Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
තටු අස්සේ මැෂින් ගන් සඟවගෙන පියඹන ගම්මිරිස් කුරුල්ලා
බූන්දි, 22:08:39
"ඔයා සේවකයො පාලනය කරන්නෙ උඩ බොත්තමෙනුයි ටයි එකෙනුයිද? " - අඟහරුවාදා රෑ

ඒකාධිපති පාලනය ක්‍රියාත්මක වන්නේ සංකේතාත්මක(symbolic) ලෙස ය. අපට මෙය මෙසේ ද සකස් කළ හැක.

"ඔයා රටක් පාලනය කරන්නෙ උඩ රැවුලෙනුයි සාටකෙනුයි ද?"

Slavoj Žižek (ගැටුම් වලට තුඩු දිය හැකි බැවින් ඉංග්‍රීසියෙන් නම සඳහන් කරමි) වරක පවසයි, (මෙයට මැතක සිදුවීමක් ඇසුරින් දේශීය නිදසුනක් සොයා ගැනීම අපහසු නොවනු ඇත.)

"සැබෑ ඒකාධිපති පියා තමාත් දරුවාත් අතර කිසියම් පරතරයක් පවත්වාගෙන යයි. ඔහු තමා බලවත් බව හඟවන්නේ සංකේතාත්මකවයි. ඒ ඔහුගේ බියකරු බැල්මකින් විය හැක. බැරි වෙලා හෝ ඒකාධිපති පියා දරුවාට අතක් ඔසවා ගැසුවහොත් දෙදෙනා අතර පරතරය සුන් වී දරුවා ඉදිරියේ පියා විකටයෙක් බවට පත් වෙයි."

"අඟහරුවාදා රෑ" කෙටිකතාව කෙටියෙන් මෙසේ වෙයි. බැඳපු ස්ත්‍රියක් හයි හීල්ස් දාගෙන හෑන්ඩ් බෑග් එකක් ලාගෙන හෙළුවෙන් පාරේ යයි.

"යකෝ ගෑනියෙ... මගේ යකා අවුස්සන්නෙපා. හෙළුවෙන් පාරෙ යන්න පුළුවන්ද?"
- අඟහරුවාදා රෑ

එදා සොරුන්ටත් සොරකමේ යෑමට අමතක වූ දිනයකි. තම බිරියගේ මේ ක්‍රියාවත් සමඟ සැමියා මානසික අවුලකට පත් වෙයි. ඇයගේ නිරුවත් ක්‍රියාව නැවත්වීමට ඔහු සෑම උත්සයක්ම ගනයි.

ඔහු අසමත් වෙයි. සමහරෙක් පැවසූයේ මෙය දැඩි ස්ත්‍රීවාදී වියමනක් ලෙසයි. අයෙක් මෙය ලිංගික ඊෂ්‍යාව ගැන යැයි ද පවසා තිබුණි.

කෙටිකතාවේ එන පරිදී සැමියා තුළ ප්‍රධාන වෙනස්කම් දෙකක් මෙහි දී සිදු වෙයි,

1. වෙන කවරදාටත් වඩා අති සුන්දර ඇෆ්‍රොඩයිටි ස්ත්‍රියක් ලෙස ඔහුට ඇයව පෙනෙන්නට වෙයි. සැබෑ ජීවිතයේ පූර්ණ නොවන ඔහුගේ බිරිය පුරුෂයාගේ ෆැන්ටසිය තුළ පරිපූර්ණ ස්ත්‍රියාවක් සේ මතු වෙයි. නමුත් පරිපූර්ණ ඇෆ්‍රොඩයිටි ප්‍රතිමාව පාමුළ ඔහු අඩපණ වී ක්‍රමයෙන් කතාව නපුරු සිහිනයක්(nightmare) බවට පෙරලී අවසානයේ රමණයෙන් කෙළවර වෙයි.

2. තම බිරියගේ නිරුවත වෙන අයවලුන් දකිනවා යන සිතිවිල්ල සමඟ ඔහු දැඩි මානසික අවුලකට යයි. ස්ත්‍රියගේ නිරුවත නිදියහනේදී පමණක් රහසිගතව තම සැමියාට පෙන්විය යුතුය යන සංකල්පය (මුස්ලිම් ගැහැණිය පිළිබඳ කතිකාව තුළ බෝ සේ ජනප්‍රිය) මෙම කතාව තුළ අභියෝගයට ලක් වෙයි. තමා ආදරය කරන ආශා කරන වස්තුවේ තමාට පමණක් හිමි රහසිගත ඒ දෙය වෙන අයවලුන්ට නිරාවරණය වී එක රහසිගතය සිඳී යාම සැමියාගේ මානසික අවුලට සමහරවිටෙක හේතුව විය හැක.

අපේ නිරුවත ඔවුන් අපෙන් සොරාගෙන නැවත පෙරළා අපට විකුණනවා යනුවෙන් විරෝධය පාන "Free the Nipple" ව්‍යාපාරයේ සිට මුසල්මානු හිජාබය දක්වා වර්තමානයේ සිදුවන ජරමර මැද "අඟහරුවාදා රෑ" රචනා වීම අහඹුවක් යැයි මම නොසිතමි.

කාංචනාගේ කෙටිකතා කියවූ පසු මා තුළ හටගත් අනෙක් ගැටළුව නම් මෙවායේ එන දේශපාලනය සවිඥානිකිව අඩංගු කරන ලද්දක් ද නැතිනම් අවිඥානිකව තැනපත් වූවා ද යන්නයි. අයෙකුට මෙවා හුදෙක් කතාන්තරයක් ලෙස මතුපිටින් රසවිඳිය හැක. තවත් අයෙකුට යටි පෙළ තුළ සැඟවී ඇති අරුත් ඔස්සේ දේශපාලනමය කියවීමකට ලක් කළ හැක.

මෙම බහුමානික ගුණය කතාවක පිහිටන්නේ ඉතා කලාතුරකිනි. උදාහරණයක් ලෙස "මාළු හටන" නම් කතාවේ,

* "හැම මාළුවෙකුගෙ ම වරල ඇතුළෙ හංග ගත්ත පුංචි කෙටේරියක් තිබුණා. චූටි ම චූටි මාළු ළඟත් මොකාක් හරි උල් ආයුධයක් තිබුණා. කොරල්පර ඇතුළෙ ගෙවල්වලින් එළියට බහිද්දි හැමෝම අමතක නො කර තම තමන්ගෙ ආයුධ අරන් ගියා."
- නීතිය බල්ලට ගිය රටක ජනතාවගේ ආරක්ෂාව රජයට තහවුරු කළ නොහැකි වූ විට තම තමාගේ පෞද්ගලික ආරක්ෂාව සඳහා ජනතාව වෙළඳ පළ වෙත හැරෙයි. නිවස උස් පවුරින් වටකොට බැඳ CCTV කැමරා පද්ධතියක් ඔවුන් සවිකර ගනී.

* "ලොකු මාළුවගෙ බිරිය, ඈ හිටියෙ ස්වල්ප වශයෙන් උන්මාද තත්ත්වයක. වැඩි කාලයක් සිප්පි කටු ඔටුන්න දාගෙන ඉන්න කොට මේක කාටත් වෙනවා..."
- මේ ලේඩි මැක්බත්ම නොවෙයි ද? දේශීය රූපයක් වුවත් ආදේශ කරගත හැක.

* "ලොකු මාළුවා තමන්ගෙ වම් වරල ඇතුළෙ හංගගෙන හිටපු විසාල කෙටේරිය කාටත් පේන්නත් එක්ක බිමින් තිබ්බා. ඊළඟට දකුණු වරල ඇතුළෙ තිබුණ මැෂින් ගන් එකත් හිමිහිට පැත්තකින් තිබ්බා. මුලු ගම්මානෙ ම මාළු ලොකු හුස්මක් උඩට අරගත්තා. කට කතාවක් විතරක් වෙච්ච මැෂින් ගන් එක තව දුරටත් රහසේ කතා කරන්න ඕන මාතෘකාවක් නො වුණෙ ඊට පස්සෙ."
- මේ අප කවුරුත් අසා ඇති ඒත් කවුරුත් දැක නැති සුදු වෑන් භීතිකාවම නොවෙයි ද?

* නිල් තීන්ත විදින බූවල්ලා - පොදු සතුරා

* ".. මේ වගේ බයානක වෙලාවක අර මළ ඉලව් ගෑනිගෙ සංගීත ප්‍රසංගයක් තියන්න?
යකෝ මුන්ට අමු කැවිලද?
බූවල්ලා අපේ ගම්මානෙම නිල් තීන්තෙ ගිල්ලලා දාවි...."

- දැවෙන ප්‍රශ්න ජාලාවක් මැද රෙජිමය විසින් සංදර්ශන පැවැත්වීම.

සැබැවින්ම මෙම කෙටිකතාව රෙජීමය ගැනයි. කෙටිකතාවේ අවසානයේ පසක් වන්නේ පොදු සතුරා ලොකු මාළුවාගේ නිදන කාමරයෙන් මතු වූ බිරිඳගේ මනෝ විකාරයක් බවයි. මාළු පුරවරයම පාලනය කළේ රජා නොව රජාගේ බිරියයි.

හැබැයි එකක් නම් සැබෑව, එනම්
ගම්මිරිස් කුරුල්ලා සුරංගනා කතාවක් නොවන බව ය.

"මිසිස් සමරසිංහලාගේ ගෙදර හරි කලබලයකි. සාවරියාගේ පියා අභාවප්‍රාප්ත වී මිදුලේ වැටී උන්නේය. මිසිස් සමරසිංහ ළිදෙන් වතුර අදිමින් සිටින අතර ළිඳ ළඟ පොල් ගසෙන් ගෙඩියක් හිසට වැටී පළමුව සිහිසුන්ව, දෙවනුව මියැදී තිබිණි. ලේන්නු ඩබලත්, ගම්මිරිස් කුරුල්ලාත් ඒවා කිසිත් නොතකමින් කෑම පිගානේ තිබූ පළතුරු කෑමට වූහ. මද වේලාවකින් තිදෙනාම කටින් සෙම වගුරමින් මිදුල පුරා දුව ඇවිදින්නට වූහ. මද වෙලාවකින් තණකොළ බිස්සේ වැතිරුණු තිදෙනා නැවත නැගිට්ටේ නම් නැති. " - ගම්මිරිස් කුරුල්ලා

Black humor (කළු හාස්‍ය රසය). කාංචනා අළුගෝසුවකු මෙන් සියල්ලෝම මරා දමා සංඛ්‍යාලේඛන වලට ඌණනය කරයි. මරණය මෙතරම් සැහැල්ලු ද? ස්ත්‍රියකගේ කන් පෙති යටින් ගලන විලවුන් සුවඳ තරමටම ඇය සාහසික ඇයි? සමහරවිට ලේඛකයා හැදුණු වැඩුණු සමාජ දෙශපාලන පසුබිම එයට හේතු වන්නට ඇත.

උදාහරණයක්,
යුද්ධය (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා) - - > යුද්ධයෙන් මළ මිනිස්සු (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා) - - > සංඛ්‍යාලේඛන (රූපවාහිනිය තුළින් දුටුවා)

ඇයගේ කතා වල ඇතුලත් ගැට, පිටත් ගැට. මෙන්න තවත් ගැටයක්,

"ගම්මිරි කුරුල්ලාට ප්‍රධාන වශයෙන්ම ප්‍රශ්න දෙකක් තිබේ. ඉන් පළමුවැන්න එහා ගෙදර ලේන්නු ඩබලයි. දෙවැන්න මුදල් නැති කමයි. මේ ප්‍රශ්න දෙකෙන් මුලින්ම විසදා ගත යුත්තේ ලේන්නු ඩබල පිළිබද ගැටලුවයි... ඉතා ඉක්මනින් මේ ලේන්නු ඩබල මරා දැමිය යුතුය...

ලේන්නු ඩබලට ඇත්තේ එකම ප්‍රශ්නයකි. ඒ මෙහා ගෙදර දෙල් ගහේ වසන, උද්දච්ච ගම්මිරිස් කුරුල්ලාය. එක්කෝ ඔහුව මරා දැමිය යුතුය. නැත්නම් ත‍ටුවක් හෝ කඩා දැමිය යුතුය. "
- ගම්මිරිස් කුරුල්ලා

ලේන්නු ඩබලටයි ගම්මිරිස් කුරුල්ලටයි ඇයි බැරි සාකච්චා මාර්ගයෙන් සාමකාමීව තමන්ගේ ගැටුම නිරාකරණය කරගන්න. එක් පාර්ශවයක් විසින් අනෙක් පාර්ශවය සහමුලින්ම ඝාතනයෙන් මොකක් ද ලැබෙන විසඳුම ? එයින් ගැටුම නිරාකරණය වූවා යැයි කිව හැකි ද?

බටහිර සාහිත්‍ය පිරික්සන්නෙකුට මෙවන් ආකාරයේ "කළු හාස්‍යමය- විකාර රූපී- පශ්චාත් නූතන" සාහිත්‍ය භාවිතයක් ඉටැලෝ කැල්වීනෝ(Italo Calvino) , ඩොනල්ඩ් බාතලෙමි(Donald Barthelme) , ඉයුජීන් අයනෙස්කෝ(Eugène Ionesco) වැන්නවුන්ගේ කතාන්තර තුළ දකිත හැකිය.

විශේෂයෙන්ම කැල්වීනෝගේ "චන්ද්‍රයාගේ දියණි වරුන්" (The Daughters of the Moon) යන කෙටි කතාව තුළ මහළු චන්ද්‍රයා, තව දුරටත් ධනවාදී පරිභෝජනවාදී වර්තමාන සමාජයට අනවශ්‍ය වෙයි. එබැවින් චන්ද්‍රයා කෙමෙන් කෙමෙන් මිය ගොස් කසල ගොඩකට පාත් වෙයි. ඒත් සමඟම වෙළඳ පළ සමාජයට විරුද්ධව නැවත ස්වභාවධර්මය සොයා යන හිපි කෙල්ලන් නිර්වස්ත්‍රව උමතුවෙන් චන්ද්‍රයා දෙසට දෑත් දිගු කරගෙන වාහන මත නැඟී චන්ද්‍රයා ගලවා ගැනීමට කසල ගොඩ වෙත යයි.

ධනවාදය, පරිභෝජනවාදය විවේචනය කරනවාත් සමඟම කැල්වීනෝ අපූරුවට යථාර්තවාදයෙන් ඔබ්බට ගිය මායාමය කළු හාස්‍යය රසයෙන් යුක්ත වූ විකාර රූපී ආකෘතියකින් කෙටි කතාව ඉදිරිපත් කරයි.

Playfulness, Black humor, Irony, Juxtaposition, Dadaism, Surrealism, Anarchism, Absurdism, Meta fictional වැනි පශ්චාත් නූතන සාහිත්‍ය ලක්ෂණ රැසකට නෑකම් කියමින් කාංචනාගේ කෙටිකතා ද නව පරිකල්පනීය මානයන් ඔස්සේ විකාශනය වේ.

ගම්මිරිස් කුරුල්ලා වසර ගණනාවක් පුරා ගොඩ නැඟුණු සයිබර් සාහිත්‍යක ප්‍රථිපලයකි. සැබැවින්ම එය පාඨකයාගේ සමබරතාවය පරීක්ෂාවට ලක් කරන අල්පෙනෙති තුඩක් වැනිය.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Gammiris Kurulla, Kanchana Amilani karunamuni, Sinhala Short Stories
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
හර්ෂ අරවින්දගෙන් තවත් වියමන්
කරන්ට්ස්
එහෙම වෙලා....
කවි
ශුක්‍ර පැටවාගේ චාරිකාව
Cine
ආර් ද කිඩ්ස් ඕල් රයිට්...?
තවත් පොත් බූන්දි
කාංචනාලගෙ පොකුණට ආපු පාත්ත මෙනවිය
කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය
සමහර කමටහන් සහ සමහර රජත
ලියෝ තෝල්ස්තෝයිගේ ඇනා කැරනිනා නවකථාව සහ ද්විත්ව කථා වින්‍යාසය පිළිබඳ විමසුමක්
'රැජින' තුලින් ඉතිහාසයට මානුෂික සංස්කරණයක්
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
රොබට් රග්දෙත්ස්වෙන්ස්කි ලියයි.
සාමාන්‍යයෙන් කියනවා නම් යම් විටක හෝ කවියක් නොතැනූ මිනිසෙක් මෙලොව නැති බව හොඳටම විශ්වාසය. හැම කෙනෙක්ම එක් මට්ටමකට කවි ලියති. හැම කෙනෙක්ම...! ඊට පසු සිදු... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| කතිරකාරයාගේ පෙබරවාරිය- ඔබ ඇවිත් යන්න එන්න!

5-Mins

(නැදිමාලේ Miniහෙක්) මැතිවරණය එන්නේ එල්ලය බලා ජනතාවගේ බඩටය. කතිරය යන්නේ දේශපානඥයාගේ සාක්කුවටය. කතිරයෙන් ගොඩ ගිය පසු ආණ්ඩුව, සභාව හෝ දේශපාලනඥයාට කතිරයත් කතිරකාරයාත්... [More]
ඔත්තු| "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ කතාබහක්

6-Secs

තරංගනී රෙසිකා ප්‍රනාන්දුගේ "දේශද්‍රෝහියාගේ නිර්මල හෘදය" නවකතාව පිළිබඳ සංවාදයක්, 2018 ජනවාරි 27, සෙනසුරාදා, ප.ව. 2.30ට,... [More]
අදහස්| පහේ ළමයෙක් ජනාධිපති අංකල් සිරිසේනට ලියයි!

2-Mins

අපේ පුතණ්ඩියා පහේ. මිනිහා සිස්සත්තෙට පාඩම් කරන මේසෙ උඩ හතරට පහට නමපු ලියුමක් තිබ්බා. මං කොල්ලා එහෙ මෙහෙ වෙනකල් ඉඳලා... [More]
වෙසෙස්| එකල්හී ස්ත්‍රී නිදහස කෙබඳු වී ද යත්- ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා

5-Mins

(මහේෂි බී. වීරකෝන්) පුරාතන ග්‍රීක පෞර රාජ්‍යන් පිළිබඳ අධ්‍යනය කිරීමේදී ප්‍රමුඛස්ථානයක් ගනුයේ ඇතන්ස් සහ ස්පාර්ටා යන පෞර රාජ්‍යයන්ය. එකිනෙකට වෙනස් වූ දේශපාලනික සහ... [More]
අදහස්| අප ඔවුන්ගෙන් වෙනස් විය යුත්තේ කෙලෙසද?

2-Mins

(කෙවින් කරුණාතිලක) මා හිතවත් උපාසිකා මාතාවක් කී දෙයක් තේමා කරගෙන මෙම සටහන ලිවීමට අදහස් කලෙමි. ඇය නොවරදවාම පොහොයට සිල් සමාදන් වන, කාර්යාලයේ... [More]
කතන්දර| "කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

45-Secs

"කොණ්ඩෙ කපන කොටි බාබර්"- පොඩිත්තන්ට විනෝදාත්මක කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rohini Nilekani ලියා, Angie හා Upesh සිත්තම් කළ "The Haircut" ළමා කතන්දරයේ... [More]
BoondiLets| ග්‍රවුචෝ මාක්ස් කියයි.
මං හිතන්නේ ටෙලිවිෂනය මාරම 'අධ්‍යාපනික'යි. මොකද, මොකෙක් හරි ඒක ඔන් කරන ඕනෙම වෙලාවක මං කරන්නේ, වෙන කාමරේකට ගිහිල්ලා හොඳ පොතක් කියවන එකයි!
කවි| නැගිටපන් බණ්ඩාර

28-Secs

(ඉරේෂා මධුවන්ති) ගොජ දමන පෙණ කැටිති ගොඩවැදී කට අගට
ඊ වේගයෙන් පනී දිවි පුදා හුළඟකට
විසිර පාවුල බැබිල, මියණ පත් අතු අතර
පිහි තලේ හේදුවා කඳුලකින් මහ කිතුල

වරපටින් වැළඳ වාරුව කිතුලෙ කඳ බඩට... [More]
වෙසෙස්| තෙත්බිම් පුරා අසූචි විසුරුවන 'සහස්‍රයේ නගරය'

7-Mins

(කපිල මහේෂ් රාජපක්ෂ) මානව වර්ගයා වනගත දිවියෙන් නික්ම ගංගා නිම්න ආශ්‍රිතව ශිෂ්ටාචාර ඇරඹු අවදියේ මුහුණ දුන් නව අභියෝග අතර ප්‍රමුඛ ගැටලුවක් වුයේ එතෙක්... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- අපේ ලොක්කාගෙං පුටිංට සැරම සැර ලියුමක්

2-Mins

රුසියාවේ ඉන්න මගේ යාළුවෙකුගෙන් හදිස්සියේම කෝල් එකක් ආවා. මිනිහා එහා පැත්තේ ඉඳගෙන බොහෝම සන්තෝසෙන් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා. "කියල වැඩක්... [More]
කතන්දර| "කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

38-Secs

"කණ්ණාඩියෙ හැංගි හොරා"- පොඩිත්තන්ට ලස්සන පුංචි කතන්දරයක් [කාටූන්]- Rachita Udaykumar ලියා, Suvidha Mistry සිත්තම් කළ "My Best Friend" සිඟිති කතන්දරයේ... [More]
කවි| අතුරුදහන්වූවන් හඳුනා ගැනීමේ පෙරෙට්ටුව

27-Secs

(කසුන් හර්ෂණ) මැයි මහේ සාපයට පහන් පෙළ ඇවිලූ ව,
දුක් ගීය තමා ඒ කන්ද උඩ වැහි කළුව
සඳ එහෙම නෑවිත් පොරවද්දී රෑ සළුව
නංගි අපි කෑවේ ගින්දරේ කොස් පළුව

විඩාබර දෙනෙත් අග රැඳුනාම ඉඟි නළුව... [More]
කතා-බස්| "ජාතිය තීරණය කරන්නේ ලේ නෙවෙයි; සංස්කෘතිය!"- නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසුණු හඬ- හඳගම සමග කතාබහක්

9-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) මේ දිනවල අයිටීඑන් නාලිකාවේ විකාශය වන "නැගෙනහිර වෙරළෙන් ඇසෙන" ටෙලි නාට්‍යය දුවන රැල්ලට හාත්පසින් ම වෙනස් මානයකුයි නියෝජනය කරන්නේ. එක... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- රට කොරන මහත්තුරු- පතති කිරි උතුරනා අවුරුදු!

2-Mins

අලුත් අවුරුද්දේ උදේ පාන්දර ගෙදර ලියුම් පෙට්ටිය ඇරල බලනකොටයි මං දැක්කෙ, රටේ ලොකු ලොකු උන්නැහේලා මට අලුත් අවුරුදු සුබ පැතුම්... [More]
කවි| කුණු නොවෙන ප්‍රේමයක්

36-Secs

(කුෂාන් ශාලික) කන්ද පාමුල ගෙන්දගම් නිම්නෙක
හැටේ වත්තේ ලස්සනම හරියක
මම හිටියෙ ලෑලි ගෙදරක
ඒ දවස් වල

කන්ද මුදුනේ ඉඳුල් අතරට... [More]
BoondiLets| ඒබ්‍රහම් ටී. කොවූර් කියයි.
තමන් විසින් පානු ලබන ඊනියා ප්‍රාතිහාර්යයන් පරීක්ෂාවට ලක් කිරීමට ඉඩ නොදෙන්නා තක්කඩියෙකි. එබඳු පරීක්ෂා කිරීමකට ධෛර්යය නොමැත්තා පහසුවෙන් මුළාවේ වැටෙන්නෙකි. පරීක්ෂාවකින් තොරව සියල්ල විශ්වාස කිරීමට... [More]
කතන්දර| චිත්‍ර ප්‍රදර්ශනය

2-Mins

(අනුෂ්ක තිලකරත්න) පොඩි එවුන්ගෙ චිත්‍ර ටික නම් ඔක්කොම ලැබුනා. ගිය සැරේ වගේම මේ සැරෙත් ශාලාවෙ ඉඩ මදි වෙයි. කමක් නෑ කොහොම හරි... [More]
ඔත්තු| "ගුත්තිල කාව්‍ය" වේදිකාවට!

13-Secs

"ගුත්තිල කාව්‍ය"- අඛිල සපුමල්ගේ නවතම සංගීත නාට්‍යයේ මංගල දැක්ම, 2018 ජනවාරි 11 වන දින, ලයනල්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook