Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
කතන්දර බූන්දි
සංසිඳීමක්
බූන්දි, 23:18:42
සන්තාපය තාමත් ඉවර නොවී තිබෙන බව සහන් අනුත්තරාට පැවසුවේලු. අනුත්තරාගේ ඇස් වලින් කඳුළු පෙරෙනවා. ඈ සිටියේ මට පිටුපා අහස දෙස බලාගෙන. ඉන්පසු අප දෙදෙනා ගල්බැම්ම මත වාඩිවී ගස් සෙලවෙන සිලි සිලි හඬට සවන් දුන්නෙමු. මුළු මහත් විශ්වයම කලාගාරයක් යැයි සහන් අපට පැවසුවේය.

"ගහ කොළ සතා සිව්පාවා තේරුම් ගන්න පුළුවන්, ඔවුන්ගේ හඬට සවන් දෙන්න පුළුවන් වුන දවසට තමයි මනුස්ස ජීවිතේ සම්පූර්ණ වෙන්නෙ." අනුත්තරාගේ ඉකිබිඳුම පරයා සහන්ගේ හඬ මගේ මනසේ නින්නාද විය.

"එයා හිටියේ හරි හමන් රස්සාවක් නැතිව නන්නත්තාර වෙලා. ජීවිතයේ බැඳීම් මතුවෙන හැම උල්පතක්ම එයා සම්බන්ධයෙන් වියළිලා ගියා. ඒක මිනිහෙක්ගේ දෛවයට වඩා මේ රටේ කාලකන්නිකම." අනුත්තරා පැවසුවාය.

මම යළිත් සොබා දහමේ හඬට සම වැදුනෙමි. සැපටිල්ලා ගසේ වසා සිටින කුරුල්ලෙකු කීචි බීචි ගා මොර දුන්නේය. මේ ගසේ අතු මත වාඩිවී සහන් සමඟ සිදුකල තර්ක විතර්ක මට සිහි වේ. ඒ සෑම විටෙකම ඔහුව තර්කයට පටලා ගත්තේ මා විසිනි. ඒ වන විට අප දෙදෙනා ගමන් කරමින් සිටියේ එකම අරමුණක් කරා වුවත් වෙනස්ම මාර්ග දෙකකයි. තමා තුළටම නැමුණු හදකින් යුතු වූ සහන් විමුක්තිය සොයා ගියේද ඔහුගේම ඇතුළු හද පර්යේෂණාගාරයක් කොට ගෙනය.

"කෙනෙකුට තමාගේ මනසින් හදාගත්තු ලෝකෙ අවසානයක් දකින්න පුළුවන්. ඒ කියන්නේ කැමති නම් අපට වුනත් අපේ සංකල්ප ලෝකෙ නැති කරගන්න පුළුවන්." සහන් පැවසුවේය.

එහෙත් මම උමතුවෙන් මෙන් ඔහු හා තර්ක කළෙමි. "සැබෑ විමුක්තිය කියන්නේ උඹ ඔය කියන විදිහෙ මනෝරාජික තැනක තියෙන දෙයක් නෙවේ. මේ සමාජ සම්බන්ධතා වෙනස් කරන්නේ නැතිව තනි පුද්ගලයෙක් සමඟ බද්ධ වුනු විමුක්තියක් ගැන කතා කරන එකත් මුලාවක්."

එහෙත් ඔහු පෙරලා මට මෙසේ පැවසුවේ ය.

"මට උඹත් එක්ක තර්ක කරන්න ඕනේ නෑ. තර්කය කියන්නේ වචන ගොඩකට. උඹ තාම කිසි දෙයක් පරාජය කරල නැති ප‍්‍රාථමිකයෙක්. ඉස්සෙල්ල වචන, භාෂාව පරාජය කරපන්. භාෂාව තමයි මිනිස්සු නිර්මාණය කරපු ඓතිහාසික බොරුව. භාෂාවෙන් නිදහස් වුනහම උඹට තේරෙන්න ගනීවි."

මම අනුත්තරා දෙස බැලූවෙමි. ඇය තාමත් කඳුළු පිරුණු දෑසින් අහස දෙස බලා සිටින්නීය. සහනුත් මමත් ජීවිතයේ සියලූ බැඳීම් අත්හරිමින් සිටි සමයෙක අනුත්තරා අප වෙත ආවාය. උත්තර නොමැති ඉරණමක කොටස්කාරියක වීමේ ඇගේ දෛවය ඇයට වළකා ගත නොහැකි වූවාය. ලයිබ‍්‍රරියේ මුල්ලකට වී පොත පත කියවන අනුත්තරා ප‍්‍රාග්ධනයේ වසඟයට හසු නොවුණු නිර්මල පිනි බිඳක් ලෙසින් එකල මට පෙණුනේය. මම ඇගේ රූපයට වඩා ඈ තුළින් පිළිඹිබු වුනු දෘඩ මනුෂ්‍යත්වයට පෙම් බැන්දෙමි. අනුත්තරා මට හමුවුන කාලය වනවිට සහන් මිනිසුන්ගෙන් නිරාශ‍්‍රය වී සිටියේය. මා සම්බන්ධයෙන් පවා ඔහුගේ ප‍්‍රතිචාර නිශ්ක‍්‍රීය වෙමින් තිබුනේය. ඔහු පැවසුවේ ආශ‍්‍රය කිරීමට තරම් හරයක් කිසිවකු ළඟ නොමැති බවයි.

"මිනිස්සු වේශ නිරූපණය වෙලා. ඒගොල්ලො මං ඉදිරියට එද්දී ටිෂූ එකකින් වගේ උන්ගේ අධ්‍යාත්මයේ තියෙන සියළු දේ මට පේන්න ගන්නව. වේශ නිරූපණ යන්ත‍්‍රත් එක්ක සම්බන්ධයක් හදාගන්න මට බෑ." යි සහන් පැවසුවේය.

කෙසේ වෙතත් මට කලින් අනුත්තරා සහන්ගේ මිතුරියක වූවාය. අනුත්තරා තාමත් ඒ දවස ගැන කියමින් සිනාසෙන්නීය.

"එදා මම හිටියේ ලයිබ‍්‍රරියේ මට පුරුදු මේසෙට වෙලා පෙරදිග දර්ශනය ගැන ලියවුනු පොතක් කියව කියව. මට දැනුන මගේ මේසෙ ඉස්සරහ කවුරුහරි කෙනෙක් හිටගෙන ඉන්නව. මම ඔළුව උස්සල බලද්දී වැස්සට තෙත බරිතවුණ කොල්ලෙක් මං දිහා බකමූණෙක් වගේ බලන් ඉන්නව. ඒ විතරක්යැ - ගෝරිල්ලෙක් වගේ මූණ පුම්බල බුක් - බුක් ගෑවා. මට 'බකස්' ගාල හිනහ ගියා. එයා පුටුවක් ඇදල අරන් මං ඉස්සරහ වාඩි වුනා. වාඩිවෙලා කිව්ව "මම කැමතියි ඔයා එක්ක මිත‍්‍රත්වයක් හදා ගන්න.ඒ කියන්නෙ ඔයා මගේ මිතුරියක් වෙනව නම් මම කැමතියි. ඒකට ඉඩ දෙනව නම් මම ඔයාට පොරොන්දු වෙනව අපේ මිත‍්‍රත්වය පාවිච්චි කරල ඔයාගෙ ඇඟ උඩ නගින්න මම කවදාවත් උත්සාහ කරන්නෑ කියලා."

මට එදා පුදුම හිතුන මේ කොල්ල ගැන. ජීවිතේ ගැන මහා දාර්ශනික කථා කියන මිනිස්සු ඕන තරම් මට ඒ වෙනකොට හමුවෙලා තිබුනා. කොටින්ම මට උගන්වපු ගුරුවරු පවා මොකක්දෝ සමීප විය නොහැකි හතුරු කමක් හැමදාම අපි අතරෙ ඉතිරිකරගෙන හිටිය. දන ගහල වැඳපු වැඩිහිටියන්ගේ හිත්වලත් මොකක්දෝ ගුප්ත දෙයක් සැඟවිලා තියෙනව කියලා හය-හතර තේරෙන කාලෙ ඉදන්ම මට හිතිලා තියෙනවා. මම ජීවත් වුනේ බයෙන් සැකෙන්. වැඩිහිටි පිරිමි ඉස්සරහ මගේ දණහිස් වෙව්ලුව. කොටින්ම මට සේරම පිරිමි පෙණුනෙ මාව ගිලගන්න බලන් ඉන්න හිවල් රැළක් විදිහට. ඒත් එදා මේ කොල්ලගෙ ඇස් වල තිබුනු අවංකකම මම ටක්කෙටම තේරුම් ගත්තා. මට දැනුනා මගේ ක්ලෝන පිටපතක් මං ඉස්සරහ ඉඳගෙන ඉන්නව වගේ හැඟීමක්. පැනල මේ කොල්ලව බදාගෙන ඉඹින්න තරම් ආවේගයක් මට ආව. හී... හී..... මගේ ඇස් වලට කඳුළු පිරුණ. දැනගෙන ජීවත්වෙන්න ගත්තු දවසෙ ඉඳන් එදා තරම් මම සතුටට අඬල නෑ කවදාවත්ම.


පස්සෙ දවසක සැපටිල්ලා ගහ උඩදී සහන් මට මෙහෙම කිව්වා. "මං මගේ අන්තිම එක්ස්පරිමන්ට් එකත් කරා.... මට දැන් මං ගැන පූර්ණ විශ්වාසයක් තිබෙනවා. අනුත්තරා දැන් මගේ හැබෑම මිතුරියක්. සිදුහත් කුමාරයාටත් ස්ත‍්‍රීත්වය වටා ගොඩනගල තිබුණු මායාව බිඳදාන්නළඟන රැඟුම් බලන්නම වුනා. තුන්සිය හැටපස් දවසෙම බස්වල එක ගොඩේ තෙරපිලා මිරිකිලා යන එන මේ මිනිසුන්ට තාමත් බැරිවෙලා තියෙනව සැබෑ මිනිස්කම වෙත ළඟා වෙන පාර අවුරල තියෙන මායාව මොකක්ද කියල තේරුම් ගන්න."

මම ඒ වෙනකොට හිටියෙ සහන් කෙරෙහි ආකර්ශණය වෙමින්. මට වඩා මොන පැත්තෙන් බැලුවත් ඔහු දක්‍ෂයෙක්. කන්තෝරු කාමරවල සීතලට ගුලිවෙලා ඉන්න මිනිසුන් සමඟ බලන විට සහන් අඩුම තරමින් මෙරටෙහි ඇකඩමියාව තුළ ඉහළ තනතුරක ඉන්න ඕනෙ මිනිසෙක් ය යනුවෙන් මට සිතුණු වාර අනන්තය. එහෙත් අම්මයි, නංගිල දෙන්නෙකුයි ජීවත් කරවීමට ඔහුට අන්තිමේ පාරට බසින්න සිදු විය. එනමුත් කවදාවත් සහන් ඔහුගේ ඉරණම ගැන පශ්චාත්තාප නොවුනු බව මගේ විශ්වාසයයි.

"බෙදීම් හදාගත්තොත් තමයි බං මේ හැමදේකම අසම්පූර්ණත්වයක් අපට පෙනෙන්නෙ. මේ හැමදේකම මම නම් දකින්නෙ ශුන්‍යත්වයක් විතරයි." ඔහු කීවේය.

සැපටිල්ලා ගහට යටින් ඈතට දිවයන වෙල්යාය පුරා සැන්දෑ සූර්යාලෝකය පැතිරී තිබේ. වෙල්යාය කෙළවර අහස රක්ත වර්ණයෙන් බැබලේ. සහන්ගේ අම්මා ආලින්දයේ හාන්සි පුටුවට වී ඈත වෙල්යාය දෙස බලාගෙන සිටී. අනුත්තරා මගේ උරහිසට හේත්තු වූවාය. සහන් ගියාට පසු ඇතිවුනු හිස්කමේ ආගාධයට අපි දෙදෙනාම ඇද වැටුනෙමු. අනුත්තරාත්, මමත් අතිනත ගත්තේ අනුරාගයටත් වඩා විරාගය පෙරටු කොටගත් ආත්මීය හැඟීමකිනි. එක් කලෙක අපි තිදෙනාම මේ විපරිත ලෝකයේ හුදකලා වූවන් වී සිටියෙමු. තනි තනිව අප අත්විඳි දේවල් දියුණු තේරුම් ගැනීමක් දක්වා විකසිත කිරීමට අප අතර ඇතිවුන මිතුදම සමත් විය. එහෙත් සහන්ගේ නික්ම යාමෙන් පසු ඇතිවුන හිස්කම අපි පුරවා ගත්තේ අනුත්තරාත්, මමත් එකම ජීවි ඒකකයක් බවට පත්වීම හරහාය.

මම අද වන විට ඈ පිළිබඳ පූර්ණ විශ්වාසයකින් පසුවෙමි. ඇයත් එලෙසම මාව විශ්වාස කරනවා ඇත. දිනෙන් දින අප අතර මෝරා වැඩෙන අනුරාගයට ගොදුරු නොවී සිටීමට ද අපට නොහැක. අප දෙදෙන දිනෙක ගෙවල් දොරවල් හදනු ඇත. දරු මල්ලන් බිහි කරනු ඇත. ඒ සියල්ල සිදු වනු ඇත්තේ එකිනෙකා කෙරෙහි පූර්ණ විශ්වාසයක් තිබෙන නිසාය. ජීවිතයේ යථාර්ථය පිළිබඳ සවිඥ්ඥානක නිසා අපට අප දෙදෙනා හැර අන් තැනක්ද ලෝකයේ නැත. එහෙත් විශ්වාසය කඩවුණු, විනාශ වුනු තත්ත්වයකට මුහුණ දෙන්නේ කෙසේද කියා අප තාමත් සිතා නැත.

මට දැන් දැන් ඔහුගේ මුහුණ මැවී පෙනේ. ඔහුගේ මුහු‍ණේත් ඇස්වලත් තිබුණු අව්‍යාජත්වය අප දෙදෙනා තරම් මෙලොව කිසිවකු දැන නොසිටින්නට ඇත. මනුෂ්‍යත්වයේ අර්ථය අපි ඔහු තුළින් දුටුවෙමු. එහෙත් ඔහු දිනෙන් දින අප කෙරෙන් දුරස් විය. තව කලෙකදී සහන් යනු අපේ ජීවිත වල මතක මං පෙතක් පමණක් වනු ඇත. ඉඳහිට ලැබෙන විරාමයක බීර වීදුරුවක් තොලගාමින් ඒ මං පෙතේ මෙමා පියමන් කරනු ඇත. මට ඔහු මේ රක්තවර්ණ අහසේ පෙනේ. හිස බූ ගා කසාවතක් හැඳ නිවුණු දෑසින් ඔහු මා දෙස බලා සිටී. වළාකුළු ඔහුට පවන් සලයි. සුළඟට සෙලවෙන ගහකොළ වල නාදය ඔහු වෙනුවෙන් ගැයෙන මිහිරි ගීතයයි. හෝ...... ඕ..... ඕ..... "මම උගෙන් පිරිලා......." මම අනුත්තරා දෙස බලා කෑ ගැසුවෙමි.... "කොහොමටත් එයා තාම බුදුවෙලා නෑ...." අනුත්තරා කීවාය.

-අඳින ලද සුදු පැහැ ඉරි සටහන් (2016)
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Andina Lada Sudu Paha Iri Satahan, Sinhala Short Stories, Sanjeewa Munamalpe, Sinhala Ketikatha
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
සංජීව මූණමල්පෙගෙන් තවත් වියමන්
කතන්දර
අඳින ලද සුදු පැහැ ඉරි සටහන්
කතන්දර
ඔපරේෂන් එම්.සී. 37
කතන්දර
පිහි පාර
කතන්දර
මම
කතන්දර
සිහිනයත් අප සමග මිය ගියා නොවේද?
තවත් කතන්දර බූන්දි
සැප්තැම්බරයේ දවසක්
සෙන්ටෙනියල් දෝණි
විරාම ලකුණු
වනවාසි සහ ලෝකවාසී
නිල් සුළිය
BoondiLets
හරුකි මුරකාමි ලියයි.
මිනිසුන්ගේ ස්මරණයන්, ඔවුන් විසින් ජීවත් ව සිටීම පිණිස දවන ඉන්ධන බඳුය. ජීවිතය පවත්වාගැනීම පිණිස එකී ස්මරණයන් සැබැවින් ම වැදගත් ද යන්න අදාළ නොවේ. ඒ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
අදහස්| To Sir, With Love!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) To Sir With Love යනු මීට වසර 28 කට පමණ ඉහතදී කළු සුදු ටෙලිවිෂන් තිරයකින් මා බැලු චිත්‍රපටයකි. එය එතෙක්... [More]
වෙසෙස්| මැදියම් රැයේ වාහනවලට අතවනන සුදු හැඳි ගැහැනිය

5-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) අද මෙන් මහජනයා හෝ රථවාහන බහුල නොවූ මීට දශක හය හතකට පෙර ඇතැම් දිනවල මැදියම් රැය ආසන්නයේ දී කොළඹ බොරැල්ලේ... [More]
ඔත්තු| හෙල්මලී ගුණතිලකගෙන් 'සහස් පියවර'

5-Secs

හෙල්මලී ගුණතිලක විසින් රචිත පළමු කෙටිකතා එකතුව වන 'සහස් පියවර' කෘතිය මුද්‍රණද්වාරයෙන් එළි දක්වා තිබේ.... [More]
පොත්| ඉණෙන් හැලෙන කලිසමක් රදවා ගන්න තතනමින්...

2-Mins

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) පුද්ගල නාමයක්, වාසගමක් දුටු කල්හි ඔහුගේ ජාතිය/ ආගම/ කුලය/ ලිංගය/ ග්‍රාමීය, නාගරිකබව සිතියම් ගත කිරීම සාමාන්‍ය පුරුද්දක්. නමුත් "ඩොමිනික් චන්ද්‍රසාලි"... [More]
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
රත්තරං ටික| මෙන්න බත් කූරෙක්!

28-Secs

මත්සුවා බැෂෝ යනු කෘතහස්ත ජපන් කවියෙකි. බැෂෝගෙ කවිකාර කම දැක දිනක් ඔහුගේ ශිෂ්‍යයෙකු ද කවියක්... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook