Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Blog
RSS Feed
පොත් බූන්දි
කාංචනාලගෙ පොකුණට ආපු පාත්ත මෙනවිය
බූන්දි, 16:57:10
පාත්ත ගෑණි, පාත්ත කෙල්ල ආදී වශයෙනුත් පාත්තයාට මනුෂ්‍ය ස්වභාවයක් ආරූඪ කළ හැකිව තිබුණ ද ඇය මෙම ගැහැණු පාත්තයාට වික්ටෝරියානු ගෞරවාන්විතයක් ලබා දෙයි. සිත් ඇදගන්නා සුළුයි, මොකද ඇය යෝජනා කරනවා නමින් ම මේක වික්ටෝරියානු සභ්‍යත්වය ඇතුලෙ විග්‍රහ වෙන කතාවක් කියලා. දැනට කියල තියමු, එක්කෝ මේක සුරංගනා කතාවක්, කාංචනා ලියන්නෙ සුරංගනා කතා, නැත්නම් මැජිකල් රියැලිසම්, ඒ කෙසේ වෙතත් මම නම් දැක්කෙ ලතින් ඇමරිකානු රාමුව නෙවෙයි, ඇමරිකන් පික්සාර් ගතියක්, මොඩර්න් සුරංගනා කතා ගතියක්. හැබැයි නමෙන් එහෙම කිව්වට මම ටිකක් වැරදියි.

කතන්දරේ පටන්ගන්නේ 'සරාස්' ගාල. පාත්ත ජෝඩුවක් පාත්වෙනව පොකුණට. අනුෂ්කා කියන කාංචනා නියෝජනය කරන ගැහැණු චරිතය, පාත්ත ජෝඩුව තරුණයි කියල හිතන්නේ පිරිමි පාත්තයගේ බැල්ම මනමාල නිසා. සිත් ඇදගන්නා සුළුයි, මනුස්සලෝකේ වයසක මනුස්සයෙක් මනමාල බැල්මක් දැම්මොත් ඒ මනුස්සය නාකි මනමාලයෙක් වෙනව මිසක් තරුණ වෙන්නෙ නෑ. මෙතන සිද්ධවෙන්නෙ මොකද්ද? බැල්මෙන් සියල්ල නිර්මාණය කරගන්නා ආකාරයක්. ඒ කියන්නෙ කතාකාරයට ඕනේ පාත්තයගෙ මනමාල බැල්ම විතරයි, ඊළඟට සාධාරණීකරණය කරගැන්මක් විදියට ඒ නිසා පාත්තයා තරුණයි කියල යෝජනා කරගන්නවා.

මම කතාවක් ගොඩ නගද්දි 3 Act Structure කියන ආකෘතිය පොඩ්ඩක් ඔළුවෙ තියාගන්නවා. ඊට අනුව බැලුවොත් මේ කතන්දරයේ Inciting incident එක හෝ Plot point එක හෝ ලෙස ගන්න වෙන්නෙ මම හිතන විදියට පිරිමි පාත්තයා අනුෂ්කා සලිත කරවන බැල්මක් හෙලීම, හරියටම කියන්න අමාරුයි, මේක කෙටි කතාවක්. දැන් අනුෂ්කාගේ සුපුරුදු ලෝකය, පෙම්වතයි පෙම්වතියයි පාක් එකට ගිහින් එකල මෙකල වෙවී ඉන්න සාමාන්‍ය ලෝකය එක බැල්මකින් බිඳිලා. දැන් තමා conflict එක.

ඇත්තට ම මේ conflict එක, ප්‍රශ්නය, කුමක් ද? තවදුරටත් විශ්ලේෂණය කිරීමෙන් පලක් නෑ. මට හිතෙන්නෙ මෙහෙමයි, අනුෂ්කට තියෙන්නෙ ලිංගික අතෘප්තියක්, ශිෂ්ට මිනිසා එක්ක තියෙන බෝරිං ලිංගිකත්වයක්, මනමේ කුමාරිට වැද්දෙක් ඕන උනා වගේ, සුප්පා දේවිට සිංහයෙක් ඕන උනා වගේ (මෙහෙම කියන එක ටයිපෝ එකක් නෙවෙයි), අනුෂ්කට ඕනෙ 'වල් පාත්තයෙක්'.

3 Act Structure එකත් එක්ක එන Hero's Journey එකේ තවත් කියන කතාවක් තමා කතාවේ වීරයා වීර චාරිකාවට අඬගැහුවම පොඩ්ඩක් මග අරින එක. අනුෂ්කාත් ලිංගික උද්වේගය 'නිකං අමුත්තක් දැනුණා' ලෙස මගහැර මාලිංගවත් ඇදගෙන යන්න යයි. එපමණක් ද නොව නැවත ශිෂ්ට වෙන්නට හදමින්, අවම තරමේ ඒ බව පෙන්වමින් මාලිංගට රස්සාවක් හොයාගන්න කියයි, ඊට පස්සෙ අපිට විවාහ වෙන්න පුළුවන් බව කියයි, රතු හැට්ටකාරිය කොයිතරම් වෘකයා ප්‍රතික්ෂේප කරයි ද? පළා යයි ද? එය ලිංගික එක්වීමකට පෙර කරන පූර්ව-රංගනයක් පමණක් වේද?

ඊළඟට වෙන්නෙ පාත්ත වලියක්... හැබැයි අපූරුම දේ මේවෙනකොට අර පාත්ත ජෝඩුවේ ගැහැණු පාත්තයා අතුරුදන්. කාංචනා මේ අතුරුදන්වීමට වගකිව යුතු නමුත් මේ අතුරුදන් වීම සමහර විට ඇගේ අමතක වීමක් විය හැකියි. එය හරියට Freudian slip එකක් වාගේ ය, හරියට ම අමතක වී ඇත. මන්ද අනුෂ්කාට වුවමනා පාත්ත මෙනවිය වීමට ය, ඉතින් ගැහැණු පාත්තයෙක් පැවතිය නොහැක. කොහොම උනත් පිරිමි පාත්තයා වෙන පාත්තයෙක් මරණවා, ඒ දුර්වල පාත්තයෙක්, ඒ දුර්වල පාත්තයා මරණ එක 'ගේමක්' නෙවෙයි, ඒත් පිරිමි පාත්තයා, අපේ ඇල්ෆා මේල් එහෙම කරන්නෙ අනුෂ්කා වෙනුවෙන්, තම පිරිමිකම පෙන්වන්න. 'ඇල්ෆා මේල්'කම ඇත්තට ම වරදකාරී දෙයක්. පිරිමි පාත්තයා ඇත්තට ම කියන්නෙ මෙහෙම, 'මං උඹ වෙනුවෙන් මගේ ආත්මයත් පාවා දුන්නා. මං උඹට ආදරෙයි ඒ තරම්'

මේ කැපකිරීම හමුවේ අනුෂ්කාට ඇගේ ප්‍රතික්ෂේප කිරීම කොයිතරම් දුරට පවත්වාගත හැකි ද?

ඇය තීරණය කරනව ඇගේ ගමන යන්න, මාලිංග පුදුම වෙන, අමානුෂික ඝාතනය ගැන 'හොඳ වැඩේ' යන 'නිකම්ම' කියවීම ඈ අතින් සිද්ධ වෙනවා. දැන් ඇයට ආපසු හැරීමක් නෑ. දැන් ඇගේ ලිංගික ආශාව ඇගේ Lady සීමාව අතික්‍රමණය කරනවා, ඉතිරි සියල්ල සිදුවෙන්නෙ ශිෂ්ටත්වයට එහා, හුදෙක් ම ආශාවේ ඵලයක්, ලිංගික ශක්තියේ ඵලයක් ලෙස, නිර්මාණයක් ලෙස. කුමක් ද මේ නිර්මාණය? බෝට්ටුවක්. Impossible බෝට්ටුවක්. මොකද මේක වරදකාරී, අශිෂ්ට නිර්මාණයක්. කඩදාසියකින් හදන බෝට්ටුවක්.

සමහරවිට මේ කතාවේ විශිෂ්ටතම මොහොත මේ ප්‍රකාශය විය හැක, 'මං දවසකුත් මේ පොතෙන් බලලා අපේ අම්මට කුඩයක් හදල දුන්නා'

මෙහි ඇති Sarcasm එක ලෙවල් ගණනාවක එකකි. මනෝ විශ්ලේෂණයේ දී මව සහ දියණිය අතර සම්බන්ධය නිතර කතා කරන එකකි, අනුෂ්කා ඇගේ සීමාව අතික්‍රමණය කරන ලිංගික ජවය, ඇගේ මවට වැස්සෙන් බේරීමට 'කුඩයක්' - සීමාවක් නිර්මාණය කරදෙයි! (කොන්ඩම් වෙළඳ දැන්වීම්වල කුඩය සහ කොන්ඩමය සංකේතීය සමෝධානයකින් ඉදිරිපත්වනු ඔබ දැක ඇතුවාට නිසැක ය.)

හාෆ්ෂීට් කොළයෙන් හදන බෝට්ටුවකින් අච්චර ලොකු පාත්තයෙක් පා කරන්නෙ කෙසේ ද? මාලිංගට තාම මැජික් ය. රතු හැට්ටකාරියට තියෙන ප්‍රශ්නය ආච්චිගේ අවයව (ඇත්තටම වෘකයාගේ) ප්‍රමාණයට වඩා 'විශාල' වීම ය. ගැහැණු, පිරිමින්ගේ අවයව වුවමනාවට වඩා 'විශාල වීම'ට කැමතිය -ශිෂ්ණය ද ගැහැණිය උදෙසා විශාලවන එකකි- අවයව පමණක් නොව පට්ට බේගල්, පුරසාරම් දොඩවන උන්ටත් කැමතිය. මාලිංගට ඇති ප්‍රශ්නය පැහැදිලි ඇති. මනුස්සයට ඇති ප්‍රශ්නය අනුෂ්කාගේ ලිංගික තෘප්තියේ සීමාව කුමක් ද යන විස්මයයි.

Blue Velvet චිත්‍රපටයේ දී ඩොරති පිරිමියාගේ ආශාවේ සහ ෆැන්ටසියේ ඉතා ම ගුප්ත සහ පෞද්ගලික තලයක දී අතවරයකට ලක්වන Red Room එකක් වැනි ඕනෑම දෙයක් සිදු විය හැකි ස්ථානයේ දී අතිශය උදාසීන ලෙස සිටියි, මෙම අතවරය ස්ත්‍රීවාදීන් සැබැවින් ම දැකිය යුත්තේ අතිශය ධනාත්මක ලෙස ය. මන්ද ඩොරති පිරිමියාට quest එකක් දෙයි, 'පුළුවන්නම් මාව ලිංගිකව ඇහැරවපන්'... පිරිමියා අසමත් වෙයි. මේ අසමත්කම ඊට වඩා අහිංසක පටු විදියට මාලිංගට දැනෙයි, ඔහු අසයි, 'කොළවලින් හදන බෝට්ටුවක අච්චර ලොකු පාත්තයෙක් දාලා පා කරන්නෙ කොහොම ද?'... අන්න ඔහුගේ අසමත්කමේ විස්මය. ඉතින් සුප්පාදේවිය ශිෂ්ට පිරිමින් අතහැර සිංහයෙකු සොයාගෙන වනවැදුණේ(? ටයිපෝ එකක් නොවේ) ඇයි දැයි ඔබට සිතාගත හැක.

අනුෂ්කා මාලිංග තව තවත් ලිංගික අපහරණයට ලක් කරයි, 'මාව 'කන්න' වගේ බලාගෙන ඉන්නෙ නැතුව උදව් කරන්න බෝට්ටුව හදන්න' ඈ කියයි, 'ආච්චියේ, ඔයාට ඔච්චර 'ලොකු' දත් තියෙන්නෙ ඇයි?... උඹව 'කන්න'.. ' වෘකයා ඇඳෙන් පනියි. රතු හැට්ටකාරිය... අනුෂ්කා මාලිංගට ඇයව 'කන්න'ට බැරි වීම ගැන අපහාස කරයි, ටින්ටෝ බ්‍රාස්ගේ Monamour මතක් වේ.

ඉතින් ඇගේ අතිරික්ත ලිංගික ජවය ඇගේ ෆැන්ටසියේ පරම ලිංගික තෘප්තිය කරා යන්න හදන බෝට්ටුව නිමවයි. මෙය ඇගේ ශිෂ්ටත්වයෙන් මිදීමයි, ඇගේ සියදිවි නසාගැනීමයි, ඇය අවසන් වශයෙන් මනුෂ්‍ය ස්වභාවය සිය ෆැන්ටසික පැවැත්ම වෙනුවෙන් අතහැර දමයි. අර කටට වත් කරගන්නා දියරය හරියට කෘමිනාශක වගෙයි (නෙවෙයි තමා), ඒක සැබෑ සියදිවි නසා ගැනීමක්, අනුෂ්කා සියදිවි නසාගන්නවා, සිය ෆැන්ටසිය ඉතිරිකරගෙන අතෘප්තිකර තේරුමක් නැති ලෝකය අතහැර යනවා. මරණයක්.

ජීවිතය ආයෙත් කතා කරනවා, මාලිංග පොකුණ පැත්තට දුවගෙන යනවා. ගහක හැප්පිල වැටෙනවා. මං ඇත්තට ම මේකට කැමති නෑ. ගහ කෘත්‍රිමයි, ආගන්තුකයි, කතා විශ්වයට අදාල නෑ. ඔහුගේ ශිෂ්ට පිරිමිකමේ සීමාවක් ඔහු බිම වැට්ටුවනම් මම කැමතියි, ඒ කියන්නෙ උදාහරණයකට, ගහක මුලක මාලිංගගෙ ඩෙනිමේ කකුලක් පැටලෙනවා, ඒත් කලිසම ගලවල දුවන්න බැරි නිසා ඔහු නවතිනවා, ඒ වගේ එකක්.

Wuthering Heights අවසානය මතකයි ටිකක්. ප්‍රේමය මරණයෙන් පසු ආදරයෙන් වෙලී මහා නිම්න වගුරු පුරා සැරිසරති, එය සදාතනික ආදරය එකිනෙකා හා එකතුවන එකම ආකාරය හෙවත් මරණයෙන් පසු ආදරය කිරීම ගැන කතාවක්, අනුෂ්කට එහෙම කරන්න බෑ, සියදිවි නසාගැනීමෙන් පස්සෙ පිරිමිකම කියන යාන්ත්‍රණය එක්ක පමණක් යන්න යනවා, ඒකට ඈ දෙන රූපය විතරයි පාත්තයා, මේක අසමත් පිරිමි අසමත් ගැහැණු ගැන කතාවක්.

සියදිවි නසාගැනීම පිළිබඳ කතාවක්.

********

කාංචනා මෙය සුපිරියට ලියා ඇත, මීට වඩා සුපිරිව ලිවිය හැකිව තිබිණි, එහි ඇති අඩුපාඩුවලින් එක ම එකක් පමණක් මා මෙහි සඳහන් කර ඇත, තව බොහෝ ඇතැයි සිතමි, නමුත් ඒ මට හිතෙන හැටියට ය, ඔබට එය වෙනයම්ම ආකාරයකට සිතෙන්නට ඕනෑ ම තරම් පුළුල් අවකාශයක් ලේඛිකාව විසින් සපයා දී ඇත. නමුත් අවංකව ම සඳහන් කරනවානම් මෙවැනි 'අවංක' කතන්දර කීම් තුළ අද අපි කියවන මහා (ව්‍යාජ) සම්භාව්‍ය ආකෘතියේ කතන්දරවල නැති මහා පුළුල් විශ්වයක් ඇති බව ය. මන්ද මෙවන් කතා රෝග ලක්ෂණ කලාවක් ලෙස එනයින්ම අවංක වන අතර industry line එකකින් එළියට එන කෘත්‍රීම products නොවන බැවිණි. මැජිකල් රියැලිස්ම් වවාගෙන කනු වෙනුවට ඇයට ම ආවේණික විදියකට සමහර විට Satire සහ සුරංගනා කතාව එක් කරන අපූර්ව තැන ඈ සිය අනන්‍යතාවය තෝරාගෙන ඇත.

ඇය තව ඇගේ සන්දර්භය පුළුල් කරගනු පිණිස කියවනවානම් සංකේත භාවිතය පිළිබඳ තව දුරටත් අධ්‍යනය කරනවා නම් මේ ස්ටයිල් එකෙන් සහ ඈ අතින් මාස්ටර්පීස් එකක් බිහිවනු නොඅනුමානය. මම එවැන්නක් කියවීමට නොතින් ආශාවකින් පසුවෙමි.
මේ වියමන ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න-
Tags- Gammiris Kurulla, Collection of Sinhala Short Stories, Kanchana Amilani, Sinhala Keti Katha, Book Review
Plus
ප්‍රතිචාර
අඩවි දත්ත
Facebook Page
Boondi Google+
Boondi RSS
තවත් පොත් බූන්දි
උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!
සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!
"මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය
මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'
උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්
BoondiLets
දාර්ශනිකයා සහ මී පැටවු
ආචාර්ය ඊ. ඩබ්ලිව්. අදිකාරම් මහත්මෝ පුදුම මොළොක් සිතක් ඇති කුළුණු බර කෙනෙකි. දවසෙක ඒ මහතාණන් ගේ නිවසට මම ගියෙමි. තමන්ගේ කාරය එහි ම තිබියදී කොහේ... [More]
What's New | අලුතෙන්ම
කෙටියෙන්| මොන එල්ලුං ගස් ද?

10-Secs

(සුරත්) කුඩුකාරයෝ ටික විජහට එල්ලාලා
බේරා ගනිමු රට ඒකයි හදිස්සිය
මෙත්පල් මැතිඳු මුර ගානා හැටි දැකලා
ගිරවා මගේ දුන්නා එල ටෝක් එකක්

"එල්ලිය යුතු එවුන් දා ගෙන රෙදි අස්සේ... [More]
පොත්| උමතු වාට්ටුවට අප්පචිචී ඇවිත්!

6-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) 'උඹට එහෙම යන්න බැහැ උඹ ඉන්න ඕනෙ මම ළඟ. මගේ හෙවණැල්ලෙන් මිදෙන්න උඹට බැහැ.'
(-41 පිට)

'මම ගල් ගැහී අප්පච්චී දෙස බලාගෙන... [More]
කවි| ජානූ! පේ‍්‍රමයෙන් විතැන් විය හැකි දැයි මට කියන්න

24-Secs

(තුෂාරි ප්‍රියංගිකා) එකින් එක මතක අහුලමි
මංජුසාවකි හදවත මතක අහුරමි
සීත හිමයේ මිදුණු හිමකැටිති යට
ඔබට කවි ලියා සඟවමි
ජානූ!
පසුපස සෙවණැල්ල සේ ඇදෙමි... [More]
පොත්| සෞන්දර්යය වෙනුවට කටු අතු- අපේ යුගයේ උරුමය!

13-Mins

(චූලානන්ද සමරනායක) කිවිඳියකගෙ කාව්‍ය ග‍්‍රන්ථයක් එළිදක්වන මොහොතක ඇගේ කවියට ප‍්‍රවේශ වෙන්න වඩාම සුදුසු මාවත මොකක්ද? මේක ටිකක් විසඳගන්න අමාරු ප‍්‍රශ්ණයක්. මොකද අද... [More]
ඔත්තු| 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්'- දෙසැ. 01

11-Secs

මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස්ගේ 'නො පවතිනු වස් ප්‍රේමය ව පවතිමි' සහ 'පියා නො හැඹූ පියාපත්' කාව්‍ය... [More]
වෙසෙස්| වාලම්පුරි- වාසනාව, විහිළුව සහ මිත්‍යාව

1-Mins

(තාරක වරාපිටිය) ලංකාවේ ඉහළ "අලෙවි වටිනාකමක්" ඇති, ‘අනුහස් ඇති’ ගුප්ත වස්තුවකි වාලම්පුරිය. මෙම ‘වටිනාකම’ තීරණය වන්නේ එහි ඇති ද්‍රව්‍යමය වටිනාකම හෝ වෙනත්... [More]
පොත්| "මතක වන්නිය" හෙවත් උතුරේ ශේෂ පත්‍රය

3-Mins

(සුරෝෂන ඉරංග) කලා කෘතියකින් භාවමය කම්පනයක් ඇතිකළ හැකි නම් එයට කිසියම් සමාජ බලපෑමක් සිදුකළ හැකිය. එසේ කම්පනයත්, පශ්චාත්තාපයත් ජනිත කළ, දමිළ බසින්... [More]
අදහස්| විද්‍යාවේ සියවසක පිම්ම!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) පසුගිය සියවසේ මිනිස් ශිෂ්ඨාචාරය මුහුණපෑ ප්‍රධාන මාරක අභියෝග තුන වුයේ වසංගත, සාගත හා සංග්‍රාමයන්ය. ඒ සියවස තුල එසේ ඉන් මියැදුන... [More]
කරන්ට්ස්| "අඟ"

19-Secs

(උපුල් සේනාධීරිගේ) අංඟ පුලාවකට නැති මිනිස්සු
තම හිස අත ගෑහ
අඟක්... ඔව් අඟක්
රයිනෝසිරසක හැඩගත් අඟක්
මොළයක් නැති සිරසක්
තෙතක් නැති හදවතක්... [More]
වෙසෙස්| ඇනා කැරනිනා සහ ඇනා ස්ටෙපානොව්නා

7-Mins

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) ලියෝ තෝල්ස්තෝයි විරචිත ඇනා කැරනිනා නවකතාවේ ප්‍රධාන කථා නායිකාව වන ඇනා අර්කෙඩියෙව්නා කැරනිනා නමැති චරිතය ගොඩනැංවීම සඳහා තෝල්ස්තොයිට කාන්තාවන් කිහිප... [More]
පරිවර්තන| යෑම සහ ඒම අතර

20-Secs

(ඔක්තාවියෝ පාස් | නිලූක කදුරුගමුව) තම විනිවිද පෙනෙනබව සමඟ
ආලයෙන් බැඳුණු දහවල
අවිනිශ්චිතව ටැග්ගැහෙයි
යෑම සහ නැවතීම අතරමැද.
මුළු ලෝකයම නිසලව නැලැවෙන
මුහුදු බොක්කකිය දැන් වටකුරු පස්වරුව.... [More]
පොත්| මී පුප් සේ රස 'හෑල්ල'

2-Mins

(කේ.ඩී. දර්ශන) "තිත්ත ම තිත්ත කසායටත් සීනි මී පැණි අවශ්‍ය වන්නා සේ යකඩම යකඩ තැපැල් පෙට්ටියටත් මී පැණි පටල පිටින් ලැබීමෙන්, සතුරන්... [More]
කවි| පෙට්ටියක් දිනා ඇත!

44-Secs

(ඩිල්ෂානි චතුරිකා දාබරේ) නිමිත්ත- ගුවන්විදුලි නාලිකාවකින් පැමිණ පැවැත් වූ තරඟයකින් පිටිසරබද ගැමියෙක් නවීන රූපවාහිනියක් දිනා ඇත.

අරඹෙ ඈත ගස් ගොල්ලේ
කෝටු කඩන ඉපනැල්ලේ
චරස් චරස් අඩි පැන පැන
දර නෙළනා බාල නගෝ... [More]
සිත්තර| ගුවෙර්නිකා යථාර්ථය!

1-Mins

(කසුන් සමරතුංග) මේ පැබ්ලෝ පිකාසෝගේ 'ගුවෙර්නිකා' නම් සුප්‍රසිද්ධ සහ අති සූක්‍ෂම තෙළි වික්‍රමය යි. යුද්ධයත් කලාකරුවාත් අතර පරාසයේ ඉසියුම් සංවේදනා සහ සංකීර්ණතා... [More]
අදහස්| මරණ දඬුවම සහ සුළුතරයේ හෘද සාක්ෂිය!

2-Mins

(තාරක වරාපිටිය) බරපතල අපරාධ කිහිපයකට මරණ දඬුවම යලි ක්‍රියාත්මක කිරීමට ගෙනා යෝජනාව පිලිබඳ සංවාදය දැන් කෙමෙන් නිවීගොස් ඇත. එහෙත් ඒ මාතෘකාව පිලිබඳ... [More]
වෙසෙස්| ආගිය අතක් නැති වූ 'මහසෝනා'

2-Mins

(තිලක් සේනාසිංහ ) "මගේ සීයා හොඳ කට්ටඬියෙක්. එයා ඔය යක්ෂයො ගැන පුදුම විදිහට විස්තර දන්නවා. කොටින්ම එයා මැරුණෙත් ගුරුකම් වැඩක් කරලා රෑ තනියම... [More]
පොත්| උතුරා යන්න ගඟ මම කැමති පොකුණට- විමසුමක්

3-Mins

(අනිල් හේරත්) ෆේස්බුක්. අද කාලයේ වඩාත්ම ආකර්ශණීය සංජානන මාධ්‍යය විය යුතු ය. බොහෝ දෙනා බොහෝ දෑ ලියන. කවි කෙටිකතා විචාර ඈ විවිධ... [More]
කවි| මා බිරිඳ උවැසියක වී

10-Secs

(රෝහණ පොතුලියැද්ද) දැල් තිර අතරින්
පෙනෙයි ඈ
ඔබ යනු, මොබ එනු
තෙල් මල් ගෙන, සුවඳ දුම් ගෙන

මල්, දෝතක්... [More]
Boondi Dot Lk · බූන්දියේ අපේ වැඩක් · editorial@boondi.lk
Home · Currents · Raha · Sookiri · Kavi · Dosi · Music · Plus · Facebook