A review on Tikiri Liya Tharu Maedde Giya By Parakrama Ekanayaka | BOONDI.LK
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා"- පරාක්‍රම ප්‍රේක්ෂාගාරයට ගල් ගසයි..!
බූන්දි, 23:43:39
ජන මාධ්‍ය, වර්තමානයේ ලෝකයේ සාමාන්‍ය ජන ජීවිතයට තීරණාත්මක බලපෑමක් ඇතිකරන කාරණයක් බවට පත්ව තිබේ. එය කෙතරම් සියුම් බලපෑමක් කරන්නේද කියා විමසන්නේ නම් පුද්ගලයාගේ දෛනික න්‍යාය පත්‍රය සකස්කර දෙන්නා බවට ජන මාධ්‍ය පත්ව තිබේ. විද්‍යුත් මාධ්‍ය මෙහිදී තීරණාත්මක කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. ශ්‍රී ලංකාව වැනි මාධ්‍ය සාක්ෂරතාව පහළ අගයක් ගන්නා සමාජයක ජන මාධ්‍ය සිදුකරන මේ බලපෑම ඉහළ අගයක් ගනී. අද ශ්‍රී ලාංකිකයා සිය ජීවිතයේ බොහෝ තීන්දු තීරණ ගනු ලබන්නේ මාධ්‍යයෙන් ලබා දෙන උපදෙස් අනුවය. ඇඳුම් පැළඳුම්, විලාසිතා, කෑම බීම, අධ්‍යාපනය, සෞඛ්‍ය, ලිංගික කටයුතු වැනි ජීවිත උවමනාවන් වෙනුවෙන් පවා ගනු ලබන තීරණ වලට පදනම් වන්නේ ජන මාධ්‍යයයි. බොහෝ දෙනා පිළිපදින්නේ ජනමාධ්‍ය විසින් ලබා දෙන උපදෙස්ය. මේ නිසා ජනමාධ්‍ය බලපෑමෙන් තොර ජීවිතයක් අද වෙන විට කිසිදු පුරවැසියෙකුට උරුම නොවේ. නමුත් මෙතනදී අවශ්‍ය වන්නේ වෙනත් බාහිර ආයතනයක් විසින් ජන මාධ්‍යයන්ට බලපෑමක් එල්ල කරනවාට වඩා ජන සමාජය මාධ්‍ය සාක්ෂරතාවෙන් සන්නද්ධ කිරීමයි.

බොහෝ දෙනෙකු ග්‍රාහකයින් ලෙසින් නොදන්නා කාරණයක් වන්නේ නූතන ජනමාධ්‍ය කර්මාන්තය වැඩකරන ආකාරයයි. එහි ඇතුලත යාන්ත්‍රණය ගැන කිසිත් නොදන්න ග්‍රාහකයා තමන් වෙත පැමිණෙන සංදේශයට වශීකෘත වී ඒ අනුව තම ජීවිතයේ තීන්දු තීරණ වල හැඩය තීරණය කිරීමයි. මේ නිසා ශ්‍රී ලංකාවේ ජනමාධ්‍ය, විශේෂයෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය වැඩකරන සාහසික අරමුණු හා න්‍යාය පත්‍රයන් පිළිබඳ ග්‍රාහක සමාජයට යම් පමණක හෝ අවබෝධයක් කාන්දු කිරීම නූතන සමාජ සද්කාර්යක් බවට පත්වේ. මාධ්‍ය අධ්‍යාපනය හරහා මෙය කලහැකි වුවද තනිවම එයට කළහැකි කාර්යය සීමිතය. මෙම රික්තකය තුල සාහිත්‍යකරුවාට කළහැකි සුවිශේෂ කාර්යභාරයක් තිබෙන බව හැඟෙන අතර එවැනි අවස්ථා කිහිපයක් සිංහල නවකතාව තුල හමුවේ. එනම් ගුණදාස ලියනගේ ගේ "දෝන කමලාවතී", ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ "කුරුලු හදවත" හා පරාක්‍රම ඒකනායක ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන නවකතා ත්‍රිත්වයයි. මෑතකම එළිදුටු පරාක්‍රම ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව මෙහිදී කේන්ද්‍ර කරගන්නේ රූපවාහිනී මාධ්‍යයි. විශේෂයෙන් මෑතකදී රූපවාහිනී මාධ්‍ය තුල ජනප්‍රිය වූ රියැලටි වැඩසටහන්ය. අතිශය ජන ආකර්ෂණයක් දිනාගත් මෙම වැඩසටහන් ආකෘතිය තුල ග්‍රාහකයා මතුපිට දකින සුන්දරත්වය විනිවිද ගැඹුරේ ඇති අසුන්දර යථාර්ථය මතුකරන්නට "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව තුලින් පරාක්‍රම ගන්නා උත්සාහය කාලීන වන්නේ රියැලිටි ආකෘතිය වසංගතයක් වී නූතන මාධ්‍ය කර්මාන්තයේ වඩාත්ම ලාභදායී වැඩසටහන් ආකෘතිය බවට පත්වී ඇති වකවානුවක වීම නිසාය.

පරාක්‍රම සිය නවකතාව සඳහා තෝරාගන්නා ස්ථානය වන්නේ කඩුගන්නාව නිම්නය පතුලේ පිහිටි උඩරට සාම්ප්‍රදායික පැරණි ගමකි. සාම්ප්‍රදායික ගොවි පවුලක එකම දියණිය වී හැදෙන වැඩෙන "රටේ රාළලාගේ ටිකිරිලියා මුතුමැණිකේ සෙනරත් බණ්ඩාර" වඩාත් තාර්කික බවකින් ජීවිතය කියවන, පියාගේ ගැයුම් කුසලතාව ජානමය උරුමයක් ලෙස ගත් තරුණියෙකි. පාසලේ සිංහල ගුරුවරයා නිසා යම් දේශපාලනික සවිඥානකත්වයක් සහිත ඇය එක් අතකින් තාර්කික බවද අනෙක් අතින් ගමේ යහ කාරණාද, ගැමි සංස්කෘතික උරුමය ද ලෙස ගත් තරුණියකි. පියාගේ ජාන උරුමයක් ලෙස ගත් ගායන කෞශල්‍යය මිටින් ගෙන කොළඹ නගරයට වදින්නේ රියැලිටි තරුවක් වීමේ සිහිනය සමගය. සිය සිහිනය යථාර්ථයක් බවට පත්කර ගැනීම සඳහා යන කොළඹ ගමන පියාද අනුමත කරන්නේ ගම තුල එයට මිලක් නොමැති බව අත්දැකීමෙන්ම දන්නා බැවිනි.

"මං උඹට ඇහෙන්න පුංචිකාලේ ඉඳන්ම කවි සිංදු කිව්ව. දන්නෙම නැතිව උඹට සිංදු කියන්න පුළුවන් වෙලා. ඉතින් ඒක උඹ ලඟ විතරක් තිබුනට පලක් නැති හින්දනේ රටටම කියන්න ඕනේ කියලා හිතුණේ. ඒකට මම බාධා කරන්නේ නෑ දුවේ."
(-181 පිටුව)

කොළඹ රූපවාහිනී නාලිකාවක රියැලිටි වැඩසටහනක දක්ෂකම් ප්‍රභාමත් කරගන්න ටිකිරිලියා වට එකතුවන පිරිමින් රැසක් වෙයි. නාලිකාවේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයාගේ සිට ඔහුගේ සහචරයන් කිහිප දෙනෙක්ද ටිකිරිලියා තමන්ගේ ග්‍රහණයට ගැනීමට වේලාපත්කඩ සකසති. ඒ සියළු මර උගුල බොරුවලවල් තුලින් බේරෙන ඇය අවසාන මොහොතේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයා වන "හාවා" අතින් පරිභෝජනයට ලක්වේ. එහෙත් එම ලිංගික අල්ලස ලබා ගැනීමෙන් පසු "හාවා" විසින්ම ඇයට රියැලිටි තරගයේ ජයග්‍රහණය අහිමි කරවයි. ආපසු ගමට එන ටිකිරිලියා ගමේදී ඇයට ආදරය කරන උක්කුවා සමග විවාහවේ.

පරාක්‍රමගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාවේ සරල කතාන්දරය එසේ වුවද මහත් ආකර්ශණීය ගැඹුරක් ඇති ත්‍රිමාණික නවකතාවක් බවට පත්වන්නේ ඔහු විසින් උපයුක්ත ආකෘතිය හා ඒ ආකෘතිය තුල කතාව කීම සඳහා භාවිතා කරන ජනශ්‍රැතිකමය ප්‍රකාශන රීතියයි. ජනශ්‍රැතිය කොතරම් සියුම් ලෙස ප්‍රස්තූතය සමග බද්ධ කරන්නට පරාක්‍රම සමත්වේද යන්න ආරම්භයේදීම මනාව ප්‍රකාශවන තැනක් වෙන්නේ නවකතාවට නම් තැබීමයි. "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන්නෙහි ටිකිරිලියා අපගේ ජනශ්‍රැතියේ හමුවන චරිතයක් වන අතර "තරු", සංකල්පීය වශයෙන් නූතන සමාජයට වාණිජ මාධ්‍ය විසින් බද්ධ කරන ලද්දකි. අනතුරුව ඔහු මුලුනවකතාව පුරාම ජනශ්‍රැතිය භාවිතා කරන්නේ නවකතාවේ හරයාත්මක ගුණය බැබලවීමේ තියුණු ආලෝක ධාරාවක් එල්ලකරමිනි. ටිකිරිලියා ගේ ගායන කෞෂල්‍යයේ ජානමය සම්බන්ධය සාධාරණීය කරන්නේ පියාගේ කවි ගායනය හරහාය. අනෙක් අතට ගමේදී හමුවන කබරගොයා, තලගොයා, හූනා, හාවා, ගෙම්බා, මකුළුවා ආදී සතුන් නගරයේ කතාව කීම සඳහා පරාක්‍රම සංකේතමය වශයෙන් භාවිතා කරන්නේ තියුණු උත්ප්‍රාසයක් ද ජනනය කරමිනි. නවකතාවේ සුවිශේෂ සිද්ධීන් සමග ජනකවිය හා ජනකතාව ඉතා සියුම් ලෙස මුහුකරයි. මේ සෑම අවස්ථාවකදීම නවකතාවේ රම්‍යතාව නව හැඩයකින් ප්‍රතිජනනයවීමක්ද සිදුකරයි.

"ළිඳ ලඟට තනි පංගලමේ යනවා එහෙම නෙවෙයි...(කළු කුමාර කතාව)"
(-136 පිටුව)

"කළු කුමාරයා ටිකිරිලියාගේ අතින් ඇදන් පාර පැන්නා. ඉක්මණින් පැබ් එකට රිංගුවා."
(-137 පිටුව )

පරාක්‍රමගේ අනෙක් විශේෂතාව වන්නේ ඔහු උපයෝගී කරගන්න භාෂා රටාව හා කතාකීමේ කලාවයි. සරල හා නිදහස් භාෂා රටාවක් උපයෝගිකර ගැනීම හා පැරණි කතන්දරකරුවාගේ ආර භාවිතා කිරීම නවකතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව බද්ධ වේ. ඔහු සිද්ධි වර්ණනයේදී සිත්තරෙකු බඳුය. සෑම අංශුමාත්‍රයක් ම දෘෂ්ටි කල්පනයකට (Visualization) ගෙන එමින් පරිපූර්ණ චිත්‍රයක් අපගේ මනස් කැන්වසය මත අඳියි.

"සීතල දිය පිරුණු ඇලේ හිනාවෙමින් රණහංස යුවලක් පීනමින් සිටියේ පොපියන තුඩඟ පුම්බමින්. ඇලට අහස කඩන් වැටිලා වළාකුළු වතුරේ ගිලි ගිලී පීනනවා..... ඇල ඉවුරේ හැදිලා තිබුණ දිය සෙවෙල ගොඩේ ලිස්ස ලිස්සා යන ගෙම්බෙක්... ඈත ගහක කුරුලු ජෝඩුවක් කෙලවරක් නැතිව ආදරේට වාද කරනවා...."
(-62 පිටුව )

මුලු කතාවම පරාක්‍රම ලියන්නේ කාලත්‍රයම භාවිතා කරමිනි. වර්තමානයේ ගමේ සිටින ටිකිරිලියා කොළඹ අතීතයට යයි. කොළඹ සිටිනා විට ඇය ගමේ ගතකල අතීතයට යයි. රියැලිටි වැඩසටහනේ ෆැන්ටසිය හරහා ඇය අනාගතයට කැඳවාගෙන යයි. මේ කාලත්‍රය ඉතා සියුම්ව සංකලනය කරන්නේ අවස්ථා සිද්ධි අපූරු ලෙස සංකලනය කිරීමෙනි. එහිදී පරාක්‍රම සිනමාකරුවෙකු බඳුය.

"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව යථාර්ථවාදී රීතියත් විටෙක මායා යථාර්ථවාදී රීතියත් එකට භාවිතා කරන නවකතාවකි. එය සැබෑව හා ෆැන්ටසිය ප්‍රතිනිර්මාණය කිරීමට යොදාගත හැකි අපූරු සංකලනයකි. එය කතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව අනුබද්ධ වේ. නූතන මාධ්‍ය ලෝකය ග්‍රාහකයා ඉදිරියේ මවන්නේ අති සුන්දර ෆැන්ටසිමය ලෝකයකි. ඒ ෆැන්ටසිමය ලෝකයේ උපභෝග පරිභෝග වස්තූන් හඹායන ජනයා එයින් හෙම්බත්ව තමන්ගේ ජීවිතයේ සැබෑ යථාර්ථවාදී අරමුණු අමතක කරයි.

සියල්ල අවසානයේ ටිකිරිලියා ආපසු ගම වෙත හැරීම එක් අතකට පරාක්‍රම අතින් සිදුවූ අත් වැරදක්දැයි සිතේ. ගම යනු තව දුරටත් ජීවිතය ගෙවිය හැකි සුවපහසු ස්ථානයක්ද යන්න ගැටළුවකි. ඇතැම් තැනකදී නගරයට වඩා ගම අතිශය සාහසික ස්ථානයක් බවට පත්වී තිබේ.

පරාක්‍රම තම නවකතාවෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය විසින් ගොඩනගන ෆැන්ටසිය පිටුපස ඇති වාණිජවාදී උවමනාවන් හා ඒවායේ සාහසික බව නිරාවරණය කරයි. එය මේ මොහොතේ සමාජය නොඉල්ලුවද අනාගතය ඉල්ලා සිටින කාරණයකි. දැන් ඉතිරිව ඇත්තේ පරිසමාචාරයයි. (Curtain Call) එහිදී ප්‍රේක්ෂකයින් අත්පුඩි ගසනවාද? හඬාවැලපෙනවාද? ගල්ගසනවාද? යන්න ප්‍රේක්ෂකයාටම අයිති කාරණයක් බවට පත්වේ.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Tikiri Liya Tharu Maedde Giya, Sinhala Novel, Parakrama Ekanayaka, TV Reality Shows, Sri Lankan Media
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
කපිල එම්. ගමගේගෙන් තවත් වියමන්
පොත්
ඔහු, දිගු විරාමයකින් පසුව හමුවිය යුතු කවියෙක්
පොත්
අකුරු ද හුස්ම ගන්නා බව සැබෑවකි..!
කවි
යෝධයාගේ උයනේ සිරවූ බිරිඳ
පොත්
ජනමාධ්‍යවේදීන්ට බලපාන නීති- විමසුමක්
පොත්
රේන්ද ගුදමින් පෙරී ආ ආදරණීය වික්ටෝරියා
තවත් පොත් බූන්දි
යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා
සවන් දෙන්න! මේ අමිහිරි මතක අතීතයක සිට එන "අන්තිම දුම්රිය"යි!
අක්කරෙයිපත්තු අක්ෂර- අත්‍යවශ්‍ය හදිසි කියැවීමක්!
කාංචනාලගෙ පොකුණට ආපු පාත්ත මෙනවිය
කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
දාර්ශනිකයා සහ මී පැටවු
ආචාර්ය ඊ. ඩබ්ලිව්. අදිකාරම් මහත්මෝ පුදුම මොළොක් සිතක් ඇති කුළුණු බර කෙනෙකි. දවසෙක ඒ මහතාණන් ගේ නිවසට මම ගියෙමි. තමන්ගේ කාරය එහි ම තිබියදී කොහේ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
ඔත්තු| ගඟේ නොයන තරුණ දේශපාලනයක්- අගෝ. 21

15-Secs

අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ විසින් ලියන ලද එළියකන්ද වධකාගාරයේ සත්‍ය සිදුවීම් පසුබිම් කරගත් 1989 කැරැල්ල පිළිබඳ... [More]
කවි| ඉතා කුඩා විශාල වෙනස

2-Secs

(සමර විජේසිංහ) අපට නම්
පහසුකම් ඇත
දුකට බොන
ඛෙහෙත් ඇත

ඛෙහෙත් ටිකක්වත්... [More]
කතා-බස්| ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට කාලසටහන! (ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග)

31-Mins

(අජිත් සී හේරත්) ජෙනරාල් වෙස්ලි ක්ලාර්ක් සමග ඒමි ගුඩ්මාන් විසින් කරන ලද මෙම සම්මුඛ සාකච්ඡාව ලෝක ආධිපත්‍යය සඳහා වන ඇමෙරිකානු ව්‍යාපෘතියේ පාපිෂ්ට... [More]
කවි| මඳ නල

5-Secs

(ආරියවංශ රණවීර) කඳු වලල්ලට හොරෙන්
ආවා ඔබ මා ළගට
මල් පවා බලා සිටියා
ගත් සුසුම
නොහෙලා පහළට
පුදුමව.... [More]
පරිවර්තන| කියන්නද මා නුඹට, නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?

52-Secs

(විලියම් ශේක්ස්පියර් | මහේෂි බී. වීරකෝන්) කියන්නද මා නුඹට...,
නුඹ සොඳුරුයැයි ගිම්හානයේ දිනක් තරමටම?
එනමුත් නුඹ ඊටත් වඩා වැඩියෙන් මුදුයි, සුන්දරයි මට.
රළු පවන් වෙසක් මස සිඟිති මල් පෙළන කල,
සිසිර කල දහවලත් බොහෝ දිගු කරන විට,
දෙව්ලොවේ ඇස අරා සැඩ රැසින් ලොව පෙළයි.... [More]
කවි| තුරු වන්දනය

51-Secs

(ලාල් හෑගොඩ) මහා අරණ තුල දෑස අබියස
මේ දැන් පහළවුවාසේ පෙනෙන දසුනෙන්
කිවි තෙමේ වික්ෂිප්ත විය.

ළා හරිත චත්‍රයක් වන් උඩුවියන තුළ
විසිරුණු ආලෝකයෙන්... [More]
කතන්දර| සෙන්ටෙනියල් දෝණි

4-Mins

(සරද සමරසිංහ) දෝණි දොර ඇරගෙන ගෙට ගොඩවෙනකොට අම්මයි රාජ් අන්කලුයි සාලයේ සෝපාවේ තුරුළු වෙලා ඉඳගෙන ෆෝන් එකේ මොකක්දෝ බලනවා. දෙන්නම ඩිංගක් තිගැස්සෙනව.... [More]
පොත්| යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා

4-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) ලිඛිත කලා මාධ්‍යයන් අතර කෙටිකතාවට හිමි වන්නේ සුවිශේෂී තැනකි. එය පමණක් නොව, ඉදිරියට කෙටි යන විශේෂණය සහිත සෑම කලා මාධ්‍යයක්... [More]
කවි| සිනාසෙන ඔබෙ මූණ

36-Secs

(ලක්ශාන්ත අතුකෝරල) සිනාසෙන ඔබෙ මූණ
බොහෝ කලකින් මා ගමට ආ
මේ අහඹු කාලකණ්ණිදා
පටු මගෙහි පවුරු මත
පොල් ගසෙක - කඩ පිළෙක
සිනාසී එබීගෙන ඔඛෙ මූණ... [More]
කතා-බස්| ඒ මිනිස් අරගලයට මම හිස නමනවා! -මො.ල. සෙනෙවිරත්න

2-Mins

(කසුන් සමරතුංග) 'හික්මවීම පිණිස මේ දඬුවම ඉවසන්න' නම් වූ ස්වකීය කුළුඳුල් කාව්‍ය සංග්‍රහයේ කතෘ සටහන වෙනුවෙන් එහි කතුවර මො.ල. සෙනෙවිරත්න මෙසේ ලියයි.

"ලබා... [More]
වෙසෙස්| ජෝතිපාල ලංකාවේ ජනප්‍රිය ම ගායකයා වීමේ දේශපාලන ආර්ථීකය

18-Mins

(සමන් එම්. කාරියකරවන) එච්. ආර්. ජෝතිපාල යනු ලංකාවේ එදා මෙදා තුර අනභියෝගී ව රැඳී සිටින ජනප්‍රිය ම ගායකයා වේ. ඔහුගේ මරණය සිදුවූයේ 1987... [More]
ඔත්තු| කැටිපෙගෙන් 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' - ජුලි 24

16-Secs

විමල් කැටිපෙආරච්චි විසින් රචිත පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය 'හමුවෙන්න තවම හැකි කොම්රේඩ්' 2018 ජූලි 24 දා... [More]
කවි| මල් බදාගෙන ගස් මැරෙන්නේ අන්න ඒකයි ශාන්තී

36-Secs

(සඳිනි ප්‍රාර්ථනා තෙන්නකෝන්) අන්න කෙළවර මලක් පිපිලා,
ඔබත් දැක්කද ශාන්තී,
ගමේ මුදුනෙම අහස කිට්ටුව,
හිනා නගනව ශාන්තී

තල මලක් නම් මළ ගෙයක්,... [More]
කවි| ඒ මුහුණ

31-Secs

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) ඒ මුහුණ අහිංසක වෙන්න බැරිකමක් නෑ
ඒත් ඒ ආදරේ අහිංසක නෑ.

කටහඬත් නිවී ඇති බව ඇත්ත
පපුව ඇතුළට ඇවිත්
හෘද සන්තානයේ අඩි තබා ඇවිදිද්දි... [More]
කවි| ෂැන්ග්‍රිලා....

25-Secs

(දමිත් වැලිකල) නොයන්න සැංඟිලා
ඉන්න බැරිද මාත් එක්ක ළං වෙලා...
අත් අල්ලං කතා කරමු හිනැහිලා..
දකින දකින හැම හීනෙම ෂැන්ග්‍රිලා..
උඹ හිටියා මං යන මං අවුරලා..... [More]
පරිවර්තන| අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන්

30-Secs

(ඔටෝ රෙනෙ කැස්ටිලෝ | මහේෂ් මුණසිංහ) එක් දිනෙක
මගේ රටෙහි වෙසෙන
අදේශපාලනික බුද්ධිමතුන් ව
ප්‍රශ්න කරාවි
සාමාන්‍ය මිනිසුන් පැමිණ
එදිනෙදා දිවි ගැටගහන... [More]
කවි| ඇනා සර්ගෙව්යනාගේ කවිය

24-Secs

(මොනිකා රුවන් පතිරණ) ජීවිතයෙ ගැල ඇදුණු වසර යුග
ගිම් නොනිමි එකම දිගු ගමනක් ය
තැවුල් ගිනි පුළිඟු හද සිදුරු කළ
කිහිරඟුරු විසුළ මරු කතරක්ය

නිල දිදුල කදෝ පැණි එළියෙහි ද... [More]
කතන්දර| ගල් වඩුවා ('හූමිටි කතා')

2-Mins

(ආර්. කුෂ්නේරෝවිච් | දැදිගම වී. රුද්‍රිගු) එකෝමත් එක රටක ගල් වඩුවෙක් ගල් කඩමින් හිටියා. හිටි හැටියේම අසුන් පිට නැග ගත් මිනිසුන් කෑ ගහන හැටි ඇසුණා;

"දණ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook