Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
සූකිරි කතා-බස්
"වලාකුළු බැම්ම"ට භූගෝලීය පරිසරය සපයන්නේ මම අත්වින්ද ගම‍යි!- චන්ද්‍රරත්න බණ්ඩාර
කවියෙකු, කෙටිකතාකරුවෙකු හා නවකතාකරුවෙකු වන චන්ද්‍රරත්න බණ්ඩාරගේ නවතම නවකතා නිර්මාණය වන 'වලාකුළු බැම්ම' මේ වනවිට සහෘදගතවී හමාරය. මේ වලාකුළු බැම්මත්, ඒ නවකතාවත් සම්බන්ධයෙන් වර්තමානයේදී කැනඩාවේ දිවිහරින කතුවරයාගේ පරිකල්පණීය අත්දැකීම් හා වෙනත් සාහිත්‍යමය අහුමුලූ පිළිබඳ කරන සංවාදයකි. මෙය මුල්වරට රාවය පුවත්පතෙහි පළ විය.
බූන්දි, 00:25:19
වලාකුළු බැම්මට අනුභූතීන් සපයන්නේ ඔබ කුඩා කල අත්වින්ද ගම කියලයි පෙනෙන්නෙ?

වලාකුළු බැම්ම නවකතාවේ අත්දැකීම මගේ ම කියලා කියන්ඩ බෑ. ඒත් ඒ කතාව විකාශනය කරන්නඩ අවශ්‍ය භූගෝලීය කලාපය සකස් කරන්නේ අපේ ගම. ඒ වගෙම ගම ආශි‍්‍රත හඟුරන්කෙත, දියතිලක කෝරළය ආදිය ඇතුළත් භූගෝලීය කලාපය. නිර්මාණකරුවෙකුට තමන් උපන් පරිසරය හෝ හැදුණු වැඩුණු පරිසරය එක්ක සංවේදනා ගලපන එක ලේසියි. අද වන විට මට මගේ නිජ පරිසරයත්, ජීවිතයේ ලස්සණ දවස්වල ආ ගිය තැන් ගැනත් එක්තරා ආකාරයක රොමෑන්තික බැඳීමක් තියෙනවා. විශේෂයෙන් යුරෝපා රටක ජීවිතයක් ගත කරද්දී මේ තත්ත්වය තදින් දැනෙනවා. ළමා අවධියේ අපි අවට පිපුණු හෙන්දිරික්කා මල්වල සුවඳ පවා අද මතක් වෙනවා. නවකතාවේදී අරං තියෙන ඇහැල හා සපුමල් පවා හුදු සැරසිල්ලක් නෙමෙයි. ඒවා මගේ බරසාර මතකයට කා වැදුණු ලස්සණක් හා සුවඳක් එකතු කරනවා. සමහර විට මේ මතකයන් මේ තරමට බරසාර වෙන්නෙ මම විදේශයක ජීවත් වෙන නිසා වෙන්ඩ ඇති. ඇත්තටම වලාකුළු බැම්ම කියවපු වැඩි දෙනෙක් අගය කරන, භාෂාව සකස් කර ගන්ඩ මේ මතක සුවඳ විශාල බලපෑමක් වුණා කියලයි මට හිතෙන්නේ.

කිසියම් අවිනිශ්චිත භාෂාමය හා ආකෘතිකමය අරගලයක හෙවණැලි පොත කියවද්දි පේන්ඩ තියෙනවා?

වලාකුළු බැම්මට නිමිත්තක් විදිහට ගන්ඩ නිශ්චිත දෙයක් මට තිබ්බා. ඒ විතරක් නෙමෙයි, මම දේශපාලනික සත්ත්වයෙක් නිසා ඒක මට හරිම නුදුරු වුණා. ඇත්තටම ඒ නිමිත්ත මට අපූරුවට දැනුණා. ඒත් ඒ කතා නායකයාගේ ඇත්ත ජීවන විලාසය ගලාගෙන ගියේ නවකතාවේ විදියට ම නෙමෙයි. ඔහු පියසිරි වගේ සියුමැලි කෙනෙක් නෙමෙයි. රළු අදහස් තියෙන, අරමුණක් ජය ගන්න නොසෙල්වෙන, අධිෂ්ඨානශීලී කෙනෙක්. ඒත් පියසිරිගේ වගෙම ඔහුගෙ ජීවිතයත් අර්බුදයකට යනවා. හැබැයි මානව වටිනාකම් එක්ක ඔහු ඉදිරි ජීවිතය ගත කරන්නට වෑයම් කරනවා.

මේක ලියන්න ගත්තාම මට මුලින් ඕනෙ වුණේ මගේ කතා නිමිත්තේ ඇත්ත කර්තෘවරයාගේ සත්‍ය ජීවිතය ඒ විදිහට ම නිර්මාණයට ගන්ඩ. ඒ සඳහා මං කලින් සකස් කර ගත්ත නිර්මාණ ආකෘතියක් තිබ්බා. ඒත් කතාව ලියාගෙන යන විට ඒ ධාරණාවන් පළක් නෑ කියලා හිතෙන්ඩ ගත්තා. ඊට පස්සේ මං කෘතිය විසින් ඉල්ලා සිටි ආකෘතියට අවනත වුණා. එතනින් පොතට හොඳක් වුණාද නරකක් වුණාද කියලා මට කියන්න අමාරුයි.

ඒ වගෙම පොතේ කිසියම් දුරක් යනකම් මං පාවිච්චි කළේ ලිඛිත ව්‍යවහාරය. ඒත් අදහස් ගලා ඒමට ඒක අවහිරයක් වගේ දැනුනා. ඒ නිසා කට වහර අනුව ඒ ටික ආයෙමත් ලිව්වා. ඒත් ඒ ලියවිල්ලත් මට අනන්‍ය නිර්මාණ භාෂාව නොවන බව පස්සෙ හැඟී ගියා. ඒ දෙකේම මිශ‍්‍රණයක් සහිත භාෂා ව්‍යවහාරයෙන් වලාකුළු බැම්ම ලියවුණේ ඊට පස්සේ.

මේ කතාව ප‍්‍රධාන වශයෙන් ගලා යන්නේ යථාර්ථවාදී සහ අධි යථාර්ථවාදී සංකේතමය දෙමුහුන් රීතියක් ඇතුළේ. මෙකී ආඛ්‍යාන ක‍්‍රමය ඔබගේ ප‍්‍රකාශනයට වැදගත් වුණේ කොහොමද?

සම්පූර්ණයෙන්ම අධි යථාර්ථවාදී රීතියක් මගේ තේමාවට අනුචිත බව මට හැඟුණා. එවැනි රීතියක් පාවිච්චි කරන්න ගියොත් මගේ අතින් වලාකුළු බැම්ම මැනවින් කැටයම් නොවේය කියන සැකයත් මට තිබුණා. ඒ නිසා සමහර විස්තෘත අවස්ථා නිරූපණයට විතරයි මම අධි යථාර්ථවාදී ව්‍යවහාරය පාවිච්චි කළේ.

'කැණිමඬල ගිනි ගත් දා' කියන මගේ මුල්ම කෙටිකතා පොත මුළුමනින්ම වගේ ලියවුණේ අධි යතාර්ථවාදී රීතියෙන්. ඒත් මං ඊළඟට ලිව් හැම පොතක්ම වගේ බර යථාර්ථාවාදී රීතියට. කොහොම වුණත් අසාමාන්‍ය ජීවන මානයන් නිරූපණයට වඩා හොඳ අධි යථාර්ථවාදී රීතිය කියලයි මං කල්පනා කරන්නේ. ඒත් වළාකුළු බැම්ම ඒ ශෛලියයෙන් විතරක් ලිව්වා නම් චරිත හා උපමාන මීට වඩා වෙනසකට භාජනය වෙනවා.

වලාකුළු බැම්ම ලේඛන රීතිය ඇතුළේ පේන්න තියෙන සුවිශේෂී කරුණ තමයි රූපණය සඳහා සියුම් වශයෙන් අවධානය යොමු කර තිබීම. අධික රූපණය පාඨකයාගේ කියවීම කෙරෙහි බලපාන්නේ කොයි විදිහටද කියලද ඔබ කල්පනා කරන්නේ?

මෑත කාලයේ සිංහල නවකතාවක නොවූ තරම් චරිත හා අවස්ථා රූපණය මේ පොතේ වැඩිපුර ටිකක් තියෙනවා තමයි. මේ නවකතාව මං අවුරුදු තුනහමාරක් තිස්සේ දවසට පැය හතර ගානේ ලිව්වා. ඒ විදේශයක ජීවත් වෙමින්. ඉතිං විශේෂයෙන් ලංකාවේ පරිසරය තුළ සිදුවන සිදුවීම් නැවත පරිකල්පනය කරද්දී මම ම එහි කොටස් කාරයෙක් වුණා. එහෙම වෙද්දී කතාව මගේම හෘද සාක්ෂීය ප‍්‍රකාශනයක් බවට පත් වුණා. උදාහරණයක් විදියට උඩහ අත්තම්මා කියන චරිතය ගන්න පුළුවං. ඒක ගොඩ නැගුනේ ඒ වගේ ඇත්ත චරිතයකට මගේ තිබුණු හෘදයාංගම නෑකම නැවත සිහිපත් කරමින්ග ඒ සිහිපත් කිරීම විප‍්‍රවාසීව ජීවත්වන, මැදිවියේ සංස්කෘතික මිනිසෙකුට දැනෙන්නේ හරිම හැඟීම්බරව. ඒක හරියට කවියක් ගීතයක් ලියවෙන ආරම්මණය ඇති වෙනවා වගේ. කොටින්ම කියනවානම් භාෂාවේ හැඩ තල සැකසුනේ පවා මේ චරිතවලට මගේ තිබුණු හෘදයාංගම නෑකම හරහා.

මට ආභාසය සැපයූ ඇත්ත චරිතයට දේව දූතයෙක් ගැන ආසාවක් නැති බව මට විශ්වාසයි. ඒත් කතාවෙදි මං ඔහු දේවදූතයෙක් කරනවා. මගේ ලෝකය තුළ පරමාදර්ශී ගැමි දරුවා නැංවෙන ඉහළම තැන තමයි ඒ. කතාවෙදි ඒ දේ සිදුවෙන්නේ ලොකු හාමුදුරුවන්ගේ ජාගර ආසාවට ගෙවන අල්ලසක් විදිහට මිස ඔහුගේ අවශ්‍යතාවට නෙමෙයි. මේ සිදුවීමත් එහි පරස්පරයත් දෙකම ඇත්ත. ඔබ ඇහුවා වගේ, මේ කතාවේ රූපණය බහුල වුණේ මේ වගේ කාරණාවල සමබරතාව රැක ගන්නත් එක්ක.

ඔබ කල්පනා කරන විදිහට මේ කතාවේ චරිත, චරිත වශයෙන් නියෝජනාත්මකද?

කතාවේ සමස්තය ගොඩ නැගීමට මේ සියලූ චරිත දායක වුණා. ඉතිං චරිත වශයෙන් ඒවා නියෝජනාත්මකයි. උදාහරණයක් විදිහට පියසිරිගේ මව වන ලොකු මැණිකා ගමුකෝ. ඒ මාතෘ ගුණය අපටම හිමිව තිබුණු සංස්කෘතික දේපළක කොටසක් නෙවෙයිද? අපි අද දවසේ හොයාගෙන යන මහා සිංහලත්ව ව්‍යාපාරය ඒ අහිමිවීම පිළිබඳ තැකීමක් කරනවාද? කණස්සල්ලක්වත් තියෙනවාද? බුදු දහම ව්‍යවස්ථාවට එකතු කල යුතු යයි කියන අය වෙදාත්තා, සිල්මෑණියෝ, උඩහ අත්තම්මා රැකගත් පෝෂණය කළ, බුදු දහමේ සැබෑ ඇතුලාන්තය අහිමි වීම ගැන තැකීමක් කරනවාද? නෑනෙ.

නියෝජනාත්මක චරිතයක් විදිහට සෙල්වි සුවිශේෂයි කියලා මට හිතෙනවා. ඒ නියෝජනය ගැන පැහැදිලි කිරීම මොකද්ද?

යාපනයේ දෙමළ සමාජය, සිංහල සමාජයට වඩා සාපේක්ෂව සාම්ප‍්‍රදායික එකක්. දෙමළ ස්ති‍්‍රය රැකුණු කොටු පවුර, සිංහල කාන්තාවට තිබුණු කොට පවුරට වඩා විශාලයි. සාපේක්ෂ වශයෙන් සිංහල කාන්තාවට වඩා දේශපාලන සමාජ සංස්කෘතික ව්‍යාපාරවල දෙමළ ගැහැනු චරිත අඩු ඒකයි. ඒත් දේශපාලන පීඩනය පුපුරා යද්දී මේ සම්ප‍්‍රදායික වැට කඩුලූ සියල්ල බිඳී විසිරී ගියා. කොටු පවුරු තුළ සිර වී සිටීමේ අධිෂ්ඨානයෙන්ම ඔවුන් සටනේදී අධිෂ්ඨාන සහගත වුණා. සම්ප‍්‍රදායික සමාජයේදී පුරුදු පුහුණු කළ ගුණ දහම් සටනේදීත් උපයෝගී කර ගත්තා.

මේ දෙමළ ගැහැනු චරිතයේ උච්චතම නියෝජනය සෙල්විග පත්තිනි, පාර්වතී, රාධා, රෝසා ලක්ෂම්බර්ග්, කමලා දේවි, විවියන් ගුණවර්ධන. පියසීලි විජේගුණසිංහ, කාමලිකා අබේරත්න ආදී විශිෂ්ට ගණයේ චරිතවල හොඳම ලක්ෂණ මම සෙල්විගේ ජීවි ප‍්‍රතිමාව හැදීමට භාවිත කළා. ඒත් ඒක හිතා මතා වූ නිරූපණයක් ය කියලා කියන්නත් බෑ. ඒක කතාව විසින් ඉල්ලා සිටි නිරූපණයක්. සමහර වෙලාවල මගේම හෘද සාක්ෂියේ හා පේ‍්‍රමයේ බලාපොරොත්තුව ඒක වෙන්න පුළුවං. ඒ විදිහේ බලාපොරොත්තුවක් කාටත් තියෙනවා. පත්තිනි දේවිය අඹ ගෙඩියකින් උපද්දවාගෙන පතිවෘතාවේ හිමිකාරිත්වය ඇයට පවරන්න ඇත්තෙ මං වගේ පිරිමි වෙන්ඩ ඇති. සෙල්වි එක අතකට දේශපාලන පීඩිත බවේත්, එහි ප‍්‍රතිකි‍්‍රයාවේත් නියෝජනයක් මෙන්ම ලයාන්විත පිරිමි හදවතක බලාපොරොත්තුවේත් නියෝජනයක්. වලාකුළු බැම්මේ සෙල්වි ඇතුළත් පරිච්ඡේද කුමක්දෝ නොහැ‍‍ඟෙන උද්දාමයකින් මම විටින් විට කියවනවා. විචාරකයන් මොනවා කියුවත් සෙල්වි උපද්දවීම පිළිබඳ මට තියෙන්නේ බරපතළ හැඟීමක්.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Walakulu Bamma Sinhala Novel by Chandrarathna Bandara, Interview on Sinhala Literature, Sri Lankan Author
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
ප්‍රසාද් නිරෝෂ බණ්ඩාරගෙන් තවත් වියමන්
කතා-බස්
යාය හතරේ ලියන්නී- ශාන්ති දිසානායක
කවි
පිටුවහල් වහලෙක්මි‍‍‍‍.
අදහස්
මෛත්‍රීගේ කතාව- ප්‍රති කියවීමක්
රංග
අව්‍යාජ - වෙළඳ සංස්කෘතීන් හි ද්විඝටනයක් ලෙස "සිරිවර්ධන පවුල"
අදහස්
කෝටි ගණන් වැය කළ ආණ්ඩුවේ හරාකිරි ප්‍රචාරණ කලාව
තවත් සූකිරි කතා-බස්
"මට අවශ්‍ය අපගේ අනෙකා කෙතරම් විචිත්‍රවත්ද යන්න පෙන්වීමටයි."- නිශ්ශංක විජේමාන්න
"මේක හාඩ්වෙයාර් එකක යකඩ කපන එකෙකුගේ වැඩක්!"- නාගොල්ලාගොඩ ධර්මසිරි බෙනඩික්
නාඳුනන ගැහැණියකගේ දේශපාලන අරගලය- තිලිනා වීරසිංහ සමග කතාබහක්
"ගොතන කතාවකට වඩා අවිශ්වසනීය වූ ඇත්ත කතාවක් තිබුණා...!"- සුරේඛා සමරසේන
"යන්නං චන්දරේ" සහ "ගාලු පාර දිග හැලුණු සිනා සළු"- ටිමා සහ ඩොමා සමග කතාබහක්
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
අයිසෙක් බුෂෙවිස් සිංගර් කියයි.
සාහිත‍්‍යයේ නියම හරය වන්නේ බුද්ධිය සහ හැඟීම් අතර ද ජීවිතය සහ මරණය අතර ද ඇතිවන සංග්‍රාමය යි. සාහිත්‍යය ඕනෑවට වඩා බුද්ධිමය වන විට, එනම් ආශාවන්... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| මාතෘ වාට්ටුව ඉදිරිපිට මල් පිපුණු සල් ගස

30-Secs

(පද්මිණි ශ්‍රියාලතා ) මායා මව් බිහිකරන විට ලොවට බුදු පුතෙක්
අතු නමා පාත් කර සැනසුවේ සල් ගහක්
මල් නෙළන්නට කියා එක වසරෙ ‍පෙළ පොතක්
කාලයක් දරුවනට පෙන්නුවෙත් සල් ගහක්

මේ මෙතන තිඹිරිගෙයි ඉදිරිපිට රෝහලේ... [More]
අදහස්| ගබ්සාව සහ දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්ම!

3-Mins

(තාරක වරාපිටිය) "දරුවෙක් උපදිනවා කියල කියන්නේ, දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්මෙනුයි ජීවිතය උදා වෙන්නේ. එක දරුවෙක්වත් දේව සැලැස්මෙන් පිට ඉපදෙන්නේ නැහැ." යෝජිත ගබ්සා නීති... [More]
ගී කිය(ව)මු| සඳ, හොරෙන්- හොරෙන්- හොරෙන්- බලමු!

4-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ප්‍රේමයට රාත්‍රිය මහෝපකාරීවන්නේ යම් සේ ද ශෘංගාරෝද්දීපනයට සඳ සතු කාර්යභාර්ය ද එසේ ම වේ. ළමා ලපටියන් සඳ දකිනුයේ සිය කුටුම්බ... [More]
කතන්දර| සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ මරණය

6-Mins

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) ප්‍රවෘත්ති සංස්කාරක තුමනි,
සති දෙකකට උඩදි ගෙලවැල ලාගෙන සියදිවි නසාගත් 'කසුන් හේරත්' නම් සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ (ශිෂ්‍ය සංගම් නායකයෙක් ලෙස ද... [More]
කවි| ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!

45-Secs

(භාතිෂ අකලංක සිල්වා) එක ගමේ, ළඟ ගෙවල්,
එක වයස, ඒ වුනත්
කළු කෙල්ලෙ නුඹේ ගැන
කිසිදාක මගෙ හිතේ
ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!... [More]
කතන්දර| "එඩිසන්ගෙ අම්මා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

12-Secs

තෝමස් අල්වා එඩිසන් කියන මහා විද්‍යාඥයා ගැන චූටි ටීචර් කියන අපූරු කතාවක්-

Voiced by- Masha Suwani and Nayomi Gunasiri
Script and Animated... [More]
අදහස්| විභාගය ගොඩ යාමට ඥාන පූජාව!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ස්ථානය- වේයන්ගොඩ, පත්තලගෙදර බෝධිමංගලාරාමය විහාරස්ථානය
නිමිත්ත- ශිෂ්‍යත්ව විභාගය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින සිසු-සිසුවියන් හට උසස් ප්‍රතිඵල ලබා ගැනීම උදෙසා පවත්වනු ලබන විශේෂ... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- සිරිසේන මහත්තයාට ලියා ඔප්පු කරන වග නම්...,

2-Mins

සෑර්,

සෑර් කැකිරාව පැත්තේ ඇවිල්ල කුඹුරු ටිකක් එහෙම හාලා දීලා, මදිවට වගා සංග්‍රාමයක් එහෙමත් පටන් ගන්නව කියල ආරංචියක් ආව. ආසාවේ උහුලගන්ඩ... [More]
කවි| පටාචාරා

1-Mins

(ප්‍රියලාල් කොග්ගලගේ) සැවැත් නුවරත් නොවෙයි, සිටු කුලේකත් නොවෙයි පටාචාරා ඉපදුණේ
බුදුන් වැඩියත් රජුන් නොවඩින ඈත දුර මහියංගණේ
ඈ කැටුව ආ දාසයා වෙමි ඉපිද ඈ පිළිබඳ සෙනේ
අතු පැහීමයි ගෙඩි කැඩීමයි දත් එකම ශිල්පය වුණේ

පුතෙකු වැදුවා, දුවක වැදුවා මමත් පොඩි අතුපැලක් හැදුවා... [More]
රංග| දෙවියන් බුදුන් මැරී බොහෝ කල්ය! -"මායා බන්ධන"- විචාරාත්මක විමර්ශනයක්

10-Mins

(ප‍්‍රනීත් චානක මුරමුදලිගේ) වත්මන

පරමාදර්ශී කලාවන්ට කණකොකා හඬන 2017 වැනි යුගයක, තරුණ නාට්‍යකරුවන්ට සෙත්ශාන්තියක් මෙන් වූ ජාතික තරුණ සේවා සභා නාට්‍ය තරඟාවලිය මෙවරත් යම්... [More]
පරිවර්තන| අඳුරු ගොම්මනක කතාව

16-Secs

(ෆතීක් අබූබකර් | මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) මැටි බඳුන
පිරී යයි
මා හෙවත්
පිරියම් නො කළ
වදනින් ...
සිත්තම් කරමි... [More]
කවි| නෙළුමෙහි කුහුඹු මිනිසාට

24-Secs

(දුලන්ජන් විතාරම) වළාකුළු සිඹී ඉහළට නැගුනාම
බලා නෙත් අහස මුදුනේ රැඳුනාම
රවා බලන ඉර තරහින් බැලුවාම
නිවා විඩා දුරලා නුඹ ගනු කෝම

පියාඹන කාක පෙරහැර නිරන්තරේ... [More]
කතන්දර| "සිංහයාට දත් කැක්කුමක්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

29-Secs

Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ "The Royal Toothache" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of the... [More]
කවි| මායිම් ගම්මානයේ ටීචර්

21-Secs

(අනුෂ්ක තිලකරත්න) ඒ ටීචර් ඔච්චර ම හිනාවෙන්නේ මොකද?
මොකද නෙමෙයි කොහොමද?
දන්නේ නැද්ද තවමත්
මායිමේ ගම්මානයක් බව මේක

තාමත් ලයිට් නැති... [More]
BoondiLets| ඇල්බට් අයින්ස්ටයින් කියයි.
ඔබට ඔබේ පුංචි දරුවා බුද්ධිමත් කිරීමට අවශ්‍යද? දරුවාට සුරංගනා කතා කියා දෙන්න. ඔබට ඒ දරුවා තවත් බුද්ධිමත් කිරීමට අවශ්‍යද? දරුවාට තව තවත් සුරංගනා කතා කියා... [More]
කතන්දර| "කපටි නරිහාමිට ඔන්න යස පාඩම"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

34-Secs

"Foxy Joxy Plays a Trick" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of the Kids Story "Foxy Joxy Plays a... [More]
වෙසෙස්| එක ම ගඟට දෙවරක් නොබට මිනිසා, හෙරක්ලීටස්

4-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) අපරදිග ලෝකයේ බටහිර දර්ශනය බිහිවීමට තුඩුදුන් ප්‍රධාන භූගෝලීය මර්මස්ථානය වූ ග්‍රීසිය අයෝනියන්වාදීන්, ඊලියානුවාදීන්, පෛතගෝරස්වාදීන්, විතණ්ඩාවාදීන් හා සෙසු දාර්ශනිකයන්ගෙන් සුසැදි ඥාන... [More]
පොත්| කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය

4-Mins

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) සමාජ ජීවිතය අපසාරී වෙමින් ද, ව්‍යුක්ත වෙමින් ද පවතින දේශපාලන මොහොතක අභීසාරී මෙන් ම සංයුක්ත ජීවන යථාර්තයක් වෙත පර්යාලෝකයක් එල්ල... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook