Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා"- පරාක්‍රම ප්‍රේක්ෂාගාරයට ගල් ගසයි..!
බූන්දි, 23:43:39
ජන මාධ්‍ය, වර්තමානයේ ලෝකයේ සාමාන්‍ය ජන ජීවිතයට තීරණාත්මක බලපෑමක් ඇතිකරන කාරණයක් බවට පත්ව තිබේ. එය කෙතරම් සියුම් බලපෑමක් කරන්නේද කියා විමසන්නේ නම් පුද්ගලයාගේ දෛනික න්‍යාය පත්‍රය සකස්කර දෙන්නා බවට ජන මාධ්‍ය පත්ව තිබේ. විද්‍යුත් මාධ්‍ය මෙහිදී තීරණාත්මක කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. ශ්‍රී ලංකාව වැනි මාධ්‍ය සාක්ෂරතාව පහළ අගයක් ගන්නා සමාජයක ජන මාධ්‍ය සිදුකරන මේ බලපෑම ඉහළ අගයක් ගනී. අද ශ්‍රී ලාංකිකයා සිය ජීවිතයේ බොහෝ තීන්දු තීරණ ගනු ලබන්නේ මාධ්‍යයෙන් ලබා දෙන උපදෙස් අනුවය. ඇඳුම් පැළඳුම්, විලාසිතා, කෑම බීම, අධ්‍යාපනය, සෞඛ්‍ය, ලිංගික කටයුතු වැනි ජීවිත උවමනාවන් වෙනුවෙන් පවා ගනු ලබන තීරණ වලට පදනම් වන්නේ ජන මාධ්‍යයයි. බොහෝ දෙනා පිළිපදින්නේ ජනමාධ්‍ය විසින් ලබා දෙන උපදෙස්ය. මේ නිසා ජනමාධ්‍ය බලපෑමෙන් තොර ජීවිතයක් අද වෙන විට කිසිදු පුරවැසියෙකුට උරුම නොවේ. නමුත් මෙතනදී අවශ්‍ය වන්නේ වෙනත් බාහිර ආයතනයක් විසින් ජන මාධ්‍යයන්ට බලපෑමක් එල්ල කරනවාට වඩා ජන සමාජය මාධ්‍ය සාක්ෂරතාවෙන් සන්නද්ධ කිරීමයි.

බොහෝ දෙනෙකු ග්‍රාහකයින් ලෙසින් නොදන්නා කාරණයක් වන්නේ නූතන ජනමාධ්‍ය කර්මාන්තය වැඩකරන ආකාරයයි. එහි ඇතුලත යාන්ත්‍රණය ගැන කිසිත් නොදන්න ග්‍රාහකයා තමන් වෙත පැමිණෙන සංදේශයට වශීකෘත වී ඒ අනුව තම ජීවිතයේ තීන්දු තීරණ වල හැඩය තීරණය කිරීමයි. මේ නිසා ශ්‍රී ලංකාවේ ජනමාධ්‍ය, විශේෂයෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය වැඩකරන සාහසික අරමුණු හා න්‍යාය පත්‍රයන් පිළිබඳ ග්‍රාහක සමාජයට යම් පමණක හෝ අවබෝධයක් කාන්දු කිරීම නූතන සමාජ සද්කාර්යක් බවට පත්වේ. මාධ්‍ය අධ්‍යාපනය හරහා මෙය කලහැකි වුවද තනිවම එයට කළහැකි කාර්යය සීමිතය. මෙම රික්තකය තුල සාහිත්‍යකරුවාට කළහැකි සුවිශේෂ කාර්යභාරයක් තිබෙන බව හැඟෙන අතර එවැනි අවස්ථා කිහිපයක් සිංහල නවකතාව තුල හමුවේ. එනම් ගුණදාස ලියනගේ ගේ "දෝන කමලාවතී", ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ "කුරුලු හදවත" හා පරාක්‍රම ඒකනායක ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන නවකතා ත්‍රිත්වයයි. මෑතකම එළිදුටු පරාක්‍රම ගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව මෙහිදී කේන්ද්‍ර කරගන්නේ රූපවාහිනී මාධ්‍යයි. විශේෂයෙන් මෑතකදී රූපවාහිනී මාධ්‍ය තුල ජනප්‍රිය වූ රියැලටි වැඩසටහන්ය. අතිශය ජන ආකර්ෂණයක් දිනාගත් මෙම වැඩසටහන් ආකෘතිය තුල ග්‍රාහකයා මතුපිට දකින සුන්දරත්වය විනිවිද ගැඹුරේ ඇති අසුන්දර යථාර්ථය මතුකරන්නට "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව තුලින් පරාක්‍රම ගන්නා උත්සාහය කාලීන වන්නේ රියැලිටි ආකෘතිය වසංගතයක් වී නූතන මාධ්‍ය කර්මාන්තයේ වඩාත්ම ලාභදායී වැඩසටහන් ආකෘතිය බවට පත්වී ඇති වකවානුවක වීම නිසාය.

පරාක්‍රම සිය නවකතාව සඳහා තෝරාගන්නා ස්ථානය වන්නේ කඩුගන්නාව නිම්නය පතුලේ පිහිටි උඩරට සාම්ප්‍රදායික පැරණි ගමකි. සාම්ප්‍රදායික ගොවි පවුලක එකම දියණිය වී හැදෙන වැඩෙන "රටේ රාළලාගේ ටිකිරිලියා මුතුමැණිකේ සෙනරත් බණ්ඩාර" වඩාත් තාර්කික බවකින් ජීවිතය කියවන, පියාගේ ගැයුම් කුසලතාව ජානමය උරුමයක් ලෙස ගත් තරුණියෙකි. පාසලේ සිංහල ගුරුවරයා නිසා යම් දේශපාලනික සවිඥානකත්වයක් සහිත ඇය එක් අතකින් තාර්කික බවද අනෙක් අතින් ගමේ යහ කාරණාද, ගැමි සංස්කෘතික උරුමය ද ලෙස ගත් තරුණියකි. පියාගේ ජාන උරුමයක් ලෙස ගත් ගායන කෞශල්‍යය මිටින් ගෙන කොළඹ නගරයට වදින්නේ රියැලිටි තරුවක් වීමේ සිහිනය සමගය. සිය සිහිනය යථාර්ථයක් බවට පත්කර ගැනීම සඳහා යන කොළඹ ගමන පියාද අනුමත කරන්නේ ගම තුල එයට මිලක් නොමැති බව අත්දැකීමෙන්ම දන්නා බැවිනි.

"මං උඹට ඇහෙන්න පුංචිකාලේ ඉඳන්ම කවි සිංදු කිව්ව. දන්නෙම නැතිව උඹට සිංදු කියන්න පුළුවන් වෙලා. ඉතින් ඒක උඹ ලඟ විතරක් තිබුනට පලක් නැති හින්දනේ රටටම කියන්න ඕනේ කියලා හිතුණේ. ඒකට මම බාධා කරන්නේ නෑ දුවේ."
(-181 පිටුව)

කොළඹ රූපවාහිනී නාලිකාවක රියැලිටි වැඩසටහනක දක්ෂකම් ප්‍රභාමත් කරගන්න ටිකිරිලියා වට එකතුවන පිරිමින් රැසක් වෙයි. නාලිකාවේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයාගේ සිට ඔහුගේ සහචරයන් කිහිප දෙනෙක්ද ටිකිරිලියා තමන්ගේ ග්‍රහණයට ගැනීමට වේලාපත්කඩ සකසති. ඒ සියළු මර උගුල බොරුවලවල් තුලින් බේරෙන ඇය අවසාන මොහොතේ වැඩසටහන් අධ්‍යක්ෂවරයා වන "හාවා" අතින් පරිභෝජනයට ලක්වේ. එහෙත් එම ලිංගික අල්ලස ලබා ගැනීමෙන් පසු "හාවා" විසින්ම ඇයට රියැලිටි තරගයේ ජයග්‍රහණය අහිමි කරවයි. ආපසු ගමට එන ටිකිරිලියා ගමේදී ඇයට ආදරය කරන උක්කුවා සමග විවාහවේ.

පරාක්‍රමගේ "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාවේ සරල කතාන්දරය එසේ වුවද මහත් ආකර්ශණීය ගැඹුරක් ඇති ත්‍රිමාණික නවකතාවක් බවට පත්වන්නේ ඔහු විසින් උපයුක්ත ආකෘතිය හා ඒ ආකෘතිය තුල කතාව කීම සඳහා භාවිතා කරන ජනශ්‍රැතිකමය ප්‍රකාශන රීතියයි. ජනශ්‍රැතිය කොතරම් සියුම් ලෙස ප්‍රස්තූතය සමග බද්ධ කරන්නට පරාක්‍රම සමත්වේද යන්න ආරම්භයේදීම මනාව ප්‍රකාශවන තැනක් වෙන්නේ නවකතාවට නම් තැබීමයි. "ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" යන්නෙහි ටිකිරිලියා අපගේ ජනශ්‍රැතියේ හමුවන චරිතයක් වන අතර "තරු", සංකල්පීය වශයෙන් නූතන සමාජයට වාණිජ මාධ්‍ය විසින් බද්ධ කරන ලද්දකි. අනතුරුව ඔහු මුලුනවකතාව පුරාම ජනශ්‍රැතිය භාවිතා කරන්නේ නවකතාවේ හරයාත්මක ගුණය බැබලවීමේ තියුණු ආලෝක ධාරාවක් එල්ලකරමිනි. ටිකිරිලියා ගේ ගායන කෞෂල්‍යයේ ජානමය සම්බන්ධය සාධාරණීය කරන්නේ පියාගේ කවි ගායනය හරහාය. අනෙක් අතට ගමේදී හමුවන කබරගොයා, තලගොයා, හූනා, හාවා, ගෙම්බා, මකුළුවා ආදී සතුන් නගරයේ කතාව කීම සඳහා පරාක්‍රම සංකේතමය වශයෙන් භාවිතා කරන්නේ තියුණු උත්ප්‍රාසයක් ද ජනනය කරමිනි. නවකතාවේ සුවිශේෂ සිද්ධීන් සමග ජනකවිය හා ජනකතාව ඉතා සියුම් ලෙස මුහුකරයි. මේ සෑම අවස්ථාවකදීම නවකතාවේ රම්‍යතාව නව හැඩයකින් ප්‍රතිජනනයවීමක්ද සිදුකරයි.

"ළිඳ ලඟට තනි පංගලමේ යනවා එහෙම නෙවෙයි...(කළු කුමාර කතාව)"
(-136 පිටුව)

"කළු කුමාරයා ටිකිරිලියාගේ අතින් ඇදන් පාර පැන්නා. ඉක්මණින් පැබ් එකට රිංගුවා."
(-137 පිටුව )

පරාක්‍රමගේ අනෙක් විශේෂතාව වන්නේ ඔහු උපයෝගී කරගන්න භාෂා රටාව හා කතාකීමේ කලාවයි. සරල හා නිදහස් භාෂා රටාවක් උපයෝගිකර ගැනීම හා පැරණි කතන්දරකරුවාගේ ආර භාවිතා කිරීම නවකතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව බද්ධ වේ. ඔහු සිද්ධි වර්ණනයේදී සිත්තරෙකු බඳුය. සෑම අංශුමාත්‍රයක් ම දෘෂ්ටි කල්පනයකට (Visualization) ගෙන එමින් පරිපූර්ණ චිත්‍රයක් අපගේ මනස් කැන්වසය මත අඳියි.

"සීතල දිය පිරුණු ඇලේ හිනාවෙමින් රණහංස යුවලක් පීනමින් සිටියේ පොපියන තුඩඟ පුම්බමින්. ඇලට අහස කඩන් වැටිලා වළාකුළු වතුරේ ගිලි ගිලී පීනනවා..... ඇල ඉවුරේ හැදිලා තිබුණ දිය සෙවෙල ගොඩේ ලිස්ස ලිස්සා යන ගෙම්බෙක්... ඈත ගහක කුරුලු ජෝඩුවක් කෙලවරක් නැතිව ආදරේට වාද කරනවා...."
(-62 පිටුව )

මුලු කතාවම පරාක්‍රම ලියන්නේ කාලත්‍රයම භාවිතා කරමිනි. වර්තමානයේ ගමේ සිටින ටිකිරිලියා කොළඹ අතීතයට යයි. කොළඹ සිටිනා විට ඇය ගමේ ගතකල අතීතයට යයි. රියැලිටි වැඩසටහනේ ෆැන්ටසිය හරහා ඇය අනාගතයට කැඳවාගෙන යයි. මේ කාලත්‍රය ඉතා සියුම්ව සංකලනය කරන්නේ අවස්ථා සිද්ධි අපූරු ලෙස සංකලනය කිරීමෙනි. එහිදී පරාක්‍රම සිනමාකරුවෙකු බඳුය.

"ටිකිරිලියා තරු මැද්දේ ගියා" නවකතාව යථාර්ථවාදී රීතියත් විටෙක මායා යථාර්ථවාදී රීතියත් එකට භාවිතා කරන නවකතාවකි. එය සැබෑව හා ෆැන්ටසිය ප්‍රතිනිර්මාණය කිරීමට යොදාගත හැකි අපූරු සංකලනයකි. එය කතාවේ අන්තර්ගතය හා මනාව අනුබද්ධ වේ. නූතන මාධ්‍ය ලෝකය ග්‍රාහකයා ඉදිරියේ මවන්නේ අති සුන්දර ෆැන්ටසිමය ලෝකයකි. ඒ ෆැන්ටසිමය ලෝකයේ උපභෝග පරිභෝග වස්තූන් හඹායන ජනයා එයින් හෙම්බත්ව තමන්ගේ ජීවිතයේ සැබෑ යථාර්ථවාදී අරමුණු අමතක කරයි.

සියල්ල අවසානයේ ටිකිරිලියා ආපසු ගම වෙත හැරීම එක් අතකට පරාක්‍රම අතින් සිදුවූ අත් වැරදක්දැයි සිතේ. ගම යනු තව දුරටත් ජීවිතය ගෙවිය හැකි සුවපහසු ස්ථානයක්ද යන්න ගැටළුවකි. ඇතැම් තැනකදී නගරයට වඩා ගම අතිශය සාහසික ස්ථානයක් බවට පත්වී තිබේ.

පරාක්‍රම තම නවකතාවෙන් විද්‍යුත් මාධ්‍ය විසින් ගොඩනගන ෆැන්ටසිය පිටුපස ඇති වාණිජවාදී උවමනාවන් හා ඒවායේ සාහසික බව නිරාවරණය කරයි. එය මේ මොහොතේ සමාජය නොඉල්ලුවද අනාගතය ඉල්ලා සිටින කාරණයකි. දැන් ඉතිරිව ඇත්තේ පරිසමාචාරයයි. (Curtain Call) එහිදී ප්‍රේක්ෂකයින් අත්පුඩි ගසනවාද? හඬාවැලපෙනවාද? ගල්ගසනවාද? යන්න ප්‍රේක්ෂකයාටම අයිති කාරණයක් බවට පත්වේ.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Tikiri Liya Tharu Maedde Giya, Sinhala Novel, Parakrama Ekanayaka, TV Reality Shows, Sri Lankan Media
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
කපිල එම්. ගමගේගෙන් තවත් වියමන්
පොත්
ඔහු, දිගු විරාමයකින් පසුව හමුවිය යුතු කවියෙක්
පොත්
අකුරු ද හුස්ම ගන්නා බව සැබෑවකි..!
කවි
යෝධයාගේ උයනේ සිරවූ බිරිඳ
පොත්
ජනමාධ්‍යවේදීන්ට බලපාන නීති- විමසුමක්
පොත්
රේන්ද ගුදමින් පෙරී ආ ආදරණීය වික්ටෝරියා
තවත් පොත් බූන්දි
කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය
සමහර කමටහන් සහ සමහර රජත
ලියෝ තෝල්ස්තෝයිගේ ඇනා කැරනිනා නවකථාව සහ ද්විත්ව කථා වින්‍යාසය පිළිබඳ විමසුමක්
'රැජින' තුලින් ඉතිහාසයට මානුෂික සංස්කරණයක්
හකාවතී- කියවල අඬන්නද? හිනාවෙන්නද?
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
පාවුලෝ කොයියෝ ලියයි.
ආදරේ කරන ඕනෑම කෙනෙක්, තමා එකිනෙකා හා නොමැති විට පවා එකිනෙකා තුල ජීවත්වෙනවා. සිරුරු දෙකක් හමුවුනාම ඒක හරියටම කුසලානයක් උතුරා යෑමක්. ඔවුනට පැය ගණක්, සමහරවිට... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| ගල්කිස්සේ ප්‍රහාරය: අන්තවාදයේ නරුම මුහුණුවරයි!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) මේ මොහොත වනතාක් බුරුමයේ හෙවත් මියන්මාරයේ ඇතිවී තිබෙන අර්බුදය යනු සිරියාවේ, ඉරාකයේ හෝ ලිබියාවේ ඇතිවුණු/ ඇතිකළ අරාජිකත්වය තුලින් මතුවූ මුස්ලිම්... [More]
වෙසෙස්| සංචාරක ව්‍යාපාරය, අධිපාරිභෝජනය සහ ශ්‍රී ලංකාව

3-Mins

(සංඛ කිරිඳිවැල) සංචාරක කර්මාන්තය ලෝකයේ ප්‍රමුඛතම කර්මාන්තයක් වන අතරම සීඝ්‍රතාවයකින් වර්ධනය වෙමින් පවතී. එය ඊටත් වඩා සැලකිය යුතු වේගයකින් ලංකාවේ වර්ධනය වෙමින්... [More]
BoondiLets| ෆෙඩ්රික් නීට්ෂේ කියයි.
(සඳකාන්ත) රකුසන් හා යුද වදින්නන්, එ් කාර්යය නිසාම රකුසන් බවට පත් නොවීමට වග බලාගත යුතුය. අැති පමණ කල් අාගාධයක් පතුලට නෙත් යොමා සිටියොත් අාගාධය ද පෙරළා... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- මැතිවරණ කොමසාරිස්ට ජේ.ආර්.ගෙන් ලියුමක්!

2-Mins

අපේ මැතිවරණ කොමිසමේ සභාපති මහින්ද දේශප්‍රිය මගේ හොඳ යාළුවෙක්. නිතර මට කෝල් කරනවා. ‘මැතිවරණත් තියන්නේ නැති එකේ හරි කම්මැලියි බං...... [More]
කතන්දර| "වීර යට්ටෝගේ සහ තෙයූන්ගේ කතන්දරය"- රුසියානු ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

18-Secs

පොඩිත්තන්ට රුසියාවෙන් කතන්දරයක්- නෙන්ත් ජනකතාවක් ඇසුරින් ජාන්නා විටෙන්සොන් විසින් ලියන ලද, ලියනීඩ් ආරිස්තොව් විසින් සිත්තම් කරන ලද, "වීර යට්ටෝගේ සහ... [More]
කරන්ට්ස්| අපේ හුස්ම බිංදුව තියෙන්නෙම උඹ ළඟයි දුවේ!

40-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) බඩගින්න නිසා වමනය කළ පාසල් දැරිය ගැබිණියකැයි චෝදනා කොට විදුහල්පතිනිය විසින් ඇය පාසලින් අස් කරයි.
-පුවතක්


කුළියක් කරන් රෑ දාවල පිරිමහලා
දවසට වරක් විතරම විටෙකදි කාලා
දරුවට උගන්නන්නම වීරිය යොදලා... [More]
කවි| මාතෘ වාට්ටුව ඉදිරිපිට මල් පිපුණු සල් ගස

30-Secs

(පද්මිණි ශ්‍රියාලතා ) මායා මව් බිහිකරන විට ලොවට බුදු පුතෙක්
අතු නමා පාත් කර සැනසුවේ සල් ගහක්
මල් නෙළන්නට කියා එක වසරෙ ‍පෙළ පොතක්
කාලයක් දරුවනට පෙන්නුවෙත් සල් ගහක්

මේ මෙතන තිඹිරිගෙයි ඉදිරිපිට රෝහලේ... [More]
අදහස්| ගබ්සාව සහ දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්ම!

3-Mins

(තාරක වරාපිටිය) "දරුවෙක් උපදිනවා කියල කියන්නේ, දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්මෙනුයි ජීවිතය උදා වෙන්නේ. එක දරුවෙක්වත් දේව සැලැස්මෙන් පිට ඉපදෙන්නේ නැහැ." යෝජිත ගබ්සා නීති... [More]
ගී කිය(ව)මු| සඳ, හොරෙන්- හොරෙන්- හොරෙන්- බලමු!

4-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ප්‍රේමයට රාත්‍රිය මහෝපකාරීවන්නේ යම් සේ ද ශෘංගාරෝද්දීපනයට සඳ සතු කාර්යභාර්ය ද එසේ ම වේ. ළමා ලපටියන් සඳ දකිනුයේ සිය කුටුම්බ... [More]
කතන්දර| සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ මරණය

6-Mins

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) ප්‍රවෘත්ති සංස්කාරක තුමනි,
සති දෙකකට උඩදි ගෙලවැල ලාගෙන සියදිවි නසාගත් 'කසුන් හේරත්' නම් සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ (ශිෂ්‍ය සංගම් නායකයෙක් ලෙස ද... [More]
කවි| ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!

45-Secs

(භාතිෂ අකලංක සිල්වා) එක ගමේ, ළඟ ගෙවල්,
එක වයස, ඒ වුනත්
කළු කෙල්ලෙ නුඹේ ගැන
කිසිදාක මගෙ හිතේ
ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!... [More]
කතන්දර| "එඩිසන්ගෙ අම්මා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

12-Secs

තෝමස් අල්වා එඩිසන් කියන මහා විද්‍යාඥයා ගැන චූටි ටීචර් කියන අපූරු කතාවක්-

Voiced by- Masha Suwani and Nayomi Gunasiri
Script and Animated... [More]
අදහස්| විභාගය ගොඩ යාමට ඥාන පූජාව!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ස්ථානය- වේයන්ගොඩ, පත්තලගෙදර බෝධිමංගලාරාමය විහාරස්ථානය
නිමිත්ත- ශිෂ්‍යත්ව විභාගය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින සිසු-සිසුවියන් හට උසස් ප්‍රතිඵල ලබා ගැනීම උදෙසා පවත්වනු ලබන විශේෂ... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- සිරිසේන මහත්තයාට ලියා ඔප්පු කරන වග නම්...,

2-Mins

සෑර්,

සෑර් කැකිරාව පැත්තේ ඇවිල්ල කුඹුරු ටිකක් එහෙම හාලා දීලා, මදිවට වගා සංග්‍රාමයක් එහෙමත් පටන් ගන්නව කියල ආරංචියක් ආව. ආසාවේ උහුලගන්ඩ... [More]
කවි| පටාචාරා

1-Mins

(ප්‍රියලාල් කොග්ගලගේ) සැවැත් නුවරත් නොවෙයි, සිටු කුලේකත් නොවෙයි පටාචාරා ඉපදුණේ
බුදුන් වැඩියත් රජුන් නොවඩින ඈත දුර මහියංගණේ
ඈ කැටුව ආ දාසයා වෙමි ඉපිද ඈ පිළිබඳ සෙනේ
අතු පැහීමයි ගෙඩි කැඩීමයි දත් එකම ශිල්පය වුණේ

පුතෙකු වැදුවා, දුවක වැදුවා මමත් පොඩි අතුපැලක් හැදුවා... [More]
රංග| දෙවියන් බුදුන් මැරී බොහෝ කල්ය! -"මායා බන්ධන"- විචාරාත්මක විමර්ශනයක්

10-Mins

(ප‍්‍රනීත් චානක මුරමුදලිගේ) වත්මන

පරමාදර්ශී කලාවන්ට කණකොකා හඬන 2017 වැනි යුගයක, තරුණ නාට්‍යකරුවන්ට සෙත්ශාන්තියක් මෙන් වූ ජාතික තරුණ සේවා සභා නාට්‍ය තරඟාවලිය මෙවරත් යම්... [More]
පරිවර්තන| අඳුරු ගොම්මනක කතාව

16-Secs

(ෆතීක් අබූබකර් | මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) මැටි බඳුන
පිරී යයි
මා හෙවත්
පිරියම් නො කළ
වදනින් ...
සිත්තම් කරමි... [More]
කවි| නෙළුමෙහි කුහුඹු මිනිසාට

24-Secs

(දුලන්ජන් විතාරම) වළාකුළු සිඹී ඉහළට නැගුනාම
බලා නෙත් අහස මුදුනේ රැඳුනාම
රවා බලන ඉර තරහින් බැලුවාම
නිවා විඩා දුරලා නුඹ ගනු කෝම

පියාඹන කාක පෙරහැර නිරන්තරේ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook