Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
තටු අස්සේ මැෂින් ගන් සඟවගෙන පියඹන ගම්මිරිස් කුරුල්ලා
බූන්දි, 22:08:39
"ඔයා සේවකයො පාලනය කරන්නෙ උඩ බොත්තමෙනුයි ටයි එකෙනුයිද? " - අඟහරුවාදා රෑ

ඒකාධිපති පාලනය ක්‍රියාත්මක වන්නේ සංකේතාත්මක(symbolic) ලෙස ය. අපට මෙය මෙසේ ද සකස් කළ හැක.

"ඔයා රටක් පාලනය කරන්නෙ උඩ රැවුලෙනුයි සාටකෙනුයි ද?"

Slavoj Žižek (ගැටුම් වලට තුඩු දිය හැකි බැවින් ඉංග්‍රීසියෙන් නම සඳහන් කරමි) වරක පවසයි, (මෙයට මැතක සිදුවීමක් ඇසුරින් දේශීය නිදසුනක් සොයා ගැනීම අපහසු නොවනු ඇත.)

"සැබෑ ඒකාධිපති පියා තමාත් දරුවාත් අතර කිසියම් පරතරයක් පවත්වාගෙන යයි. ඔහු තමා බලවත් බව හඟවන්නේ සංකේතාත්මකවයි. ඒ ඔහුගේ බියකරු බැල්මකින් විය හැක. බැරි වෙලා හෝ ඒකාධිපති පියා දරුවාට අතක් ඔසවා ගැසුවහොත් දෙදෙනා අතර පරතරය සුන් වී දරුවා ඉදිරියේ පියා විකටයෙක් බවට පත් වෙයි."

"අඟහරුවාදා රෑ" කෙටිකතාව කෙටියෙන් මෙසේ වෙයි. බැඳපු ස්ත්‍රියක් හයි හීල්ස් දාගෙන හෑන්ඩ් බෑග් එකක් ලාගෙන හෙළුවෙන් පාරේ යයි.

"යකෝ ගෑනියෙ... මගේ යකා අවුස්සන්නෙපා. හෙළුවෙන් පාරෙ යන්න පුළුවන්ද?"
- අඟහරුවාදා රෑ

එදා සොරුන්ටත් සොරකමේ යෑමට අමතක වූ දිනයකි. තම බිරියගේ මේ ක්‍රියාවත් සමඟ සැමියා මානසික අවුලකට පත් වෙයි. ඇයගේ නිරුවත් ක්‍රියාව නැවත්වීමට ඔහු සෑම උත්සයක්ම ගනයි.

ඔහු අසමත් වෙයි. සමහරෙක් පැවසූයේ මෙය දැඩි ස්ත්‍රීවාදී වියමනක් ලෙසයි. අයෙක් මෙය ලිංගික ඊෂ්‍යාව ගැන යැයි ද පවසා තිබුණි.

කෙටිකතාවේ එන පරිදී සැමියා තුළ ප්‍රධාන වෙනස්කම් දෙකක් මෙහි දී සිදු වෙයි,

1. වෙන කවරදාටත් වඩා අති සුන්දර ඇෆ්‍රොඩයිටි ස්ත්‍රියක් ලෙස ඔහුට ඇයව පෙනෙන්නට වෙයි. සැබෑ ජීවිතයේ පූර්ණ නොවන ඔහුගේ බිරිය පුරුෂයාගේ ෆැන්ටසිය තුළ පරිපූර්ණ ස්ත්‍රියාවක් සේ මතු වෙයි. නමුත් පරිපූර්ණ ඇෆ්‍රොඩයිටි ප්‍රතිමාව පාමුළ ඔහු අඩපණ වී ක්‍රමයෙන් කතාව නපුරු සිහිනයක්(nightmare) බවට පෙරලී අවසානයේ රමණයෙන් කෙළවර වෙයි.

2. තම බිරියගේ නිරුවත වෙන අයවලුන් දකිනවා යන සිතිවිල්ල සමඟ ඔහු දැඩි මානසික අවුලකට යයි. ස්ත්‍රියගේ නිරුවත නිදියහනේදී පමණක් රහසිගතව තම සැමියාට පෙන්විය යුතුය යන සංකල්පය (මුස්ලිම් ගැහැණිය පිළිබඳ කතිකාව තුළ බෝ සේ ජනප්‍රිය) මෙම කතාව තුළ අභියෝගයට ලක් වෙයි. තමා ආදරය කරන ආශා කරන වස්තුවේ තමාට පමණක් හිමි රහසිගත ඒ දෙය වෙන අයවලුන්ට නිරාවරණය වී එක රහසිගතය සිඳී යාම සැමියාගේ මානසික අවුලට සමහරවිටෙක හේතුව විය හැක.

අපේ නිරුවත ඔවුන් අපෙන් සොරාගෙන නැවත පෙරළා අපට විකුණනවා යනුවෙන් විරෝධය පාන "Free the Nipple" ව්‍යාපාරයේ සිට මුසල්මානු හිජාබය දක්වා වර්තමානයේ සිදුවන ජරමර මැද "අඟහරුවාදා රෑ" රචනා වීම අහඹුවක් යැයි මම නොසිතමි.

කාංචනාගේ කෙටිකතා කියවූ පසු මා තුළ හටගත් අනෙක් ගැටළුව නම් මෙවායේ එන දේශපාලනය සවිඥානිකිව අඩංගු කරන ලද්දක් ද නැතිනම් අවිඥානිකව තැනපත් වූවා ද යන්නයි. අයෙකුට මෙවා හුදෙක් කතාන්තරයක් ලෙස මතුපිටින් රසවිඳිය හැක. තවත් අයෙකුට යටි පෙළ තුළ සැඟවී ඇති අරුත් ඔස්සේ දේශපාලනමය කියවීමකට ලක් කළ හැක.

මෙම බහුමානික ගුණය කතාවක පිහිටන්නේ ඉතා කලාතුරකිනි. උදාහරණයක් ලෙස "මාළු හටන" නම් කතාවේ,

* "හැම මාළුවෙකුගෙ ම වරල ඇතුළෙ හංග ගත්ත පුංචි කෙටේරියක් තිබුණා. චූටි ම චූටි මාළු ළඟත් මොකාක් හරි උල් ආයුධයක් තිබුණා. කොරල්පර ඇතුළෙ ගෙවල්වලින් එළියට බහිද්දි හැමෝම අමතක නො කර තම තමන්ගෙ ආයුධ අරන් ගියා."
- නීතිය බල්ලට ගිය රටක ජනතාවගේ ආරක්ෂාව රජයට තහවුරු කළ නොහැකි වූ විට තම තමාගේ පෞද්ගලික ආරක්ෂාව සඳහා ජනතාව වෙළඳ පළ වෙත හැරෙයි. නිවස උස් පවුරින් වටකොට බැඳ CCTV කැමරා පද්ධතියක් ඔවුන් සවිකර ගනී.

* "ලොකු මාළුවගෙ බිරිය, ඈ හිටියෙ ස්වල්ප වශයෙන් උන්මාද තත්ත්වයක. වැඩි කාලයක් සිප්පි කටු ඔටුන්න දාගෙන ඉන්න කොට මේක කාටත් වෙනවා..."
- මේ ලේඩි මැක්බත්ම නොවෙයි ද? දේශීය රූපයක් වුවත් ආදේශ කරගත හැක.

* "ලොකු මාළුවා තමන්ගෙ වම් වරල ඇතුළෙ හංගගෙන හිටපු විසාල කෙටේරිය කාටත් පේන්නත් එක්ක බිමින් තිබ්බා. ඊළඟට දකුණු වරල ඇතුළෙ තිබුණ මැෂින් ගන් එකත් හිමිහිට පැත්තකින් තිබ්බා. මුලු ගම්මානෙ ම මාළු ලොකු හුස්මක් උඩට අරගත්තා. කට කතාවක් විතරක් වෙච්ච මැෂින් ගන් එක තව දුරටත් රහසේ කතා කරන්න ඕන මාතෘකාවක් නො වුණෙ ඊට පස්සෙ."
- මේ අප කවුරුත් අසා ඇති ඒත් කවුරුත් දැක නැති සුදු වෑන් භීතිකාවම නොවෙයි ද?

* නිල් තීන්ත විදින බූවල්ලා - පොදු සතුරා

* ".. මේ වගේ බයානක වෙලාවක අර මළ ඉලව් ගෑනිගෙ සංගීත ප්‍රසංගයක් තියන්න?
යකෝ මුන්ට අමු කැවිලද?
බූවල්ලා අපේ ගම්මානෙම නිල් තීන්තෙ ගිල්ලලා දාවි...."

- දැවෙන ප්‍රශ්න ජාලාවක් මැද රෙජිමය විසින් සංදර්ශන පැවැත්වීම.

සැබැවින්ම මෙම කෙටිකතාව රෙජීමය ගැනයි. කෙටිකතාවේ අවසානයේ පසක් වන්නේ පොදු සතුරා ලොකු මාළුවාගේ නිදන කාමරයෙන් මතු වූ බිරිඳගේ මනෝ විකාරයක් බවයි. මාළු පුරවරයම පාලනය කළේ රජා නොව රජාගේ බිරියයි.

හැබැයි එකක් නම් සැබෑව, එනම්
ගම්මිරිස් කුරුල්ලා සුරංගනා කතාවක් නොවන බව ය.

"මිසිස් සමරසිංහලාගේ ගෙදර හරි කලබලයකි. සාවරියාගේ පියා අභාවප්‍රාප්ත වී මිදුලේ වැටී උන්නේය. මිසිස් සමරසිංහ ළිදෙන් වතුර අදිමින් සිටින අතර ළිඳ ළඟ පොල් ගසෙන් ගෙඩියක් හිසට වැටී පළමුව සිහිසුන්ව, දෙවනුව මියැදී තිබිණි. ලේන්නු ඩබලත්, ගම්මිරිස් කුරුල්ලාත් ඒවා කිසිත් නොතකමින් කෑම පිගානේ තිබූ පළතුරු කෑමට වූහ. මද වේලාවකින් තිදෙනාම කටින් සෙම වගුරමින් මිදුල පුරා දුව ඇවිදින්නට වූහ. මද වෙලාවකින් තණකොළ බිස්සේ වැතිරුණු තිදෙනා නැවත නැගිට්ටේ නම් නැති. " - ගම්මිරිස් කුරුල්ලා

Black humor (කළු හාස්‍ය රසය). කාංචනා අළුගෝසුවකු මෙන් සියල්ලෝම මරා දමා සංඛ්‍යාලේඛන වලට ඌණනය කරයි. මරණය මෙතරම් සැහැල්ලු ද? ස්ත්‍රියකගේ කන් පෙති යටින් ගලන විලවුන් සුවඳ තරමටම ඇය සාහසික ඇයි? සමහරවිට ලේඛකයා හැදුණු වැඩුණු සමාජ දෙශපාලන පසුබිම එයට හේතු වන්නට ඇත.

උදාහරණයක්,
යුද්ධය (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා) - - > යුද්ධයෙන් මළ මිනිස්සු (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා) - - > සංඛ්‍යාලේඛන (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා)

ඇයගේ කතා වල ඇතුලත් ගැට, පිටත් ගැට. මෙන්න තවත් ගැටයක්,

"ගම්මිරි කුරුල්ලාට ප්‍රධාන වශයෙන්ම ප්‍රශ්න දෙකක් තිබේ. ඉන් පළමුවැන්න එහා ගෙදර ලේන්නු ඩබලයි. දෙවැන්න මුදල් නැති කමයි. මේ ප්‍රශ්න දෙකෙන් මුලින්ම විසදා ගත යුත්තේ ලේන්නු ඩබල පිළිබද ගැටලුවයි... ඉතා ඉක්මනින් මේ ලේන්නු ඩබල මරා දැමිය යුතුය...

ලේන්නු ඩබලට ඇත්තේ එකම ප්‍රශ්නයකි. ඒ මෙහා ගෙදර දෙල් ගහේ වසන, උද්දච්ච ගම්මිරිස් කුරුල්ලාය. එක්කෝ ඔහුව මරා දැමිය යුතුය. නැත්නම් ත‍ටුවක් හෝ කඩා දැමිය යුතුය. "
- ගම්මිරිස් කුරුල්ලා

ලේන්නු ඩබලටයි ගම්මිරිස් කුරුල්ලටයි ඇයි බැරි සාකච්චා මාර්ගයෙන් සාමකාමීව තමන්ගේ ගැටුම නිරාකරණය කරගන්න. එක් පාර්ශවයක් විසින් අනෙක් පාර්ශවය සහමුලින්ම ඝාතනයෙන් මොකක් ද ලැබෙන විසඳුම ? එයින් ගැටුම නිරාකරණය වූවා යැයි කිව හැකි ද?

බටහිර සාහිත්‍ය පිරික්සන්නෙකුට මෙවන් ආකාරයේ "කළු හාස්‍යමය- විකාර රූපී- පශ්චාත් නූතන" සාහිත්‍ය භාවිතයක් ඉටැලෝ කැල්වීනෝ(Italo Calvino) , ඩොනල්ඩ් බාතලෙමි(Donald Barthelme) , ඉයුජීන් අයනෙස්කෝ(Eugène Ionesco) වැන්නවුන්ගේ කතාන්තර තුළ දකිත හැකිය.

විශේෂයෙන්ම කැල්වීනෝගේ "චන්ද්‍රයාගේ දියණි වරුන්" (The Daughters of the Moon) යන කෙටි කතාව තුළ මහළු චන්ද්‍රයා, තව දුරටත් ධනවාදී පරිභෝජනවාදී වර්තමාන සමාජයට අනවශ්‍ය වෙයි. එබැවින් චන්ද්‍රයා කෙමෙන් කෙමෙන් මිය ගොස් කසල ගොඩකට පාත් වෙයි. ඒත් සමඟම වෙළඳ පළ සමාජයට විරුද්ධව නැවත ස්වභාවධර්මය සොයා යන හිපි කෙල්ලන් නිර්වස්ත්‍රව උමතුවෙන් චන්ද්‍රයා දෙසට දෑත් දිගු කරගෙන වාහන මත නැඟී චන්ද්‍රයා ගලවා ගැනීමට කසල ගොඩ වෙත යයි.

ධනවාදය, පරිභෝජනවාදය විවේචනය කරනවාත් සමඟම කැල්වීනෝ අපූරුවට යථාර්තවාදයෙන් ඔබ්බට ගිය මායාමය කළු හාස්‍යය රසයෙන් යුක්ත වූ විකාර රූපී ආකෘතියකින් කෙටි කතාව ඉදිරිපත් කරයි.

Playfulness, Black humor, Irony, Juxtaposition, Dadaism, Surrealism, Anarchism, Absurdism, Meta fictional වැනි පශ්චාත් නූතන සාහිත්‍ය ලක්ෂණ රැසකට නෑකම් කියමින් කාංචනාගේ කෙටිකතා ද නව පරිකල්පනීය මානයන් ඔස්සේ විකාශනය වේ.

ගම්මිරිස් කුරුල්ලා වසර ගණනාවක් පුරා ගොඩ නැඟුණු සයිබර් සාහිත්‍යක ප්‍රථිපලයකි. සැබැවින්ම එය පාඨකයාගේ සමබරතාවය පරීක්ෂාවට ලක් කරන අල්පෙනෙති තුඩක් වැනිය.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Gammiris Kurulla, Kanchana Amilani karunamuni, Sinhala Short Stories
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
හර්ෂ අරවින්දගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
එහෙම වෙලා....
කවි
ශුක්‍ර පැටවාගේ චාරිකාව
Cine
ආර් ද කිඩ්ස් ඕල් රයිට්...?
තවත් පොත් බූන්දි
මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'
උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්
ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ
යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා
සවන් දෙන්න! මේ අමිහිරි මතක අතීතයක සිට එන "අන්තිම දුම්රිය"යි!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
ප්ලූටාර්ක් කියයි
Painting is silent poetry, and poetry is painting that speaks.| සිත්තමක් යනු නිහඬ කවියකි. කවියක් යනු කතා කරන සිත්තමකි!
What's New | අලුතෙන්ම
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
සිත්තර| ගුවෙර්නිකා යථාර්ථය!

1-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මේ පැබ්ලෝ පිකාසෝගේ 'ගුවෙර්නිකා' නම් සුප්‍රසිද්ධ සහ අති සූක්‍ෂම තෙළි වික්‍රමය යි. යුද්ධයත් කලාකරුවාත් අතර පරාසයේ ඉසියුම් සංවේදනා සහ සංකීර්ණතා... [More]
අදහස්| මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) බරපතල අපරාධ කිහිපයකට මරණ දඬුවම යලි ක්‍රියාත්මක කිරීමට ගෙනා යෝජනාව පිලිබඳ සංවාදය දැන් කෙමෙන් නිවීගොස් ඇත. එහෙත් ඒ මාතෘකාව පිලිබඳ... [More]
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
ඔත්තු| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට - සැප්. 07

10-Secs

තුෂාරිකා ඇන්තනි ගේ පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය, 'උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට' 2018 සැප්තැම්බර් 07... [More]
කතන්දර| සැප්තැම්බරයේ දවසක්

10-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) පණිවිඩයක් අරන් ඇවිත් හිටි විජයගෙ රාජ සේවකයා මං දිහා බලා හිටියෙ පිළිතුරු ලිපියක් යවනවා ද නැද්ද නැත්නම් මං යන්නද වගේ... [More]
වෙසෙස්| පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) පිස්සෙකුට පොත් ලියන්න පුළුවන්ද? පොඞ්ඩක් ඉන්න, සටහන ආරම්භයේ ම පිහියකින් ඇන්න වගේ එහෙම ප‍්‍රශ්නයක් ඇහුව ම මට දැනෙනවා නිකං මොකක්දෝ... [More]
කවි| නගා මැරූ අල....

33-Secs

(කේ.කේ. සමන් කුමාර [සර්පයා]) නුඹ පිච්ච කැකුළකි
පිළිකන්නක පිපි.
ඉඳුල් වතුරින් නුඹව නහවනා
උන්ටද සිනා සළනා.
කිඩාරං මලකැයි කියනා
උන්ටද සුවඳ දී... [More]
කවි| උතුරින් දකුනට

22-Secs

(දර්ශන මේදිස් ) (උප මාතෘකාව: පීඩිත ජාතියේ පීඩිතයෙකුගෙන් පීඩක ජාතියේ පීඩිතයෙකුට)

සබඳ අපි කඳු නොවෙමු
උනුන් පරයා නැගෙන
සුනිල දිය කඳුරු වෙමු
එකම කන්දෙන් වැටෙන... [More]
කවි| බෝධිසත්ව ගබ්සාව

15-Secs

(කුමාර හෙට්ටිආරච්චි) නිල් මල් බිසව් උකුලේ බිම් මල් පිපුණී
පන්දම් වැටේ සල් මල් ඔසරිය රැඳුණී
නේරංජනා ගඟ දෑසින් ඇද වැටුණී
පස් මහ බැලුම් නොබලා කුස පිළිසිඳුණී

සඳුන් සුවඳ මල් ගෝමර ළැම තොරණේ... [More]
පොත්| ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ

7-Mins

(හර්ෂිනී පුෂ්පමාලා ආරච්චිගේ) සාහිත්‍ය නිර්මාණ අතර භාවික ගුණයෙන් වඩා වැඩි සාහිත්‍යාංගය කවිය යයි සිතමි. තේමාත්මක ගැඹුරත්, කාව්‍යෝචිත බසත්, බහු විධ අරුත් සපයන භාෂා... [More]
කවි| දුම්මල ගලට ගිය අම්මා

20-Secs

(නන්දන වීරසිංහ) දුම්මල ගල ඉමේ මහ මූකලානේ
අඳෝනාව ඇඟ හීගඩු නඟන්නේ
කන්දේ් පරවේණී උළලේනියන්නේ
රෑ සමයමේ ඇයි මා බය කරන්නේ

අපෙ අම්මා දුම්මල ගලවන්න ගියා... [More]
කරන්ට්ස්| විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය

39-Secs

(පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු) I.
(පාසලේ රපෝර්තුව)

උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි
ප්‍රශ්න කරයි
අසම්මත ලෙස සිතයි... [More]
කවි| වස්සානය

45-Secs

(රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ) ඔය දෑල දොඩමලු ය, සුවඳ බැරුවා ඉන්ට
නිල් වතුර තුරුලු කර කෙසේ අතහැර යම් ද?
කෙකටියා පඳුර සුදු මල් පොකුර වඩාගෙන
සොඳුර, නුඹ වාගේ ම හිනැහේය මා එක්ක

කුඹුක් අතු වතුර අතගගා නැමිලා දියට... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook