු ලැබේ. "ගැහැණිය" යන්නෙන් අරුත් ගැන්වෙන්නේ "ස්ත්‍රී" බවයි. කිසියම් මොහොතක "ගැහැණිය", "මනුෂ්‍යයෙකු" ලෙස හැසිරෙන්නේ ද එවිට, ඇය "පිරිමියා" අනුකරණය... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කතා-බස්| "පියවරු සහ පුත්තු"- සුමති සිවමෝහන් සමග කතාබහක්

8-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) මේ වසරේ මාර්තු මාසයේ දී ඉන්දියාවේ හයිද්‍රාබාද්හි පැවති ඉන්දියානු ලෝක සිනමා උලෙළේ දී හොඳ ම චිත්‍රපටයට හිමි ජූරි සම්මානය දිනා... [More]
කතන්දර| "අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!" [ළමා කාටූන් වීඩියෝව]

42-Secs

"අලි සෙල්ලං හා ලෙල්ලං!"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ 'Playtime' ඉන්දියානු ළමා කතන්දරයේ... [More]
පරිවර්තන| මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ

59-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | චින්තා පවිත්‍රානි) මගේ බිරිඳගේ ඇස් හිරු වගේ නෑ
පබළු ඇගේ දෙතොලේ රතට වඩා බොහෝ රතු පාටයි
හිම සුදු වී නම් ඇගේ පියයුරු අවපැහැ මන්ද?

කෙස් වයර් වී නම් ඇගේ හිසේ කළු වයර් වැවේ
මා රෝස, රතු හා සුදු පෑ රෝස මල් දැක තිබේ,... [More]
කවි| සටහන්ය; සුන්දර ගමක; මළගෙයක...

11-Secs

(විකුම් ජිතේන්ද්‍ර) සුදු රැළි පාලම්ය මග
කිඳුරා නිදිය සාලයෙහි

විඩාබර වූ ඉකියකි
අම්මෙකි
ආදරේ බර ඉල්ලාගෙන... [More]
කවි| ගරු අධිකරණයෙන් අවසරයි..!

46-Secs

(ජනිත් විතාරණගේ) අත තබා දිවුරන්න පුළුවන් ස්වාමිනි බොරු නෙවෙයි කියලා
මැරෙන්නට හිත හදාගෙන මම රේල් පාරෙත් ලැගන් ඉඳලා
කෝච්චිය දුර ඈත එනකොට තාත්තගේ බොන බෙහෙත් මැවිලා
කරන්නම වෙන දෙයක් නැති තැන ගියේ එතනට අම්මපල්ලා

පහන් කොච්චර එළිය දුන්නත් කැඩුන පසු කුණු ගොඩට හින්දා... [More]
වෙසෙස්| සුන්දර කළු කෙල්ල- රූපී කෞවුර්ගේ අතිශය සුන්දර ආත්මය!

2-Mins

(සදර්ශී කුසුම්වර්ෂා රණසිංහ) සමහර ගැහැණු- පිරිමි ජීවිතයේ බොහෝ මධුර දෑ සඟවාගෙන ඇවිදින පොත් බඳු ය. නැත්නම් තාලයක් ඇති කවි බඳු ය. හුදෙක් මනුස්ස... [More]
අදහස්| කුණු වී දුඟඳ හමන මජර ජනමාධ්‍ය සංස්කෘතියට එරෙහිව කුමක් කරමුද?

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) අපේ රටේ මාධ්‍ය සංස්කෘතිය පවතින්නේ කුණු වී දුඟඳ හමන තත්ත්වයක බව අමුතුවෙන් පැවසිය යුතු නැත. එය අපේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතිය... [More]
අදහස්| දෙසියවෙනි උපන්දිනයට කාල් මාක්ස්ට උපහාර තෑග්ගක්!

16-Mins

(ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි) කාල් මාක්ස්ගේ 200 වෙනි උපන්දිනය කොළඔ මහවැලි කේන්ද්‍රයේදී පසුගිය 11 වෙනි දින සමරනු ලැබුවේ කාල් මාක්ස්ගේ ප්‍රාග්ධනය කෘතියේ 3 වෙනි... [More]
Cine| ස්ත්‍රී සිත් පෙන්වන වෛෂ්ණාවී පිළිබඳ පසු විපරමක්

13-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) මෙම ලිපිය ආචාර්ය ලෙස්ටර් ජේම්ස් පීරිස්ගේ අදහස පරිදි සුමිත්‍රා පීරිස් විසින් නිෂ්පාදනය කරන්නට යෙදී, මෑතකදි තිරගත වූ වෛෂ්ණාවී සිනමාපටය සම්බන්ධයෙනි.... [More]
Cine| Gifted Hands: The Ben Carson Story- මිනිස් බව නිර්මාණය කළ හැක්කේ මිනිසුන්ටම පමණි!

4-Mins

(වජිර කාන්ත උබේසිංහ) මල් පිපෙන එකයි මිනිස්සු හැදෙන එකයි වෙනස්. මොකද මල් කොච්චර ලස්සන වුනත් මල් පුබුදුවන්න අවශ්‍ය ජලයයි, සුර්යාලෝකයයි විතරයි. මේවා කොපමණ... [More]
කවි| සර්ධාවෙන් ලියන වග නම්

36-Secs

(අමිල නන්දසිරි) අපි පුතේ දුර ඈත වන්නි හත් පත්තුවේ
පාන්දර බස් එකෙන් පෝලිමට එක්වුනේ
වැඳ පුරුදු මුදු මීට පෙරත් මුතියංගනේ
බුදුන් වැඩි බිම බුදුන් දකින්නට පෝලිමේ

අස්වැන්න කැපෙන මහ ගමට එන ලොරි කඩේ... [More]
කවි| යෞවනය!

25-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) යෞවනය! ඇති තරම් හිනහා වී ඔබ ඉන්න
මැදිවිය බර වැඩී කෙනෙකුට
දරන්නට බෑ ඒ තනියම
දහක් අතරෙත් තනි වියහැකි බැවිනි.

පාට තවරා ගත්තු ගහකොළ... [More]
සිත්තර| "දූපතෙන් එහා කලාව ගැන අවදියෙන් ඉන්න වෙනවා!"- ප්‍රගීත් රත්නායක

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) චිත්‍රයක් යනු නිහඬ කවියක් යැයි කියනු ලැබේ. එනයින් ගෙන බලන කල ප්‍රගීත් රත්නායක යනු කැන්වසය මත, අපේ පරපුරේ නිහඬ කවි... [More]
කතන්දර| "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි"- සෝවියට් ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

14-Secs

මෙන්න තවත් ලස්සන සෝවියට් රුසියානු කතන්දරයක් [පොඩිත්තන්ට කාටූන්] වී. සුතේයෙව් ලියා සිත්තම් කළ "කුකුළු පැටියයි තාර පැටියයි" ළමා කතන්දරයේ සිංහල... [More]
වෙසෙස්| සමාජවාදයේ සහ ධනවාදයේ දත්තවාදී කියවීම

5-Mins

(සරද සමරසිංහ) මානව සමාජයේ ඉතා සුවිශේෂ හැරවුම් ලක්ෂ්‍යයන් දෙකක් වන සමාජවාදය සහ ධනවාදය දත්තවාදී දෘෂ්ටිකෝණයෙන් කියවාගත යුතු බව ඉතිහාස හා සමාජ විද්‍යා... [More]
කතන්දර| විරාම ලකුණු

7-Mins

(යශෝධා සම්මානි ප්‍රේමරත්න) "රායා, ඔයාට තේරෙනවද මම කියන දේ?" මම එකපාරටම පොළොවට වැටුනා. පොළව තිබුනේ බිම් මට්ටමට තට්ටු විසි එකක් උඩින්, කලබල නගරයක... [More]
කවි| හැරයාම

13-Secs

(තරින්ද්‍ර ගලහේන) නටුවකින් ගිලිහී වැටෙන
දුඹුරු පතක වන්
සොඳුරුවූ දුක්මුසු බවක් ඇත
ක්ෂය වෙමින් යන
සෑම ආදරයකටම...... [More]
ඔත්තු| කවි පොත් තුනක්- මැයි 26

11-Secs

ටිම්රාන් කීර්තිගේ "පෙම්බරියගෙන් වෙන් වුණ ලූලෙක් හැරෙයි ඇලකට", දිමුතු ප්‍රදීප් පෙරේරාගේ "ගඟුලක් ව නවතිමි", ඩොමිනික්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook