Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා"- පරාක්‍රම ප්‍රේක්ෂාගාරයට ගල් ගසයි..!
බූන්දි, 23:43:39
ජන මාධ්‍ය, වර්තමානයේ ලෝකයේ සාමාන්‍ය ජන ජීවිතයට තීරණාත්මක බලපෑමක් ඇතිකරන කාරණයක් බවට පත්ව තිබේ. එය කෙතරම් සියුම් බලපෑමක් කරන්නේද කියා විමසන්නේ නම් පුද්ගලයාගේ දෛනික න්‍යාය පත්‍රය සකස්කර දෙන්නා බවට ජන මාධ්‍ය පත්ව තිබේ. විද්‍යුත් මාධ්‍ය මෙහිදී තීරණාත්මක කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. ශ්‍රී ලංකාව වැනි මාධ්‍ය සාක්ෂරතාව පහළ අගයක් ගන්නා සමාජයක ජන මාධ්‍ය සිදුකරන මේ බලපෑම ඉහළ අගයක් ගනී. අද ශ්‍රී ලාංකිකයා සිය ජීවිතයේ බොහෝ තීන්දු තීරණ ගනු ලබන්නේ මාධ්‍යයෙන් ලබා දෙන උපදෙස් අනුවය. ඇඳුම් පැළඳුම්, විලාසිතා, කෑම බීම, අධ්‍යාපනය, සෞඛ්‍ය, ලිංගික කටයුතු වැනි ජීවිත උවමනාවන් වෙනුවෙන් පවා ගනු ලබන තීරණ වලට පදනම් වන්නේ ජන මාධ්‍යයයි. බොහෝ දෙනා පිළිපදින්නේ ජනමාධ්‍ය විසින් ලබා දෙන උපදෙස්ය. මේ නිසා ජනමාධ්‍ය බලපෑමෙන් තොර ජීවිතයක් අද වෙන විට කිසිදු පුරවැසියෙකුට උරුම නොවේ. නමුත් මෙතනදී අවශ්‍ය වන්නේ වෙනත් බාහිර ආයතනයක් විසින් ජන මාධ්‍යයන්ට බලපෑමක් එල්ල කරනවාට වඩා ජන සමාජය මාධ්‍ය සාක්ෂරතාවෙන් සන්නද්ධ කිරීමයි.

බොහෝ දෙනෙකු ග්‍රාහකයින් ලෙසින් නොදන්නා කාරණයක් වන්නේ නූතන ජනමාධ්‍ය කර්මාන්තය වැඩකරන ආකාරයයි. එහි ඇතුලත යාන්ත්‍රණය ගැන කිසිත් නොදන්න ග්‍රාහකයා තමන් වෙත පැමිණෙන සංදේශයට වශීකෘත වී ඒ අනුව තම ජීවිතයේ තීන්දු තීරණ වල හැඩය තීරණය කිරීමයි. මේ නිසා ශ්‍රී ලංකාවේ ජනමාධ්‍ය, විශේෂයෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය වැඩකරන සාහසික අරමුණු හා න්‍යාය පත්‍රයන් පිළිබඳ ග්‍රාහක සමාජයට යම් පමණක හෝ අවබෝධයක් කාන්දු කිරීම නූතන සමාජ සද්කාර්යක් බවට පත්වේ. මාධ්‍ය අධ්‍යාපනය හරහා මෙය කලහැකි වුවද තනිවම එයට කළහැකි කාර්යය සීමිතය. මෙම රික්තකය තුල සාහිත්‍යකරුවාට කළහැකි සුවිශේෂ කාර්යභාරයක් තිබෙන බව හැඟෙන අතර එවැනි අවස්ථා කිහිපයක් සිංහල නවකතාව තුල හමුවේ. එනම් ගුණදාස ලියනගේ ගේ "දෝන කමලාවතී", ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ "කුරුලු හදවත" හා පරාක්‍රම ඒකනායක ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන නවකතා ත්‍රිත්වයයි. මෑතකම එළිදුටු පරාක්‍රම ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව මෙහිදී කේන්ද්‍ර කරගන්නේ රූපවාහිනී මාධ්‍යයි. විශේෂයෙන් මෑතකදී රූපවාහිනී මාධ්‍ය තුල ජනප්‍රිය වූ රියැලටි වැඩසටහන්ය. අතිශය ජන ආකර්ෂණයක් දිනාගත් මෙම වැඩසටහන් ආකෘතිය තුල ග්‍රාහකයා මතුපිට දකින සුන්දරත්වය විනිවිද ගැඹුරේ ඇති අසුන්දර යථාර්ථය මතුකරන්නට "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව තුලින් පරාක්‍රම ගන්නා උත්සාහය කාලීන වන්නේ රියැලිටි ආකෘතිය වසංගතයක් වී නූතන මාධ්‍ය කර්මාන්තයේ වඩාත්ම ලාභදායී වැඩසටහන් ආකෘතිය බවට පත්වී ඇති වකවානුවක වීම නිසාය.

පරාක්‍රම සිය නවකතාව සඳහා තෝරාගන්නා ස්ථානය වන්නේ කඩුගන්නාව නිම්නය පතුලේ පිහිටි උඩරට සාම්ප්‍රදායික පැරණි ගමකි. සාම්ප්‍රදායික ගොවි පවුලක එකම දියණිය වී හැදෙන වැඩෙන "රටේ රාළලාගේ ටිකිරිලියා මුතුමැණිකේ සෙනරත් බණ්ඩාර" වඩාත් තාර්කික බවකින් ජීවිතය කියවන, පියාගේ ගැයුම් කුසලතාව ජානමය උරුමයක් ලෙස ගත් තරුණියෙකි. පාසලේ සිංහල ගුරුවරයා නිසා යම් දේශපාලනික සවිඥානකත්වයක් සහිත ඇය එක් අතකින් තාර්කික බවද අනෙක් අතින් ගමේ යහ කාරණාද, ගැමි සංස්කෘතික උරුමය ද ලෙස ගත් තරුණියකි. පියාගේ ජාන උරුමයක් ලෙස ගත් ගායන කෞශල්‍යය මිටින් ගෙන කොළඹ නගරයට වදින්නේ රියැලිටි තරුවක් වීමේ සිහිනය සමගය. සිය සිහිනය යථාර්ථයක් බවට පත්කර ගැනීම සඳහා යන කොළඹ ගමන පියාද අනුමත කරන්නේ ගම තුල එයට මිලක් නොමැති බව අත්දැකීමෙන්ම දන්නා බැවිනි.

"මං උඹට ඇහෙන්න පුංචිකාලේ ඉඳන්ම කවි සිංදු කිව්ව. දන්නෙම නැතිව උඹට සිංදු කියන්න පුළුවන් වෙලා. ඉතින් ඒක උඹ ලඟ විතරක් තිබුනට පලක් නැති හින්දනේ රටටම කියන්න ඕනේ කියලා හිතුණේ. ඒකට මම බාධා කරන්නේ නෑ දුවේ."
(-181 පිටුව)

කොළඹ රූපවාහිනී නාලිකාවක රියැලිටි වැඩසටහනක දක්ෂකම් ප්‍රභාමත් කරගන්න ටිකිරිලියා වට එකතුවන පිරිමින් රැසක් වෙයි. නාලිකාවේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයාගේ සිට ඔහුගේ සහචරයන් කිහිප දෙනෙක්ද ටිකිරිලියා තමන්ගේ ග්‍රහණයට ගැනීමට වේලාපත්කඩ සකසති. ඒ සියළු මර උගුල බොරුවලවල් තුලින් බේරෙන ඇය අවසාන මොහොතේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයා වන "හාවා" අතින් පරිභෝජනයට ලක්වේ. එහෙත් එම ලිංගික අල්ලස ලබා ගැනීමෙන් පසු "හාවා" විසින්ම ඇයට රියැලිටි තරගයේ ජයග්‍රහණය අහිමි කරවයි. ආපසු ගමට එන ටිකිරිලියා ගමේදී ඇයට ආදරය කරන උක්කුවා සමග විවාහවේ.

පරාක්‍රමගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාවේ සරල කතාන්දරය එසේ වුවද මහත් ආකර්ශණීය ගැඹුරක් ඇති ත්‍රිමාණික නවකතාවක් බවට පත්වන්නේ ඔහු විසින් උපයුක්ත ආකෘතිය හා ඒ ආකෘතිය තුල කතාව කීම සඳහා භාවිතා කරන ජනශ්‍රැතිකමය ප්‍රකාශන රීතියයි. ජනශ්‍රැතිය කොතරම් සියුම් ලෙස ප්‍රස්තූතය සමග බද්ධ කරන්නට පරාක්‍රම සමත්වේද යන්න ආරම්භයේදීම මනාව ප්‍රකාශවන තැනක් වෙන්නේ නවකතාවට නම් තැබීමයි. "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන්නෙහි ටිකිරිලියා අපගේ ජනශ්‍රැතියේ හමුවන චරිතයක් වන අතර "තරු", සංකල්පීය වශයෙන් නූතන සමාජයට වාණිජ මාධ්‍ය විසින් බද්ධ කරන ලද්දකි. අනතුරුව ඔහු මුලුනවකතාව පුරාම ජනශ්‍රැතිය භාවිතා කරන්නේ නවකතාවේ හරයාත්මක ගුණය බැබලවීමේ තියුණු ආලෝක ධාරාවක් එල්ලකරමිනි. ටිකිරිලියා ගේ ගායන කෞෂල්‍යයේ ජානමය සම්බන්ධය සාධාරණීය කරන්නේ පියාගේ කවි ගායනය හරහාය. අනෙක් අතට ගමේදී හමුවන කබරගොයා, තලගොයා, හූනා, හාවා, ගෙම්බා, මකුළුවා ආදී සතුන් නගරයේ කතාව කීම සඳහා පරාක්‍රම සංකේතමය වශයෙන් භාවිතා කරන්නේ තියුණු උත්ප්‍රාසයක් ද ජනනය කරමිනි. නවකතාවේ සුවිශේෂ සිද්ධීන් සමග ජනකවිය හා ජනකතාව ඉතා සියුම් ලෙස මුහුකරයි. මේ සෑම අවස්ථාවකදීම නවකතාවේ රම්‍යතාව නව හැඩයකින් ප්‍රතිජනනයවීමක්ද සිදුකරයි.

"ළිඳ ලඟට තනි පංගලමේ යනවා එහෙම නෙවෙයි...(කළු කුමාර කතාව)"
(-136 පිටුව)

"කළු කුමාරයා ටිකිරිලියාගේ අතින් ඇදන් පාර පැන්නා. ඉක්මණින් පැබ් එකට රිංගුවා."
(-137 පිටුව )

පරාක්‍රමගේ අනෙක් විශේෂතාව වන්නේ ඔහු උපයෝගී කරගන්න භාෂා රටාව හා කතාකීමේ කලාවයි. සරල හා නිදහස් භාෂා රටාවක් උපයෝගිකර ගැනීම හා පැරණි කතන්දරකරුවාගේ ආර භාවිතා කිරීම නවකතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව බද්ධ වේ. ඔහු සිද්ධි වර්ණනයේදී සිත්තරෙකු බඳුය. සෑම අංශුමාත්‍රයක් ම දෘෂ්ටි කල්පනයකට (Visualization) ගෙන එමින් පරිපූර්ණ චිත්‍රයක් අපගේ මනස් කැන්වසය මත අඳියි.

"සීතල දිය පිරුණු ඇලේ හිනාවෙමින් රණහංස යුවලක් පීනමින් සිටියේ පොපියන තුඩඟ පුම්බමින්. ඇලට අහස කඩන් වැටිලා වළාකුළු වතුරේ ගිලි ගිලී පීනනවා..... ඇල ඉවුරේ හැදිලා තිබුණ දිය සෙවෙල ගොඩේ ලිස්ස ලිස්සා යන ගෙම්බෙක්... ඈත ගහක කුරුලු ජෝඩුවක් කෙලවරක් නැතිව ආදරේට වාද කරනවා...."
(-62 පිටුව )

මුලු කතාවම පරාක්‍රම ලියන්නේ කාලත්‍රයම භාවිතා කරමිනි. වර්තමානයේ ගමේ සිටින ටිකිරිලියා කොළඹ අතීතයට යයි. කොළඹ සිටිනා විට ඇය ගමේ ගතකල අතීතයට යයි. රියැලිටි වැඩසටහනේ ෆැන්ටසිය හරහා ඇය අනාගතයට කැඳවාගෙන යයි. මේ කාලත්‍රය ඉතා සියුම්ව සංකලනය කරන්නේ අවස්ථා සිද්ධි අපූරු ලෙස සංකලනය කිරීමෙනි. එහිදී පරාක්‍රම සිනමාකරුවෙකු බඳුය.

"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව යථාර්ථවාදී රීතියත් විටෙක මායා යථාර්ථවාදී රීතියත් එකට භාවිතා කරන නවකතාවකි. එය සැබෑව හා ෆැන්ටසිය ප්‍රතිනිර්මාණය කිරීමට යොදාගත හැකි අපූරු සංකලනයකි. එය කතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව අනුබද්ධ වේ. නූතන මාධ්‍ය ලෝකය ග්‍රාහකයා ඉදිරියේ මවන්නේ අති සුන්දර ෆැන්ටසිමය ලෝකයකි. ඒ ෆැන්ටසිමය ලෝකයේ උපභෝග පරිභෝග වස්තූන් හඹායන ජනයා එයින් හෙම්බත්ව තමන්ගේ ජීවිතයේ සැබෑ යථාර්ථවාදී අරමුණු අමතක කරයි.

සියල්ල අවසානයේ ටිකිරිලියා ආපසු ගම වෙත හැරීම එක් අතකට පරාක්‍රම අතින් සිදුවූ අත් වැරදක්දැයි සිතේ. ගම යනු තව දුරටත් ජීවිතය ගෙවිය හැකි සුවපහසු ස්ථානයක්ද යන්න ගැටළුවකි. ඇතැම් තැනකදී නගරයට වඩා ගම අතිශය සාහසික ස්ථානයක් බවට පත්වී තිබේ.

පරාක්‍රම තම නවකතාවෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය විසින් ගොඩනගන ෆැන්ටසිය පිටුපස ඇති වාණිජවාදී උවමනාවන් හා ඒවායේ සාහසික බව නිරාවරණය කරයි. එය මේ මොහොතේ සමාජය නොඉල්ලුවද අනාගතය ඉල්ලා සිටින කාරණයකි. දැන් ඉතිරිව ඇත්තේ පරිසමාචාරයයි. (Curtain Call) එහිදී ප්‍රේක්ෂකයින් අත්පුඩි ගසනවාද? හඬාවැලපෙනවාද? ගල්ගසනවාද? යන්න ප්‍රේක්ෂකයාටම අයිති කාරණයක් බවට පත්වේ.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Tikiri Liya Tharu Maedde Giya, Sinhala Novel, Parakrama Ekanayaka, TV Reality Shows, Sri Lankan Media
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
කපිල එම්. ගමගේගෙන් තවත් වියමන්
පොත්
ඔහු, දිගු විරාමයකින් පසුව හමුවිය යුතු කවියෙක්
පොත්
අකුරු ද හුස්ම ගන්නා බව සැබෑවකි..!
කවි
යෝධයාගේ උයනේ සිරවූ බිරිඳ
පොත්
ජනමාධ්‍යවේදීන්ට බලපාන නීති- විමසුමක්
පොත්
රේන්ද ගුදමින් පෙරී ආ ආදරණීය වික්ටෝරියා
තවත් පොත් බූන්දි
මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'
උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්
ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ
යුතෝපියාව- සුන්දර ගම්මානය පිළිබඳ ප්‍රතිවික්ටෝරියානු කියවීමක් සඳහා
සවන් දෙන්න! මේ අමිහිරි මතක අතීතයක සිට එන "අන්තිම දුම්රිය"යි!
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
මාර්කේස්ගේ සමුගැනීමේ ලිපියෙන්.
අප සියළු දෙනාට ම අවශ්‍යව ඇත්තේ සාර්ථකත්වය නම් වූ ගිරි-ශිඛරයට ළං වීමටයි. එහෙත් ජීවිතයේ සැබෑ තෘප්තිය ළඟාකර ගත හැක්කේ එතැනට ළඟාවීමෙන් නොව එතැනට යාමට අප... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
සිත්තර| ගුවෙර්නිකා යථාර්ථය!

1-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මේ පැබ්ලෝ පිකාසෝගේ 'ගුවෙර්නිකා' නම් සුප්‍රසිද්ධ සහ අති සූක්‍ෂම තෙළි වික්‍රමය යි. යුද්ධයත් කලාකරුවාත් අතර පරාසයේ ඉසියුම් සංවේදනා සහ සංකීර්ණතා... [More]
අදහස්| මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) බරපතල අපරාධ කිහිපයකට මරණ දඬුවම යලි ක්‍රියාත්මක කිරීමට ගෙනා යෝජනාව පිලිබඳ සංවාදය දැන් කෙමෙන් නිවීගොස් ඇත. එහෙත් ඒ මාතෘකාව පිලිබඳ... [More]
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
ඔත්තු| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට - සැප්. 07

10-Secs

තුෂාරිකා ඇන්තනි ගේ පළමු කාව්‍ය සංග්‍රහය, 'උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට' 2018 සැප්තැම්බර් 07... [More]
කතන්දර| සැප්තැම්බරයේ දවසක්

10-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) පණිවිඩයක් අරන් ඇවිත් හිටි විජයගෙ රාජ සේවකයා මං දිහා බලා හිටියෙ පිළිතුරු ලිපියක් යවනවා ද නැද්ද නැත්නම් මං යන්නද වගේ... [More]
වෙසෙස්| පාවුලෝ කොයියෝ හෙවත් පිස්සෙකු ගේ කතාව

5-Mins

(කසුන් සමරතුංග) පිස්සෙකුට පොත් ලියන්න පුළුවන්ද? පොඞ්ඩක් ඉන්න, සටහන ආරම්භයේ ම පිහියකින් ඇන්න වගේ එහෙම ප‍්‍රශ්නයක් ඇහුව ම මට දැනෙනවා නිකං මොකක්දෝ... [More]
කවි| නගා මැරූ අල....

33-Secs

(කේ.කේ. සමන් කුමාර [සර්පයා]) නුඹ පිච්ච කැකුළකි
පිළිකන්නක පිපි.
ඉඳුල් වතුරින් නුඹව නහවනා
උන්ටද සිනා සළනා.
කිඩාරං මලකැයි කියනා
උන්ටද සුවඳ දී... [More]
කවි| උතුරින් දකුනට

22-Secs

(දර්ශන මේදිස් ) (උප මාතෘකාව: පීඩිත ජාතියේ පීඩිතයෙකුගෙන් පීඩක ජාතියේ පීඩිතයෙකුට)

සබඳ අපි කඳු නොවෙමු
උනුන් පරයා නැගෙන
සුනිල දිය කඳුරු වෙමු
එකම කන්දෙන් වැටෙන... [More]
කවි| බෝධිසත්ව ගබ්සාව

15-Secs

(කුමාර හෙට්ටිආරච්චි) නිල් මල් බිසව් උකුලේ බිම් මල් පිපුණී
පන්දම් වැටේ සල් මල් ඔසරිය රැඳුණී
නේරංජනා ගඟ දෑසින් ඇද වැටුණී
පස් මහ බැලුම් නොබලා කුස පිළිසිඳුණී

සඳුන් සුවඳ මල් ගෝමර ළැම තොරණේ... [More]
පොත්| ලිස්සන පපුව මැද නොලිස්සන ගැහැනු සලකුණ

7-Mins

(හර්ෂිනී පුෂ්පමාලා ආරච්චිගේ) සාහිත්‍ය නිර්මාණ අතර භාවික ගුණයෙන් වඩා වැඩි සාහිත්‍යාංගය කවිය යයි සිතමි. තේමාත්මක ගැඹුරත්, කාව්‍යෝචිත බසත්, බහු විධ අරුත් සපයන භාෂා... [More]
කවි| දුම්මල ගලට ගිය අම්මා

20-Secs

(නන්දන වීරසිංහ) දුම්මල ගල ඉමේ මහ මූකලානේ
අඳෝනාව ඇඟ හීගඩු නඟන්නේ
කන්දේ් පරවේණී උළලේනියන්නේ
රෑ සමයමේ ඇයි මා බය කරන්නේ

අපෙ අම්මා දුම්මල ගලවන්න ගියා... [More]
කරන්ට්ස්| විප්ලවවාදියකුගේ නඩු විභාගය

39-Secs

(පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු) I.
(පාසලේ රපෝර්තුව)

උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි
ප්‍රශ්න කරයි
අසම්මත ලෙස සිතයි... [More]
කවි| වස්සානය

45-Secs

(රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ) ඔය දෑල දොඩමලු ය, සුවඳ බැරුවා ඉන්ට
නිල් වතුර තුරුලු කර කෙසේ අතහැර යම් ද?
කෙකටියා පඳුර සුදු මල් පොකුර වඩාගෙන
සොඳුර, නුඹ වාගේ ම හිනැහේය මා එක්ක

කුඹුක් අතු වතුර අතගගා නැමිලා දියට... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook