Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
ඒ නිද්‍රාවෙහි පසු වන්නේ ඔහුද ඔබද මමද නැතහොත්...?
බූන්දි, 19:12:30
2011 දී ප‍්‍රකාශය ට පත් වූ "මේ නිහඬ වෙරළට එන්න", මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස් ගේ ප‍්‍රථම කාව්‍ය සංග‍්‍රහය යි. ඉන් වසර පහකට පසු ව අප අතට පත්වන්නේ කල්පනාගෙ දෙ වන කාව්‍ය සංග‍්‍රහය වන "ඔබ ගැඹුරු නින්දක" ය. සමාජය ඉතා ගැඹුරු නිද්‍රාවක ට පත් ව ඇති මොහොතක කල්පනාගේ "ඔබ ගැඹුරු නින්දක" සමාජගත වෙයි. ඒ නිද්‍රාවෙහි පසු වන්නේ ඔහු ද, ඔබ ද, මම ද නැතහොත් එහි ඇත්තේ වෙනම ම කතාවක්දැයි යන්න අප කියවා බලමු.

නිද්‍රාවට කළ හැකි එකම දෙය
මට නො පෙනෙන්න
ඔබේ සිහින සඟවා ගැනුම
එනිසා ම
අවැසි ය මේ වෙණ වැයුම
නින්දෙන්ම ඔබ මිය නො යන්නට
සිහිනයෙන් සිහිවිකල් නො වන්නට

(-ඔබ ගැඹුරු නින්දක- පි:11)

අපි සිහින දකිමින් ම, එම සිහිනයේ ගැලෙමින් ම, අනතුරු ව එහි ගිලෙමින් ම මිය යන්නෝ වෙමු. එහෙත් සිහිනයෙන් මිය නො යන්න ට වීණාව අතට ගත්තෝ ඉඳහිට හෝ ඔබ ට හමු වෙනු ඇති.

විප‍්‍රයෝගය කවදත්, කාගෙත් හිත රිදවයි. නැවත නැවත ද හිත රිදවයි. දරා ගැනීම ට බැරි තරම් වන හැරයාම් අපමණ ය. එහි දී සදාකාලික අතැර යාම් සදාකාලික රිදවීමක් ව හිත් වල තැන්පත් ව විටින් විට මතු ව ඇස් තෙත් කර දමයි. මිත‍්‍රත්ත්වය නම් එ බඳු ය. එ වැනි මිතුදම් අතර ඇසින් ඇස හමු වී තිබුණා ද නැත්දැයි යන්න අදාළ නොවන්නකි. ක‍්‍රිස්ටිනා ඊට හොඳ නිදසුනකි.

වියෝගය!
ළය පලා ඇතුළු වී
කේශ නාලිකා තුළ දුවන්නේ
වේදනා වී මිදෙන්නේ
ළබැඳියන්ගේ විතරම ද ක‍්‍රිස්ටිනා?

(-ක‍්‍රිස්ටිනා- පි:14)

විශ්වය එක්තරා තැනක දී එකයායක ට ගොනු ව ඇතියෙන් එකිනෙකා ඔවුනොවුන් හා සමීප ව ද, සමීප වීම ට අවකාශ ලබමින් ද සිටී. ඇසින් ඇස නො දැක ද මිත‍්‍රත්වයෙන් බැඳේ. ඔවූහූ හිත් වල ට ක්ෂණයෙන් ළං විය හැකි දුරක සිටින්නෝ වෙති. අන්තර්ජාලය කෙතරම් මිනිසා ට සමීප වී දැයි දැනෙන්නේ එ වැනි මිතුරුදම් හමුවේ දී ය. ඔවූහූ දුක සැප බෙදා ගනිති. ආදරය ද, ජීවිතය ද බෙදා ගනිති. එවැන්නෙකුගේ වෙන්ව යාම දරාගැනීම ට කෙතරම් අපහසු වේ ද! ක‍්‍රිස්ටිනා එ වැන්නියකැයි අපට ද දැනෙන්නේ ඔවුනතර පැවැති දැඩි මිතුරුදම මෙන් ම කල්පනාගේ කාව්‍ය පරිකල්පනයේ රිදවීම නිසාදැයි වෙන් කර ගත නො හැකිය. එහි වේදනාව ඔබට ද දැනෙනු නියතයි.

ඇත්තට ම ඔබ නික්ම ගොස් නැතුවැතී
දුරක ඈතක කොහෙ හරි ඇතී
මම මගෙ හිතට කොඳුරමී

(-ක‍්‍රිස්ටිනා-- පි: 15)

ලොව තනන්නේ මව්වරු සහ පියවරු එක්ව වුව ද පියවරු ගැන ලියවෙන්නේ අඩුවෙන් යැයි පසුගිය කාලයේ නිරන්තර කතාබහට ලක් විය. කෙතරම් ඒ ගැන කතා කළ ද මව්පියන් ගැන කෙරෙන කතාබහ නිමා වන්නේ නැත. නිමා කරන්නට ද බැරි ය. හෙට දවසේදී ද තවත්, තව තවත් ඔවුන් ගැන කතා කෙරෙනු ඇත. ඔවුන් ගුණ ගැයෙනු ඇත. කවි පබැඳෙනු ඇත. 'තාත්තලා ඒ හින්දයි බුදු වෙන්නේ' නම් කාව්‍යය මෙහි එන තවත් ආදරණීය කවියකි.

ගලින් නෙළ නෙළා සිවුරට රැළි දුන්නේ
රළින් රළ නගන වැවකට දිය දුන්නේ
පියෙන් පිය නැගෙන්නට උරහිස දුන්නේ
මනින්න බැරි තරමට සෙනෙහස දුන්නේ

(-තාත්තලා ඒ හින්දයි බුදු වෙන්නේ- පි:17)

මෙම කාව්‍ය සංග‍්‍රහය පිදෙන්නේ ද ඇගේ පියාණන් නමය ට ය. ඒ ද මෙසේ ය.

තාත්තා ට...

කොළඹ මග තොට මතක ඇහැරන
වියළි පොප්ලර් පත් අතර
නිශ්චින්දිපුර සිට ශම්ස් එලිසේ පිස හමන
අවර සුළං රැළි අතර
වුල්ෆන් පොතෙහි පිටු අතර
ස්නේහය ම දහදිය කොට වගුළ
නවම් මාවතේ මැදී ගිය තාර පාරක
ඔබ මුසුව ඇති බව
මම මට ම පවසමි...


පියවරු දරුවන් ගේ සිත් තුළ එලෙස මතක තබා යයි. ඒ මතක ඇහැරෙන වාරයක් පාසා දරුවන් ද පියවරුන් ද නැවත නැවතත් ස්නේහයෙන් බැඳෙනු ඇත.

දහවලක කළුවරට ඇහැරෙමි
ඔබ මුහුව ගිය තැන් පසිඳිමි
සඳ එළිය වැද මියැදෙමි
ඔබ හඟිමි....
නො හඟිමි...
වැළපෙමි...

(-තාත්තා ට- පි:21)

කල්පනා ගේ ඔබ ගැඹුරු නින්දක කාව්‍ය සංග‍්‍රහයේ එන විවිධ කවි කාලෝචිත ව රචනා කරන ලද ඒවා වුව ද ඒවායේ සමාජ භාවිතාව ඒ මොහොතින් එහාට ගෙන යා හැකි සමාජ සංවර්ධනයට හේතුකාරක වන සහ ඒ ඒ දේ වර්ධනය කර ගන්නැයි කියන, නිවැරදි කර ගත යුතු යැයි සමාජය විසින් ම ඉල්ලා සිටිනු ලබන කරුණු කාරණා ය. එහෙත් අවාසනාවට යම් යම් කරුණු ඒ මොහොතින් එහා ට අප අමතක කර දමන කාරණා ය. ශ‍්‍රී ලංකා භූමිය තුළ ඇති රෝහල් ගණන කොතෙක් විය හැකි ද? ඒවායේ කලමණාකරණය සහ කාර්යය මණ්ඩලය, වෛද්‍යවරුන් අතින් සිදු වන අතපසු වීම් කෙතරම් වේද? එ වැනි අතපසු වීම්, නොසළකා හැරීම්, වැරදීම් නිසා ම ජීවිත කෙතරම් විනාශ වේ ද? මිනිස් ජීවිතයක වටිනාකම වටහා ගත් අතලොස්සක් වෛද්‍යවරු ඉන්නා බව ද අපි දනිමු. ඔවූහූ මුදල ඉක්මවා මනුස්සකම සළකන්නෝ වෙති. සමහර රෝහල් වල පහසුකම් නැත. අවශ්‍ය උපකරණ නැත. පළපුරුදු වෛද්‍යවරු නැත. එහෙත් බොහෝ රෝහල් වල නොසැළකීම නිසා ම සමහර රෝගීන් මිය යයි. පසුගිය කාලයේ දී එවැනි සිදුවීමක් පිළිබඳ ව සමාජයේ කතාබහක් ඇති වූ අතර, කල්පනා එම සිද්ධිය සමජය සංවාදය ට ගෙන ආවේ මෙලෙසයි.

දහසක් හෙලන සීතල සුසුමින් සැලෙන
දහසක් කඳුළු මල් රෝහල් බිම පිපෙන
එමලෙක තෙත නො දත් ජීවක සකිසඳින
අහසක් වී කුමට වැහි කඳුළක් නො දෙන

(-නො තෙත් හිත් මත කාසල් කඳුළු- පි:24)

ශ‍්‍රී ලංකා ඉතිහාසයේ කුවණ්ණා තරම් කතාබහට ලක් වූ ගැහැණියක් වේ දැයි සැකසහිත ය. කුවණ්ණා පිළිබඳ ව විවිධ නිර්මාණ ද වෙනදාටත් වැඩියෙන් අසන්නට ද, දකින්නට ද ලැබුණි. ඒවා කෙතරම් දුරට සාර්ථක වී දැයි යන්න ගැටළු සහගත වුව ද විවිධ කාව්‍ය නිර්මාණ ඒවා ට වඩා රසවත් ව අපට විඳින්නට ලැබුණි. මේ එ වැන්නකි.

පවර තෙදවත් කෙසරු
කවර ලෙස විද රුදුරු
අදහන්න බැරි වුණිද කුවණ්ණා
පේ‍්‍රමය ම ගිනි දළුව දැවෙන්නා

කපු වියා ගෙවී ගිය
රත් නෙළුම් ඇඟිලි තුඩු
කම්පිත වු ළය මඬළ ගසන්නා
සෙසාපති දරු උරුම යදින්නා

(-කුවණ්ණා- පි:28)

"ගිලෙන කොරියානු සෙවොල් නෞකාව තුළ තවමත් බේරා ගත නො හැකි වූ සිසු දරුවන් ඇතුළු දෙසිය පනස් දෙනෙක්; මිය ගිය සංඛ්‍යාව පණහක්." එය මොනතරම් හද රිද්දන පුවතක් වී දැයි මා නැවතත් ඔබට මතක් කළ යුතු නොවේ.

දවසකට හැකි වුණත්
සිතිජයෙන් ගිලිිහෙන්න
මුහුදකට පුළුවන්ද
ස්නේහයක් සඟවන්න
ළය හොවා දුක් දරා
මුතු මිණක් සේ තැනුව
දරුවෙකුට පුළුවන්ද
රළක් සේ බැසයන්න?
......

සාගරේ තරම්
පෙම් කළ බවක් නො කියමී
ආදරේ තරම
කරදියෙන් මනින්නට බෑ දරුවනී


(-දරුවෙකුට පුළුවන්ද රළක් සේ බැසයන්න?- පි:39)

ජෙයපාලන් යනු දමිළ සාහිත්‍යය තුළ සදා නො මැකෙන නමකි. ඔහු ට රාජ්‍යයෙන් සිද්ධ වූ අකටයුතුකම් නො ඉවසූ සිංහල නිර්මාණකරුවන් සහෘද නිර්මාණකරුවා වෙනුවෙන් පෙනී සිටි අවස්ථා අප අගය කළ යුතු ය. නිර්මාණකරුවකු කිසිදු ජාතියක, ආගමක හෝ වෙන යම් දේශපාලනමය බෙදීමකින් යට කරන්නට බැරි ය. ඔවූහු සැම විට මිනිසා සහ සමාජය වෙනුවෙන් යමක් කරමින් හිඳින්නෝ ය. ජෙයපාලන් කවියා වසර කිහිපයක ට පෙර යළි මව් බිම ට පැමිණි අවස්ථාවේදී තම මව ගේ සොහොන බැලීම ට ගිය අවස්ථාවේ දී ඔහු අත්අඩංගුව ට ගෙන පිටුවහල් කර දමන ලදී. ඔහු සැබැවින් ම රටටත්, මිනිසුන්ටත් ආදරය කළ විසල් කවියකු බැව් ඔහු හදාරන්නෙකු ට විමසා බැලිය හැකි ය.

පටුනකින් සිඳ දමා කවි පිටුව
පිටුවහල් කළ හැකිද කවියෙකුව


(-ජෙයපාලන්- පි: 43)

යුද්ධයේ කුරිරු සෙවණැළි සහෘද සිත තාමත් සුවපත් කර නැතුවා විතරක් නොව සමාජයක් ලෙස අප ඊට උර දෙන්නේ මහා මැලිකමකිනි. අප ඔවුන් හා ජීවිතය බෙදාහදා ගන්නේ ඈතිනි. ඔවුන් අපේ අසල්වැසියා ලෙසින් සිතන්නට ඇත්තටම අප කැමති වූ දා ක මේ සියලු භේද භින්න වීම් නැතිව යනු ඇත. එ දිනක ශ‍්‍රී ලංකාව නම් පුංචි දිවයින සැබෑවට ම වර්ණවත් වනු නිසැක ය. එවන් දවසක සුබ නිමිති පෙනෙන තුරු නිර්මාණකරුවන් තම මෙහෙය ඉටු කරනු ඇත. "ජෙයපාලන්", "සිවගාමී" මෙන් ම "සැමරුම" මඟින් සමාජ කතිකාවත ගෙනෙන්නේ ද එතැනට ය. "කාබන් මිනිස්සු" මේ සියල්ලෙහි එකතුව යැයි හැඟේ. එහි අවසන් විග‍්‍රහය වනුයේ කිසිදු භේදයකින් මිනිසා නො වෙනස් වන බැව් ය.

උන් හදාපු මේ උගුලෙන්
අපි ගැලවෙන යම් දවසක
ඔබෙයි මගෙයි ඇස් ඇතුළේ
මිනිසෙක් දකිනා දවසක
බලෙන් ඔතපු හැව විසි කොට
සොහෝයුරනි සෝයුරියනි
අපට හැකිය බදාගන්න


(-කාබන් මිනිස්සු- පි: 56)

'පතන් බිමක කඳුළු' අප හෝර්ටන් තැන්න ට කැඳවා ගෙන යයි. එ කව සියලු දෙනා කියවා බලා තමන් සමඟම සංවාදයක යෙදෙන්නේ නම් මැනවි. සමහර පොඩි පොඩි දේ ඉටු කළ යුත්තේ සාමූහිකවම පමණක් නොව, තනි තනිව ය. එහි ප‍්‍රතිඵලය ඉතා විශාල ය.

හිතේ කුණු අත් මිටින් අරගෙන
තැනින් තැන දම දමා ගොස දෙන
මිනිසුනේ දුටුවා ද දින දින
අවසඟව මිය ඇදෙන මහ වන

(-පතන් බිමක කඳුළු- පි: 71)

ඇගේ නම මරියා
හැම කඳුළු කවුළුව ම ඇරියා
උතුරුකුරු තරු ලකුණ විමසා
උතුරු අහසට සිතින් නැගුණා

හමුවුණා නම් ඔබට,
ඈ නමින් මරියා...

හද විසල් බව දරණු බැරි වී
සොවින් කෘෂ වූ සිරුර වැහැරී
ඇහුවේ ම නින්දෙනුත් ඇහැරී
‘කෝ පුතා, කෝ?’ කියා පමණී

(-මරියා- පි: 74)

අතුරුදන් වූ දරුවන් සොයනා මව්පියන්ගේ වේදනාව මෙතෙකැයි කිව නො හැකිය. තම දරුවන් ජීවත් නොවන බැව් හැඟුණ ද ඔවුන් මිය ගියේ යැයි කිසිවිට පිළිගන්නටවත් දෙමව්පියන් කැමති වන්නේ නැත. ඒ, දරුවන් කෙරෙහි ඔවුන් තුළ ඇති මහත් වූ ආදරය යි. ඒ ආදරය සිංහල, දෙමළ, මුස්ලිම් හෝ වෙනත් ජාතියක 'නම්' ලබන්නේ නැත. ඔවුන් තාමත් දරුන් එන පෙරමඟ බලනු විනා!

ඕනෑම නිර්මාණකරුවකුගේ නිර්මාණ ජීවිතය ට පාදක වන්නේ ආදරය යි. පේ‍්‍රමය යි. ආදරය නො විඳි කිසිවකු සමාජය දෙස දයාර්ද්‍රව බලන්නේ නැත. අනෙකා ට පේ‍්‍රම කරන්නේ නැත. සොබාදහම තකන්නේ නැත. ආදරය හිමි වීම ද, අහිමි වීම ද විවිධ නිර්මාණ බිහි කරයි. මෙහි එන අනෙකුත් බොහෝ කාව්‍ය සංකල්පනා වල ට නිමිති වන්නේ ඒ පේ‍්‍රමය යි. කල්පනා ගෙ "ඔබ ගැඹුරු නින්දක" ඇවිත් ඔබ ඇහැරවා දමන්නේ මෙවන් නිර්මාණ සමූහයකිනි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Oba Gamburu Nindaka (2016), Kalpana Ambrose, Sinhala Poetry Collection, Sinhala Kavi, Sri Lankan Poetry
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තුෂාරි ප්‍රියංගිකාගෙන් තවත් වියමන්
කවි
කැමීලියා මලේ හැම පෙත්තකම ආදරේ කවි ලියා ඇත.
කවි
ශරදාකාසයේ සඳ දැකීම හෙවත් ආදරයේ සංගායනාව!
කවි
හැම බිම් අඟළක් යට ම හුස්ම ගන්නා මිනිසෙකි!
කවි
මං ඇහුවම අහක බලන් ඔබ කිව්වෙම දුකක් නෑ කියලා විතරමයි
කවි
මැටි බිත්තියේ ප්‍රේමයක් හෙවත් සදාකාලික පෙම්වතුන්​!​
තවත් පොත් බූන්දි
කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය
සමහර කමටහන් සහ සමහර රජත
ලියෝ තෝල්ස්තෝයිගේ ඇනා කැරනිනා නවකථාව සහ ද්විත්ව කථා වින්‍යාසය පිළිබඳ විමසුමක්
'රැජින' තුලින් ඉතිහාසයට මානුෂික සංස්කරණයක්
හකාවතී- කියවල අඬන්නද? හිනාවෙන්නද?
බූන්දි නව ඊමේල් ලිපිනය- editorial@boondi.lk
BoondiLets
බ්‍රෙෂ්ට් කියයි.
"අඳුරු යුගයේදී කවි ගී ලියවේද?
ඔව්....
ඒ, අඳුරු යුගය ගැනයි!"

"In the dark times
Will there also be singing?
Yes, there will also be singing
About the dark times."
What's New | අලුතෙන්ම
කවි| මාතෘ වාට්ටුව ඉදිරිපිට මල් පිපුණු සල් ගස

30-Secs

(පද්මිණි ශ්‍රියාලතා ) මායා මව් බිහිකරන විට ලොවට බුදු පුතෙක්
අතු නමා පාත් කර සැනසුවේ සල් ගහක්
මල් නෙළන්නට කියා එක වසරෙ ‍පෙළ පොතක්
කාලයක් දරුවනට පෙන්නුවෙත් සල් ගහක්

මේ මෙතන තිඹිරිගෙයි ඉදිරිපිට රෝහලේ... [More]
අදහස්| ගබ්සාව සහ දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්ම!

3-Mins

(තාරක වරාපිටිය) "දරුවෙක් උපදිනවා කියල කියන්නේ, දෙවියන් වහන්සේගේ සැලැස්මෙනුයි ජීවිතය උදා වෙන්නේ. එක දරුවෙක්වත් දේව සැලැස්මෙන් පිට ඉපදෙන්නේ නැහැ." යෝජිත ගබ්සා නීති... [More]
ගී කිය(ව)මු| සඳ, හොරෙන්- හොරෙන්- හොරෙන්- බලමු!

4-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ප්‍රේමයට රාත්‍රිය මහෝපකාරීවන්නේ යම් සේ ද ශෘංගාරෝද්දීපනයට සඳ සතු කාර්යභාර්ය ද එසේ ම වේ. ළමා ලපටියන් සඳ දකිනුයේ සිය කුටුම්බ... [More]
කතන්දර| සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ මරණය

6-Mins

(සහන් කසීර වික්‍රමසිංහ) ප්‍රවෘත්ති සංස්කාරක තුමනි,
සති දෙකකට උඩදි ගෙලවැල ලාගෙන සියදිවි නසාගත් 'කසුන් හේරත්' නම් සරසවි ශිෂ්‍යයාගේ (ශිෂ්‍ය සංගම් නායකයෙක් ලෙස ද... [More]
කවි| ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!

45-Secs

(භාතිෂ අකලංක සිල්වා) එක ගමේ, ළඟ ගෙවල්,
එක වයස, ඒ වුනත්
කළු කෙල්ලෙ නුඹේ ගැන
කිසිදාක මගෙ හිතේ
ප්‍රේමයක් ඇති වුණේ නෑ!... [More]
කතන්දර| "එඩිසන්ගෙ අම්මා"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

12-Secs

තෝමස් අල්වා එඩිසන් කියන මහා විද්‍යාඥයා ගැන චූටි ටීචර් කියන අපූරු කතාවක්-

Voiced by- Masha Suwani and Nayomi Gunasiri
Script and Animated... [More]
අදහස්| විභාගය ගොඩ යාමට ඥාන පූජාව!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ස්ථානය- වේයන්ගොඩ, පත්තලගෙදර බෝධිමංගලාරාමය විහාරස්ථානය
නිමිත්ත- ශිෂ්‍යත්ව විභාගය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින සිසු-සිසුවියන් හට උසස් ප්‍රතිඵල ලබා ගැනීම උදෙසා පවත්වනු ලබන විශේෂ... [More]
අදහස්| [සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- සිරිසේන මහත්තයාට ලියා ඔප්පු කරන වග නම්...,

2-Mins

සෑර්,

සෑර් කැකිරාව පැත්තේ ඇවිල්ල කුඹුරු ටිකක් එහෙම හාලා දීලා, මදිවට වගා සංග්‍රාමයක් එහෙමත් පටන් ගන්නව කියල ආරංචියක් ආව. ආසාවේ උහුලගන්ඩ... [More]
කවි| පටාචාරා

1-Mins

(ප්‍රියලාල් කොග්ගලගේ) සැවැත් නුවරත් නොවෙයි, සිටු කුලේකත් නොවෙයි පටාචාරා ඉපදුණේ
බුදුන් වැඩියත් රජුන් නොවඩින ඈත දුර මහියංගණේ
ඈ කැටුව ආ දාසයා වෙමි ඉපිද ඈ පිළිබඳ සෙනේ
අතු පැහීමයි ගෙඩි කැඩීමයි දත් එකම ශිල්පය වුණේ

පුතෙකු වැදුවා, දුවක වැදුවා මමත් පොඩි අතුපැලක් හැදුවා... [More]
රංග| දෙවියන් බුදුන් මැරී බොහෝ කල්ය! -"මායා බන්ධන"- විචාරාත්මක විමර්ශනයක්

10-Mins

(ප‍්‍රනීත් චානක මුරමුදලිගේ) වත්මන

පරමාදර්ශී කලාවන්ට කණකොකා හඬන 2017 වැනි යුගයක, තරුණ නාට්‍යකරුවන්ට සෙත්ශාන්තියක් මෙන් වූ ජාතික තරුණ සේවා සභා නාට්‍ය තරඟාවලිය මෙවරත් යම්... [More]
පරිවර්තන| අඳුරු ගොම්මනක කතාව

16-Secs

(ෆතීක් අබූබකර් | මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්) මැටි බඳුන
පිරී යයි
මා හෙවත්
පිරියම් නො කළ
වදනින් ...
සිත්තම් කරමි... [More]
කවි| නෙළුමෙහි කුහුඹු මිනිසාට

24-Secs

(දුලන්ජන් විතාරම) වළාකුළු සිඹී ඉහළට නැගුනාම
බලා නෙත් අහස මුදුනේ රැඳුනාම
රවා බලන ඉර තරහින් බැලුවාම
නිවා විඩා දුරලා නුඹ ගනු කෝම

පියාඹන කාක පෙරහැර නිරන්තරේ... [More]
කතන්දර| "සිංහයාට දත් කැක්කුමක්"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

29-Secs

Sanjiv Jaiswal 'Sanjay' ලියා, Ajit Narayan සිත්තම් කළ "The Royal Toothache" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of the... [More]
කවි| මායිම් ගම්මානයේ ටීචර්

21-Secs

(අනුෂ්ක තිලකරත්න) ඒ ටීචර් ඔච්චර ම හිනාවෙන්නේ මොකද?
මොකද නෙමෙයි කොහොමද?
දන්නේ නැද්ද තවමත්
මායිමේ ගම්මානයක් බව මේක

තාමත් ලයිට් නැති... [More]
BoondiLets| ඇල්බට් අයින්ස්ටයින් කියයි.
ඔබට ඔබේ පුංචි දරුවා බුද්ධිමත් කිරීමට අවශ්‍යද? දරුවාට සුරංගනා කතා කියා දෙන්න. ඔබට ඒ දරුවා තවත් බුද්ධිමත් කිරීමට අවශ්‍යද? දරුවාට තව තවත් සුරංගනා කතා කියා... [More]
කතන්දර| "කපටි නරිහාමිට ඔන්න යස පාඩම"- ළමා කතන්දරය [වීඩියෝව]

34-Secs

"Foxy Joxy Plays a Trick" සිඟිති කතන්දරය ඇසුරින් හැදූ කාටූනය.

Sinhala Translation of the Kids Story "Foxy Joxy Plays a... [More]
වෙසෙස්| එක ම ගඟට දෙවරක් නොබට මිනිසා, හෙරක්ලීටස්

4-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) අපරදිග ලෝකයේ බටහිර දර්ශනය බිහිවීමට තුඩුදුන් ප්‍රධාන භූගෝලීය මර්මස්ථානය වූ ග්‍රීසිය අයෝනියන්වාදීන්, ඊලියානුවාදීන්, පෛතගෝරස්වාදීන්, විතණ්ඩාවාදීන් හා සෙසු දාර්ශනිකයන්ගෙන් සුසැදි ඥාන... [More]
පොත්| කැත මත ලස්සන සෙවීම- සරද සමරසිංහ ප්‍රබන්ධ ප්‍රවේශය

4-Mins

(මංජුල වෙඩිවර්ධන) සමාජ ජීවිතය අපසාරී වෙමින් ද, ව්‍යුක්ත වෙමින් ද පවතින දේශපාලන මොහොතක අභීසාරී මෙන් ම සංයුක්ත ජීවන යථාර්තයක් වෙත පර්යාලෝකයක් එල්ල... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook